Şimdi Ara

S.E w800 ve Teknosa görülmemiş problem!Lütfen okuyun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar oncelıkle herkese slm,forumda yenı oldugum ıcın konuyu yanlıs yere acmıs olabılırım sımdıden özür ama su anki maduriyetim ınanın oldukca vahim durumda.ben 23.04.06 tarıhınde TEKNOSA dan s.e w800 marka cep telı aldım,o kadar dıkkatlı kullanmama ragmen joyistick dekı turuncu top düştü!ve arkada kameranın cevresındeki parlak yer resmen soyuldu!soyuldu dıyorum cunku o parlak metal sanki plastık gıbı alttan renk vermeye basadı!bende bunu üzerine 11.06.06 tarihinde cep telını TEKNOSA ya gerı verdım onlarda ıstanbul KVK bayısınde gondereceklerını soyledıler(12.06.06 tarihinde cihaz KVK bayisine gitti)ve bugunun tarihi 19.07.06 sayısız defa TEKNOSA ve KVK ıle gorusmelerım sonucunda benım bahsettıgım sorunların normal oldugu!!!sadece memory stick deki bir parcanın değişecegini soyledıler ve parca bekledıklerını belirttiler.zaten teknosa daki yetkılılerın ilgisizliği kvk bayısındeki servis elemanlarının tavırları benı deli etmiş durumda.telefon 38 gundur yok!acaba TEKNOSA 1 ayı gectıgı ıcın bana yenı bir telefon vermek zorundamı.Lutfen bılgınız warsa yardımcı olursanız sevinirim,yoksa tuketici mahkemesınemı vermem lazım yada 1,5 ay neki diyip beklemem mi lazım.bu konuda yasal prosedür nedır ve sızce ne yapmalıyım.Yardımcı olursanız sevinirim.saygılarımla.



    _____________________________
    JCK STORE




  • O topun düşmesi ve arkadaki soyulma bütün W800 lerde var ve zaten kullanıcı hatası olarak sana geri dönecektir, yani hiç bir garanti sana yeni top ve soyulmamış kapak takmaz, kullanımdan dolayı oluşmuş hasar yada yıpranmadır bu. Niye verdin anlamıyorum.
    İkinci olarakta 30 iş günü olması lazım, yani cumartesi pazarları sayma. Kaç gün olduğunuda sen hesapla artık.
    _____________________________
    Noxco
  • Memory stickte parça mı değişcek ?....bunu kvk mı dedi ?

    Bildiğim kadarıyla sana yapılan satıştan 15 gün sonra Teknosa aradan çıkıyo ve sen Kvk ile başbaşa kalıyosun..

    Ama servisin sana "onlar normal MS'de parça değişcek" demesi kesinlikle anormal, memory stickte ne parçası ya dellenmiş bunlar heralde ya da yanlış yerle görüştün....
    _____________________________
  • valla arkadaşım hakkını ara bencede. eğer kullanıcı hatası deyip işin işinden çıkacaklarsa neden bu kadar bekletiyorlar. 30 iş gününü geçtiyse sana sıfır telefon vermek zorundalar. vermezlerse gerekirse sen mahkemeye ver derim
    _____________________________
  • malesef tekosa çok olmaya başladı ve teknosa dan soğumaya başladım...

    dıştan güzel ama iç yüzünü görünce insan tiksiniyor malesef gerçek bu..
    _____________________________
    HP Pavilion dv5196(EW776EA):intel core duo t2400(2 Mb L2 Cache, 1,83Ghz, 667Mhz FSB),1GB ddr2 533mhz RAM,100gb Hitachi 5400rpm Sata HDD,512mb Nvidia GeForce Go 7400 Turbocache,LG dvd-rw (+/-) Double Layer,Wireless 802,11b/g, /Bluetooth/HP Mobile uzaktan kumanda,6-in-1 kart okuyucu
  • simdi kasadaki soyulma vs zaten garanti disidir arkadasim
    ama 38 gundur senin telini neden alikoydular cok ilginc..
    ms de parca degisikligi nasil oluyor o dahada ilginc
    haa belki ms yuvasinda bisey degistiriyolar desen ok.. bence kvkya
    ugra yuz yuze konus 38 gun cok uzun bi sure

