Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
542
Cevap
25
Favori
213.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, aracıma yaz lastiği alacağım ve almışken spor bir jant almak istiyorum. Tecrübeli arkadaşlara sormak istediğim bir kaç sorum var. Varsa bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkürler herkese..



    - Replika jant tercih etmek ne gibi sıkıntı yaratabilir?

    - Lastikleri hala RFT mi normal mi alsam kararsızım ne önerirsiniz?

    - Jantları replika lastikleri rft alsam zarar gelir mi lastiğe veya janta?

    - İlandaki jant fiyat olarak uygun mu?

    - İlandaki jant replika diye tabir edilen jantlardan mı?

    - Jant lastiğini satan varsa durumuna göre değerlendirebilirim ayrıca.

    Örnek jant ilanı:

    BMW 17 5*120 M JANT MODELİ TOPÇU OTOMOTİV GUN MAC RENK. İlan No: 786332778https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-jant-lastik-bmw-17-5-120-m-jant-modeli-topcu-otomotiv-gun-mac-renk-786332778/detay

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhabalar;
    2014 model E84 X1 'in üzerinde bulunan
    Bridgestone Potenza 225/50 R17 RFT yerine
    Bridgestone Potenza 245/40 R18 RFT taktım, bu ölçüler araçta sıkıntı yaratır mı?
    Ayrıca lastik basınçlarını ön/arka kaç yapmam gerekir?
  • msgz44 kullanıcısına yanıt
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 225/45R17 91Y
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 245/40R17 91Y

    RFT değiller yalnız. Ben de 2.18'ime bunları taktırmayı düşünüyorum.
  • 245/45 18 rft ne önerirsiniz. Sessiz , konforlu olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu rft konusunda ben de birkaç cümle birşeyler söyleyim istedim.
    Aracım 2015 c200d amg önler 225/45/18 arkalar 245/40/18., 5 yıldır biniyorum üzerinde continental contisportcontact 5 SSR (rft) ile geldi. kışlık lastikle birlikte arabam şu an 60.000 km de. bir kere araç amg olduğu için zaten sert rft ile de gerçekten yollarda bozuksa tam bir işkence. kışlıklarım rft değildi biraz daha komforlu olduğunu söyleyebilirim. yorumlarda continental için çok yumuşak deniyor belki diğerleri daha da kötüdür bilmiyorum ama ben yokuşlu ve dur kalkı fazla olan bir trafikte çokca kullandım arabayı. şu an önler nerdeyse kabak 3 mm ye inmiş ve çok yıpranmış duruyor arkalar biraz daha iyi. arkadaşımda bmw 3.20 var aynı anda aldık arabaları çaplar da benzer. onun üzerinde pirelli cinturato p7 rft gelmişti. 70000 km biraz daha temiz bir yolda kullandı gerçi ama lastikleri hala çok iyi durumda. ama pirelli için de çok sert lastik diyolar doğal olarak yumuşak lastikler epey çabuk yıpranıyor diye düşünüyorum.
    yeni lastik olarak birkaç model arasında kaldım ve nihayetinde hem biraz daha yumuşak bir rft teknolojisi olduğu iddiasıyla hem de çok uygun fiyata yeni üretim bulduğumda bridgestone t005 driveguard aldım. lastiğin yumuşak olması iyi tabi ama biraz da dayanıklı olmasını umuyorum. lastikler bugün geldi yarın taktırırım muhtemelen. test değerleri gayet iyi ama pratikte nasıl olur bilmiyorum. erken dönem tecrübelerimi paylaşırım sizlerle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eko_2157

