Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (395. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
761.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 393394395396397
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Bir tane de benden gelsin :)
    Izmir Honda Terakki, araba sağa çekiyor dedim. Baktılar, ön salıncaklar eğilmiş değişmesi lazım dediler. Yaklaşık 3000 TL tutar. Kalsın dedim, gidip Rot ayarlarını yaptırdım 50-60 lira verdim, çiçek gibi oldu.

    hiç sevmem o terakkiyi
    adamlar italyan ailesiymiş biliyormuydun
  • Arkadaşlar dış trimler için ne kullanıyorsunuz ? aynanın gövdedeki plastikleri, arka kapı açma kolları, cam çıtaları, sileceğin bağlı olduğu yerdeki plastikler vb. ne sürdüyse 1 yıkamada akıp gidiyor, kalıcı siyah duracak bir ürün var mı ? yıkanına mat gri bi renk oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Arkadaşlar dış trimler için ne kullanıyorsunuz ? aynanın gövdedeki plastikleri, arka kapı açma kolları, cam çıtaları, sileceğin bağlı olduğu yerdeki plastikler vb. ne sürdüyse 1 yıkamada akıp gidiyor, kalıcı siyah duracak bir ürün var mı ? yıkanına mat gri bi renk oluyor.

    Kalıcı bir ürün arıyorsanız Ccoat trim önerebilirim. Link vermek serbest mi bilmiyorum ancak aşağıdaki konuya bakarsanız 10 ay sonunda ürün halen kalıcılığını korumakta. Ürünleri tr'ye getiren kişi de oldukça hoşsohbet ve ilgilidir. Yanlış hatırlamıyorsam sanalpazar üzerinden satış yapmakta.

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3823-Ccoat-Trim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Arkadaşlar dış trimler için ne kullanıyorsunuz ? aynanın gövdedeki plastikleri, arka kapı açma kolları, cam çıtaları, sileceğin bağlı olduğu yerdeki plastikler vb. ne sürdüyse 1 yıkamada akıp gidiyor, kalıcı siyah duracak bir ürün var mı ? yıkanına mat gri bi renk oluyor.

    Kalıcı bir ürün arıyorsanız Ccoat trim önerebilirim. Link vermek serbest mi bilmiyorum ancak aşağıdaki konuya bakarsanız 10 ay sonunda ürün halen kalıcılığını korumakta. Ürünleri tr'ye getiren kişi de oldukça hoşsohbet ve ilgilidir. Yanlış hatırlamıyorsam sanalpazar üzerinden satış yapmakta.

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3823-Ccoat-Trim

    C4 mü yoksa sizin önerdiğiniz mi daha iyi hocam.




