Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
96
Favori
743.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Sonuç olarak Focal PS 165 aldım. Amfi olarak JBL GTO 1004 aldım.
    Bass başlangıçta bende istemiyordum fakat yumuşak tatlı bir bass gerçekten keyif veriyor. Bagajda yer kaplamasını istemediğim ve sağa sola müzik dinletmekten hoşlanmadığım için yumuşak bassları ile bilinen Hertz F20 20 cm slim bassta karar kıldım.


    galiba ben de inceden senin yolda gideceğim nette baktım koltukaltı basslar var (vibe marka 20 cm'lik kutulu) arka koltuğun altına öyle bir bas düşünüyorum bu markanın dahili amfili olanı varmış, böylece bass ve amfi bir arada olacak.

    Sistem dün akşam montajlandı. BUgün yeterince deneme imkanı buldum. Hertz Bass tam istediğim gibi. Çok net ve yumuşak basları var. Gürültü yaparcasına zangırdamıyor. Net şekilde tüm detayları verebiliyor. Hertz ESK 165, Infinity Ref. veya Hertz HSK 165 alsaydım nasıldılar hiç bir fikrim yok ama Focal'ler gerçekten iyiler. Ana ünitedeki kısıtlı ayarlara rağmen benim açımdan kesinlikle çok tatmin edici oldu.




  • supremum hocam DH yöneticiliği ve yeni baslar hayırlı olsun :)

    Ben baslar konusuna gelene kadar daha temel işleri halletme gayretindeyim.
    Gecen hafta hesaplı yoldan bakım yapıldı ama sanırım benzin filtresini atlamışım.
    PDF kitapçığında benzin filtresinin 40bin de bir değiştirilmesi öneriliyor. Aracım 48 binde..
    Eski sahibi de değiştirmemiş.

    Ve bu arabadan gecen hafta çıkan hava filtresini görseniz gözlerinize inanamazsınız. Ben hayatımda bu kadar kirli ve pislikle dolu bir hava filtresi görmemiştim.
    Yazık yahu.. Bu eski sahibi, bu arabaya hiç özenmemiş. Paso onun kusurlarını düzeltiyorum.


    GELELİM EN ÖNEMLİ SORUMA..
    Arabanın boyası kolay çiziliyor, inciniyor diyeyim yani.. Hassas bir boya..
    Honda Çamkıran'da 300tl karşılığı koruma paketi yapıyorlar. (boya koruma, motor koruma, torpido koruma vs)

    Bu yapılan boya korumayı önerir misiniz?
    Yani çiziklere karşı biraz daha güçlendirir mi boyayı?
    Boyanın küçük darbelere karşı direnci artar mı, çizilmesi zorlaşır mı?
    Üzerinde bir katman mı oluşuyor ki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    supremum hocam DH yöneticiliği ve yeni baslar hayırlı olsun :)

    Ben baslar konusuna gelene kadar daha temel işleri halletme gayretindeyim.
    Gecen hafta hesaplı yoldan bakım yapıldı ama sanırım benzin filtresini atlamışım.
    PDF kitapçığında benzin filtresinin 40bin de bir değiştirilmesi öneriliyor. Aracım 48 binde..
    Eski sahibi de değiştirmemiş.

    Ve bu arabadan gecen hafta çıkan hava filtresini görseniz gözlerinize inanamazsınız. Ben hayatımda bu kadar kirli ve pislikle dolu bir hava filtresi görmemiştim.
    Yazık yahu.. Bu eski sahibi, bu arabaya hiç özenmemiş. Paso onun kusurlarını düzeltiyorum.


    GELELİM EN ÖNEMLİ SORUMA..
    Arabanın boyası kolay çiziliyor, inciniyor diyeyim yani.. Hassas bir boya..
    Honda Çamkıran'da 300tl karşılığı koruma paketi yapıyorlar. (boya koruma, motor koruma, torpido koruma vs)

    Bu yapılan boya korumayı önerir misiniz?
    Yani çiziklere karşı biraz daha güçlendirir mi boyayı?
    Boyanın küçük darbelere karşı direnci artar mı, çizilmesi zorlaşır mı?
    Üzerinde bir katman mı oluşuyor ki?

