Şimdi Ara

Riot'un eşleştirme sistemi böyle

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İşte tam olarak böyle. Kazanmaya başlayınca bu win streakler bende oluyor, kaybetmeye başlayınca rakipte. Yükselmeye başladım mı beni loss streak kardeşlere veriyor. Baktı taşıyamıyor 5-6 maç sonra güzelce düşünce win streak kardeşlere veriyor. Tam da bu yüzden neredeyse hiçbir maç çekişmeli geçmiyor. Bir takım, diğer takımın ağzını yüzünü dağıtıyor genelde.

    Maçların neden çekişmesiz tek taraflı geçtiğini buldum

    Riot'un eşleştirme sistemi böyle







  • Eşleştirme sisteminden ziyade, oyunun akış düzeni bu şekilde geliştirildi.
    SOn 2 yılda, yama notlarında gelen değişikliklerin %80'i, hasar kapasitesini arttırıp, savunmayı azatan değişikliklerdi.
    En aşağıya zibilyon tane sebep sıralayabilirim. Küçük ama birsürü değişiklik olunca, oyunun dengesi inanılmaz bozulmaya başladı.
    "tek atma" potansiyeli artık o kadar kolay oluyor ki, o çizgiyi geçen herhangi bir şampiyon, inanılmaz fark açabiliyor.
    1-2 skor bile yetiyor.
    2 sene önce aynı farkı atsan, 2 takımın farkı bu kadar fazla olmuyordu.

    Oyunda inişler ve çıkışlar bu kadar keskin iken, bu eşleşme sistemine de yansıyor haliyle.

    Bakınız bir kaç neden:

    Ninja tabisinin zırhının sürekli azalması

    Koruyucu melek'in fiyatının sürekli arttırılması

    Bir şampiyon güçlü olduğunda sürekli düşen taban canlar, zırh ve büyü direnci

    Rün değişikliği sebebiyle gerekli olan defansif rünlerin eskisi gibi alınamaması (+12 büyü direnci, 108 can vs)

    Yeni rünlerin getirdiği inanılmaz hasar arttırma oranı. (Belden aşağı, kızart, aery, sihirli yıldız, elektrik ver, kara hasat vs.)

    Demir Solari'nin inanılmaz bir şekilde güçsüzleştirilmesi (Destekler için, ani hasara karşı alınabilecek tek eşya idi)

    Erken oyunda daha güçlü ejder güçlendirmesi

    Baronun çok fazla güçlendirilmesi

    Başlangıç eşyaların, yetenekten bağımsız olarak ani hasar sağlaması (luden, fırtınabiçen vs.)

    İşlevsel desteklerin, kalkan güçlerinin bir hayli kısılması.

    Yine işlevsel desteklerin, yetenek setini agresif olacak şekilde tekrar düzenlemeleri (janna gibi)

    Çoğu tank şampiyonların, tank gücünden kısıp, ap/ad skalası eklemeleri (sion,sejuani,maokai,amumu vs.)


    Bu kadarı yeter




  • Hangi siteden baktın hocam ? Sitenin arayüzü çok güzel görünüyor da merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruella

    Eşleştirme sisteminden ziyade, oyunun akış düzeni bu şekilde geliştirildi.
    SOn 2 yılda, yama notlarında gelen değişikliklerin %80'i, hasar kapasitesini arttırıp, savunmayı azatan değişikliklerdi.
    En aşağıya zibilyon tane sebep sıralayabilirim. Küçük ama birsürü değişiklik olunca, oyunun dengesi inanılmaz bozulmaya başladı.
    "tek atma" potansiyeli artık o kadar kolay oluyor ki, o çizgiyi geçen herhangi bir şampiyon, inanılmaz fark açabiliyor.
    1-2 skor bile yetiyor.
    2 sene önce aynı farkı atsan, 2 takımın farkı bu kadar fazla olmuyordu.

    Oyunda inişler ve çıkışlar bu kadar keskin iken, bu eşleşme sistemine de yansıyor haliyle.

    Bakınız bir kaç neden:

    Ninja tabisinin zırhının sürekli azalması

    Koruyucu melek'in fiyatının sürekli arttırılması

    Bir şampiyon güçlü olduğunda sürekli düşen taban canlar, zırh ve büyü direnci

    Rün değişikliği sebebiyle gerekli olan defansif rünlerin eskisi gibi alınamaması (+12 büyü direnci, 108 can vs)

    Yeni rünlerin getirdiği inanılmaz hasar arttırma oranı. (Belden aşağı, kızart, aery, sihirli yıldız, elektrik ver, kara hasat vs.)

    Demir Solari'nin inanılmaz bir şekilde güçsüzleştirilmesi (Destekler için, ani hasara karşı alınabilecek tek eşya idi)

    Erken oyunda daha güçlü ejder güçlendirmesi

    Baronun çok fazla güçlendirilmesi

    Başlangıç eşyaların, yetenekten bağımsız olarak ani hasar sağlaması (luden, fırtınabiçen vs.)

    İşlevsel desteklerin, kalkan güçlerinin bir hayli kısılması.

    Yine işlevsel desteklerin, yetenek setini agresif olacak şekilde tekrar düzenlemeleri (janna gibi)

    Çoğu tank şampiyonların, tank gücünden kısıp, ap/ad skalası eklemeleri (sion,sejuani,maokai,amumu vs.)


    Bu kadarı yeter
    En kötüsü Solari'ye oldu yahu, eskiden favori itemimdi. Jungle'da Top'da bile alırdım. Şimdiki hali resmen eski halinin kabuğu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Riot'un eşleştirme sistemi her zaman çöp aslında kötü oyuncuları kötü oyuncularla iyi oyuncuları da iyi oyuncularla eşleştirmesi gerekiyor fakat Riot W-L'yi normal bir oyuncu için eşit tutma taraftarı oyun sırf bizi kanser etmek için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BB1C7CB3E

    Hangi siteden baktın hocam ? Sitenin arayüzü çok güzel görünüyor da merak ettim.
    Probuilds.com da ki Blitz beta programı hocam.
  • Adamlar kaç kere açıklayacaklar bütün oyuncuların wr aşağı yukarı %50 olması gerekli çünkü yoksa oyun biter

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hakikaten oyun iyice keyifsiz hale getirildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: system_31

    Adamlar kaç kere açıklayacaklar bütün oyuncuların wr aşağı yukarı %50 olması gerekli çünkü yoksa oyun biter
    4000 Aram oyunum vardı şimdi geçti de bir ara tam %50 idi W/R
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.