Asla olamayacak birşey üzgünüm. Arenalar WoW'u o derece popüler yaptı ki, blizzarddan hiç kimse kaldırmayı aklına bile getiremez.
Birde şu dende konusunda sürekli söylenen birşey var. Blizzard GM'leri her fırsatta tekrar ettiği gibi denge 5v5 için ayarlanıyor. 2v2 tamamen eğlence amaçlı ve denge için hiç uğraştıkları bir konuda değil.
Pilar ve los abuse etme konusuda WotLK ile birlikte gelen hareketli-inip kalkan pilarlarla çözülecek, çiçek gibi olacak.
Bence 5v5 iğrenç bir olay. Keza 2v2 de aynı şekilde. 3v3 bence en standart olanı.
Aslında bende en çok 3v3'ü seviyorum, hatta turnuvalardada 3v3 maçları en çekişmeli en zevkli geçen maçlar bana göre. İnşallah Blizz fikrini değiştirirde 3v3'ün dengesine daha önem verir. Umudu kesmemek lazım, blizz her ne kadar 5v5 için ayar yapıyorda olsa müşteri memnuniytinede gayet önem veren bir firmadır.
quote:
Orjinalden alıntı: Saphrenia
Aslında bende en çok 3v3'ü seviyorum, hatta turnuvalardada 3v3 maçları en çekişmeli en zevkli geçen maçlar bana göre. İnşallah Blizz fikrini değiştirirde 3v3'ün dengesine daha önem verir. Umudu kesmemek lazım, blizz her ne kadar 5v5 için ayar yapıyorda olsa müşteri memnuniytinede gayet önem veren bir firmadır.
Umarım. 5V5 biraz karambole oynanıyor. 3v3 tam taktik. Oyuncular yeteneklerini en iyi şekilde sergiliyor. Ve class dengesizliği daha az hissediliyor.
Birde şu warrior konusunda, warriorun gücü mana gibi bitebilen bir şey yerine rage gibi sonsuz bir şeye sahip olmasından geliyor. Bu sebeple sürekli heallayan bir druid tarzı manasıda bitmeyen classlar warriorun gücünü iyice ortaya çıkarıyor. Maç uzadıkça warriorun verdiği hasar artık karşı taraf için kabul edilebilir sınırları geçiyor. Mortal yüzünden de karşı healerın mana bitince maçı warrior-druid ikilisi kazanmış oluyor. Zaten 2v2'nin genelde bu setupla oynanma sebebide burdan geliyor.
quote:
Orjinalden alıntı: Saphrenia
Birde şu warrior konusunda, warriorun gücü mana gibi bitebilen bir şey yerine rage gibi sonsuz bir şeye sahip olmasından geliyor. Bu sebeple sürekli heallayan bir druid tarzı manasıda bitmeyen classlar warriorun gücünü iyice ortaya çıkarıyor. Maç uzadıkça warriorun verdiği hasar artık karşı taraf için kabul edilebilir sınırları geçiyor. Mortal yüzünden de karşı healerın mana bitince maçı warrior-druid ikilisi kazanmış oluyor. Zaten 2v2'nin genelde bu setupla oynanma sebebide burdan geliyor.
Kesinlikle. Warrior u arena sisteminde yer ettiren özellikleri mortal strike,rage sistemi ve hamstring olabilir. Yalnız healler olarak paladin de yer edecek gibi geliyor bana. Paladinin manası da bitmeyecek artık bildiğiniz gibi..
Warrior yanına druid yerine paladin alır artık :D
quote:
Orjinalden alıntı: Saphrenia
Warrior yanına druid yerine paladin alır artık :D
Warrior'un mekaniği sabit kaldı ama talentler öyle bir durum aldı ki bana kalırsa birbirinin aynısı warriorları artık göremeyeceğiz. Bir de paladinin judgelerinden Judgement of Justice druidleri oynatmayacak sanırım bkz:
Unleashes the energy of a Seal spell to judge an enemy for 20 sec, preventing them from fleeing and limiting their movement speed. Refer to individual Seals for additional Judgement effect. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.
bütün holy paladinler rahatlıkla 2k rating yapabiliyor olsa bile ben yinede retri oynamaya devam edicem.benim için ayrı bi yeri var retrinin.zaten retride iyice buflandı inşallah fazla nerf yemezde bizde bugüne kadar çektiğimiz sıkıntıların biraz olsun karşılğını alırız
quote:
Orjinalden alıntı: naughtymmn
resilance ile ilgili sorunum yok benım ama resilancenin işleyişini sorgulayasım da gelmiyor değil. Warrior için konuşabilirim sadece diğer classlar ile pek ilgili olmadım. Warrior da olay biraz farklı. Resilance kasarsan ne ap kalıyor ne crit. Ben ilk başta resilance kasmıştım. 450 resilancem vardı bi warrior için üstün bir rakam. Ama adamları gıdıklıyordum resmen. 3.60 vuran silah ile 1k critic mortal vurmak sinirlerime dokunuyordu. Sonra resilance olayını değiştirdim. Ap abandım. Yalnız olayın şu gerçeklik payı var. Warrior ap de abnasa crti vurmadığı sürece pek bi dmg veremıyor. 2100 ap ile 1k free dmg bile göremedim. Benım uyuz olduğum nokta aslında lock. Adamlara mail giyen eline kalkan alan shaman a vurduğun kadar dmg zor vuruyorsun. soul linki dibe çekmişler bir de wotlk de. Metamorp olunca pet de kaybolmuyor. God mode açıyor adam. Bence resilance'ın classlar üzerindeki dağılımı biraz gözden geçirilmeli. Yada Spell dmgler ile fiziksel dmgler üzerindeki resilance etkisine bakmak gerek tekrar belki.