  • Geçtiğimiz hafta 1 mayıs ertesi izin alarak eşimle 4 gün tatil yapalım dedik ve Ankara'dan Fethiye'ye hareket ettik. Gidişte 120km'nin pek altına düşmedim ve yolun yarısında klima açıktı, 5.9 yaktı. Fethiye çevresinde 200km'lik gezinti ve hızlı dönüş yolu sonrası turu 6.2'de tamamladım. İlginç olan daha hızlı gitmeme rağmen bir önceki aracım olan Jazz'dan daha az yakıt tükettim.
    Yol öncesi fren balatalarını değiştırdim ve şanzımana kalibrasyon yaptırdım. Çıkan balatalar orjinal honda, altından ise TRW çıktı. Yerlerine Brembo'nun standart serisinden taktırdım. Disklerde dikkate değer bir aşınma ve fren esnasında titreme-ses yapma gibi şikayetlerim olmadığından tornaya da ihtiyaç olmadı. Brembo standart seri oldukça güzel bir tutuşa sahip. Arkadaşım 307'sinde 60.000 km'dir kullanıyor. Tek kötü yanı biraz balata tozu yapıyor ancak orjinaller kadar değil. Ayrıca fiyatları da uygun. 4 balata 200 liraya geliyor. Balata değişmişken fren hidroliğini de değiştirdik. Onda da seçimi ATE DOT 4 SL'den yana kullandık. Eski yağı her bir kaliperden iyice tahliye ettik. Bu esnada 1lt hidrolik kullandık. Bulabilseydim ATE super blue racing daha iyi olacaktı ancak sıvı ithalatının zorluğundan ötürü artık tr'ye gelmiyormuş. Hidrolik değişimi sonrası pamuk gibi oldu frenler. Bu arada yetkili servis demişken çoğumuzun bildiği üzere fren balatası bittikçe fren pistonları ilerler ve buna bağlı olarak da hidrolik seviyesi azalır. Akıllı servis azalan hidroliği tamamlamış ve pistonlar geri itilirken motor bloğundan bir dünya hidrolik boşaldı.
    Şanzıman kalibrasyonu hakkında da söylemem gereken bir statik bir de dinamik kalibrasyon var. Statikte araç dururken vitesleri tek tek geçirip değerleri okuyup hafızaya alıyor. Dinamikte ise sizden 6'ya kadar tek tek vites atmanızı isteyip statikteki değerlerle karşılaştırıp vites değişim ve diğer tüm parametreleri optimum hale getiriyor. Kalibrasyon sonrası ise ilk 30km çok önemli. Vitesleri mümkünse boş bir yolda 4-5-6 arası sık sık değiştirerek kalibrasyonun ince ayarını ve vites değişimlerinin iyice oturmasını sağlıyorsunuz. Bunu söyleyen de Honda Türkiye'nin sensei yani japonca büyük usta lakaplı servis eğitmeni.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Arkadaşlar dış trimler için ne kullanıyorsunuz ? aynanın gövdedeki plastikleri, arka kapı açma kolları, cam çıtaları, sileceğin bağlı olduğu yerdeki plastikler vb. ne sürdüyse 1 yıkamada akıp gidiyor, kalıcı siyah duracak bir ürün var mı ? yıkanına mat gri bi renk oluyor.

    Kalıcı bir ürün arıyorsanız Ccoat trim önerebilirim. Link vermek serbest mi bilmiyorum ancak aşağıdaki konuya bakarsanız 10 ay sonunda ürün halen kalıcılığını korumakta. Ürünleri tr'ye getiren kişi de oldukça hoşsohbet ve ilgilidir. Yanlış hatırlamıyorsam sanalpazar üzerinden satış yapmakta.

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3823-Ccoat-Trim

    C4 mü yoksa sizin önerdiğiniz mi daha iyi hocam.

    C4 de güzel bir üründür fakat yurtdışından temin biraz yorucu olabilir. Nano işinde japonlar biraz daha öndeler. Bir de Gtechniq'de yaşadığımız bazı sıkıntılar mevcut. Bir arkadaşımız Golf 6 aracının trimlerime C4 uygulamıştı ve pul pul dökülmeler yaşadı. Belki yüzeyi iyi temizlememişti o nedenle oldu diyebilirdim ancak siyah bir Audi A3 boyasına geçen sene uyguladığımiz C1'de de benzer bir problem oluştu bir süre sonra. Boya benek benek lekeli hale geldi. İlginçtir ki polisaj ve yüzey hazırlığı çok çok iyi bir biçimde yapılmıştı. Farklı ürünlerde benzer problemin çıkması Gtechniq'ten beni bir süreliğine uzaklaştırdı. Oysa ki bir önceki aracıma 2 sene önce C1 uygulamış ve 1.5 sene kadar hiçbir sorun yaşamadan kullanmıştım. Ürünlerde ara ara sorun olduğunu düşünüyorum ve o nedenle soranlara tavsiye etmiyorum. Zaten pahalı olan nano ürünlerde sorun yaşanması biraz moral bozucu oluyor. Daha ulaşılabilir ve (bence) daha kaliteli olan Crystal Consept ürünlerini rahatlıkla tavsiye edebilirim.




  • arkadaşlar 1.4 motoru tavsiye edermisiniz, nasıldır... 1.8 gibi olmaz elbette ama çokta kötü olmaz düşüncesindeyim, sizin yorumlarınız nedir acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Arkadaşlar dış trimler için ne kullanıyorsunuz ? aynanın gövdedeki plastikleri, arka kapı açma kolları, cam çıtaları, sileceğin bağlı olduğu yerdeki plastikler vb. ne sürdüyse 1 yıkamada akıp gidiyor, kalıcı siyah duracak bir ürün var mı ? yıkanına mat gri bi renk oluyor.