    EDIT:
    ya bide soyle bisey var bir urunu aldiginizda garanti saglayicisi
    teknosa degilse aldiginizdan zannedersem 1 ay sonra
    cikan arizalarda sorun aldiginiz yeri baglamaz, garanti saglayicisi
    yani kvk yi baglar. siz teli alip aldiginiz yere (teknosa vs)
    goturerek zaten uzun olan serviste kalma suresinin
    dahada uzamasina sebep oluyorsunuz..
    yani karsilastiginiz problemlerde aldiginiz yer degilde 1.elden
    kvk veya genpa ile muhattap olun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi underwater -- 19 Temmuz 2006; 10:12:05 >
    _____________________________
  • neşenin kepek propleminden sonra en güncel sorunlardan biri W800 turuncu top proplemi
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • genpa bildiğim kadarıyla servis de kalma süresi bıyunca size başka bi tel veriyo kullanın diye.. en azından nişantaşı genpa bayiisi bana öyle dedi. gayet de ciddi ve ilgili bi arkadasdı..
    _____________________________
  • teknosanın burda hiçbir suçu yokki. hemen banlamış bazı arkadaşlar

    ayrıca joystick garantiye girio arkadaşlar. servis değiştirior ücretsiz ve 1 günde alıyorsun. İzmir Kvk ve Asya Telekom(se teknik servisi) böle en azından.
    _____________________________
    Samsung S23 Ultra
    Audi A3 Sedan 1.0 stronic & VW ID.4
    Asus X55JX 171D & Huawei D15 2024
  • sadece şu k600 bekleyen arkadaşların çilesi yeter teknosayı banlamaya
    soğuttlar iyice alışverişten
    quote:

    Orjinalden alıntı: slayerxp

    teknosanın burda hiçbir suçu yokki. hemen banlamış bazı arkadaşlar

    ayrıca joystick garantiye girio arkadaşlar. servis değiştirior ücretsiz ve 1 günde alıyorsun. İzmir Kvk ve Asya Telekom(se teknik servisi) böle en azından.
    _____________________________
  • teknosa ii veya kötü demiorum ki ben. sadece bu konuda haksızlık ediosunuz adamların suçu yok. neyse bence biraz daha beklede yeni telefon al kvk dan
    _____________________________
    Samsung S23 Ultra
    Audi A3 Sedan 1.0 stronic & VW ID.4
    Asus X55JX 171D & Huawei D15 2024
  • Joystik toğunun düşmesi zamanla olan birşey ve telefonun buglarından birisi.
    Soyulma olayına ise bence sizden kaynaklı olsa gerek.
    Yani ben 6 ay boyunca kullandım ve asla böyle birşeyle karşılaşmadım.
    İster kabul edin,ister etmeyin.
    Arkadaşın dediği gibi ilk 15 gün civarı bile olmasada hadi öyle olsun sizinle daha çok ilgilenilmesi gerekilir.
    Ama sonrasında neden siz teknosaya veriyorsunuz ki telefonu servise göndersin diye?
    Oraya gideceğiniz zamanı gidin kendiniz servise verin.
    Teknosa verdiğinde ne değişiyor ki?
    Ha ne değiştiğini söyleyeyim.
    Birisi bir ürününü getirip garantiye yollayın dediğinde o ürün "Tabi efendim" denilip koşa koşa servise gönderilmiyor.
    Herşeyin bir işleyişi var.
    Bir kere siz kendiniz ekstradan 1.5 hafta gecikmesini bu şekilde sağlıyorsunuz.
    Sonrasında gene aynı şekilde dönüşü derken bir aya yakın zaten bunlar sürüyor.
    Teknosa bu işlemi ise sırf müşteri memnuniyeti için yapıyor.
    Sonrasında gelip burada bir ton laf söylüyorsunuz.
    Bir kere telefonu kvk'a vermek bile bile lades yapmak anlamına gelir.
    Adamlar 1 haftalık teslimatı 2 hafta sonunda verirler ve sorun hallolmamıştır.
    Halbuki siz kendi elelrinizle gidip genpa'a verseydiniz.
    Bir kere 1 ay da da tamir olsa o 1 ayda alırdınız.
    Arada bir aracı olmayacaktı.
    Siz telefonunu verseydiniz araya soktuğunuz aracılara hesap sormak ve sonrasında normal olarak tam anlamıyla yanıt alamadığınız için sinirleiriniz bozmayacaktınız.
    Ve siz telefonunuzu kendiniz verseydiniz ilk 15 günden sonra direk siz ilgilendiğiniz için size idareten telefon vermek zorunda kalacaklardı.