    arkadaşlar bu rft konusunda ben de birkaç cümle birşeyler söyleyim istedim.
    Aracım 2015 c200d amg önler 225/45/18 arkalar 245/40/18., 5 yıldır biniyorum üzerinde continental contisportcontact 5 SSR (rft) ile geldi. kışlık lastikle birlikte arabam şu an 60.000 km de. bir kere araç amg olduğu için zaten sert rft ile de gerçekten yollarda bozuksa tam bir işkence. kışlıklarım rft değildi biraz daha komforlu olduğunu söyleyebilirim. yorumlarda continental için çok yumuşak deniyor belki diğerleri daha da kötüdür bilmiyorum ama ben yokuşlu ve dur kalkı fazla olan bir trafikte çokca kullandım arabayı. şu an önler nerdeyse kabak 3 mm ye inmiş ve çok yıpranmış duruyor arkalar biraz daha iyi. arkadaşımda bmw 3.20 var aynı anda aldık arabaları çaplar da benzer. onun üzerinde pirelli cinturato p7 rft gelmişti. 70000 km biraz daha temiz bir yolda kullandı gerçi ama lastikleri hala çok iyi durumda. ama pirelli için de çok sert lastik diyolar doğal olarak yumuşak lastikler epey çabuk yıpranıyor diye düşünüyorum.
    yeni lastik olarak birkaç model arasında kaldım ve nihayetinde hem biraz daha yumuşak bir rft teknolojisi olduğu iddiasıyla hem de çok uygun fiyata yeni üretim bulduğumda bridgestone t005 driveguard aldım. lastiğin yumuşak olması iyi tabi ama biraz da dayanıklı olmasını umuyorum. lastikler bugün geldi yarın taktırırım muhtemelen. test değerleri gayet iyi ama pratikte nasıl olur bilmiyorum. erken dönem tecrübelerimi paylaşırım sizlerle.
    Benimde ilk tercihim gibi olacaktı. Sizdende yorum alırsam sevinirim.




  • 185 60 r15 88V XL RFT Bridgestone Driveguard için ne düşünürsünüz?

    Normal jantta kullanılmasının mahsuru olur mu?

    Yeni nesil dendiğine göre acaba konforda çok farklılık olur mu?

    Şuan kullandığım lastik aynı ölçüde Conti premium contact 2.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uçan osmanlı -- 25 Mayıs 2020; 20:1:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marksman84 M kullanıcısına yanıt
    Aracım 2015 c200d amg önler 225/45/18 arkalar 245/40/18., 5 yıldır biniyorum üzerinde continental contisportcontact 5 SSR (rft) ile geldi. kışlık lastikle birlikte arabam şu an 60.000 km de. bir kere araç amg olduğu için zaten sert rft ile de gerçekten yollarda bozuksa tam bir işkence. kışlıklarım rft değildi biraz daha komforlu olduğunu söyleyebilirim. yorumlarda continental için çok yumuşak deniyor belki diğerleri daha da kötüdür bilmiyorum ama ben yokuşlu ve dur kalkı fazla olan bir trafikte çokca kullandım arabayı. şu an önler nerdeyse kabak 3 mm ye inmiş ve çok yıpranmış duruyor arkalar biraz daha iyi. arkadaşımda bmw 3.20 var aynı anda aldık arabaları çaplar da benzer. onun üzerinde pirelli cinturato p7 rft gelmişti. 70000 km biraz daha temiz bir yolda kullandı gerçi ama lastikleri hala çok iyi durumda. ama pirelli için de çok sert lastik diyolar doğal olarak yumuşak lastikler epey çabuk yıpranıyor diye düşünüyorum.
    yeni lastik olarak birkaç model arasında kaldım ve nihayetinde hem biraz daha yumuşak bir rft teknolojisi olduğu iddiasıyla hem de çok uygun fiyata yeni üretim bulduğumda bridgestone t005 driveguard aldım. l

    Arkadaşlar lastikleri taktırdım birkaç gündür kullanıyorum. elbette yorum yapmak için çok yeterli bir süre olmayabilir. ama ilk izlenimlerim lastiğin rahatsız edici düzeyde sert olmadığı ve yol tutuşunun oldukça tatminkar olduğu yönünde oldu. özellikle markanın da daha iddialı olduğu ıslak zeminlerde epey iyi. Ben çok farklı lastik kullanmadım. pirelli, michelin ve goodyear la kıyaslama yapamıyorum tabi ama belki bunlarla da denesem bir fark söyleyemeyebilirim. çünkü lastik konusunda çok fazla bilgim yok tamamen amatör kullanıcıyım. o nedenle yorumlarımın sizi yönlendirmesini istemem profesyonellerden fikir almanızda fayda var.




