Şimdi Ara

S60 T4 - 316i - C180 CGi - CC 1.4 TSI (performans ve fren mesafesi testleri) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
3
Favori
10.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m



    1-evet söğüşlüyor dünyanın parasını alıyorlar opsiyon fiyatlarına(gerçi sen bir alamancı olarak seviniyorsundur bu duruma ayrı konu)
    2-Volvo dünya çapında yeni modelleriyle atağa geçti,günaydın.Ayrıca almanlar dışarda bize yaptıkları söğüşü yapamıyorlar,yani paranın karşılığını eşşek gibi veriyorlar.Çünkü elin avrupalısı yemez sizin o çok övdüğünüz opsiyon dolmalarını.Benim şu kadar param var,buna alacağım arabada bana ne sunuyorsunuz diye sorar,listesine bakar,siz de selenayı izler gibi bakaraktan apışır kalırsınız.
    3-Deri koltuğa alamanlar kaç para istiyor araştır,verdikleri deri koltuğu da yani kalitesini de araştır.Unutmadan dışardaki garanti sürelerini de araştır,mesela DSG ye bir bak bakalım onlarda kaç yılmış bizde kaç yıl?
    4-2 metre sonra paramparça olmuyor dikkatini çekerim.
    5-Michael jordan amerikalıdır,alman hayranı da değildir.Yani istesen de olamazsın.
    6-Ayriyeten profilim açık,yaptığım araç önerilerini bi incele,bilmeden etmeden işkembeden sallayarak bazı şeyleri değiştiremiyorsun,meksika üretimi 0 kalite cettayı kapısı kopan CC yi burada bentley muamelesiyle önermek gibi mesela.
    Bi daha da atlama ortalığa.
    Söyle alamanlara sağlam araba yapsınlar,parçalanmayanından mümkünse.

    1-Marka imaji sana soguslemek geliyorsa aramizda daglar kadar mantalite farki var.
    2-Volvo ataga gectiyse bir goster bakalim almanlar kac satmis, volvo kac satmis.Ayrica bak bakalim almanlar bize farkli baska ulkelere farkli mi davraniyor.Paranin karsiligini nasil veriyorlar onuda anlatta bilelim.
    3-Yavv arkadas bu almanlarin deri koltugunu sen mi uretiyorsunda kalitesinden bahsediyorsun.Herifler nappa, buffalo gibi deriler kullaniyor.Bunlardan kaliteli deri mi kullaniyor volvo anlamiyorum ki.Dsg ne alaka simdi ? Garanti suresi ne alaka konuyu saptirma bence.
    4-2m hayat kurtarir.Ama sen bunun farkinda degilsin.
    5-Ben alman hayrani degilim, ama senin gibi at gozluguylede bakmiyorum olaylara.Yigidin hakkini veriyorum yani.
    6-Meksika uretimi jetta duzeliyor merak etme.Cc' nin kapisi kopsa ne kopmasa ne.Euroncap testinden 5 yildiz alarak kendini kanitladi mi kanitlamadi mi ? Elin amerikalisi ncap den daha agir bir test yapiyor ve bunda s60 en iyisi cikiyor.Ee nolmus yani.CC' ninde kapisi kopuyor ki cok anormal degil o agir sartlarda.Sanki s60 200' le duvara vurunca olmuyorsun
    Ayrica sen boyle bilgisiz bilgisiz sacma yorumlar yapmaya devam ettikce ben her konuya atlayacagim.Belki ilerde senide almanci yapariz bell mi olur

