Şu an uygulama kötü vaziyette, cihazı ilk aldığım zamanki weback çalışma hızı ve kararlılığından eser yok. Uygulama kafasına göre takılıyor, harita bazen var bazen yok, çin sunucusu da benzer durumda. Bu gidişle bu uygulama komple ortadan kalkar. Robogil o zaman daha kabul edilebilir bir çözüm bulacaktır, lakin süreç yönetimleri başarılı değil. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bingojungle -- 23 Aralık 2024; 18:46:29 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Robogil Robot Süpürge (26. sayfa)



-
-
Merhabalar bende de Stella500b robot var. Tuya ile kullanıyorum.
Yaşadığım sorunlar,
1- Haritanın sürekli kaybolması.
2- Son 2-3 aydır modem ile ilgili hiç bir sıkıntı olmamasına rağmen Çevrim Dışı kalması. Üzerindeki tuşlara basınca aktif oluyor.
Sizde de böyle mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, lütfen teknik servisimize ulaşarak konuyla ilgili destek alınız.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benimki duyum falan degil, direkt robot ureticisiyle irtibata gectim. Weback'in robot isinden ciktigini soyledi. Elinizi tasin altina koyun ve cihazlarimizla uyumlu uygulama yapin lutfen.
Asya serverlarinda bir sekilde eski haritalarimiz geliyor ama ne robotun haritada anlik konumunu gosteriyor ne de haritayi guncelliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evelio -- 31 Ocak 2025; 18:3:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalnız değilmişim. Sürekli bi sorun yaşıyorum. Kimseye önermiyorum.
-
Bugün tuya smart uygulamasına güncelleme geldi.sorunlarımız düzelir belki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Weback tamamen saçmaladı. Buna bir çözüm getirecek misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir gelisme yok degil mi? Yakinda yeni eve gecicez. Cihaz cop oldu yani
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Weback'i hâlâ kullanıyorum, çin bölgesi üstünden çalışıyor. Ama haritada canlı izleme yok, harita 2 günde bir kayboluyor, yedeği geri çağırıyorum. Süpürgenin donanımında hiç bir sıkıntı yok ama.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eger hazirda bir harita varsa bir sekilde idare ediyor. Bu ay sonu yeni bir eve gecicez o zaman eski haritanin da bir onemi kalmayacak cunku yeni harita cikarmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende de durum bire bir böyle.
-
@robogil robot süpürge Merhaba
Luna 200 kullanıcıları olarak durumumuz kötü. Eskiyi getir yeniyi götür gibisinden bir kampanyanız olur mu?
Böyle birşey yaparsanız ben hemen Stella'ya geçiş yapar, sizden kopmamış olurum.
Robotsuz ev salçasız yemek tadında. Yenmiyor, çekilmiyor.
-
Arkadaşlar Robogil Stelle 500b kullanıyorum. Çözemediğim bir problem var.
Keenetic Hero DSL modememe geçtik 2-3 günlük modeme bağlı kaldıktan sonra modemden kesiliyor.
Yeniden açmak gerekiyor. Modem ayarını bilen eden var mı? Keenetic müşteri hizmetleri de çözemedi. Robogil modemden kaynaklanıyor diyor.
-
Süpürgeniz için sabit ip atama denediniz mi? Süpürgeniz için güvenlik duvarını devre dışı bıraktınız mı? Modem loglarından süpürge ne zaman nasıl düşmüş baktınız mı? 2.4 GHz bandında sabit bir kanal kullanmayı denediniz mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bingojungle -- 12 Haziran 2025; 20:3:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba hocam, Sabit ip atamadım. Keenetic ve Kemal hocam. Bi ayar yaptı bekliyoruz düşecek mi diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben mesh wifi üstünde kullanıyorum, dual band node'lar arasında geçiş yaparken bile düşmüyor. Yalnız benim süpürgem Luna, onu atlamışım. Stella'da durum daha farklı olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bingojungle -- 17 Haziran 2025; 14:55:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Luna 200u cin sunucusuyla yarim yamalak kullanabiliyorduk. Gecen gun cihazim uygulamadan silinmis. Bugun bir kac defa tekrar eklemeyi denedim ama bir turlu ekleyemedim. Basarili sekilde eklendi diyor ama eklemiyor. Benzer sorunu yasayan var mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, mesajınızı görünce ben de kontrol ettim. Bizim ki de silinmiş. Daha önce de benzer bir durum olmuştu. Eklemeye çalışınca eklendi diyordu ama uygulamada görünmüyordu. Birkaç gün sonra kendiliğinden düzelmişti ben bir iki gün zaman vermeyi düşünüyorum arkasından tekrar eklemeyi deneyeceğim. Daha da olmazsa firmaya sorarız artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizdeki de hâlâ çalışmıyor, başarıyla ekleniyor ama uygulamada görünmüyor, servis ile görüştünüz mü? Bence bunun böyle olacağı belliydi. Tüketici hakem heyetine mi başvursak acaba? Satarken 10 yıl arkasındayız diyorlardı, daha 3 sene oldu çalışmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Malesef bizde de uygulama cihazı görmüyor. Sanırım bu iş burada bitti. Ne yapmalıyız?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X