Şimdi Ara

sahibinden.com 'dan sattığım ürün, karşı tarafa hasarlı ulaşmış. Ne yapmalıyım ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bugüne kadar sahibinden ve gitti gidiyor üzerinden yüzlerce ürün sattım. Bütün kargo firmalarını kullandım. En çok dikkat ettiğim nokta paketleme idi çok şükür bu yüzden şimdiye kadar böyle bir sorunla karşılaşmadım.
  • şu ihtimali de düşün derim, adamın elinde bozuk olan vardı, sendeki sağlamı aldı elindeki bozuğu bu yamulmuş diye sana göndermeye çalışıyor.

    GG de vs bu tip işlemler zamanında çok yapıldı. karşındakini melek görme :)

    ürünü göndermeden önce üzerinde belirli bi nokta, yazıu leke vs varsa sana iade ettiği ekranın aynı yerine bak derim.
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Bu ihtimal aklıma gelmedi değil, metal kısımında çerçeveyle ikisi arasında olan kısımda yapışkan vardı ve onları dökmemiştim, yani ekranın üzerindeydi. Benim ekrana benziyor vallahi, ne yapacağımı ben bile bilmiyorum. Ürünü onayladım karşı taraf suçsuz ise boşuna günahını almak istemedim, Ama böyle bir şey varsa ki hakkımı kesinlikle helal etmem. Ekran sorunsuz bir arızalı notebook'tan çıkma ekrandı, sıfır diye satsam başım ağrımazdı o cinsten.
  • Yenisini gönderen kargo değil,firmadır. Müşteri memnuniyeti için yapılmıştır, zira size kargoda kırıldıysa ne yapalım kardeşim tarzı bir kelime kullanamazlardı sanırım.

    Zaten kendileri de sitelerinde cam vb. ürünleri sigortasız taşıdıklarını söylemiş.
  • Arkadaşlar sorunun cevabını vermiş. Sorumluluk kabul etmemeleri de zaten bu yüzden
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.