Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (290. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (4 Mobil) - 6 Masaüstü4 Mobil
5 sn
61.985
Cevap
1.505
Favori
2.639.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
70. Sırada  bugün en iyi #17
Sayfa: önceki 288289290291292
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • julibon J kullanıcısına yanıt
    Evet bende oradan aldım, evofone resmi disbiritör olarak geçiyor. Yukarıda da bir gönderide Hepsirobot evofone diye bahsedince görüşme ihtiyacı hissettim. anladığım kadarıyla resmi Distribütör garantisi daha farklı oluyor. çünkü satış fiyatlarınıda sordum ellerinde yok ama 4.000 tl. Konuyu daha iyi bilen birleri distribütör ve garanti noktasında bizi aydınlatacaktır.
  • DkkAk D kullanıcısına yanıt
    Peki o zaman Ne yapmamız lazım yani siz onu açtınız mı Ne yaptınız Gerçekten böyle beklememiz mi lazım iade etmemiz mi lazım kafam karıştı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • julibon J kullanıcısına yanıt
    Bende deün aldım henüz gelmedi. satıcıdan barkod numarasını istedim yazmadı henüz. benim düşüncem barkod numarasını sormak , ona göre iade etmek. ama daha iyi bilen birileri yazarsa sizde aydınlanırsınız bende.
    Konuya hakim değilim
  • DkkAk D kullanıcısına yanıt
    Öncelikle ürününüz hayırlı olsun. Garanti meselesine gelince ürün muhtemelen aldığınız firmanın (yani ithalatçı garantisi) altındadır. Bu durumda Evofone servis olarak destek sağlamayacaktır. Hoş evofone da olsa bu ürünlere ne kadar destek sağlayabilir bilemiyorum. Ana kolu olan telefonlar da bile malesef mimli bir firma. O nedenle irobot dışında aldığınız diğer marka ürünlerin gerçek anlamda servisleri malesef ülkemizde yok. bende s5 Max cihazımı yurt içinden aldım, ama garantisini önemsemiyorum. 2 yıl içinde arızalanırsa THH vs ile parasını geri alırım, sonrasında arıza vermesi halinde ise hepsirobot veya başka bir arkadaştan servis desteği sağlarım düşüncesiyle aldım.
  • DkkAk D kullanıcısına yanıt
    Şöyle benim burada Ankara'da bu mağazadan Tanıdıklarım var onlara da sorarım bilgi alırım sizinle de burada paylaşırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ustadlarim ilgili forumdaslarim abd den ürün aldirabilecegim bir arkadaş buldum,siz olsanız Max 2500 tl civarı nokta atışı baba bir cihaz ne olurdu, düşüncelerinizi esirgemezseniz çok memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gepe kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım THH nedir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Atif Zafrak kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Yurt dışından getiriken kutusuyla mi getirdi arkadaşıni havalimanında sorun oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavishow kullanıcısına yanıt
    Kombo robot istiyorsan Ecovacs Osmo 920
    Sadece kuru süpürme istiyorsan Shark IQ R101AE
  • julibon J kullanıcısına yanıt
    Tüketici Hakem Heyeti
  • webmaster6181 W kullanıcısına yanıt
    Evet kutusuyla getirdi. El bagajı olarak yanında getirdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    teşekkürler sayın hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutaltanm

    Teşekkür ederim hocam, bugün iRobot 960 robotumuz evimizde mesaiye başladı. Daha doğrusu Wi-Fi bağlantısını oluşturdum ancak çalışmaya başlayınca kod 9 ve kod 16 hatası veriyor. Bir yerde yanlış mi kurulum yaptım yoksa ön sensörlerde bir hata mi var acaba?
    Cevap veren olmamış; ben de biraz önce gördüm. Sorunu şimdiye kadar çözmüş olabilirsiniz ama ben yine de yazayım. Roomba 980 kullanıcısı olarak hata kodlarına baktım. 9 ve 16 hataları geliyorsa bumper denilen çarpma tamponlarından birisi dışarı çıkmış olabilir. Çıkartıp tekrar yerine takmak gerekiyor.

    Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU]

    Bu videoda nasıl yerine takılacağı gösteriliyor. Ben de inceledim; yarın öbürgün başıma gelirse, takması kolaymış.

    Roomba 900 Series - Dislodged Bumper Repair

    Aşağıdaki bağlantıda iRobot destek açıklama yapmış.
    homesupport.irobot.com
    How do I fix a dislodged bumper of Roomba®? | iRobot Customer Care
    https://homesupport.irobot.com/app/answers/detail/a_id/20711/~/how-do-i-fix-a-dislodged-bumper-of-roomba




  • DkkAk D kullanıcısına yanıt
    Hocam ben Ankamall xiami mağazasını aradım öyle bi uygulama yokmuş ancak kendilerinden fatura edersek destek sağlanıyormuş Yoksa öyle ürün kodu alıp göndererek resmi bir kayıt oluşturulamıyormuş bilginiz olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Atif Zafrak kullanıcısına yanıt
    Siz satın alıp adres olarak onun bilgilerini mi yazdını yoksa o mu satın aldı donanimhaberde kredi kartı ile teslim alma kişisi aynı olmayınca kabul edilmiyor yazmışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • webmaster6181 W kullanıcısına yanıt
    Açıkçası biraz gerilerde bununla ilgili yazmıştım.

    Ben siparişi amazon.de üzerinden arkadaşımın kredi kartı ile aldım. Fatura adresini de kendi adresimi verdim.

    Sadece teslimat adresini Avusturya’da ki arkadaşımın adresini yazdım.

    Sistemin kabul etmediği şey şu; Kredi kartı Türkiye de ise fatura adresini de Türkiye istiyor. Teslimat adresine bakmıyor.

    Benim deneyimim bu yönde oldu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler bendeki sorun bu değildi, bumper sanki hep bir şeye temas ediyor zannedip sürekli geri geri gidiyordu. Vurarak temizle deniyor denedim ama çözülmedi, sanırım sensörler arızalı çıktı. Zaten yeni almıştım bürün iade ettim. Süreci bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atif Zafrak kullanıcısına yanıt
    Gözümden kaçmış sanırım çok teşekkürler. Acaba havalimanında geçme konusu işin şansı mı elektronik ürünlerde sorun çıkardiklarinı yazmışlar 430 euro sınırından bahsetmisler. 430 euro olduğunu nerden anlayacaklar ki fatura isterlerse fatura kişinin adına olmayacak çok emin olamiyorum. Son sorun ürün kaç kg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • webmaster6181 W kullanıcısına yanıt
    Urunun internette ki bilgilerinde 3kg falan diyor du sanırım , ama ben havalimanında kutuyu elime aldığımda 5-6 vardı. Arkadaşın kolu yorulmuştu yanı 😁

    Arkadaş getirirken el bagajı olarak yanında getirdi. Yani ürün hep yanında idi, havaalanından giriş yaparken de elinde giriş yaptı. Siz en kötü durumda ürünün kutusunu falan açtırırsınız kullanılmış ürün gibi görünür kutusu açılmış şekilde olunca.

    Net bir şey demek zor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bilgiler için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 288289290291292
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.