    Teşekkür ederim.
    Yöneticilik geri dönüş oldu. 2006'dan 2012 Eylül'e kadar yöneticiydim. Yoğunluk sebebiyle ilgilenemediğimden bir süre ara vermiştim. Geri dönmüş olduk.

    Benzin filtresi değişimi çok elzem birşey değil diye biliyorum. Özellikle kullanılan benzinle alakalı bir durum. Ancak yine de bir bilene sormak lazım.
    Boya kolay çizilir bundan kaçış yok. Boya koruma her yerde her fiyata yapılıyor. Ne çok ucuzu ne çok pahalısı diyorum. İçinize sinmesi önemli. Ben kendi boya korumamı kendim yapıyorum. Makinam ürünlerim herşey tam.

    Boya korumayı öneririm. En azından güneş solmasına, kuş pisliklerine karşı etkili diyebiliriz. Aracın üzerinde ince bir katman oluşturduğu için aracın toz tutması ve yıkanması bile kolaylaşıyor. Kir ve pislikte tutunamıyor. Ancak ismi "boya koruma" olduğu için insanlar boyayı çiziklere karşı da koruyacağını düşünüyor. Böyle birşey malesef mümkün değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    supremum hocam DH yöneticiliği ve yeni baslar hayırlı olsun :)

    Ben baslar konusuna gelene kadar daha temel işleri halletme gayretindeyim.
    Gecen hafta hesaplı yoldan bakım yapıldı ama sanırım benzin filtresini atlamışım.
    PDF kitapçığında benzin filtresinin 40bin de bir değiştirilmesi öneriliyor. Aracım 48 binde..
    Eski sahibi de değiştirmemiş.

    Ve bu arabadan gecen hafta çıkan hava filtresini görseniz gözlerinize inanamazsınız. Ben hayatımda bu kadar kirli ve pislikle dolu bir hava filtresi görmemiştim.
    Yazık yahu.. Bu eski sahibi, bu arabaya hiç özenmemiş. Paso onun kusurlarını düzeltiyorum.


    GELELİM EN ÖNEMLİ SORUMA..
    Arabanın boyası kolay çiziliyor, inciniyor diyeyim yani.. Hassas bir boya..
    Honda Çamkıran'da 300tl karşılığı koruma paketi yapıyorlar. (boya koruma, motor koruma, torpido koruma vs)

    Bu yapılan boya korumayı önerir misiniz?
    Yani çiziklere karşı biraz daha güçlendirir mi boyayı?
    Boyanın küçük darbelere karşı direnci artar mı, çizilmesi zorlaşır mı?
    Üzerinde bir katman mı oluşuyor ki?

    Teşekkür ederim.
    Yöneticilik geri dönüş oldu. 2006'dan 2012 Eylül'e kadar yöneticiydim. Yoğunluk sebebiyle ilgilenemediğimden bir süre ara vermiştim. Geri dönmüş olduk.

    Benzin filtresi değişimi çok elzem birşey değil diye biliyorum. Özellikle kullanılan benzinle alakalı bir durum. Ancak yine de bir bilene sormak lazım.
    Boya kolay çizilir bundan kaçış yok. Boya koruma her yerde her fiyata yapılıyor. Ne çok ucuzu ne çok pahalısı diyorum. İçinize sinmesi önemli. Ben kendi boya korumamı kendim yapıyorum. Makinam ürünlerim herşey tam.

    Boya korumayı öneririm. En azından güneş solmasına, kuş pisliklerine karşı etkili diyebiliriz. Aracın üzerinde ince bir katman oluşturduğu için aracın toz tutması ve yıkanması bile kolaylaşıyor. Kir ve pislikte tutunamıyor. Ancak ismi "boya koruma" olduğu için insanlar boyayı çiziklere karşı da koruyacağını düşünüyor. Böyle birşey malesef mümkün değil.

    teşekkür ederim.

