Şimdi Ara

Galaxy S24 Ultra [ANA KONU] (889. sayfa)

6 Kayıtlı Üye (3 Mobil) ve 9 Misafir (3 Mobil) - 9 Masaüstü6 Mobil
5 sn
19.426
Cevap
412
Favori
787.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
15. Sırada  bugün en iyi #2
Sayfa: önceki 887888889890891
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski Samsung S8+ telefonumda 2017 yılında vardı yapay zeka ama kimse inanmıyor...

    Google translate canlı çeviri yapıyordu.

    Videoları 2 kat yavaşlatabiliyordum.

    Fotolara efekt koyup kesip biçiyordum.

    Dahası Hey google, call my mother dediğimde arıyordu.

    Meğer 2017'de varmış yapay zeka...

    Yani kısaca işemeye gitseler şimdi yapay zeka ile işiyoruz diyecekler. AI falan diye bişe yok telefonlarda, kasmayın kendinizi...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıknatıs20

    Hocam Samsung telefonlarda yaşanan daha hızlı performans kaybının sebebi bu mu?

    Android masum mu?

    Üst segment işlemcilere sahip android telefonlarda yavaşlama vs olmuyor. Apple her zaman üst seviye işlemcili telefonlar çıkardığı için yıllarca kullanılabiliyor. Fakat üst segment işlemciye sahip android telefonlar da aynı şekilde yıllarca kullanabiliyor. Kısacası olay işlemcide bitiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • glumerna G kullanıcısına yanıt
    Süpersiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Anthropomancy kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum. S8 den s24u ya geçtim. S8 de gayet sorunsuz akıcı bir şekilde kullanıyordum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    Hocam toplu davalar patlayacak olsa yıllardır patlardı zaten. Kumlanma sorunu bu cihazla ortaya çıkmadı. Benim bildiğim ve 2020 yılından beri kullandığım cihazda da vardı. O seride komple vardı. Kimse üstüne gitmedi 4 yıldır.
    Esas patlama bu vızıldayan kameradan olursa olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • GoldPunch kullanıcısına yanıt
    Hadi hayırlısı olsun hocam. Ben de bugün İstanbul’da verdim servise. Ordaki arkadaşlara da gösterdim. Test ettiler gördüler evet bu bir sorun dediler. Hatta video da çektiler başka telefon ile ekranın titremesini. Ben sadece değişim talep ettim. Tamir istemiyorum dedim. Tamam dediler zaten cihazınız 1-2 aylık dediler. Lakin bana sizinkiler kadar 1-2 gün içinde o kadar hızlı döneceklerini söylemediler. 20 iş günü yasal süre var ama bu belki 1 haftada da sonuçlanabilir daha da uzayabilir dediler. Aynı şekilde yedek telefon teklif ettiler. Bende olduğu için istemedim. Cihazın durumunu samsung merkez e ileteceklermiş. Oradan onay geldiğinde size yeni cihazı vereceğiz dediler. Bakalım ben de bekliyorum. Servis bana yakın olduğu için oraya gidip alacağım yeni cihazı. Orada onların yanında açar kontrol ederim. Aynı sorun varsa direkt orda işlem yaparım artık tekrar sorunsuz telefonu bulana kadar :D

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • qTr kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun şimdiden hocam. Sizin servisin adı neydi? Samsung birden fazla firmayı yetkilendiriyor sanırım. Başarı, Destek vs var. Bi de halis mulis Samsung'un kendisi varmış sanırım.




    Samsung tr
    Bir Samsung Destek Merkezi Bulun | Samsung Destek TR
    https://www.samsung.com/tr/support/service-center/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 17 Mayıs 2024; 21:38:47 >
  • GoldPunch kullanıcısına yanıt
    Destek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • qTr kullanıcısına yanıt
    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam. İnşallah dilediğiniz gibi olur. Ama kötü senaryoyu da bir kenarda tutun derim. %100 değil de %80 diyin siz. Cihazı sizden teslim alanların bu bir sorun demesi bir şey ifade etmiyor. Onlar incelemiyor cihazı. Arka taraftaki teknisyenler bakıyor. Benzer konuşmalar ben cihazı aldığımın ilk haftasında kumlanmadan dolayı Sancaktepeye götürdüğümde yapıldı bana. Sonuç olarak bu bir sorun değil dedi teknisyenler. Bunu söylememdeki amaç tamamen hayal kırıklığı yaşamayın diye. Ne olur ne olmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • RowneSM R kullanıcısına yanıt
    3 bayii ye sordum hiçbirinde bulamayınca almaktan vazgeçtim siz nereden temin etmiştiniz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar telefonu kulağımıza götürerek gelen çağrıları cevaplama gibi bir seçenek/ayar mevcut mu acaba.