  • Arkadaşlar merhaba,
    2016 model X1 araca sahibim ve aldğım günden bugüne lastiklerden ses anlamında çok şikayetçiyim. Aracın yaşam alanı diğer bmw lere göre nispeten daha büyük ve uğultu beni deli ediyor. Malesef bendede bir kulak var egzost dan su samlasa duyarım yani berbat bir his. Brigstone turanza 225 50 18 rft lastikler var. 40 bin km oldu ve halen ilk günkü kadar iyi durumdalar ama ses delirtiyor beni. Bu nasıl bmw diyorum resmen araçtan soğudum. Ne yapayım normal lastiğemi geçeyim. Daha sessiz bir lastik önerin lütfen. Rft den güvenlik açısındanda vazgeçmek istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde e60 vardı runflat lastikler bitti çıkma michelin lastikler taktık konforda böyle bi şey olamaz araba yumuşacık oluverdi sanki mercedes yol tutuşta da aman aman bi değişiklik olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar
    1.18 aracım 60 bine gelmişti lastik bakınıyordum, forumları baya inceledim öncelikle konfor artışı olacak diye runflat yerine normal lastik almayı tercih ettim. Marka model araştırmasında da efficientgrip performance 2 yi tercih ettim . Araçta orijinal takılı olan Turanza er300 ler vardı. Yaklaşık 3 gündür bu şekilde kullanıyorum ,
    İlk olarak aracın tekerlekrine pamuk sarmışım gibi bir yumuşaklık oldu ufak çukurlar falan artık hiç hissedilmiyor, lastik sesi falan kalmadı. Aracın çok daha rahat aktığını hissediyorum.
    Gelelim kötü yanlarına ya da henüz alışamadığım durumlara;
    Aracın direksiyonu öyle böyle değil baya bir yumuşadı , sert şekline o kadar alışmışım ki sanki kontrol edemeyecekmişim gibi hissediyordum ilk başta ama sonradan alışkanlıkla alakalı olduğunu düşünmeye başladım, uzun yola henüz çıkamadım fakat İstanbulda sürekli girdiğim virajlarda aracı biraz denedim.
    Viraja girince açıkçası runflatteki güveni hissedemedim çünkü direksiyon baya yumusak, önceki lastikte viraja öyle bir dalıyor ki araç virajdan çıkınca direksiyonu toparlamak için kuvvet uyguluyordum ki bence bu da çok güzel bir özellik değildi, fakat güven veriyordu. 3 gün boyunca çoğu viraja bilerek hızlı girerek denedim, aslında lastiklerin yol tutusunda falan problem yok kayma vs standart ölçülerde oluyor fakat direksiyon o kadar yumuşak ki o biraz absürt geliyor, bunun biraz alıştıktan sonra daha normal hissettireceğini düşünüyorum.
    Patlama önlemi olarakta çakmaklığa bağlanan bir kompresörle 2 kutu tamir köpüğü aldım onlarla idare edilebilir diye düşünüyorum. Yarılırsa da 1 yıl lastikten dolayı yol yardımı var, sonrasında kasko yol yardımı vs vs.. çok bir problem olabileceğini düşünmüyorum açıkçası.
    Şu an olarak tek takıldığım konu normal lastiklere hava basarken standart etiketteki değerleri yaptım, acaba runflat olmadığı için farklı değerler olması gerekir miydi bilmiyorum. Bilen veya tahmini olan biri varsa bilgilendirirse sevinirim.
    Sonuç olarak şimdilik komfor artışı ve ses olmayışından oldukça memnunum, biraz uzun yolda da kullandıkça durumun ne olacağını aşağı yukarı anlayabilirim. Hem fiyat olarak kaliteli bir runflat e göre oldukça makul bir fiyata geldi hem de konfor konusunda oldukça pozitif artış oldu.
    Değiştirmeyi düşünenler için benden bir yorum olmuş olsun🤙