    Kalıcı bir ürün arıyorsanız Ccoat trim önerebilirim. Link vermek serbest mi bilmiyorum ancak aşağıdaki konuya bakarsanız 10 ay sonunda ürün halen kalıcılığını korumakta. Ürünleri tr'ye getiren kişi de oldukça hoşsohbet ve ilgilidir. Yanlış hatırlamıyorsam sanalpazar üzerinden satış yapmakta.

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3823-Ccoat-Trim

    C4 mü yoksa sizin önerdiğiniz mi daha iyi hocam.

    C4 de güzel bir üründür fakat yurtdışından temin biraz yorucu olabilir. Nano işinde japonlar biraz daha öndeler. Bir de Gtechniq'de yaşadığımız bazı sıkıntılar mevcut. Bir arkadaşımız Golf 6 aracının trimlerime C4 uygulamıştı ve pul pul dökülmeler yaşadı. Belki yüzeyi iyi temizlememişti o nedenle oldu diyebilirdim ancak siyah bir Audi A3 boyasına geçen sene uyguladığımiz C1'de de benzer bir problem oluştu bir süre sonra. Boya benek benek lekeli hale geldi. İlginçtir ki polisaj ve yüzey hazırlığı çok çok iyi bir biçimde yapılmıştı. Farklı ürünlerde benzer problemin çıkması Gtechniq'ten beni bir süreliğine uzaklaştırdı. Oysa ki bir önceki aracıma 2 sene önce C1 uygulamış ve 1.5 sene kadar hiçbir sorun yaşamadan kullanmıştım. Ürünlerde ara ara sorun olduğunu düşünüyorum ve o nedenle soranlara tavsiye etmiyorum. Zaten pahalı olan nano ürünlerde sorun yaşanması biraz moral bozucu oluyor. Daha ulaşılabilir ve (bence) daha kaliteli olan Crystal Consept ürünlerini rahatlıkla tavsiye edebilirim.

    Değerli bilgileriniz ve paylaşımlarınız için teşekkür ederim, hondam.com dan tanıyorum sizi muhabbetimiz olmuştu, tavsiyenize uyuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Arkadaşlar dış trimler için ne kullanıyorsunuz ? aynanın gövdedeki plastikleri, arka kapı açma kolları, cam çıtaları, sileceğin bağlı olduğu yerdeki plastikler vb. ne sürdüyse 1 yıkamada akıp gidiyor, kalıcı siyah duracak bir ürün var mı ? yıkanına mat gri bi renk oluyor.

    Kalıcı bir ürün arıyorsanız Ccoat trim önerebilirim. Link vermek serbest mi bilmiyorum ancak aşağıdaki konuya bakarsanız 10 ay sonunda ürün halen kalıcılığını korumakta. Ürünleri tr'ye getiren kişi de oldukça hoşsohbet ve ilgilidir. Yanlış hatırlamıyorsam sanalpazar üzerinden satış yapmakta.

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3823-Ccoat-Trim

    sanal pazardan ürünü buldum. 15 ml. bizim tüm siyah trimlere yeter mi acaba? ürün çünkü 15 ml olarak görünüyor bana az gibi geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Arkadaşlar dış trimler için ne kullanıyorsunuz ? aynanın gövdedeki plastikleri, arka kapı açma kolları, cam çıtaları, sileceğin bağlı olduğu yerdeki plastikler vb. ne sürdüyse 1 yıkamada akıp gidiyor, kalıcı siyah duracak bir ürün var mı ? yıkanına mat gri bi renk oluyor.

    Kalıcı bir ürün arıyorsanız Ccoat trim önerebilirim. Link vermek serbest mi bilmiyorum ancak aşağıdaki konuya bakarsanız 10 ay sonunda ürün halen kalıcılığını korumakta. Ürünleri tr'ye getiren kişi de oldukça hoşsohbet ve ilgilidir. Yanlış hatırlamıyorsam sanalpazar üzerinden satış yapmakta.

