Şimdi Ara

RP Alım problemi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
330
Cevap
3
Favori
8.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lolün bankasında sorun yok şimdi başka bi oyunda denedim onda da hata verdi kart düne kadar iyiydi.
    değiştirmekten başka yol görünmüyor gibi kahretsin
  • yeni kart çıkaranlarda da olmamış,david cope ne demiş görmedinmi adam garantiden değil yinede alamamış? ya bi yerde sorun var durduk yere bu tarz sorunlar çıkmaz
  • Arkadaslar bekleyin birşey yapmayın bı süre sonra düzelecek biliyorum B'n dahi herkes kafayı yiyiyor ama yapacak birşey yok 1 2 hafta daha bekliyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bı haber yokmu hala arkadaslar alan birisi oldumu rp cep-t para kart ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hala alamıyorum.
  • aynen,başka alamayan varmı ya? umarım 23 mayısta hallolur
  • gelişme yokmu,ben hala alamıyorum
  • Yok tabiki.
  • korkum sorunun karttan olması,başka kredi kartı falan çok uzun iş şimdi
  • ben birazdan almayı denicem duruma göre yorum yaparım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tmm kardeş senden msj bekliyorum
  • Galiba tam olarak başarabilen yok :(
    Bu sıralarda düşünüyordum almayı fakat bekliyeceğim o zaman.
  • internet gitti ya geç gelirse yarın sabah artık mesaj yazıcam size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hala alamıyorum ben
  • ben de şimdi denedim ben de hata aldım bende de almıyor yani şu an
  • 2 kere rp alımı yapmıştım daha önce cep-t para card ile biri benim acc'a digeri arkadasın acc'a 5 günden beri deniyorum fakat aynı bilgilerle kendi acc'ıma rp alamıyorum store hatası veriyor bende de.
  • Thank you for providing me with the requested information in a timely manner. I have investigated the transactions you are referring to. According to our records, it appears that the transactions you've attempted have been declined by our system. This often occurs when there is a discrepancy between the Billing Profile you've created and what your financial provider has on record. This can also occur due to a lack of authorized funds/or credit. I will attempt to provide you a detailed explanation why it appears that you funds have been deducted from you financial account.

    Step 1........................Step 2......................Step 3........................Step 4
    Transaction Attempt > Funds Are Pending > Funds are Accepted > Points are Credited
    By User......................by Users Bank..........Riot Games................To Users Account

    This is the typical steps of a successful transaction. When a transaction is attempted in Step 1, your financial provider places the funds into a Pending hold at Step 2. These funds are placed into a pending state because your financial provider has accepted your billing information as credible, and set the funds aside to complete the transaction.

    Because the created Billing profile was not identical to what your financial provider has on record, the transaction never gets past Step 2. The funds are not accepted by Riot Games, and have not been transferred. The funds will typically stay pending in your financial account for about 3 to 5 business days, then released for use by your financial provider.

    In some rare instances, it may take longer for the pending charge to be released by your financial provider. You should be able to contact your financial institution to inquire how long it will take to release the funds back to you.

    You should be able to purchase Riot Points normally, I would recommend that you double-check the billing info you entered including:

    -Card Number
    -Billing Address
    -CVC Code

    If this method continues to have issues, please feel free to use other purchase methods such as: Paypal, SMS, Paysafe Card and Riot Cards which are available at Best Buy, Walmart, 7-11 Convenient Stores, and Target.

    I would like to apologize for the inconvenience you've encountered. Please let me know if you need help with anything else.

    Sincerely,

    Chipteck




  • @billy ray
    hani değiştirince oluyordu?

    ben dedim genel bi problem diye,23 mayısa kadar beklicem sonra gelişmeleri aktarırım
  • dedim işte saçmalıyor diye
  • Son 3
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.