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLKKVK

    Arkadaşlar merhaba,
    2016 model X1 araca sahibim ve aldğım günden bugüne lastiklerden ses anlamında çok şikayetçiyim. Aracın yaşam alanı diğer bmw lere göre nispeten daha büyük ve uğultu beni deli ediyor. Malesef bendede bir kulak var egzost dan su samlasa duyarım yani berbat bir his. Brigstone turanza 225 50 18 rft lastikler var. 40 bin km oldu ve halen ilk günkü kadar iyi durumdalar ama ses delirtiyor beni. Bu nasıl bmw diyorum resmen araçtan soğudum. Ne yapayım normal lastiğemi geçeyim. Daha sessiz bir lastik önerin lütfen. Rft den güvenlik açısındanda vazgeçmek istemiyorum.
    hocam driveguardlar çok iyi diyorlar hem sessiz hem de konforlu fakat benim aracın ön ve arka ebatları farklı olduğu için potenza hariç lastik yok maalesef :( hala ilk günkü dunlop lastikler takılı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismpkr

    Merhaba arkadaşlar
    1.18 aracım 60 bine gelmişti lastik bakınıyordum, forumları baya inceledim öncelikle konfor artışı olacak diye runflat yerine normal lastik almayı tercih ettim. Marka model araştırmasında da efficientgrip performance 2 yi tercih ettim . Araçta orijinal takılı olan Turanza er300 ler vardı. Yaklaşık 3 gündür bu şekilde kullanıyorum ,
    İlk olarak aracın tekerlekrine pamuk sarmışım gibi bir yumuşaklık oldu ufak çukurlar falan artık hiç hissedilmiyor, lastik sesi falan kalmadı. Aracın çok daha rahat aktığını hissediyorum.
    Gelelim kötü yanlarına ya da henüz alışamadığım durumlara;
    Aracın direksiyonu öyle böyle değil baya bir yumuşadı , sert şekline o kadar alışmışım ki sanki kontrol edemeyecekmişim gibi hissediyordum ilk başta ama sonradan alışkanlıkla alakalı olduğunu düşünmeye başladım, uzun yola henüz çıkamadım fakat İstanbulda sürekli girdiğim virajlarda aracı biraz denedim.
    Viraja girince açıkçası runflatteki güveni hissedemedim çünkü direksiyon baya yumusak, önceki lastikte viraja öyle bir dalıyor ki araç virajdan çıkınca direksiyonu toparlamak için kuvvet uyguluyordum ki bence bu da çok güzel bir özellik değildi, fakat güven veriyordu. 3 gün boyunca çoğu viraja bilerek hızlı girerek denedim, aslında lastiklerin yol tutusunda falan problem yok kayma vs standart ölçülerde oluyor fakat direksiyon o kadar yumuşak ki o biraz absürt geliyor, bunun biraz alıştıktan sonra daha normal hissettireceğini düşünüyorum.
    Patlama önlemi olarakta çakmaklığa bağlanan bir kompresörle 2 kutu tamir köpüğü aldım onlarla idare edilebilir diye düşünüyorum. Yarılırsa da 1 yıl lastikten dolayı yol yardımı var, sonrasında kasko yol yardımı vs vs.. çok bir problem olabileceğini düşünmüyorum açıkçası.
    Şu an olarak tek takıldığım konu normal lastiklere hava basarken standart etiketteki değerleri yaptım, acaba runflat olmadığı için farklı değerler olması gerekir miydi bilmiyorum. Bilen veya tahmini olan biri varsa bilgilendirirse sevinirim.
    Sonuç olarak şimdilik komfor artışı ve ses olmayışından oldukça memnunum, biraz uzun yolda da kullandıkça durumun ne olacağını aşağı yukarı anlayabilirim. Hem fiyat olarak kaliteli bir runflat e göre oldukça makul bir fiyata geldi hem de konfor konusunda oldukça pozitif artış oldu.
    Değiştirmeyi düşünenler için benden bir yorum olmuş olsun🤙
    bende rft den normal lastiğe geçtim.
    rft lerde düşük hızlarda ve park manevralarında direksiyon bana çok yumuşak gelmişti.
    hatta yüksek hızlarda sağa sola gitmek için direksiyon kuvvet uyguluyordu.
    normal lastiğe geçince direksiyon bana daha sertleşmiş geldi. sizdekinin tam tersi bir durum. virajlarda biraz yatma hissi oluyor.
    ama sessizlik ve konfor çok fark ediyor. takur tukur giden araba epey değişti
    lastik değişimi resmen aracın kimyasını değiştiriyor. iyi veya kötü olabiliyor.