    çamkıran'ın fiyatı iyi mi acaba? bunu daha ucuz yerlerde yaptırmamı tavsiye eder misiniz, yoksa herkes bunu hakkıyla yapamaz mı?

    üşengeç biri değilimdir aslında.. ben de bu boya korumayı kendim yapmak istesem ne gibi ürünlere sahip olmam gerekiyor?
    ve işlemi ne kadar sürede bitiriyorsunuz?

    biraz fazla sordum galiba ama.. öğrenicez zamanla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    teşekkür ederim.

    çamkıran'ın fiyatı iyi mi acaba? bunu daha ucuz yerlerde yaptırmamı tavsiye eder misiniz, yoksa herkes bunu hakkıyla yapamaz mı?

    üşengeç biri değilimdir aslında.. ben de bu boya korumayı kendim yapmak istesem ne gibi ürünlere sahip olmam gerekiyor?
    ve işlemi ne kadar sürede bitiriyorsunuz?

    biraz fazla sordum galiba ama.. öğrenicez zamanla

    Biraz pazarlık yaparsanız iyi olur. En azından 250 lira olabilir. Yapılacak işe kullanılacak ürüne göre fiyata bakmak lazım. Bir çok yerde bir kaç saatte arabayı halledip veriyorlar. Bu gibi işler 100 lira bile etmez. Bazı yerlerde uğraşmamak için hiç gerekli olmadığı halde en kalın pastayla tek seferde işi bitiriyorlar. Hem boyayı gereğinden fazla inceltmiş oluyorlar hemde üzerine ikinci ince katı atmadıklarından harelenme gibi durumlar ortaya çıkabiliyor. Hakkıyla yapacak bir yere 250-300 lira bende veririm acımam. Ha şöyle bir olsun araba parlasın çizikler gitsin gerisi çok önemli değil denilirse 150 liraya falan yaptırılabilir. Didikledikçe insan hastası oluyor.
    Kendin yapmak istersen en başta yine 200-300 liralık sermaye ve ürüne ihtiyaç var. Sonra zamanla bu ürünler kullanılarak fiyatını çıkarıyor.
    Yer lazım, zaman lazım, uygun hava lazım...
    Ben bir yaz gününde 8-10 saat uğraştığım olmuştur. Tabi sürekli tam efor halinde değil. İşin keyfini çıkara çıkara dinlenen dinlene.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    teşekkür ederim.

    çamkıran'ın fiyatı iyi mi acaba? bunu daha ucuz yerlerde yaptırmamı tavsiye eder misiniz, yoksa herkes bunu hakkıyla yapamaz mı?

    üşengeç biri değilimdir aslında.. ben de bu boya korumayı kendim yapmak istesem ne gibi ürünlere sahip olmam gerekiyor?
    ve işlemi ne kadar sürede bitiriyorsunuz?

    biraz fazla sordum galiba ama.. öğrenicez zamanla

    Biraz pazarlık yaparsanız iyi olur. En azından 250 lira olabilir. Yapılacak işe kullanılacak ürüne göre fiyata bakmak lazım. Bir çok yerde bir kaç saatte arabayı halledip veriyorlar. Bu gibi işler 100 lira bile etmez. Bazı yerlerde uğraşmamak için hiç gerekli olmadığı halde en kalın pastayla tek seferde işi bitiriyorlar. Hem boyayı gereğinden fazla inceltmiş oluyorlar hemde üzerine ikinci ince katı atmadıklarından harelenme gibi durumlar ortaya çıkabiliyor. Hakkıyla yapacak bir yere 250-300 lira bende veririm acımam. Ha şöyle bir olsun araba parlasın çizikler gitsin gerisi çok önemli değil denilirse 150 liraya falan yaptırılabilir. Didikledikçe insan hastası oluyor.
    Kendin yapmak istersen en başta yine 200-300 liralık sermaye ve ürüne ihtiyaç var. Sonra zamanla bu ürünler kullanılarak fiyatını çıkarıyor.
    Yer lazım, zaman lazım, uygun hava lazım...
    Ben bir yaz gününde 8-10 saat uğraştığım olmuştur. Tabi sürekli tam efor halinde değil. İşin keyfini çıkara çıkara dinlenen dinlene.

