Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (2115. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
24 Misafir (9 Mobil) - 15 Masaüstü9 Mobil
5 sn
62.355
Cevap
1.516
Favori
2.700.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
237 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 21132114211521162117
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BravoUno B kullanıcısına yanıt

    Hocam bu kadar konuşma yapacağımıza ürün bizim stoğumuzda bitti o yüzden fiyat güncellemedik deseniz konu kapanırdı keşke bu açıklamayı daha önceden yapsaydınız. stoklarımızda bitmek üzere dediğiniz için ben hala satış yapacak ürününüz olduğunu farzediyordum. Şimdi neden sürekli boyneri adres gösterdiğinizi daha iyi anlayabiliyorum.

    Açıklama için teşekkürler

    İyi forumlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    Haklısınız ve zaten biz buna özen gösteriyoruz.

    Benim kastım örneğin;

    Black Friday gecesi 50₺ için iade edip tekrar alanlara da degil, hakkıdır.

    Ürünü alıp 14 gün kullanıp da iade edicem diyenlere de değil, hakkıdır.

    Kastım şu: üründen memnun olup yalnızca 100-200₺ fiyat indirimini bahane gösterip 14 gün içinde iade hakkını kullanıcam diye Müşteri Hizmetleri'ni arayıp pazarlık edenlere..

    Bilmiyorum anlatabiliyor muyum?

    İyi forumlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 25 Aralık 2021; 15:36:13 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    ali bey sizin de bildiğiniz gibi büyük güç büyük sorumluluk gerektirir. bilginize sahip kimse yok burada ve anladığım kadarıyla büyük markaların yöneticilerini dahi tanıyorsunuz. burada herkesten fazla size iş düşüyor bence, bu şekilde tavsiye veren birisi bence hiç bir marka ile ortak bir çalışma yürütmemeli. dediğiniz gibi midea m7 modelinin servisini bilmiyorum ben ama özelliğine göre bakınca fiyatı bedava görünüyor. her türlü model ve marka hakkında bilgilendirme yapılsa bizde kendimizi daha iyi hissederek bir seçim yapsak.

    _____________________________
  • burakgibiyim B kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın,

    Ali hoca gibi değilim ve size ters cevap vermek niyetinde de değilim.

    Ama birinin de size "konu hakkında bir şey bilmeden konuştuğunuzu" anlatması gerekiyordu..

    Ali hoca bunu birkaç defa nazik üslubu ile denedi, başaramadı.

    Sanıyorum hala da birileri size birşeyler anlatmaya çalışıyor ama siz hala anlamamak için ısrarla çaba harcıyor ve yetmiyor gelişigüzel ithamda bulunuyor, insanların hiçbir çıkar beklemeden birşyeyler paylaşma şevkini kırıyorsunuz!

    Az önce de yazdım; "sorulara verdiğim cevapların seviyesi, soru soranın algı seviyesi ile orantılı" diye..

    Bilmiyorum anlıyor musunuz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Şu Dollar işi herkesi birbirine düşürdü. 😁 Harkes biyerlere söyleniyor; birilerini suçluyor falan. 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Omid Air 2, Homend Alex ile sanırım aynı, orjinal üretici eğer iyiyse, alınabilir diye düşünüyorum çünkü, omid sitesinde yedek parça baya var, olmadı homend servislerinden yedek parça bulunabilir sanırım. Siz bu konuda yorum yaparsanız sevinirim, Omid yani üreticiden 3129 a alınabiliyor.Lidar şu şuan en ucuz süpürge bu ve Y pattern mop yapabilme özelliği var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi discrepancy -- 25 Aralık 2021; 21:18:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BravoUno B kullanıcısına yanıt
    Çok iyi anlıyorum. Bu şekilde devam edin. Youtube yorumlarınızda da adamı dövecek gibi cevaplarınız var. Keyfiniz bilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • NeverMore0105 N kullanıcısına yanıt

    Yeniden merhaba,


    Tahminlerin aksine hiç bir, altını çizeyim, hiç bir firma ile bir ortak çalışmam yok. 2005 yılında ilk önce iRobot markasını getirdim, 2013 yılında da Neato'yu. O arada çim biçme robotu bile ithal edip sattım, Ticari kullanıma yönelik ilk yerli üretim robotlarımız 2022'nin ikinci çeyreğinde piyasada olacak, bir yandan da onlarla uğraşıyorum. Yani bu benim için bir yaşam biçimi artık.