    225 45 17 ön 2,1 psi
    245 40 17 arka 2,5 psi yaptım

    normal lastikler için şuan bulduğum en iyi değerler bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaT1F -- 17 Ağustos 2020; 12:1:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msgz44

    hocam driveguardlar çok iyi diyorlar hem sessiz hem de konforlu fakat benim aracın ön ve arka ebatları farklı olduğu için potenza hariç lastik yok maalesef :( hala ilk günkü dunlop lastikler takılı.

    Alıntıları Göster
    alın geçin potenzaları. yapacak çok birşey yok.
    aynı durum bendede var. xl normal lastiklerde araç rft gibi direkt olmuyor sanki araç. ama konfor çok iyi oluyor.
    sürüş zevki bana konfordan önce geldiği için ilerde potenzalara geçeceğim inşallah.




  • arkadaşlar merhaba,
    rft lastik sesinden bıktım. Yeni lastik alacağım. lastiklerim 225 50 18 rft brigstone turanza t001. Dunlop 225/60 R18 100H SP Sport FM800 normal lastik almak istiyorum. Nediyorsunuz? tolerans %3 den fazla.
    215 e mi dşürsem yoksa bu lastiğin 225 55 18 inimi alsam. rft olmazssa çok sorun yaşarmıyım patlama dışıda teknik bir sıkıntı olurmu?
  • SLKKVK S kullanıcısına yanıt
    Evet rft konforsuz ve gürültülü bir teknoloji ama yeni nesil rfler bir nebze olsun daha iyi, özellikle driveguardda bunu bariz farkettim. Ayrıca rft sadede patladığı zaman rahatça lastikçiye götüren bir teknoloji de değil, asıl amacı Allah korusun, yüksek hızlarada lastik hasarı durumunda aracın yolda kalmasını sağlamak. Bunun dışında bir sorun yaşamazsınız teknik olarak. Belki yol tutuşu ve direksiyon hissi bir miktar kötüleşebilir eğer rftye alışmış bir kullanıcıysanız.

    Lastik çapı konusunda ise %3 aşmamak en iyisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • LaT1F kullanıcısına yanıt
    Ben değişimden sonra yaklaşık 3000 km kadar yol yaptım, kullandıkça benim açımdan farklılaşan şeyler oldu , ben bunları alışmaya bağlıyorum. Konfor ve ses anlamında normal lastik gerçekten fark ediyor ama ben şu an 120 gibi hızlardan sonra aracı gerçekten yolda tutmak için çaba sarf ediyorum. Araç bir sağa bir sola dalıyor sürekli, şöyle anlatayım; dümdüz yolda aracın direksiyonunu bırakıyorum araç kesinlikle dümdüz gitmiyor ya sağa ya sola yavaşça sapıyor atıyorum sağa sapıyorsa milimetrik sola çeviriyorum bu sefer sola doğru sapıyor. Bunun lastikle çok ilgili olduğunu çok düşünmüyorum aslında ama lastik değiştirdikten sonra bu durum çok rahatsız etmeye başladı beni. Bunun üzerine bir iki hafta önce maslakta bilinen ve övülen bir yere rot ayarlarına baktırmak için gittim , sağolsun yerin sahibi ilgilendi , bir test yapalım önce dedi. Gittik test ettik , baktı bana aktardığı şey şu oldu; son zamanlarda senin gibi bir çok insan geliyor, bu araçların direksiyon sistemi elektrik destekli direksiyon, araç yeni alındığında bir problem olmuyor fakat belirli km sonrasında çukurdan geçmeler vs sonucu sistem bozulmaya başlıyor gibi bir yorum yaptı, aracın rot ayarlarında bir sorun yok, herhangi bir şey yapsak da bir değişim olmayacaktır dedi. Zaten herhangi bir ücrette almadı, şahsi yorumu bu oldu. Sonrasında forum sitelerine baktığımda elektrik destekli direksiyonlarda bu tip sorunları yaşayanlar olduğunu gördüm. Açıkçası belirli hızlar sonrası gerçekten güven vermemeye başladı nasıl bir yol izlesem onu da bilemiyorum, borusan a da bir gitmeyi düşünüyorum ama sonuç çıkacağını da düşünmüyorum. Bunla ilgili sorun yaşayan biri varsa ve çözüm önerisi varsa aydınlatmasını rica ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismpkr

    Ben değişimden sonra yaklaşık 3000 km kadar yol yaptım, kullandıkça benim açımdan farklılaşan şeyler oldu , ben bunları alışmaya bağlıyorum. Konfor ve ses anlamında normal lastik gerçekten fark ediyor ama ben şu an 120 gibi hızlardan sonra aracı gerçekten yolda tutmak için çaba sarf ediyorum. Araç bir sağa bir sola dalıyor sürekli, şöyle anlatayım; dümdüz yolda aracın direksiyonunu bırakıyorum araç kesinlikle dümdüz gitmiyor ya sağa ya sola yavaşça sapıyor atıyorum sağa sapıyorsa milimetrik sola çeviriyorum bu sefer sola doğru sapıyor. Bunun lastikle çok ilgili olduğunu çok düşünmüyorum aslında ama lastik değiştirdikten sonra bu durum çok rahatsız etmeye başladı beni. Bunun üzerine bir iki hafta önce maslakta bilinen ve övülen bir yere rot ayarlarına baktırmak için gittim , sağolsun yerin sahibi ilgilendi , bir test yapalım önce dedi. Gittik test ettik , baktı bana aktardığı şey şu oldu; son zamanlarda senin gibi bir çok insan geliyor, bu araçların direksiyon sistemi elektrik destekli direksiyon, araç yeni alındığında bir problem olmuyor fakat belirli km sonrasında çukurdan geçmeler vs sonucu sistem bozulmaya başlıyor gibi bir yorum yaptı, aracın rot ayarlarında bir sorun yok, herhangi bir şey yapsak da bir değişim olmayacaktır dedi. Zaten herhangi bir ücrette almadı, şahsi yorumu bu oldu. Sonrasında forum sitelerine baktığımda elektrik destekli direksiyonlarda bu tip sorunları yaşayanlar olduğunu gördüm. Açıkçası belirli hızlar sonrası gerçekten güven vermemeye başladı nasıl bir yol izlesem onu da bilemiyorum, borusan a da bir gitmeyi düşünüyorum ama sonuç çıkacağını da düşünmüyorum. Bunla ilgili sorun yaşayan biri varsa ve çözüm önerisi varsa aydınlatmasını rica ederim.
    lastiklerde fabrikasyon bir hata olabilir.
    jantlarda bir yamulma veya hasar olabilir.
    lastik değişimi yapın bence. mümkünse aldığınız yerde başka kastik taktırın. rft veya başka normal lastik olsun mutlaka başka lastikler ile deneme yapın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar,

    2014 Model BMW 3.20i ED 60.000 KM'deki aracımın üzerindeki lastikler sıfır olarak aldığım araçla birlikte olan lastikler. Hem yıl hem de km. olarak değişmesi gerekiyor.
    Üzerinde Pirelli 225/50 R17 94w RFT lastikler var. Sizce yine aynı özelliklerde bir lastik mi almalıyım? yoksa başka bir öneriniz var mıdır?

    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkoz

    Arkadaşlar,

    2014 Model BMW 3.20i ED 60.000 KM'deki aracımın üzerindeki lastikler sıfır olarak aldığım araçla birlikte olan lastikler. Hem yıl hem de km. olarak değişmesi gerekiyor.
    Üzerinde Pirelli 225/50 R17 94w RFT lastikler var. Sizce yine aynı özelliklerde bir lastik mi almalıyım? yoksa başka bir öneriniz var mıdır?

    Teşekkürler.
    memnunsan devam et. değilsen başka markalara yönel. ama rft olsun. normal lastik işine girme.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.