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3823-Ccoat-Trim

    sanal pazardan ürünü buldum. 15 ml. bizim tüm siyah trimlere yeter mi acaba? ürün çünkü 15 ml olarak görünüyor bana az gibi geldi.

    mc pherson hocam bilgi verecektir ama çok az sürmek bile yetiyor diye biliyorum, meguiars dahil bir çok şey denedim, 1 yıkamaya akıp gidiyor hatta geride bulanık bi görüntü kalıyor daha kötü oluyor, nano ürünler gerçekten bu konuda çok iyi her gün oraya buraya bişey sürüyorum millet deli diyecek :)




  • Satılık vardır düşünen olursa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Arkadaşlar dış trimler için ne kullanıyorsunuz ? aynanın gövdedeki plastikleri, arka kapı açma kolları, cam çıtaları, sileceğin bağlı olduğu yerdeki plastikler vb. ne sürdüyse 1 yıkamada akıp gidiyor, kalıcı siyah duracak bir ürün var mı ? yıkanına mat gri bi renk oluyor.

    Kalıcı bir ürün arıyorsanız Ccoat trim önerebilirim. Link vermek serbest mi bilmiyorum ancak aşağıdaki konuya bakarsanız 10 ay sonunda ürün halen kalıcılığını korumakta. Ürünleri tr'ye getiren kişi de oldukça hoşsohbet ve ilgilidir. Yanlış hatırlamıyorsam sanalpazar üzerinden satış yapmakta.

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3823-Ccoat-Trim

    sanal pazardan ürünü buldum. 15 ml. bizim tüm siyah trimlere yeter mi acaba? ürün çünkü 15 ml olarak görünüyor bana az gibi geldi.

    15ml tüm trimlere yeterli olur. Hatta artar, kalanı 3-4 saat bekledikten sonra 2.kat olarak uygulayabilirsiniz. 30ml nano tüm aracı kaplamaya yetiyor kıyaslamak gerekirse.
    Nano ürünlerde yüzey hazırlığı çok çok önemlidir. Ürünün yüzeye iyi bağlanması için yüzeyin yağ ve kirden arınmış olması gerekiyor. Bu iş için alkol bazlı veya su bazlı temizleyiciler bulunmakta. Alkol bazlı olanlar plastiklerde beyazlama yaptırabileceğinden su bazlı olan yine Crystal Concept ürünü power shampoo'yu tavsiye ederim. Deterjan gibi yıkayıp durularsınız. Yüzeyin temizlenip temizlenmediğinden emin olmak içinse su tuttuğunuzda suyun boncuklanmaması, yüzeye sıvanması gerekir. Ürünü uygulamadan önce plastikleri iyice kurutmak lazım. Hatta imkan varsa hava tutmak en iyisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    arkadaşlar 1.4 motoru tavsiye edermisiniz, nasıldır... 1.8 gibi olmaz elbette ama çokta kötü olmaz düşüncesindeyim, sizin yorumlarınız nedir acaba

    ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    arkadaşlar 1.4 motoru tavsiye edermisiniz, nasıldır... 1.8 gibi olmaz elbette ama çokta kötü olmaz düşüncesindeyim, sizin yorumlarınız nedir acaba

    ?

    Ben kullanıyorum tavsiye ederim 98 civicden geçtim bana hızlanması dahil herşeyi uçak gibi geldi hala da öyle, bastınmı gidiyor öyle diyeyim 180 e kadar çok rahat çıktım daha eminim çıkardı ben gaz kestim, ekonomisi çok iyi şehir içi/dışı karışık aldığımdan beri 2100 km yapmışım yol bilgisayarı 6,4 lt. gösteriyor. Bu birazda sizin isteklerinize kalmış 1,8 gibi tabiki yürümez ama bana yetiyor artıyor bile, ben ekonomi yönünü düşünerek aldım lpg ye gerek duymamak için birazda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    arkadaşlar 1.4 motoru tavsiye edermisiniz, nasıldır... 1.8 gibi olmaz elbette ama çokta kötü olmaz düşüncesindeyim, sizin yorumlarınız nedir acaba

    ?

    Ben kullanıyorum tavsiye ederim 98 civicden geçtim bana hızlanması dahil herşeyi uçak gibi geldi hala da öyle, bastınmı gidiyor öyle diyeyim 180 e kadar çok rahat çıktım daha eminim çıkardı ben gaz kestim, ekonomisi çok iyi şehir içi/dışı karışık aldığımdan beri 2100 km yapmışım yol bilgisayarı 6,4 lt. gösteriyor. Bu birazda sizin isteklerinize kalmış 1,8 gibi tabiki yürümez ama bana yetiyor artıyor bile, ben ekonomi yönünü düşünerek aldım lpg ye gerek duymamak için birazda.

