Şimdi Ara

Sabri Cimbomba Üçlü Çektiriyor...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Galatasaray gibi köklü bir takımın beraberliğe böyle sevinmesi, üçlü çektirmesini forum izleyenlerinin yorumuna bırakıyorum...



    _____________________________
  • Seri bozuldu seneye yeneriz. Elimizden kaçtınız onlar oyuna seviniyorlar.
    _____________________________
  • Sence beraberliğe mi seviniyorlar hırsa mı
  • Üzülelimmi arkadaşım 11 senedir yenildiğimiz bir statta alınmış beraberlik fena mı? Hemde en iyi adamlarımız eksikken.
    _____________________________

    Galatasaray & Arsenal
  • yazıklar olsun. bu sabri adam değil ya. istersen 100 gol pozisyonuna gir. maç 0-0. seviniyorlar salaklar ya
    _____________________________

    Turuncudan iz taşıyan tok bir sarı ██ Vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı
  • FAIL.
    Sabri her maçtan sonra 3lü çektirir taraftara. Bu yeni birşey değil.
    _____________________________
    Atar, gider, zılgıt, bilimum hakaret isteyen PM atsın. 7/24 hizmetinizdeyim.
  • yanlış anlamayın güzel oynadınız ama eksikleriniz yokken yeniliyodunuz hep, bu sefer eksiklerle daha iyi oynadınız
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Dia yok Reyiz ve Uğur Boral var
    15 yıl önce açıldı
    Emre Mor için Fenerbahçe Devrede
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Taraftar çağırıyor adamda ayıp olmasın diye geldi çok sevinmedi zaten dönerken yüzünde sevinç bile yoktu.Buna laf söyleyenlar samiyende yenilmesine rağmen sevinen klübü tuttuklarını unuttular galiba bknz. tuncay.
    _____________________________
  • Berbaerlik başarılı bir sonuç o kadar kötü giden duruma rağmen , bir gol olsa yenecek duruma bile geldi gs, yenilebilirdi de yani biz buna maç ortadaydı diyoruz ama millet 6-0 7-0 olacak derken, böyle bir skor başarıdır...

    Ama 3 lü çekmek yakışmaz GS topçusuna beraberliğe sevinmez büyük takımlar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barbar

    FAIL.
    Sabri her maçtan sonra 3lü çektirir taraftara. Bu yeni birşey değil.


    geçen hafta da yaptı mı bu dediğini
    _____________________________
    Rodrigo Palacio
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.