    Anladım..

    Yazın 8-10 saat denince işler değişti biraz
    Ben en iyisi çamkıran ile pazarlık yapıp 250ye halletmeye çalışayım.
    Zaten yıkamasını uygun yaptığım takdirde, boya korumaya 1 yıl garanti veriyorlar.

    Jantların iç kısmını kırmızıya boyadım ama beyaz cıvıc yazısını henuz yapamadım.

    haftaya TRye yeni gelecek olan KUMHO KH27 lastik taktıracağım 4 adet..
    Çok iddialı bir lastik..
    A veya B sınıfı yakıt ekonomisi..
    B sınıfı ıslak yol fren performansı..
    Ve sadece 67 desibel yol gürültüsü (süpper sessiz)
    Fiyatı da sadece 150tl.. yok böyle ucuzu..

    Jantların ortasına da kırmızı honda amblemi düşünüyorum.
    Ayrıca ön kısımdaki siyah honda ambleminin, siyah kısmına plastik astar attırıp orayı kırmızıya boyatmak istiyorum.
    Astarsız yapılan işlerde kırmızı boya iyi tutmuyormuş.
    piyasada satılanlarda da dökülme sorunu oluyormuş.

    Hocam senin küçük imza resminde de kırmızı amblem var ama iyi görünmüyor. hazır mı acaba o amblem?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotbes -- 25 Nisan 2013; 0:14:47 >




  • Lastik çok önemli. Ben lastikleri değiştirdikten sonra niye daha önce ddeğiştirmemişim diye kızdım kendime. Araba ile daha gönül rahatlığı ile hareket edebiliyorsun. Konfor kesinlikle arttı...
    Ben Michelin Pilot Sport 3 almıştım. Gayet memnunum.

    Jantlar için kırmızı amblem düşündüm ama bulamamıştım. Plastiğe astarsız atılan boya tutmaz. Oto yıkama yaparken sökülür gider.
    Piyasada satılanları bilmiyorum malzemeleri kalitesizse dökülebilir.
    Ben amblemi servisten almıştım. Daha doğrusu bodykit takılırken eşantiyon vermişlerdi saolsunlar.
    Ön logo boyutta olanı serviste 75 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.
  • Boya çizilmelerine karşı boyayı güçlendirip üzerine katman oluşturan ceramik kaplamayı bi araştırın derim. 5 yıla kadar garanti veren yerler mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Lastik çok önemli. Ben lastikleri değiştirdikten sonra niye daha önce ddeğiştirmemişim diye kızdım kendime. Araba ile daha gönül rahatlığı ile hareket edebiliyorsun. Konfor kesinlikle arttı...
    Ben Michelin Pilot Sport 3 almıştım. Gayet memnunum.

    Jantlar için kırmızı amblem düşündüm ama bulamamıştım. Plastiğe astarsız atılan boya tutmaz. Oto yıkama yaparken sökülür gider.
    Piyasada satılanları bilmiyorum malzemeleri kalitesizse dökülebilir.
    Ben amblemi servisten almıştım. Daha doğrusu bodykit takılırken eşantiyon vermişlerdi saolsunlar.
    Ön logo boyutta olanı serviste 75 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.


    honda servisi artık kırmızı logo satmıyormuş. sebebi, gelen dökülme şikayetletiymiş.
    ben de kendim manuel yapayım dedim, çok yakışıyor çünkü..

    lastiğe gelince..
    AB standart etiketlerinin zaruri olması çok iyi olmuş hocam..
    aldığın lastiğin ne olduğunu görüyorsun.
    lastikçilerin elinde kalan eski lastiklere bakıyorum da.. Hala F veya G sınıfı yakıt ekonomili lastikler var.
    Fren performansı D veya E olanlar bile var.
    Tabi cahil vatandaş bnların ne anlama geldiğini bilmeden alır.