    Burda bilgisiz saçma yorumları yapan sensin dostum.
    1-Marka imajı bir tek bizim ülkemizde mi çalışıyor ?
    2-Dünyada neredeyse en çok albümü Justin Bieber satıyor biraz alakasız bir örnek ama bir şeyin çok satması onun iyi olduğunu göstermeyeceği gibi az satmasıda onun kötü olduğunu göstermez.Ayrıca Avrupada'ki insanlar emin olun bizden daha az anlıyorlar araçlardan ben onlarda ki fanatikliğin biraz daha üst boyutlarda olduğunu düşünüyorum.Bizim insanımız henüz 6 aylıkken sanayi piyasasına atıldığı için biraz daha tarafsız davranabiliyor.
    3-Oto yıkama işi yapıyorum bu zamana kadar binlerce çeşit arabayı inceleme fırsatım oldu bu konuda "shadowgeist" isimli arkadaşıma katılıyorum.Hatta her konuda ona katılıyorum.
    4-İnsanların 100 kilometre ile giderken 2 metrelik bir fark oluşturabilecek refleks tepkiler vermesi çok zor bir durum.Yani şunu anlatmaya çalışıyorum önümüzde BMW'nin durduğu kadar mesafede bir duvar olsun.Normalde test aşamasında BMW o duvara çarpmıyor,Volvo çarpıyor.Ama bunu günlük hayata uyarlayıp bir uyarlama senaryo hazırlayın emin olun 1000 sürücüden en az 800 tanesi o duvara çarpar.Volvo çarpar sağlam kalır,BMW çarpar biraz sakata gelir.
    5-Senin de içinde alman hayranlığı var belli ki "shadowgeist" belki biraz abartıyor olabilir S60'ı ama dediklerinde sonuna kadar haklıdır bu aracın yanında diğerlerini tercih etmek sadece "Aşk 3 harflidir,arması yeter,farı yeter,stopu yeter." gibi kişisel kriterlere kalıyor.Zaten araba tercih ederkende donanımsal,tekniksel kriterler yerine her zaman duygusal takılırız.
    6-Kapı kopması kadar sakat bir durum yok.Sanki her kaza NCAP standartlarında gerçekleşiyor,hoş diğer kazanın olma ihtimali daha düşük fakat ona benzer bir sürü durumda yine o kapı kopacak ve o kopan kapıdan bir motosiklet sürücüsü bile çarpsa içerde sürücü ölür.Hem yukarda adama at gözlüğüyle bakıyosun diyosun.Ama kendin kapı kopması kadar büyük bir kusura "Kopsa ne kopmasa ne." diye mantık sınırlarını zorlayan bir kalıp uyduruyosun.




  • ne volvo ymus.eskıden dedıgım mıllattan önce değil,3-5 yıl öncesıne kadar kımse suratına bakmazdı.şimdi maşşallah.
    tamam guzel arabada o kadar da değil.1 ve 2. bellı diğerleri yesin birbirini
    bu arada 3 serısı herseyı ıle c serısınden ustun değil.konfor hala merco performans da barız bır fark yok.no problem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Benim bu forumda en çok anlamadığım nokta bir tane aşırı hız yapılan bir video görüldüğünde "Hayvan benim ve ailemin canını tehlikeye atıyor." diye abanıyorlar.Ama iş böyle karşılaştırmalara geldi mi arabanın milisaniyelik değerleri,yaptığı son hızı,arkadan itiş mi önden çekiş mi olduğu.Yine otobanda 150 Km kastedilerek "Ben düşük devirle yüksek hızda gitmeyi seviyorum." gibi konuşmalar.Neyin kafasındasınız hala anlamadım.Birisi şehir içinde biraz hızlı gittiği zaman hepiniz müfettiş kesiliyorsunuz.Ama yeri geldiği zaman hepiniz 8 saniyede 0-100 kovalayıp.Ben arabamla 240 yaptım gibi kafalara giriyosunuz.

    Otobanda 120 ci , şehir içinde 50 ci tayfasını inandırıcı bulmuyorum . Mutlaka bu şekilde gidenler vardır da ben denk gelmiyorum gerçek hayatta.