    İnsanlar ne kadar alışmış böyle işine birşey gelmedimi ah kam kesmeye ?
    Anlamak çok güç.
    Anlayana herşey...
    _____________________________




  • of ooof yeni telefon mütiş olur haa
    _____________________________
    VW GOLF
  • @ocularis <<>> Düşüncelerimiz aynı
    @peacer <<>> Bencede...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ocularis

    Joystik toğunun düşmesi zamanla olan birşey ve telefonun buglarından birisi.
    Soyulma olayına ise bence sizden kaynaklı olsa gerek.
    Yani ben 6 ay boyunca kullandım ve asla böyle birşeyle karşılaşmadım.
    İster kabul edin,ister etmeyin.
    Arkadaşın dediği gibi ilk 15 gün civarı bile olmasada hadi öyle olsun sizinle daha çok ilgilenilmesi gerekilir.
    Ama sonrasında neden siz teknosaya veriyorsunuz ki telefonu servise göndersin diye?
    Oraya gideceğiniz zamanı gidin kendiniz servise verin.
    Teknosa verdiğinde ne değişiyor ki?
    Ha ne değiştiğini söyleyeyim.
    Birisi bir ürününü getirip garantiye yollayın dediğinde o ürün "Tabi efendim" denilip koşa koşa servise gönderilmiyor.
    Herşeyin bir işleyişi var.
    Bir kere siz kendiniz ekstradan 1.5 hafta gecikmesini bu şekilde sağlıyorsunuz.
    Sonrasında gene aynı şekilde dönüşü derken bir aya yakın zaten bunlar sürüyor.
    Teknosa bu işlemi ise sırf müşteri memnuniyeti için yapıyor.
    Sonrasında gelip burada bir ton laf söylüyorsunuz.
    Bir kere telefonu kvk'a vermek bile bile lades yapmak anlamına gelir.
    Adamlar 1 haftalık teslimatı 2 hafta sonunda verirler ve sorun hallolmamıştır.
    Halbuki siz kendi elelrinizle gidip genpa'a verseydiniz.
    Bir kere 1 ay da da tamir olsa o 1 ayda alırdınız.
    Arada bir aracı olmayacaktı.
    Siz telefonunu verseydiniz araya soktuğunuz aracılara hesap sormak ve sonrasında normal olarak tam anlamıyla yanıt alamadığınız için sinirleiriniz bozmayacaktınız.
    Ve siz telefonunuzu kendiniz verseydiniz ilk 15 günden sonra direk siz ilgilendiğiniz için size idareten telefon vermek zorunda kalacaklardı.

    İnsanlar ne kadar alışmış böyle işine birşey gelmedimi ah kam kesmeye ?
    Anlamak çok güç.
    Anlayana herşey...




    ayni seylerden bahsediyoruz, umarim bu topic telefonu bozulupta
    aldigi yere goturen diger arkadaslara ornek olup bilgi sahibi eder...
    _____________________________