Plate giyen olarak fiziksel pek bi dmg yemiyorsam da hayvan gibi spell dmg yiyorum hala. Arenada lockun birisinden 5k shadowbolt yedikten sonra resilanceyi sorgularım elbet. Ya da 1.5k Ice Lance yediğimde..
PVP itemleri ne veriyosa onla yetinmek lazım.
Misal bende 377 resil veriyor dahada kasmadım gemleri kırmızıları str sarıları crit taktım. Resi hernekadar criti düşürsede warriorlar en yüksek crit oranları ile geziyor. Şu halimle 1750 civarı ap %40 seviyesinde critim var buffsuz. Ap lazım olursada battlemaster trinketi değiştirip ap trinket takıyorum olup bitiryor.
350 seviyeleri resil bile şu anda warriora yeterlidir bana göre (arena için). Çünkü arenada kimse warrioru ilk keselim demez maçların çoğunda CC targettir. Yada ilk baştan şöyle bir yoklarlar defansif takılması için.
Lock konusunda bende yeri geliyo sövüp sayıyorumda sonuça warrior solo classı değil. Ve wotlkla dibe çektilerde %15 e düşürdüler SL yi.
Wotlk arena setlerine baktımda setlerde pretbc havası var değişmezse. Şu anda biliyorsunuzki clothlarda en fazla resil sonra leather sonra mail gibi armor çeşidine göre artıyor. Wotlk setlerindede en çok staminayı plate sonra mail sonra leather diye gördüm.
Yani bi rogue warrior hpsinde olamayacak. (eğer değişmezse)
quote:
Orjinalden alıntı: RockmaN1985
bu oyunda bildiğimiz resilenceden ziyade bence en çok düzeltilmesi gereken konu uzun süreli cd si olan skillerin resist geçmesi.
mesela bi lock fear attığında resist geçerse adam dönüp tekrar atabilior.ama bi retri paladin o locka 1dk cd si olan stunu vurduğunda resist geçerse duel orda bitiyor zaten.bu sadece aklıma gelen bi örnekti bunun gibi birçoğu söylenebilir.
arenada rogueyle 1v1 kaldığımı varsayıyorum.adam healing reduce stun filan derken onunda benimde hpmiz %30da.ben stun skilime güveniyorum.orda stun resist geçtiğinde anında yerdeyim.yani bu rogue bu durumda benden daha iyi olduğu içinmi kesmiş oluyor beni.nedir bu yani skillmidir oyunculukmudur?
yani bu resist geçme olayı skilled oyunculuğa darbe vuruyor bence.buna en büyük ve mantıklı çözüm belirli dakikanın yada saniyenin üzerinde cd si olan skillerin resist geçme olasılığının kaldırılması olabilir gibi geliyor.
aynen katılıyorum bu dediklerine... bana oldu gecenlerde böyle bir sey... Ret pala ile oyuna girdim duel atıyorum bir warrior ile... nys hp'm %25 falan onunda o sekilde... diyordum kasmama gerek yok stunu atar kendıme healımı atar hammerimi sallar alırım macı... sonrasını sen düsün , dedigin gibi oldu.
Örneğini anlıyabiliyorum Rockman falat stun konusunda uygun kaçmıyor. Dediğini yaptığımız taktirde Orcların ırksal özelliği stun resisti bir kenara bırakmış oluruz. Feari iptal olan warlock paladin gibi güçlüde değil 1 kere resist geçtimi hele rakip dibindeyse yandın. Onun dışında dediğin gibi bazı cdlerin düzenlenmesi güzel olur.
aslında hep söylerim olay oyuncuda bitiyor bu pve gibi onu aldım şunu spell-up arttırdım olayı değil en ufak bi hata veya geç kalış o maçı verdiriyor sen critini bas, apne yüklen res ama olay sende bitiyor bence pvpnin en zevkli yanı da bu
Pvp bazında benim wotlkdan tek beklentim talentlere gerekli ayarlamayı yapıp dengeleyip insanları talent seçiminde daha özgür bıraksınlar aynı specler aynı set uplar bayıyo bi yerden sonra çeşitlilik olsun istiyorum onun dışında resiliancetan şikayetim yok böyle gayet güzel bence.