    Eskiden etiket yokken biz de rastgele alıyorduk.
    Etiket zorunluluğu gelince, lastik firmaları malzeme kalitesine daha bir özenmeye başladılar. Çok iyi oldu.
    Ben michelin lastiklere de baktım.
    Primacy 3 vardı mesela ama yakıt tüketim performansı (yuvarlanma direnci) C sınıfı idi.

    Kumho'nun çok iyi olduğunu, sektörde yer edinmek adına fiyatını düşük tuttuğunu düşünüyorum. Bu yüzden onu tercih ettim.
    Lastik başına 50tl'den 200 tl karım olacak.

    Lastiği takınca aracım çok sessizleşecek ve sürüşü bile değişecek eminim. Gerçekten lastik çok çok önemli..
    Şu anda önde 2 tane kar lastiği ve arkada 2 eski lastik var. Yol tutuşu çok kötü, geziniyor araba adeta..
    Bu yuzden çok dikkatli sürüyorum.

    Bugün detaylı iç temizlik için oto kuaföre bıraktım aracı..
    Sonra boya koruma..
    Sonra da rüzgarlık...
    Yazın camları hafif aralık bırakabilmek için özellikle istiyorum rüzgarlığı.. Yoksa gerek duymazdım.

    Sanyo teşekkür ederim. Bu ceramik kaplamayı bir araştırayım ben hele..




  • seramik kaplamayı biraz araştırdım. evet direnç daha yüksek oluyormuş ama meguiars'ın verdiği o parlaklığı ve kaygan dokuyu vermiyormuş.
    seramik için ortalama 800tl fiyat var.
    seramik yapan poyraz firmasıyla görüştüm. sizin için seramik çok zaruri değilse meguiars öneririz dediler.

    meguiars honda çamkıran fiyatı ise 300tl..
    ama bu 300tl içinde artı olarak motor koruma, torpido koruma, koltuk koruma, lastiklere nitrojen gibi ekstra hizmetler de veriliyor.

    meguiars tercih edeceğim sanırım.
  • @supremum, Kadir hocam yöneticilik dönüşün hayırlı olsun:) Basssssların ve ses sitemin daha da bir hayırlı uğurlu olsun, güle güle bassslat Ama böyle kuru kuru olmaz, foto isterük Diğer konunu da takip ediyorum, orada ilgili ürünlerin fotosunu gördüm ama şu anfiyi ve bass kutusunu nereye nasıl koydun bi görebilirsek çok sevinirim
    Bu arada ufak ufak derken epey bir iş ve masraf yaptın sanırım, toplam gider ne oldu? Araçları takas edelim mi? Bak benimki tam otomatik, daha çok yakar, daha az gider, 32binde, lastikler 4 yıllık pilot primacy... olmaz mı? Şaka bir yana insan her baktığında özeniyor vallahi. Güle güle binin, Allah nazarlardan, kazadan-beladan-cezadan korusun.

    @fotbes, çamkıran sanırım meguiars kullanıyor. Sektördeki en iyi ürünlerden birisi... Benim de ufak tefek temizlik-bakım ürünlerim var (motor temizleyici, motor parlatıcı, iç aksam temizleyici, iç aksam bakım sütü, iç aksam parlatıcı, hızlı wax, jant temzileyici, lastik bakım vs.) hepsi Meguiars... Yapan ustanın el işçiliği iyiyse gözü kapalı yaptırabilirsiniz bence.
    Ben de detaylı bir boya bakımı yaptırıcam ama rutüş yapılacak bir sürü yer var. Boya korumadan önce onları elden geçirmem lazım. detaling turkey sitesinde bir sürü konu var, İzmir'de bu işi yapan bir kaç arkadaşa ulaşıp onlara yaptırmayı düşünüyorum.
    Kolay gelsin.