    16 seneyi aşkın bir süredir robotlarla haşır neşir olunca da önemli oyuncuların hepsini ismen, hatta bir kısmını ailecek tanıyorum - sırf bu sebeple bile birine diğerinden daha çok değer veremem, öncelik tanıyamam. O yüzden içiniz rahat olsun diyorum.


    Dolar bu seviyelerde ve yasal gümrük oranları %78 civarında iken Midea M7 modelinin o fiyata satılması çok da akılcı gelmiyor, (alış fiyatının 165 USD olması lazım hiç karsız satabilmesi için, halbuki fabrika çıkış fiyatı 196 USD) . Tecrübeme dayanarak sadece şunu söylememe izin veriniz lütfen:


    Bedava peynir fare kapanında bulunur.


    Ben Midea'yı mekanik olarak eleştirmedim, ülkemizde Xiaomi ekosistemine ait robotların genelde sahipsiz olduğu konusunda sizleri uyardım, bu da benim görevim.


    Saygılarımla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 25 Aralık 2021; 21:30:56 >
    _____________________________
    Akıllı ev robotları bakım onarım
    iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1




  • “Amaan Dollar, canıım Dollar… Eniiinde Dollar, sonuunda Dollar… Artık sana sana sana muhtacım Dollar!” Robotta Dollar, piliinde Dollar, filtresinde Dollar, fırçasında Dollar… A eyli ala ulada amburleyli ab up, be beyli bala bulada bamburleyli bab bup… 😁 Aranızdan ilk daşı zarar etmeyeniniz yesiin! 😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • BravoUno B kullanıcısına yanıt

    100-200 lira için ürünü memnun olup iade eden varsa gerçekten hoş değil. Tabi yasal o ayrı konu. Ama adam aldıktan 5-10 gün sonra üründe %10-20 indirim olunca ister istemez kendini kandırılmış hisseder. Bu durumda bence ideal olan aradaki farkı müşteriye iade etmek. Bunu da aslında bir firma politikası olarak benimseyebilirsiniz. Atıyorum 14 gün içinde %10'un üzerinde indirim olursa aradaki farkı iade etmek gibi. Tabi bu sizin bileceğiniz bir şey.


    Ben yukarıda yazdıklarımın hiçbirini robogil özelinde yazmadım. Ondan önceki mesajımı da aynı şekilde.

    Açıkçası bir firma forumda bu şekilde ön plana çıkarılıp her sorana tavsiye edilince ben kendi adıma çok daha fazla işkilleniyorum. Bence gerçekten iyi bir firmanın ya da ürünün sürekli övülmeye ihtiyacı olmamalı. Zaten ortada bir memnuniyet varsa bunun gizli kalması imkansız.

    Umuyorum ki çok daha başarılı olur çok daha iyi ürünler çıkarırsınız ve sonraki robotumu sizden alırım. Elbette ne idüğü belirsiz ürün ve firmalara güvenmek yerine işini hakkıyla yapan birine güvenmek ister herkes.

    Ancak dediğim gibi bunun olumsuz örneği de çok. En yakın örneği de bizzat benim aldığım üründe yaşadık. Benim 3.700 liraya aldığım ürünü birçok insan 4.800 liraya aldı bundan 9 ay önce. Sonuç hüsran. Ürün kötü çıkmadı ama firmalar arasında bin küsür liralık fiyatı açıklayacak bir fark olmadığı da siparişler ulaştıktan 10 gün sonra anlaşıldı. Forumda bu gibi hadiseler de yaşandığı için bir firmanın sürekli övülmesi de insanların kafasında soru işareti bırakır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srvngrc -- 25 Aralık 2021; 18:1:51 >
    _____________________________
    XBox Live GamerTag: goruggio87




  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    Evet, ani fiyat değişiklikleri karşısında üründen memnun olsa bile fiyat değişiklikleri nedeniyle mağdur olabilecek müşterilerimiz için standart bir öneri sunmak mantıklı gibi..