    2009 model 60 bin km de bi araç var 36.500 belki de 36.000 lirada bitecek gibi sizce nasıl fiyat olarak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    arkadaşlar 1.4 motoru tavsiye edermisiniz, nasıldır... 1.8 gibi olmaz elbette ama çokta kötü olmaz düşüncesindeyim, sizin yorumlarınız nedir acaba

    ?

    Ben kullanıyorum tavsiye ederim 98 civicden geçtim bana hızlanması dahil herşeyi uçak gibi geldi hala da öyle, bastınmı gidiyor öyle diyeyim 180 e kadar çok rahat çıktım daha eminim çıkardı ben gaz kestim, ekonomisi çok iyi şehir içi/dışı karışık aldığımdan beri 2100 km yapmışım yol bilgisayarı 6,4 lt. gösteriyor. Bu birazda sizin isteklerinize kalmış 1,8 gibi tabiki yürümez ama bana yetiyor artıyor bile, ben ekonomi yönünü düşünerek aldım lpg ye gerek duymamak için birazda.

    2009 model 60 bin km de bi araç var 36.500 belki de 36.000 lirada bitecek gibi sizce nasıl fiyat olarak

    fiyat iyi, ama düzenli servis olayı, kaza bela durumu daha önemli 1-2 milyar pahalı olsun temiz olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    arkadaşlar 1.4 motoru tavsiye edermisiniz, nasıldır... 1.8 gibi olmaz elbette ama çokta kötü olmaz düşüncesindeyim, sizin yorumlarınız nedir acaba

    ?

    Ben kullanıyorum tavsiye ederim 98 civicden geçtim bana hızlanması dahil herşeyi uçak gibi geldi hala da öyle, bastınmı gidiyor öyle diyeyim 180 e kadar çok rahat çıktım daha eminim çıkardı ben gaz kestim, ekonomisi çok iyi şehir içi/dışı karışık aldığımdan beri 2100 km yapmışım yol bilgisayarı 6,4 lt. gösteriyor. Bu birazda sizin isteklerinize kalmış 1,8 gibi tabiki yürümez ama bana yetiyor artıyor bile, ben ekonomi yönünü düşünerek aldım lpg ye gerek duymamak için birazda.

    2009 model 60 bin km de bi araç var 36.500 belki de 36.000 lirada bitecek gibi sizce nasıl fiyat olarak

    fiyat iyi, ama düzenli servis olayı, kaza bela durumu daha önemli 1-2 milyar pahalı olsun temiz olsun.

    kaza bela olayı yok, servis olayı ise özel serviste yapılmış bakımları... istediğin yere göster dedi satıcı, yarın bi gidip bakayım diyorum




  • Arkadaşlar merhaba forumda beliki daha önce bilgi aktarımında bulunmuşsunuzdur, ancak tekrar olacak kusura bakmayın şimdiden
    Aranıza katılmaya ramak kaldı, artan yakıt fiyatları nedeni ile sorumu mazur görün bu pehlivanın 1.8 (İ shift) ortalam yakıt tüketimi değeri nedir.
    LPG ile de uğraşmak istemem doğrusu ancak kaçınılmaz ise baştan taktırmak isterim.
    Bu pehlivana maalesef taktırmak zorunda kalırsam un uygun LPG kiti veya markası nedir.
    Değerli ustatların bilgisine... Teşşekkürler
  • syclla23 S kullanıcısına yanıt
    Benzinde 60TL'ye 140km yol gidebiliorum ben hocam
    Benim aracımda LPG yok taktırmayı da kesinlikle düşünmüyorum.
    Aslan besleyen yemini düşünmez!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    arkadaşlar 1.4 motoru tavsiye edermisiniz, nasıldır... 1.8 gibi olmaz elbette ama çokta kötü olmaz düşüncesindeyim, sizin yorumlarınız nedir acaba

    ?

    1.4 ile 1.8 arasindan 100km ye hizlanmada 5saniyeden fazla fark var. Aslan görünümlü aslan mi yoksa aslan görünümlü kedi mi? Tercih senin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 393394395396397
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.