  • hocam hb kasa için cam rüzgarlığı bulabilirsen bana da bir haber ver.
    ben bulamadımda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    @supremum, Kadir hocam yöneticilik dönüşün hayırlı olsun:) Basssssların ve ses sitemin daha da bir hayırlı uğurlu olsun, güle güle bassslat Ama böyle kuru kuru olmaz, foto isterük Diğer konunu da takip ediyorum, orada ilgili ürünlerin fotosunu gördüm ama şu anfiyi ve bass kutusunu nereye nasıl koydun bi görebilirsek çok sevinirim
    Bu arada ufak ufak derken epey bir iş ve masraf yaptın sanırım, toplam gider ne oldu? Araçları takas edelim mi? Bak benimki tam otomatik, daha çok yakar, daha az gider, 32binde, lastikler 4 yıllık pilot primacy... olmaz mı? Şaka bir yana insan her baktığında özeniyor vallahi. Güle güle binin, Allah nazarlardan, kazadan-beladan-cezadan korusun.


    Çok teşekkür ederim. İnşallah cümlemize kaza, bela, ceza uzak olsun.
    Toplam gideri hesaplamak istemiyorum. Bilinçaltı olayları devreye girip ne gerek var hesap yapmaya diyor.
    Şöyle fotoğraflar ekleyeyim o zaman.

    Bass 25 cm slim bass olduğu içinde kabinde slim. Açıkçası bizim bagajın maşallahı var. HB kasalar içinde belkide en büyük ve kullanışlı bagajlardan.
    Açıkçası bagajın 8'de birini bile kapladığını söyleyemem. Zaten amfiyide bassın arkasına bağladık böylece koltuk arkasını falan vidalamaya delmeye gerek kalmadı.
    Montajdan sonra toplama yapmadım. Bagaj biraz dağınık.






  • Arkadaşlar selamlar, 2 gün önce 2007 model civic hb 1.8 i-shift alarak aranıza katıldım.
    Aracın sürüşü inanılmaz güzel geldi bana. Aracı manuel şekilde kullanıyorum ve hiç zorluk yaşamadan alıştım.
    Ancak manueldeyken durmak için yavaşladığımda 2. vitese kadar sorunsuz şekilde vites düşüyor, ancak 2 den 1'e düşerken "tak" diye çok şiddetli olmayan mekanik bir ses geliyor ve vites 1 e düşüyor. Bu durum normal midir yoksa bir soruna mı işaret etmektedir?
    Yardımcı olursanız sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erev -- 26 Nisan 2013; 0:44:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Sistem dün akşam montajlandı. BUgün yeterince deneme imkanı buldum. Hertz Bass tam istediğim gibi. Çok net ve yumuşak basları var. Gürültü yaparcasına zangırdamıyor. Net şekilde tüm detayları verebiliyor. Hertz ESK 165, Infinity Ref. veya Hertz HSK 165 alsaydım nasıldılar hiç bir fikrim yok ama Focal'ler gerçekten iyiler. Ana ünitedeki kısıtlı ayarlara rağmen benim açımdan kesinlikle çok tatmin edici oldu.

    hayırlı olsun, güle güle kullan
    pek yer kaplamamış hakkatten basla amfi, güzel olmuş
    belimi bir doğrultsam ben de gireşeceğim böyle bir sisteme ama bu aralar zor
    ben koltukaltı bastan da vazgeçtim hatta (aktif olanı 400 lira civarıymış),
    bunun yerine önlere iki adet hertz dcx 165 koaksiyel alıp taktırmayı düşünüyorum, uyum sorunu yaşanmaz dimi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert1980 -- 26 Nisan 2013; 8:41:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Sistem dün akşam montajlandı. BUgün yeterince deneme imkanı buldum. Hertz Bass tam istediğim gibi. Çok net ve yumuşak basları var. Gürültü yaparcasına zangırdamıyor. Net şekilde tüm detayları verebiliyor. Hertz ESK 165, Infinity Ref. veya Hertz HSK 165 alsaydım nasıldılar hiç bir fikrim yok ama Focal'ler gerçekten iyiler. Ana ünitedeki kısıtlı ayarlara rağmen benim açımdan kesinlikle çok tatmin edici oldu.

    hayırlı olsun, güle güle kullan
    pek yer kaplamamış hakkatten basla amfi, güzel olmuş
    belimi bir doğrultsam ben de gireşeceğim böyle bir sisteme ama bu aralar zor
    ben koltukaltı bastan da vazgeçtim hatta (aktif olanı 400 lira civarıymış),
    bunun yerine önlere iki adet hertz dcx 165 koaksiyel alıp taktırmayı düşünüyorum, uyum sorunu yaşanmaz dimi?



