< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 7 Eylül 2022; 20:6:48 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (2381. sayfa)



-
-
Ben de i3 kullanıcısıyım. Süpürmesi harika. Zaten sadece süpürebiliyor. Onu da hatasız yapıyor. Süpürdükten sonra rapor yolluyor. Dolaştığı yerlerin haritası,kir olaylarını ve temizliğin ne kadar sürdüğünü gösteriyor. Bugün uygulması güncellendi. Artık oda bazlı temizlik de geldi. Ben henüz harita çıkartmayı başaramadım.
Haritası olmasa da bence süper
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ali abi mopu roborock s7 gibi kaldırma özelliği varmı acaba🤔size zahmet yeni ürün hakkında biraz ipucu verirseniz çok sevinirim teşekkür ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kusura bakmayın, detay veremem. Firmanın ticari bilgileridir, zamanı gelince kendileri açıklayacaklardır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
4650'ye buldum trendyol üzerinden
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Xiaomi miop pro almıştım iade ettim.Mopdan su kaçırıyordu 65metrekare evi 110 dk da temizliyordubataryası yetmiyordu donuyordu vs.Büyük ihtimalle ben şanssızım.Bütçem 6000tl ecovacs n8 ve 360 s8 arasında kararsız kaldım. Hangisini önerirsiniz acaba başka önerilerede açığım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Hocam merhabalar iyi calismalar. S7 mop bezi icin haber verecektiniz. Baktirayim stoga demistiniz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ecovacs deboot ozmo 950 cihazımda anti drop sensor hatası alıyorum. Robotu alalı 2.5 sene oldu ilk kez bu hatayla karşılaştım. Sensör temizliğini ve sac kurutma makinesiyle hava verme işlemini de yaptım çözüm olmadı.
Başka bir yöntem var mıdır?
Edit: Üstad etiketi :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Setsa -- 8 Eylül 2022; 11:56:23 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Ünlem konusuna takılmayın, sizi daha fazla kızdırmak gibi bir amacımız yok. Yardımcı olmaya çalışıyorum.
Fırça görseli için teşekkürler, ben fırçanın uzantıları koptu sandım, meğer dip kısmındaki kapak bölümü çıkmış. Üretim hatası galiba, kullanıcı hatası yok. Teknik servis size ücretsiz olarak yeni bir takım yan fırça gönderecektir. İsterseniz Stella 500 serisinin yan fırçalarından gönderelim, onların dip kısmı tek parça, aynı sorunu yaşamazsınız..
Evet, Luna-200 modeline de Stella 500 modelinde bulunan durumsal farkındalık özelliğine benzer bir güncelleme geldi. Robota elle müdahale edilirse, robot taşınırsa, bir yere takılıyorsa, istasyonun yeri değişmişse robot bunu farkeder ve durumsal farkındalığını sağlamak için "Yer değiştirme" uyarısı verir. Bunu düzeltmek için robot istasyonda iken kayıtlı haritanızı buluttan yükleyin ve robotu çalıştırın. Robot durumsal farkındalığını sağlayarak temizliğe devam edecektir.
Robotun geri geri gitmesi düşme sensörleri ve ön teker robotun ön kısmında olduğundan pek istenilen bir durum değil, yalnızca istasyondan çıkışta, Y paterninde ve bir yerden kurtulma manevrasında bir miktar geri hareket olur. İstasyonun yerini değiştirmeniz uygun olmuş, geri giderken istasyonun önünde robotun takılacağı bir engel olmamalı.
İstasyonun yeri değiştiği için de robot "Yer değiştirme" ikazı veriyor..
Yıllık Periyodik Bakım garanti kapsamda tamamen ücretsizdir. Bazen, ön tekerin rahat dönmemesi gibi veya daha basit ama uzaktan farkedemeyeceğimiz hususlar olabiliyor. Teknik servis emin olmak için talep etmiş olabilir.
Robot süpürgenizi haftada 1 veya 2 defa yerine hergün 1 veya 2 defa kullanmanızı öneririm. Tabi haftada 1-2 defa da mümkünse paspas yaptırmanız iyi olabilir. Hergün temizlenen evde çok daha az toz olacaktır, süpürgenin performansından daha çok memnun kalacaksınız.
Sanıyorum Müşteri Hizmetleri'miz ile görüştünüz. Siz de takdir edersiniz ki müşteri hizmetlerinin teknik seviyesi genelde kullanıma yöneliktir. Teknik detaylar için teknik servis personelimiz sizinle ayrıca irtibata geçecektir.