    Dün Aydın otobanında idim. Yok yani öyle bir dünya. 120 ile giden birkaç tane bayan vardı , 100 ile giden birkaç kamyon gördüm. 3-4 tane 90 ile en sol şeritte giden doğan slx, toros SW gördüm , yaşlı amcalar zaten , canları sağolsun lafım yok onlara.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed
    bir firma tarafından yayınlanan small-overlap çarpışma testlerinden sonra S60'ı bu segmentin kralı ilan eden

    Volvonun kalkış ve hızlanma konusunda iddiası yok.
    Ayriyeten kaza anında paramparça olmuyor,kapısı kopmuyor.
    Sizin yaptığınız karşılaştırma değil fanboyluk olmuş.
    Alamancılık yapacaksanız zaten tonla konu var.
    Yok karşılaştırma yapacaksanız objektif olarak yorumsuz karşılaştırmanızı yapın,ve yorumu insanlara bırakın.
    Ya da konunuza s60ı eleştiren bir üslupla başlık koyun.
    Bu şekilde sizi hem kimse ciddiye almaz,hem de insanları boş yere tekrar tartıştırırsınız.
    Sanırım 1023921309123091209. bin kere yazıldı ama siz okumamışsınız ben tekrar yazayım:
    s60 bu sınıfın kralı çünkü sunduklarını diğerleri sunamıyor,kaza anında da parçalanmıyor dağılmıyor bütün dava bu.
    Kimse s60a amanda süper hızlanıyomuş yarış otomobili gibi yol tutuyomuş diye krallık yükleme telaşında değil.
    Bu sınıftan araç alıp da 0/100 km hıza hızlı çıkma derdinde olan varsa zaten yönelecek çok araç bulur kendine.
    Şuraya o çok övdüğün arabaların çarpışma testini,standart donanım ve opsiyon fiyatlarını koyarım,diğer alamancı kardeşlerin gibi DAS QUIT! der çıkarsın forumdan.


    konuyu okuduğum an ve mesajları gördüğüm zaman 'ahan da shadowgeist gelir s60 kral olur' dedim ve dediğim garip bir şekilde oldu. Shadow fanboy sun kabullen artık şunu he?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaş sanırsın bmw tenekeden yapılmış ne abartmışsınız ha. Geçende engin baytarin yaptiği kazaya bi bakin araba ne halde adam ne halde.Ayrica 2 metrelik fren mesafesine göz yumanlara yav he he diyorum. Bmw durduğunda volvo 20-30 la duvara girer. Ağlaya ağlaya ararsın çekiciyi. Ayni şartlarda kazaya mağruz kalsalar bmw daha yavaş çarpacak bunu da dusunemeyen bmw almasın. Yiğidin hakkini azcik verin yav.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Arkadaş sanırsın bmw tenekeden yapılmış ne abartmışsınız ha. Geçende engin baytarin yaptiği kazaya bi bakin araba ne halde adam ne halde.Ayrica 2 metrelik fren mesafesine göz yumanlara yav he he diyorum. Bmw durduğunda volvo 20-30 la duvara girer. Ağlaya ağlaya ararsın çekiciyi. Ayni şartlarda kazaya mağruz kalsalar bmw daha yavaş çarpacak bunu da dusunemeyen bmw almasın. Yiğidin hakkini azcik verin yav.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Arkadaş sanırsın bmw tenekeden yapılmış ne abartmışsınız ha. Geçende engin baytarin yaptiği kazaya bi bakin araba ne halde adam ne halde.Ayrica 2 metrelik fren mesafesine göz yumanlara yav he he diyorum. Bmw durduğunda volvo 20-30 la duvara girer. Ağlaya ağlaya ararsın çekiciyi. Ayni şartlarda kazaya mağruz kalsalar bmw daha yavaş çarpacak bunu da dusunemeyen bmw almasın. Yiğidin hakkini azcik verin yav.