    Teşekkür ederim. Açıkçası bass hiç düşünmediğim bir şeydi ama bu slim bass tam benlik bişeymiş. Yer kaplaması açısından avantajlı, amfiyide arkasına monte ettik. Ses olarakta gayet güzel. Ben ilk etapta 20cm'lik düşünüyordum ama 25 cm ideal oldu. Kabinle birlikte 220 liraya geldi bu arada bass.
    Hertz'in birde ECX 165 koaksiyelleri var. Arada RMS olarak 10 watt var ama 2 kat fiyat farkı var. Değer mi acaba? Yüksek ses açınca bozmasın diye arka hoparlörleri biraz kıstım.
    Arka kapılara koaksiyel düşünebilirim bende. Bir takım daha mid fazla gelecek çünkü tizler zaten baskın. Tiz seven biri olarak maksimum +2 veya +3 kullanılıyor. O yüzden arkaya kaliteli bir takım koaksiyel alıp amfiye bağlayıp sistemi tamamlayabilirim. Uyum sorunu olacağını sanmıyorum. Orjinal hoparlörler çıkınca göreceksin görüntü olarak bile (Görüntüsüne göre çok iyi ses verdiğini bile söyleyebiliriz) gerçekten tatmin etmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Arkadaşlar selamlar, 2 gün önce 2007 model civic hb 1.8 i-shift alarak aranıza katıldım.
    Aracın sürüşü inanılmaz güzel geldi bana. Aracı manuel şekilde kullanıyorum ve hiç zorluk yaşamadan alıştım.
    Ancak manueldeyken durmak için yavaşladığımda 2. vitese kadar sorunsuz şekilde vites düşüyor, ancak 2 den 1'e düşerken "tak" diye çok şiddetli olmayan mekanik bir ses geliyor ve vites 1 e düşüyor. Bu durum normal midir yoksa bir soruna mı işaret etmektedir?
    Yardımcı olursanız sevinirim...

    Hoşgeldiniz, aracınız hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın:)
    i-shift konusunu hiç bilmiyorum ama kullanan arkadaşlar cevap verecektir.

    @supremum, Kadir hocam fotoğraflar için çok teşekkür ederim. Bagaja çok iyi olmuş, eminim kocaman kutulardan daha temiz bir ses veriyordur.
    Ben de bir süredir inceliyorum ama ancak koltuk altına olabilir sanırım. Çocukla beraber sağa sola giderken bagajın her santimi lazım oluyor. Hatta Mert'in bahsettiği Vibe marka aktif bası inceledim, iyi bir marka diye biliyorum, yeterli olur sanıyorum. Ama daha sonra kapılara da el atıp anfi+mid takım falan düşünürsem bu sefer dahili anfisi olan bir bass kutusu almak lüzumsuz olacak...




  • Bu arada ben de bir tane ELM 327 Bluetooth cihazı aldım, telefona da torque programını yükledim. Aracın ODBII soketinden tüm verileri alabiliyorum. Süper bi şey miş bu

    Kendi çekimlerim değil ama örnek görüntüler şöyle:













  • quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Arkadaşlar selamlar, 2 gün önce 2007 model civic hb 1.8 i-shift alarak aranıza katıldım.
    Aracın sürüşü inanılmaz güzel geldi bana. Aracı manuel şekilde kullanıyorum ve hiç zorluk yaşamadan alıştım.
    Ancak manueldeyken durmak için yavaşladığımda 2. vitese kadar sorunsuz şekilde vites düşüyor, ancak 2 den 1'e düşerken "tak" diye çok şiddetli olmayan mekanik bir ses geliyor ve vites 1 e düşüyor. Bu durum normal midir yoksa bir soruna mı işaret etmektedir?
    Yardımcı olursanız sevinirim...

