Şimdi Ara

Rölanti Devri ve Geç Toparlama Sorunu Çözümü(Resimli Anlatım) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
47
Cevap
15
Favori
167.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • DR.SLAY kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar rölantide çalışırken stop eden aracım için daha önceden gaz kelebeği ve rölanti motorunu balata spreyi ile temizletmiştim kısa bi süre düzelip tekrar aynı arızayı verdi, üstelik bu kez vitesteyken de silkelemeye başladı özellikle rampa yukarı çıkarken.
    Özel Renault servisine götürdüm, usta sırayla değiştirmeye başladı:
    Bujileri değişti düzelmedi, Buji kablosunu değişti olmadı, Ateşleme bobinini değişti yine düzelmedi,
    Bujileri söktüğü yere basınç ölçen pompa göstergesi gibi bişe takıp marşa basıp buji yataklarının basıncını ölçtü düşük geliyordu,
    ben rölanti motoru ve gaz kelebeğinden şüpheleniyordum ama usta rölanti motoru tekleme yapmaz sadece sallantılı çalışmasına sebep olur, motoru sökeceğiz dedi.
    Öğlen gibiydi arabayı bıraktım gittim, Akşam saat 6 gibi aradı gelip alabilirsin dediğinde üstümden yük kalkmıştı.
    Subap ayarı yapmış, manyetik kaptör arızalıymış onu değişmiş, buji ve buji kablolarını da değişmiş 450 lira fatura çıkardı.
    Teslim almaya gittiğimde korkarak test sürüşüne çıktım araba uçuyordu üstelik rölantide stop etme sorunu da çözülmüş devir saati 550 de çivi çakılmış gibi sabit duruyordu. Alışmışım ışıklarda boşta beklerken stop etmesin diye ara gazı vermeye, kurtulduğuma nasıl sevindim anlatamam. Benim aracımın subap ayarını LPG bozdu, üstelik LPG takılalı daha 20bin KM oldu, yaptıktan sonra hep benzinde kullanıyorum, araba canavar.. Her 20 bin de bir motoru açtırıp sübap ayarı yaptırmak zorunda kalacaksam ne karı kaldı LPG'nin.. Anladım ki 8Valf motorlar LPG için pek cazip değil.. Bu kendi tespitim, aksi görüş varsa saygı duyarım. LPG nin markası da önemli tabi, benimki Atiker ve ben pek memnun değilim.




  • Renault megane 3 için motorun neresinde olduğunu resimli bir şekilde bana gösterirmisiniz RÖLANTİ VALFİNİ rica etsem ?
  • Megane 1 Rolanti sorunu, Tekleme, Stop Etme, Yolda giderken debriyaja bastınca stop etme sorunu olan varsa bana ulaşsın.Yardımcı olurum
    destek@sinabilgisayar.com
  • KAPANMIŞ BİR KONUYU TEKRAR DİLLENDİRİYORUM AMA AYNI SORUN BENDEDE VAR RENAULT 19 ALİZE 2000 MODEL ARACIMDA BİRDEN ROLANTİ DALGALANMASI ISIKLARDA DURURKEN STOP ETME BOŞA ALDIGINDA STOP ETME GIBI BIR SORUNLA KARSILASTIM: LPG USTASINA GITTIM TUP BEYNI ARIZALI DEDI DEGISTIK FAKAT SORUN HALA DEVAM EDIYOR SORUNU COZEBILMIS DEGILIZ SUREKLI YAPMASADA SUAN ARA ARA ILK CALISTIRMALARDA GAZA GECTIGINDE STOP EDIYOR SONRA TEKRAR CALISTIRIYORUM DUZELIYOR BUJI BUJI KABLOSU TUP BEYNI DEGISTIK AZ DA OLSA YINE DEVAM EDIYOR ACABA DIYORUM SIZIN BU ANLATTIKLARINIZI ARAÇ VALFINI SÖKMEDEN 10 DEFA KONTAK AÇ KAPA YAPSAK BIR DEĞİŞİM OLUR MU ? ROLANTİ MOTORUNU DA SÖKMEK ISTEMIYORUM HEP AYARI BOZULUR DIYE CUNKU ANLAYAN ÇÖZEBİLEN BIR USTA YOK ORDU,dan KATILIYORUM SİZE YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM TEŞEKKURLER.
  • Merhaba arkadaşlar...
    Siteye yeni üye oldum , yeni konu nasıl açılır bilmiyorum .
    Yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megan ll 2004 model rolanti valfi nerede temizliği nasıl yapılır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar rölanti valfi soketi takılı olmadan bir araç ısınıkken rölantisi kaç olmalı?

    Gaz teli ayar vidasını çok sıkmışım, şuan rölantim 800 , ama rolanti motoru soketini çıkarınca 1800 oluyor. Acaba gaz telinden 1200e çeksem, rölanti valfini tekrar taktığımda yine 800e ayarlar mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.