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod



    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: deepnoisy
    Dostum Eğer bir arabanın kaza anında kapısı kopmuşsa bunun savunulacak bir tarafı yok.
    Bu başka bir markada örneğin volvoda veya hyundai firmasında olsa yorumunuz ne olacaktı çok merak ediyorum.
    Shadowgeist e bazı konularda üslubunu beğenmesem de birçok açıdan katılıyorum.
    paranın karşılığını veren markayı öneriyor bunda bence kızılacak sinirlenecek bir şey yok.
    Önerdiği arabalar çok tutulan markaların arabalarının 10 15 bin altında üstüne full donanımla satılıyor.
    Marka imajı dediğiniz şey avrupada taksi olarak gezen arabayı ülkemizde lüks sınıf muamelesi yapmakla olacak bir şey değil.
    Volvonun da mercedes bmw kadar çok araba satmasa da bu firmalardan aşağı olmayan gayet iyi bir imajı var avrupa pazarında.
    Sağlamlığıyla güvenliğiyle kalitesiyle nam salmış üstüne bir de uygun fiyata satılıyor neden önerilmesin ki?
    Ayrıca artık otomotiv sektöründe güvenlik birinci sırayı almış durumda.
    Ben o videoları izlediğimde mercedes bmw audi sahibi tanıdıklarımı,CC sahibi olanların eşlerini dostlarını çocuklarını düşündüm içim ürperdi Allah korusun böyle bir kazada marka imajının ne ehemmiyeti var?
    Arabamdan çok memnunum,hem vw olması hem kalitesi hem rahatlığı ile.
    Ama eğer 80 100 bin aralığına çıkıp araba alacaksam o zaman kriterlerim arasına kesinlikle güvenliği başa eklerim marka imajı sonlarda gelir benim için.
    Ayrıca paramın karşılığını da donanım fiyat olarak sonuna kadar almak isterim.
    Bence her Türk insanı da böyle yapmalıdır ki markalar önlerindeki amblem için daha azını sunan araçlara daha çok para istemekten vazgeçsinler bizim insanımız kazansın onlar değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m
    Cc' nin kapisi kopsa ne kopmasa ne..CC' ninde kapisi kopuyor ki cok anormal degil o agir sartlarda.


    Şu mesajı atan birisiyle otomobil tartışmaktan utanç duyaraktan daha sana mesaj atmıyorumyorum yazmıyorum.Seni Türk doktorlarına emanet ediyorum.(bide nappa koltuk kaç para onu da yaz buraya)
    quote:

    Orijinalden alıntı: deepnoisy

    Sabahtan akşama kadar aynı şeyi söyleyene kadar profilim açık önerdiğim araçlara yaptığım yorumlara bi bak eskiden yeniye kimin fanboy olduğunu anlarsın:)
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Hocam tartıştığınız insanlar forumdaki en büyük alamancılardır boşuna nefesinizi tüketmeyin bunlara laf anlatmak deveye hendek atlatmaya benzer kapısı kopan arabayı yağlamış ya
    Bu arada s60ın güvenlik teknolojilerinden biri:
    http://www.cihansalim.net/blog/2011/volvo-s60-yaya-kazalarini-azaltmak-icin-otomatik-fren-yapiyor-ve-ise-yariyor/
    İmajı büyük markalarda bu özelliğe kaç para isteniyor merak ettim:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 31 Ağustos 2012; 11:48:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    1-mercedes
    2-bmw
    gerısı sıze kalmıs...

    3 Serisi C Klasse den çok daha üstün bir otomobil. Performans, motor ve en önemlisi sürüş dinamikleri konusunda 3 Serisi daha başarılı.