    Mesajı arada kaçırmışım. Aracınız hayırlı olsun.
    İnşallah kullandığınız süre boyuna keyif almaya devam edersiniz.
    Aracın manueldeyken vites küçültmesi ile otomatikteyken vites düşürmesi mekanik olarak aynı şeyler. Belirlenen hızın altına düştüğünde sistem vites küçültme komutu ile bir alt vitese düşer. Bahsettiğiniz ses otomatikteyken olmuyor mu? Açıkçası şimdiye kadar belirgin bir 2. vitesten 1. vitese geçiş sesi duymadım. Daha dikkatli bir bakayım duruma göre tekrar yazarım.

    @nrglife
    Açıkçası sadece bassın pek bişey ifade edeceğini sanmıyorum çünkü hoparlörlerden gelen ses iyileşmezse bass altında iyice ezilecek ve gürültüye dönüşecektir diye düşünüyorum. Bence yapılabilecek en basit yollu iyileştirme düzgün 2 takım koaksiyel hoparlör alıp 4 kapıya takmak olacaktır. Her halukarda orjinallere göre daha basslı ve daha temiz ses çıkacaktır.
    Bu arada "ELM 327 Bluetooth cihazı" bu nasıl bişeymiş ya?
    Baştan keyif vereceğine sonradan sıkıp kullanılmayacağına eminim ama denenebilir. Kaç lira bu cihaz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Arkadaşlar selamlar, 2 gün önce 2007 model civic hb 1.8 i-shift alarak aranıza katıldım.
    Aracın sürüşü inanılmaz güzel geldi bana. Aracı manuel şekilde kullanıyorum ve hiç zorluk yaşamadan alıştım.
    Ancak manueldeyken durmak için yavaşladığımda 2. vitese kadar sorunsuz şekilde vites düşüyor, ancak 2 den 1'e düşerken "tak" diye çok şiddetli olmayan mekanik bir ses geliyor ve vites 1 e düşüyor. Bu durum normal midir yoksa bir soruna mı işaret etmektedir?
    Yardımcı olursanız sevinirim...

    Mesajı arada kaçırmışım. Aracınız hayırlı olsun.
    İnşallah kullandığınız süre boyuna keyif almaya devam edersiniz.
    Aracın manueldeyken vites küçültmesi ile otomatikteyken vites düşürmesi mekanik olarak aynı şeyler. Belirlenen hızın altına düştüğünde sistem vites küçültme komutu ile bir alt vitese düşer. Bahsettiğiniz ses otomatikteyken olmuyor mu? Açıkçası şimdiye kadar belirgin bir 2. vitesten 1. vitese geçiş sesi duymadım. Daha dikkatli bir bakayım duruma göre tekrar yazarım.

    @nrglife
    Açıkçası sadece bassın pek bişey ifade edeceğini sanmıyorum çünkü hoparlörlerden gelen ses iyileşmezse bass altında iyice ezilecek ve gürültüye dönüşecektir diye düşünüyorum. Bence yapılabilecek en basit yollu iyileştirme düzgün 2 takım koaksiyel hoparlör alıp 4 kapıya takmak olacaktır. Her halukarda orjinallere göre daha basslı ve daha temiz ses çıkacaktır.
    Bu arada "ELM 327 Bluetooth cihazı" bu nasıl bişeymiş ya?
    Baştan keyif vereceğine sonradan sıkıp kullanılmayacağına eminim ama denenebilir. Kaç lira bu cihaz?

    Öncelikle sizin ve @nrglife ın iyi dilekleri için teşekkür ederim.
    Otomatik kullanımda da aynı durum söz konusu. Ancak aracın kullanım kitapçığını incelediğimde şöyle bir ifadeye rastladım;

    "Şanzıman vites değişimi yaparken mekanik bir gürültü duyabilir ve bir titreşim hissedebilirsiniz. Bu normal bir durumdur; kontrol sisteminden gelen sinyallere göre mekanik olarak vites değişimi yapan şanzımandır."

    Sanıyorum duyduğum sesler burda tariflenen mekanik sesler olmalı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erev -- 26 Nisan 2013; 14:52:36 >




  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.