    Öneriniz için teşekkürler, değerlendireceğiz..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba

    S5 max mop tutucu plastik aparatın mıknatısı paslanmış, ayrıca çatlaklarda var üzerinde. Yenisini TR de en uyguna nereden alabilirim? Çok mantık dışı fiyatlar var internette aratınca.


    Yedek parça konusunda ne yapmalıyım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • iRobot Roomba 606 

    vs

    Lenovo Robot Vacuum Cleaner E1


    Ev yaklaşık 80-90m2 3+1, biraz sıkışık. Çok mobilya, iskemle, masa vs var. Bir normal halı, iki üç ufak paspas tarzı halılar var.


    Hangisini tavsiye edersiniz? IRobot ucuz, kullanan herkes çok memnun görünüyor. Yorumlar memnuniyet kaynıyor. Lenovo da ekstra mop var, şarjı bataryası daha iyi diye görüyorum. Harita anında siliniyormuş sanırım. İş olsun diye haritalama yapıyor. Kumandası varmış, çocuk oynar artık, bizim işimize yaramaz herhal. Kendi temizleyiversin :) I robot'ta yedek parça tamiri kolaymış ama Lenovo'da kimse nereden bulacağını bilmiyor sanırım.


    Bilenler, kullanmış olanlar hangisini tavsiye eder ise yarın alacağım.

    _____________________________
    2016 Fiat Linea 1.3 Multijet Pop
  • Spider_hip kullanıcısına yanıt

    Mopuna aldanmazsanız... kıyas kabul etmez.

    iRobot o Lenovo'yu on defa gömer.

    _____________________________
    Akıllı ev robotları bakım onarım
    iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1
  • Evedia dan Dreame Bot L10 Pro aldım. Haritalandırmak için temizlik yaptırırken 3 odayı çok güzel haritalandırıp temizledi. Ancak oturma odasında Lazer sensör hatası verdi. Üzerindeki Lidar sensör dönüyor. Şimdi çalıştırdığımda sanki kör olmuş gibi duvarlara vurarak patinaj çekiyor. Daha yeni kurduğum alet ilk çalışıp sonra nasıl bozulabilir fikri olan var mı ? Basit bişeydir servisle iade ile uğraşmam. Ayrıca ben 5 bin liraya aldım şimdi 6 binden fazla olmuş iade etsem zararda olucam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • nohackmove kullanıcısına yanıt
    Bu işin piri burda, hepsirobota danışın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • slh3772 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    İade değil ama doğrudan servise gönderin, her şekilde tamir etmek, olmuyorsa da yenisini vermek zorundalar.

    lidar motorları çok hassastır, dönüş hızında bir değişiklik olursa referansını tutturamaz ve sapıtır.


    Güzel makinedir, peşini bırakmayın derim.

    _____________________________
    Akıllı ev robotları bakım onarım
    iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1
  • Roborge firmasına bi sorun derim, düzgün yedek parçalar getiriyorlar, ellerinde olabilir. Olmazsa doğrudan AliExpress tavsiye ederim.


    (@burakgibiyim Estafirullah ve teşekkürler.)

    _____________________________
    Akıllı ev robotları bakım onarım
    iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1
  • burakgibiyim B kullanıcısına yanıt

    Senin gibiler çöküyor ya foruma ona üzülüyorum, kaliteyi getirdiğiniz nokta ortada...


    Zaman kaybısın bla blaya devam et sen kral 


    Videolarımızı iyi izle birşeyler kap ya da böyle boş yapmaya devam et 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 21132114211521162117
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.