Aslında Ressilence Hakkaten Denge Getirdi Pvp ye Pre TBC de Ben 58 Lvl de Bi t2 li Retri Paladini kestigimi Hatırlıyorum(Ben Shamanım Tabi) Ve Engineer Bombası+Wf Combosuyla Öldürmüştüm..... Resillence Olmasına Ragmen Su an Cogu Mage Lock Rogue Hunter a Tek Atıyorum Yada Bi Storm + Shock Ölen Oluyor... Ancak Benim Tek NEfret ETtigim Sey Oyunda Rank Sisteminin Kalkması ve İtemleri RahatçaHonorla alınabilir Olması Resillience Olsun Ama İtemlerini Alması Bu KAdar Basit Olmasaydı Yaw... Nerde Kaldı Sabahlara Kadar Pvp Yapan Adamların Emegi... Adamda 7k Lifetime Var Sırf Lock Olması Arenada Dengesizlik Yüzünden Full Brutallarla Geziyo E BEnde Lanet Ederim Tabi Böle Sisteme...
quote:
Orjinalden alıntı: amdmania
Aslında Ressilence Hakkaten Denge Getirdi Pvp ye Pre TBC de Ben 58 Lvl de Bi t2 li Retri Paladini kestigimi Hatırlıyorum(Ben Shamanım Tabi) Ve Engineer Bombası+Wf Combosuyla Öldürmüştüm..... Resillence Olmasına Ragmen Su an Cogu Mage Lock Rogue Hunter a Tek Atıyorum Yada Bi Storm + Shock Ölen Oluyor... Ancak Benim Tek NEfret ETtigim Sey Oyunda Rank Sisteminin Kalkması ve İtemleri RahatçaHonorla alınabilir Olması Resillience Olsun Ama İtemlerini Alması Bu KAdar Basit Olmasaydı Yaw... Nerde Kaldı Sabahlara Kadar Pvp Yapan Adamların Emegi... Adamda 7k Lifetime Var Sırf Lock Olması Arenada Dengesizlik Yüzünden Full Brutallarla Geziyo E BEnde Lanet Ederim Tabi Böle Sisteme...
Rank sistemi konusunda ben de birşeyler söylemek istiyorum. Tbc geldiğinde rank sistemi kalktığında dumur olmuştum. Hani bi efsane vardır gözünüzde ölür birgün. Trajedi oldu benim için. Çubuk sona dayanmıştır. Dolsun da öyle yataım diye paso bglere girmeye devam edersin. Namının değişeceği günü beklersin. Gururla taşırsın. Rank sistemi oyuna geri gelmeli bence.Örneğin arenada puan atladıkça rank alabilirsin. Yada honorable kill ile ölçülebilir yine. Off o 14. rank olma sevdaları gece gündüz bg yapmalar. Valla özledim o günleri.
resilience herhalde oyundaki en akıllıca yapılan iştir.. pvp emek işidir.. zaman işidir..öğrenme işidir.. iyi bir grupla 25 man leri bitirip iyi itemleri alıp daha charın nasıl oynanacağını bilmeden milleti kılıçtan geçirmek değildir.. arena da eğer 5 kişi drood kesemiyosa resilience a deil drooda laf edilmedilirki bence bu da saçma.. sonuçta tüm drood lar 5 kişiye dayanamaz.. yada dayansa bile saldırma gbi bir olayı olamaz.. ama adamda full brutal set varsa adam dayansın bi zahmet.. 5 ay uraşıp set diziyosa hemde arena gbi oyun süresinden daha çok iyi oynamaya bakan bi pvp ye bukadarda laf edilemez bence.. açıkcası pve yapan biri pvp yapanı kesemesin pvp cide pve yapamasın mantığı bnce çok iyi.. tek sorun bg de brutal droodun wsg de bayrağı alması harbi ölmüyor yaw
Eh bide horde oynuyorsan alliancenin yarısı healer zaten :D adamlar en az 3 drood herbirinden 1-2 şer tane priest paladin shamanla geliyo çoğu wsgye
Bg de ne güzel 1v1 fırsatı buluyosun adamı tam kesicen arkadan biyerlerden healer geliyo healliyo aynı bg aynı sahne üst üste 5-6 sefer olduğu olmuştu fitil oldum tabi...
evt gerçekten bu doru, warrla oynarken maymun oluyorum heal heal die fakat discle oynarken de paso heal basıom millete horde garibim alışmamış ki hemen thank you ulan heal bastık bi şi yapmadık ki thank you so muck bi de muck
quote:
Orjinalden alıntı: SINIRYOK
Eh bide horde oynuyorsan alliancenin yarısı healer zaten :D adamlar en az 3 drood herbirinden 1-2 şer tane priest paladin shamanla geliyo çoğu wsgye
Bg de ne güzel 1v1 fırsatı buluyosun adamı tam kesicen arkadan biyerlerden healer geliyo healliyo aynı bg aynı sahne üst üste 5-6 sefer olduğu olmuştu fitil oldum tabi...
Harbiden Yaw +932164354 Valla Nerde Ally Var Bg lerde %80 i Heal %20 si Dps Olarak Geliyolar Hordeler Alıskın Deilki Bg yi raid e Cevirmeye Beni Adamlar İllidan Olarak Görüyolar Mübarek Ally Warrior:Dont Aggro İdiot Lock Ally Lock: Shit i critted 10k Shadow Bolt to Shaman lol... Adamlar bana bu Mantıkla Dalıyo...