  • arkadaslar oncelıkle vakıt ayırıp ılgılendıgınız ıcın tesekkurler.bugun aksam tekrar teknosa ya gıttım.gittim cunku musterı temsılcısı bana 1 hafta once telefonla arayıp bılgı vermeyi unuttugu ıcın!durumu tekrar anlattım ve kvk yı aradıklarını soledı ama hala parca beklendıgını belirtti.hangı parca oldugu konusunda ıse kendısının bı bılgısı yoktu!bunu uzerıne kvk yı aradım hayatımda gordugum en ılgınc telesekreter konusması karsıma cıktıgı ıcın bılgı alamadım,yarın mesaı saatlerınde tekrar arıayıp bırdaha bilgi alıcam,acaba kvk bana bu durumu nasıl acıklıyacak!

    ayrıca yazılanları okudum,sunu belırtmek ısterımkı ben ıstanbul dısında oturuyorum ve haftanın nerdeyse 7 gunu calısan bırı olarak ne bızzat telefonu kendım goturecek zamanın var nede bu tur sorunla ugrasacak sabrım,ben teknosa da neden acaba urunu pıyasa fiyatının ustunde bır mıktara satın alıyorum!bu tur sorunlarda karsımda muhatap alacagım TEK bir kısı bulmak ıcın!bazı arkadaslar neden genpa veya kvk ya elden teslım etmedın demısler işte teknosa dan bu yuzden aldım yanı bır sorun cıktıgında karsımda ılgılenen bırılerını bulmak ıcın,teknosa ıyı yada kotu demıyorum ama bu ılgısızlık ve kabul edılebılır bırsey deıl(yurtdısından aldıgınız elektronık bir cıhazda aldıgınız yer nasıl garantı verıyor ve nasıl sizle ilgileniyor.lutfen bunu bir arastırın!)o yuzden teknosa ıyı yada kotu demıyorum ama urunu sattık gerısı bızı ılgılendırmez mantıgı yanlış!birde anlam veremıyorum SE nasıl bır telefon yapıyorkı bu joyistick dekı top cok cabuk dusebılıyor ve kamera cevresı soyulabılıyor bunu anlamak mumkun deıl o zmn o turuncu topu koymasınlar,sanırım SE bu konuda rastgele hareket etmıs!ayrıca arastırdım o turuncu top dusmesı ve kamera olayı bırcok kısıde olan bır olaymıs,SE gıbı bir markanın nasıl boyle bır hata yaptıgını anlamıyorum,zaten durumu SE yetkılılerıne maıl ıle bıldırdım 3 gun oldu hala cevap gelmedi.

    sonuc olarak yarın KVK yı tekrar arıcam bu memory stick olayını ayrıntıları ıle ogrenıcem zira ben ole bır sıkayetde bulunmadım bana nasıl bunu dedıler hala anlamısda deılım.ve SE dan eger dıkkate alıp maıl gelırse onuda burda paylasırım.sonucu merakla beklıyorum,tekrar ılgılenen ve yardımcı olan tum arkadaslara tesekkurü bir borc bılırım.saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jackhammer -- 20 Temmuz 2006; 22:11:53 >
    _____________________________
    JCK STORE




  • arkadaslar ve mutlu son :) bugun ıtıbarı ıle teknosa dan yenı s.e w800 umu almıs bulunuyorum.yeni dıyorum cunku sanırım telefonu tamamen deıstırıp yenısını vermısler.hem joyistick dekı top hemde kamera olayı cozulmus,uzun suren ugraslar sonucu telefonuma yenınden kavusmak gercekden gusel,sizlere tavsıyem bu tur sorunlarda haklı oldugunuz konularda mucadeleden vazgecmeyın,umarım bırdaha boyle bır sorun cıkmaz.herkese ıyı calısmalar.saygılarımla.
    _____________________________
    JCK STORE
  • Öncelikle geçmiş olsun ve yeni telefonun hayırlı olsun

    Fotoğraflarını ve sorularını bekliyoruz, aramıza hoşgeldin
    _____________________________
  • tebrik ederim. Bu güzel haberi duyduğumuza cok sevindik. hayırlı uğurlu olsun.
    _____________________________
  • ben mecideyeköy genpaya telimi bıraktım kaybetti salaklar 3 günde zor buldular w800i yi
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.