    Cok ustun nerde ustunmus C serisinden?
    yol tutus surus dinamiklerinde cok ustunmus ozellikle.
    Neye dayanarak soyluyorsunuz bunu anlamak zor..
    veriler gosterseniz neysede 3 serisiyle degilde 5le felan kiyasliyosunuz sanki oyle bir yazilmis ki..
    Motor konusunda mi ustun 3 serisi ? Ayni gucteki motorlari arasinda performans farki mi var?
    yada sanziman konusunda mi ustun,ki kendi olmayan bir sanzimani var Bmw nin.. 7g tronic plusin Zf den altta kalir bir yonu yoktur..
    surus dinamiginde ustundu di mi buyrun bakiniz kim ustunmus ?



    her konuda ayni seyi asilsiz seyleri yazmaktan vazgec bence artik,iyi geceler

    Hocam sanırım gözünüzden kaçmış mercedesin skidpad değeri stabilite kontrolü kapalıyken denenmiş. Değerin yanındaki yıldızın açıklaması var aşağıda. (Stability-control-inhibited)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m
    Cc' nin kapisi kopsa ne kopmasa ne..CC' ninde kapisi kopuyor ki cok anormal degil o agir sartlarda.


    Şu mesajı atan birisiyle otomobil tartışmaktan utanç duyaraktan daha sana mesaj atmıyorumyorum yazmıyorum.Seni Türk doktorlarına emanet ediyorum.(bide nappa koltuk kaç para onu da yaz buraya)
    quote:

    Orijinalden alıntı: deepnoisy

    Sabahtan akşama kadar aynı şeyi söyleyene kadar profilim açık önerdiğim araçlara yaptığım yorumlara bi bak eskiden yeniye kimin fanboy olduğunu anlarsın:)
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Hocam tartıştığınız insanlar forumdaki en büyük alamancılardır boşuna nefesinizi tüketmeyin bunlara laf anlatmak deveye hendek atlatmaya benzer kapısı kopan arabayı yağlamış ya
    Bu arada s60ın güvenlik teknolojilerinden biri:
    http://www.cihansalim.net/blog/2011/volvo-s60-yaya-kazalarini-azaltmak-icin-otomatik-fren-yapiyor-ve-ise-yariyor/
    İmajı büyük markalarda bu özelliğe kaç para isteniyor merak ettim:)

    Öyle bir yazmışsın ki okuyanda seni otomobillerden anlayan birisi sanacak Sen zaten benim yazdiklarima yorum yapma söğüşlenirsin yoksa
    Bende seni isveç doktorlarına emanet ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bmw ayırırmış yok duvara çarpmadan durabilirmiş.

    neyin masalını anlatıyorsunuz siz. ben anlayamadım

    kilo avantajı ile 0-100 ü burun farkıyla önde geçen bmw 160 a ulaştığında volvonun plakasını okumaya mahkumdur. 0-120 değerleri volvonun geriden yetiştiğini gösteriyor bakan yok heralde. aktarma problemi falan yok .volvo o güvenliği sağlayabilmek için oldukça ağır malesef.keyfi değil.

    2m lik fark ile duvara 30 la çarpılma iddiası da gerçekten çok komik. demek ki volvo 30 la giderken 2 m de duruyor

    ayrıca iki araç aynı jant-lastik kombinasyonunda mı

    hemen bildik boş karalamaları yapmanız volvonun en alınası araç olduğu gerçeğini gösteriyor zaten 1.6 dizel

    otomatik sadece volvoda var. boş tartışmalara gerek yok.




  • Mercedes 1.8 motoruyla BMW ve VW'den daha kötü, Volvo'dan birazcık daha iyi hızlanma elde etmiş.

    Buna rağmen Mercedes'in değil Volvo'nun hızlanmasına laf söylenmiş... ilginç.

    Anlaşılan kimse Mercedes'e laf atmaya cesaret edemiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    bmw ayırırmış yok duvara çarpmadan durabilirmiş.

    neyin masalını anlatıyorsunuz siz. ben anlayamadım

    kilo avantajı ile 0-100 ü burun farkıyla önde geçen bmw 160 a ulaştığında volvonun plakasını okumaya mahkumdur. 0-120 değerleri volvonun geriden yetiştiğini gösteriyor bakan yok heralde. aktarma problemi falan yok .volvo o güvenliği sağlayabilmek için oldukça ağır malesef.keyfi değil.