Umarım sorunlarınızı kısa sürede çözeriz..
İyi forumlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Burayı meşgul etmeyip sizinle Özel Mesaj yoluyla iletişime geçmek isterim ancak buradaki çözümsel yaklaşımınız da sizin için bir referans niteliğindedir. Bu yüzden sizin için sakıncası yoksa buradan ele alıyorum konuyu.
Fırçalar konusunda maalesef her ikisi de aynı durumda gün aşırı arka arkaya gerçekleşti. Siz nasıl tavsiye ederseniz öyle olsun müşteri temsilcisi de aynı fikirde ve onların daha yeni, sağlam olduğunu ifade etti.
Yer değiştirme sorunu Robotun yerini değiştirdikten sonra başlamadı aksine son aylarda mevcut en sonunda daha rahat bir yere aldım ancak yine değişmedi. Haritalara kadar sıfırlayıp bir çok kez denedim sonuç değişmedi kesinlikle her halükarda 1 dakika boyunca kendi ekseninde dönüyor. Weback programında ise yer değiştirme olarak görüşüyor.
Tabi ki teknik servis ile müşteri hizmetleri arasında bilgi farkı bayağı olacaktır bu hususta kesinlikle haklısınız.
Eşimde bende çalıştığımız için ev o kadar çok toz olmuyor bu yüzden süre uzuyor bu detayı da atlamayalım :)
Umarım tekrar benimle iletişime geçilir. Müşteri hizmetleri ben geçeceğim iletişime dedi Teknik servise sorup ve maalesef sizin gibi fırçalar vs. hususunda gerekli ücret istendi. Yardımcı olursanız sevinirim.
İyi çalışmalar dilerim.
-
Ofis ortamı için uygun fiyatlı mop ve süpürme yapılabilecek bir robot tavsiyeniz var mı?
Yerler full parke
-
Tabi burdan devam edebiliriz..
Fırça konusu gerçekten ilginç olmuş. Durumu hemen bugün üreticimize aktardık, onlar da kendi fırça tedarikçilerine durumu ileteceklerdir. Üretimden kaynaklı olarak az da olsa bazen küçük parçalarda bu gibi yapısal problemler olabiliyor. Tedbir alınacaktır, bundan sonraki partilerde aynı sorunun yaşanmamasını umuyorum.
Teknik servisle yer değiştirme hususunu konuşun, ancak yıllık bakım için endişe etmeyin, gerekirse bir yıl dolunca tekrar gönderirsiniz, sorun olmaz. Yeter ki sorununuzu en iyi şekilde çözelim..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
pardon atladım yoğunluktan.
Kalmamış elimizde ama gelecek partide varmış, Ekim ayı içinde elimizde olacaktır.
Geç cevap için özür diliyorum.
Saygılarımla
-
Özelden cevapladım.
-
2C
-
2C modelini yeni annemlere evde kullanım için aldım açıkçası daha uygun fiyatlı bir ürün bakıyorum.
-
İlginiz ve alakanız için teşekkür ederim.
Gerekli şekilde arandım bilgiler verildi, alındı. Kapsamlı bir biçimde dinlendim. Fırçalar hususunda olsun, yer değiştirme konusunda olsun. Cihaz servise gidecek periyodik bakımı harici, memnuniyet adına. İncelemeler olacak. Fırçalarda değişicek. Size, Emre beye ve Ali beye de teşekkürlerimi sunuyorum. Ufak bir pürüz çıksa da karşılıklı dinleyerek anlaşarak sonuca ulaştık. Amaç çözüm olduğu sürece her türlü kazanıyor bizlerde, firmalar da. Herkese referans olması açısından cihaz gidip geldikten sonra da bilgi vereceğim ancak ben ikna oldum şimdiden iyi olacağına eminim.
-
Teşekkür ederiz, yine bir sorun çıkarsa else mizden geleni yapmwya hazırız.
İyi forumlar..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhabalar. 360 S10 cihazı önceden f/p olarak tavsiye ediliyordu, hala öyle olduğunu düşünüyor musunuz? Satıcı olarak Sherman Teknoloji tarafından 7619 tl'ye buldum. Fiyatı önceki haftaya göre 380 lira civarı düştü. Sizce daha da düşer mi? Bu cihazı satın almalı mıyım yoksa bahsedilen yeni cihazı beklemeli miyim?
Değerli yorumlarınızı paylaşırsanız mutlu olurum. @Hepsirobot
Teşekkürler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X