Şimdi Ara

Sagemcom Digiturk Plus IQ (123. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.804
Cevap
31
Favori
240.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://destek.digiturk.com.tr/teknik_konular/digiturk_uydu_alicilari/hm-9505-hd

    Bahsettiğiniz kutu linkteki galiba. Bunu müşteri hizmetlerini arayarak isteyebiliyor muyum?

    Tahmini ne ücret öderim hocam?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    Evet hocam arayın diyin ben kutumu değiştirmek istiyoru memnum değilim cok hantal vs diyin işlem başlatırlar direk teknik servisini biliyorsan orayı arasada olur valla en kabadayı 40 liradır.
  • Hocam bizim semtten biri 2.el sagem 4k satıyor. Kutu iyi durumda. Ondan kutuyu satın alsak kartı takınca izleyebilir miyiz? Bilmediğimiz bir önlem alıyor öu digitürk buna da?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 1 Mart 2018; 17:30:12 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    İzliyemezsiniz kutu eşleşmeli kartlar hocam bloke olur.
  • Tamamdır, teşekkür ederim. Ben arayıp isteyim sizin söylediğiniz kutuyu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    Rica ederim yanlız hocam servis ararsa sizi muhakkak o kutudan isteyin yoksa getirir vestel takar humax 9504 veya 9505 ikisinden birinide taksa kardır.
  • Tamam özellikle Humax 9505 isterim. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    Alırsın, özellikle belirt bu modeli istiyorum diye benim 4k tv yokken aldım bu kutuyu.
  • 9505 HD Humax istedim. Kadıköy bölgesine 2 servis var. Her ikisinide aradım mevcutta yok dediler. Belki 10-15 güne gelir haber veririz dediler ama ne derece olumlu olur bilmiyorum. Müşteri hizmetlerini arayıp istemek daha mantıklı olacak gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    Bu cihaz temin edilmemesi son zamanlar da baya arttı sanırım, başka mecralarda da plus iq kutu sorunu şimdi sizin görüştüğünüz servis o şekilde söylemiş, abone sayısı azalıyor ama cihaz bulunamıyor, ya servislerin işgüzarlığı veyahut kutu değişimi olacak eskiler eritiliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jodhpurs kullanıcısına yanıt
    iq plus hd kutu kullanıyorum , sagem miş öyle dediler telefonda....son 1 aydır flan her açmak istedigimde fişini çıkarıp takmak gerekiyor.....kumandaya basınca cihaz üzerinde ışık yeşil oluyor ama açılmıyor... kutunun fişini çekip geri takınca bu sefer kumanda yayını açabiliyor

    bunun haricinde kutu için internet baglantısı bi süre çalıştı sonra çalışmadı...ama o benim düzenekten de olabilir, bişey diyemiyorum

    bu arıza nedeniyle kutu degisimi icin aradigimda, kutu olmadıgı , istersem ücretsiz kullandıgım bu kutu yerine aylık 20 tl bedelle 4k kutu gonderilebilecegi soylendi. iq plus bedeli normalde ayda 15 tl miş ama benim pakette ücretsiz kullanıyormuşum. ( bu arada kullandıgım tv 4k degil, 4k kutu normal hd olarak calısırmı onu da merak ettim )

    ben de fark verecek olsam olurdu belki ama ayda ilaveten 20 tl vermenin mantiksiz olacagini soyledim.

    sagem kutu bu hafta dagitilacakmis, servisi arayıp randevu aldım. kutu gelince arayacaklar bakalım.
    bir de 35 tl servis bedeli varmış

    Adı Bein olmadan önce en son kutu arızası mevzusunda benzer bi durum olmustu...ben de kızıp iptal ettirmistim....sonra aradılar, paketi ucuzlattık, bi de üstüne yeni kutuyu servis ücreti yansıtmadan getirip takmıslardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pacer -- 5 Mart 2018; 23:21:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    Ya hocam dunya para verip oled tv almisin, burca hangi kutuyu aliyim diyon, tabiki 4k sagem alican, hayir bide git 9505 al diyenler oluyor, sagem 4k nin yaninda lafimi olur diger kutularin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pacer P kullanıcısına yanıt
    4K kutu HD tv de çalışır, çözünürlüğü ayarlanır illa ki 4K tv olmasına gerek yok, anladığım kadarı ile o zaman 4K kutuları mı üyelere vermeye çalışıyorlar ? çünkü genel olarak plus iq kutular ücretsiz tanımlanıyor, bu hafta dağıtım yaparlar ise tedarikte ki sorunu halletmiş gibiler ve kutuların değişimi olmayacak sanırım . . .Kutu arızaların da ben hiç müsamma göstermem sizlerde o şekilde olunuz lütfen, çünkü sonuçta bana verdiği hizmeti sekteğe uğratıyor ve kesinlikle servis ücreti ödemeden değişiklik yapmalılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Valla Oled aldım diye digitürk’ün sözde 4K yayını için yılda 240 TL bayılamayacağım. Adamlar normal yayını zor veriyor. Birde müşteri hizmetleri bir garip. 2. Defa aradığımda çıkan bayan bizim 4K yayınımız yokki neden sagem 4k cihaz istiyorsunuz ısrarla dedi. :) gül gül çatla. 9505 yeterli gelir sanırım. Maksat kutu değişsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • jodhpurs kullanıcısına yanıt
    bir önceki kutu arızasında , ısrarla artık wifi internet baglantısı kullanan kutu istemiştim, müşteri hizmetleri yetkilisi wifi sadece 4k kutu da var, o da sizin tv niz 4k olmadıgı için olmaz demişti.
    niye olmuyor, 4k degil full hd seyrederim ben de demistim, olmaz menusu flan 4k ya göre deyip vermemişti 4k kutu.