    2m lik fark ile duvara 30 la çarpılma iddiası da gerçekten çok komik. demek ki volvo 30 la giderken 2 m de duruyor

    ayrıca iki araç aynı jant-lastik kombinasyonunda mı

    hemen bildik boş karalamaları yapmanız volvonun en alınası araç olduğu gerçeğini gösteriyor zaten 1.6 dizel

    otomatik sadece volvoda var. boş tartışmalara gerek yok.

    316i: 1480 kg
    S60 T4: 1486 kg

    Oldukça ağırmış hakikaten. Ayrıca kimse burada 316i ölene kadar S60'ın önünde gidecek diye birşey söylemedi. 136 beygirlik otomobil tıkanacaktır tabii ki fakat 150'ye kadar S60'ın 316i'yi yakalama şansı yok işte buna aktarma rezaleti diyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    bmw ayırırmış yok duvara çarpmadan durabilirmiş.

    neyin masalını anlatıyorsunuz siz. ben anlayamadım

    kilo avantajı ile 0-100 ü burun farkıyla önde geçen bmw 160 a ulaştığında volvonun plakasını okumaya mahkumdur. 0-120 değerleri volvonun geriden yetiştiğini gösteriyor bakan yok heralde. aktarma problemi falan yok .volvo o güvenliği sağlayabilmek için oldukça ağır malesef.keyfi değil.

    2m lik fark ile duvara 30 la çarpılma iddiası da gerçekten çok komik. demek ki volvo 30 la giderken 2 m de duruyor

    ayrıca iki araç aynı jant-lastik kombinasyonunda mı

    hemen bildik boş karalamaları yapmanız volvonun en alınası araç olduğu gerçeğini gösteriyor zaten 1.6 dizel

    otomatik sadece volvoda var. boş tartışmalara gerek yok.

    316i: 1480 kg
    S60 T4: 1486 kg

    Oldukça ağırmış hakikaten. Ayrıca kimse burada 316i ölene kadar S60'ın önünde gidecek diye birşey söylemedi. 136 beygirlik otomobil tıkanacaktır tabii ki fakat 150'ye kadar S60'ın 316i'yi yakalama şansı yok işte buna aktarma rezaleti diyoruz

    S60 ağırlığı 1670 kg dir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman
    S60 ağırlığı 1670 kg dir.

    Senin aklın mantığın alıyor mu o söylediğini ?

    http://www.volvocars.com/tr/all-cars/volvo-s60/details/pages/technical-spec.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    bmw ayırırmış yok duvara çarpmadan durabilirmiş.

    neyin masalını anlatıyorsunuz siz. ben anlayamadım

    kilo avantajı ile 0-100 ü burun farkıyla önde geçen bmw 160 a ulaştığında volvonun plakasını okumaya mahkumdur. 0-120 değerleri volvonun geriden yetiştiğini gösteriyor bakan yok heralde. aktarma problemi falan yok .volvo o güvenliği sağlayabilmek için oldukça ağır malesef.keyfi değil.

    2m lik fark ile duvara 30 la çarpılma iddiası da gerçekten çok komik. demek ki volvo 30 la giderken 2 m de duruyor

    ayrıca iki araç aynı jant-lastik kombinasyonunda mı

    hemen bildik boş karalamaları yapmanız volvonun en alınası araç olduğu gerçeğini gösteriyor zaten 1.6 dizel

    otomatik sadece volvoda var. boş tartışmalara gerek yok.

    316i: 1480 kg
    S60 T4: 1486 kg

    Oldukça ağırmış hakikaten. Ayrıca kimse burada 316i ölene kadar S60'ın önünde gidecek diye birşey söylemedi. 136 beygirlik otomobil tıkanacaktır tabii ki fakat 150'ye kadar S60'ın 316i'yi yakalama şansı yok işte buna aktarma rezaleti diyoruz


    Teknik verilerdeki kaynak nedir ? 75 kg sürücü dahil mi?