  • smart1978 kullanıcısına yanıt

    Hocam teşekkürler cevap için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erditepe E kullanıcısına yanıt

    Evet onun farkındayım aynen. İşlemler onaylanana kadar her ihtimal var doğru. Lakin ben telefonu verirken üstüne birkaç kez basa basa söyledim. Sadece değişim istiyorum. Değişim onaylanmazsa hiç bir işlem yapmayın istemiyorum dedim. Tamam dediler.


    Servisteyken oradaki arkadaşlara izah ettim gösterdim demiştim üstteki mesajımda. Hatta telefonun galerisinde titremeyi gösteren daha önce çektiğim örnek videoyu da gösterdim. Telefonu alıp, içerideki teknisyenlere de gösterelim dediler. 3-5 dk. orada da incelediler, malum hareketi :) orada da yapmışlar arka tarafta, sonra evet dediler teknisyen arkadaşlara da gösterdik onlar da gördüler sorunu dediler. Hatta videoyu da göndereceğiz dediler genel merkeze. Bakalım göreceğiz artık ne kadar ikna olduklarını :) Anladığım kadarıyla birazda genel merkezden gelecek cevaba göre hareket edecekler. Merkez değişimi onaylamazsa bunlar istedikleri kadar inansın çok birşey ifade etmiyor sanırım. Değişim onaylanmazsa zaten direkt tüketici hakem heyetine başvuracağım. Kumlanma fln bunlar benim için engel değil hatta fark etmiyorum bile. Ekranıyla ilgili bir sorun yaşamadım çünkü ama benim için video önemli, bu konuda geri adım atmayacağım. Yepyeni cihaz bi ton para verdik, bariz video titremesi sorununu ben niye kabulleneyim? Dediğim gibi kabul etmezlerse değişimi, teknik servis raporunu alıp doğru tüketici hakem heyetine. Bakalım hayırlısı. Beklemedeyiz şuan için :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qTr -- 17 Mayıs 2024; 22:6:16 >




  • qTr kullanıcısına yanıt

    İlk 6 ayda seçimlik haklar sizde. Değişim yapmazlarsa para iadesi de dahil hakem heyeti ile çözersiniz. Kesin kazanılır. Bence değişim verirler, cihazı bu şekilde olanlar servise versin 60k verilip arı vızıltısı gibi sesle video çekilmez. Video kullanmıyorsanız bile verin sonra yarın öbürgün satışı da zor olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vega V kullanıcısına yanıt

    Gelen çağrılara kaydırma yerine ilgili ikona dokunarak cevap vermek isteyenler fakat yardım menüsünü görmek/kullanmak istemeyenler Erişilebilirlik uygulamasını durmaya zorlayabilir bu sayede bir sonraki yeniden başlatmaya kadar Yardım menüsünü kapatabilir ve tek dokunuşla çağrı cevaplama özelliğini kullanmaya devam edebilirler.

    Eskiden yardım menüsü kısa yolunu gizleme seçeneği varken 2020 senesinde gelen güncelleme ile bu seçenek ortadan kaldırılmış.

  • onkuba kullanıcısına yanıt

    Apple dan ders alsın ama yurtdışı Apple dan alsın. Burdaki berbat. Telefonda ahize sorunu vardı götürdüm, vay efendim kenarında vuruk varmış, garanti politikaları gereği kasada fiziksel bir hasar varsa garanti kullanılamıyormuş, ya diyorum köşedeki vuruk ile ahize ne alaka.. suratıma bakıyorlar. Airpods da da sorun bulamadık dediler geri verdiler, aynı cihazı Amsterdam da 5dk bile geçmeyen sürede değiştirdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Evet. Yüksek ihtimal değişim vereceklerine inanıyorum bende lakin aksi durumda hakem heyetiyle çözeceğimi bildiğim için çok sorun etmiyorum açıkcası

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vega V kullanıcısına yanıt

    Ben onu küçücük hale getirip ekranın yanına attım. Çok küçük bir çentik görünüyor, farketmiyorum bile ama evet tamamen gizlense daha iyi olurdu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt

    Bende küçülttüm fakat illaki gün içerisinde elim değiyor ve istemsizce açmış oluyorum.

    Erişilebilirlik uygulamasını durdurunca geçici de olsa sorun çözülmüş oldu.

  • Telefonu kulağa götürerek çağrıları cevaplama seçeneği hali hazırda mevcut değil, az önce öğrenmiş oldum.

  • 
Sayfa: önceki 887888889890891
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.