    sonra işte cebelleşiyoruz elimizdeki kutuya kablolu internet çözümü yaratacagiz diye wifi repeater ile flan...başta çalışıyor sonra çalışmıyor. kullanamıyoruz film içerigini , bi de evde arbede oluyor yapamıyoruz flan diye

    servis ücreti alınmaması lazım evet, ama kabul etmiyor müşteri hizmetleri...nasıl yapacaz ki, servis göndermezler yoksa....önce servisi eve çagırtıp sonra kutu değişim kararı çıkarsa ben servis bedeli ödemem mi diyecegiz gelen adama..... ya da kutuyu alacaz, servis bedeli kesilecek, eski usul arayıp madem öyle iptal ediyorum mu çekecez.

    Bu arada Bein olduktan sonra o iptal şantajı eskisi gibi işliyormu hala paket fiyatını makule çekmekte acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pacer P kullanıcısına yanıt
    Müşteri temsilcisinin bilgisizliği ile karşı karşıya kalmışsınız, 4k olmasa dahi kutuyu kullanabilirsiniz, powerline bağlantıyı size önerebilirim benim bir kutum bu şekilde bağlı ve hiçbir sorun yaşamıyorum, servis ücreti kısmına gelir isek size nacizane önerim;Digiturk online işlemler üzerinden durumunuzu özetleyen bir şikayet oluşturmanız daha sonrasında genel merkezden iletişime geçilecektir, buna istinaden ücretsiz bir şekilde kutu değişiminiz yapılacaktır, şikayet konusuna cihazın yarattığı sıkıntıları ve yayınları izler iken yaşadığınız mağduriyeti anlatmanız yeterlidir, tabi servis ücreti ödemek istemediğinizi belirterek. . .

    İptal şantajı genel merkez aramaları ile sonuca ulaştırıyor çünkü;genel manada müşteri hizmetlerini aradığımızda digiturk adına çalışan taşeron call center lar bizlere yardımcı olmaya çalışıyor ve ellerinde hiçbir şeye karar verme yetkileri olmuyor, bu yüzden online işlemlerden iletişim kurarak geri dönüş olmasını beklemeniz sizin yararınıza olmakta. . .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sagemcom 6101 kutularda kanal atlama olayı nasıl oluyor

    örnek : 35. kanalı izlemek istemiyorum 34.kanaldan direk 36. kanal geçiş yapmasını istiyorum

    bi ara yaptım sonradan bulamadım nasıl oluyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar, bu katarlılar fahiş fiyata ihaleyi aldıktan sonra, ödedikleri parayı çıkartmak için sinekten yağ alacaklar neredeyse.
    geçen hafta benim iq plus kutunun kumandası bozuldu.
    bayii'ye gittim, dedim kumanda bozuk, yenisini verin.
    kadın dedi 20 tl ücreti var.
    dedim, kutu benim değil sizin malınız zaten eninde sonunda geri alacaksınız dedim. neden kumanda parası talep ediyorsunuz? önceden böyle bir şey yoktu, ücretsiz değiştirmiştiniz dedim.
    kadın o uygulama kalktı artık ücretli oldu dedi.
    dedim katarlı patronlar ihale parasını çıkartmak için incik boncuk şeylere de para koydu desenize dedim.
    kumandayı almadan çıktım, eski kumandayı elektronikçilere götürdüm, hepsinin dediği tamir olmuyor. entegreler pres baskı olduğu için mümkün değilmiş.

    mecbur gittim para vererek yenisini aldım bayii'den.

    verdikleri kumadanında galiba bizim iq plus kutulara tam uyumlu olmadığını anladım.rehberde 24 saat ileri geri yapamıyorsun.
    geri ve çıkış tuşlarının yeri değişmiş.
    pazartesi günü tekrar gidip bu sefer ağır konuşçam ve düzgün kumanda vermelerini istiycem...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugun yeni yazılım geldi cihazlara yenilik fark edemedim ?
  • Arkadaşlar;

    Digiturk CON-1000 internet bağlantısı yoktur.!

    Hatası yaşayıp çözüme ulaşan varmı.? ACİL
    Türktelekom’dan Netspeed geçtikten sonra WiFi bein connect
    4K kutu ve IQ ile giremiyorum...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 26 Mart 2018; 21:23:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.