    120 de yakalamış volvo sen 150 ye kadar yakalayamaz aktarması rezalet diyorsun. ayrıca 150 ye kadar diye de bir kriter yoktur

    çeyrek mil vardır 1 km kalkış vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    bmw ayırırmış yok duvara çarpmadan durabilirmiş.

    neyin masalını anlatıyorsunuz siz. ben anlayamadım

    kilo avantajı ile 0-100 ü burun farkıyla önde geçen bmw 160 a ulaştığında volvonun plakasını okumaya mahkumdur. 0-120 değerleri volvonun geriden yetiştiğini gösteriyor bakan yok heralde. aktarma problemi falan yok .volvo o güvenliği sağlayabilmek için oldukça ağır malesef.keyfi değil.

    2m lik fark ile duvara 30 la çarpılma iddiası da gerçekten çok komik. demek ki volvo 30 la giderken 2 m de duruyor

    ayrıca iki araç aynı jant-lastik kombinasyonunda mı

    hemen bildik boş karalamaları yapmanız volvonun en alınası araç olduğu gerçeğini gösteriyor zaten 1.6 dizel

    otomatik sadece volvoda var. boş tartışmalara gerek yok.

    316i: 1480 kg
    S60 T4: 1486 kg

    Oldukça ağırmış hakikaten. Ayrıca kimse burada 316i ölene kadar S60'ın önünde gidecek diye birşey söylemedi. 136 beygirlik otomobil tıkanacaktır tabii ki fakat 150'ye kadar S60'ın 316i'yi yakalama şansı yok işte buna aktarma rezaleti diyoruz

    S60 ağırlığı 1670 kg dir.

    Alıntıları Göster

    316i: 1480 kg
    S60 T4: 1486 kg

    Oldukça ağırmış hakikaten. Ayrıca kimse burada 316i ölene kadar S60'ın önünde gidecek diye birşey söylemedi. 136 beygirlik otomobil tıkanacaktır tabii ki fakat 150'ye kadar S60'ın 316i'yi yakalama şansı yok işte buna aktarma rezaleti diyoruz

    S60 ağırlığı 1670 kg dir.

    s60 T4 ler 1486 kg , arkadaş doğru yazmış.




  • Dikkat ederseniz hızlanmada iyi olan araçlar BMW ve VW. Mercedes ve Volvo ise hızlanmada kötüler.

    BMW'de 8 iler ZF, VW'de ise DSG şanzıman var. DSG problemli olsa da performansta, vites değişiminde ve tüketimde çok iyi bir şanzıman.

    Powershift de çift kavramalı ama performans ve tüketimde DSG kadar iyi değil. Bunu Focus powershift'in manuele göre performans ve tüketimine bakarak da anlayabilirsiniz.

    DSG şanzıman manuele göre daha iyi hızlanma, tüketim değerleri gösterirken, Powershift manuele göre daha kötü hızlanma ve performans değerleri göstermekte.

    Örnek : Focus'un 1.6 125hp manuel'in tüketimi 8.1, 0-100'ü 11sn. 1.6 125 Powershift'in tüketimi 9.3, 0-100'ü 11.8 sn.

    BMW'nin 8 iler ZF şanzımanı ise zaten aşmış bir şanzıman.

    Mercedes'te bildiğim kadar ile klasik tork konvertörlü şanzıman var.

    Volvo'nun hızlanmada geri kalmasının ana nedeni Powershift şanzıman. Aracı bu kadar itin ...ne sokmaya gerek yok.




  • Bende şimdi teknik özelliklerine baktım s60 ın ,

    1,6 dizel 10,9 sn
    1,6 dizel pshift 12,3 sn

    Performanstan çaldığı doğru .

    Ben hafta sonu pedere önerdim mesela, bence volvonun güvenliği , otomatik dizel 1,6 kombinasyonu güzel. Fiyatı tartışılır ama performans ile işi olmayan kişinin seçebileceği ideal bir araba diyebilirim.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.