Şimdi Ara

Resident Evil Village Satışları Üç Milyonu Aştı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Capcom, Resident Evil Village'ın dünya genelindeki kutulu sürümlerin dağıtım miktarı ile dijital sürümlerin satışları toplamının üç milyon adeti aştığını duyurdu.

    Resident Evil serisinin sekizinci büyük devam oyunu olan Resident Evil Village PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, PC ve Stadia için 7 Mayıs'ta çıkışını gerçekleştirmişti.

    Serinin bir önceki oyunu Resident Evil 7: biohazard aynı sürede 2.5 milyon satmıştı. Şu anda 8.5 milyon.
     
    Resident Evil serisindeki tüm oyunların toplam satış miktarı 100 milyonun üzerinde.








  • Finali hariç çok iyi bir oyun. Korkuyu bırakıp aksiyona kaymasını çok sevdim. Call of Duty gibi sağlam aksiyonu var. Helal olsun capcom.
  • Capcom biterse oyun dünyası biter.Umarım her oyunları 20 milyon satar.Monster hunter 50 milyon satar
  • Resident Evil 7 ve 8 bana çok daha farklı bir ''RE'' deneyimi gibi geliyor Resident Evil 2 Remake'den aldığım zevki hiç birinden alamadım şuana kadar fakat bunca övgünün içinde oynamazsam kendime saygısızlık etmiş olurum

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 1998 yılından bu zamana kadar resident evil oyunlarını oynayan bir re fanı olarak resident evil villageın tıpkı resident evil 7 gibi klasik resident evil atmosferinden konusundan ve dinamiklerinden çok uzak resident evil ile alakası olmayan bir oyun olduğunu düşünüyorum özellikle bu 2 ana oyunun FPS olması büyük bir dezavantaj ve resident evil oyunlarına hiç yakışmayan uymayan bir kamera sistemi sırf bu yüzden resident evil 7yi oynamadım aynı şekilde villageıda oynamayacam klasik resident evil oyunları TPS kamera açısıyla oynanan survival-horror oyunlardır sonuçta resident evil call of duty gibi Fps aksiyon oyunu değil özünde korku oyunudur umarım bir sonraki oyun özüne sadık kalınarak yapılacak resident evil code veronica remake olur ve bir dahada Fps ve resident evil atmosferiyle alakası olmayan bir oyun görmeyiz resident evil silent hill fatal frame gibi oyunlar Tps ve korku unsurlarının ön planda olduğu oyunlar oldukları için fanları tarafından çok sevilen oyunlar olmuştur




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    1998 yılından bu zamana kadar resident evil oyunlarını oynayan bir re fanı olarak resident evil villageın tıpkı resident evil 7 gibi klasik resident evil atmosferinden konusundan ve dinamiklerinden çok uzak resident evil ile alakası olmayan bir oyun olduğunu düşünüyorum özellikle bu 2 ana oyunun FPS olması büyük bir dezavantaj ve resident evil oyunlarına hiç yakışmayan uymayan bir kamera sistemi sırf bu yüzden resident evil 7yi oynamadım aynı şekilde villageıda oynamayacam klasik resident evil oyunları TPS kamera açısıyla oynanan survival-horror oyunlardır sonuçta resident evil call of duty gibi Fps aksiyon oyunu değil özünde korku oyunudur umarım bir sonraki oyun özüne sadık kalınarak yapılacak resident evil code veronica remake olur ve bir dahada Fps ve resident evil atmosferiyle alakası olmayan bir oyun görmeyiz resident evil silent hill fatal frame gibi oyunlar Tps ve korku unsurlarının ön planda olduğu oyunlar oldukları için fanları tarafından çok sevilen oyunlar olmuştur


    Oynanıp denemeden bu yorumu yazman saçma. Kamera açısı yüzünden oynamayanda ne bilim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    1998 yılından bu zamana kadar resident evil oyunlarını oynayan bir re fanı olarak resident evil villageın tıpkı resident evil 7 gibi klasik resident evil atmosferinden konusundan ve dinamiklerinden çok uzak resident evil ile alakası olmayan bir oyun olduğunu düşünüyorum özellikle bu 2 ana oyunun FPS olması büyük bir dezavantaj ve resident evil oyunlarına hiç yakışmayan uymayan bir kamera sistemi sırf bu yüzden resident evil 7yi oynamadım aynı şekilde villageıda oynamayacam klasik resident evil oyunları TPS kamera açısıyla oynanan survival-horror oyunlardır sonuçta resident evil call of duty gibi Fps aksiyon oyunu değil özünde korku oyunudur umarım bir sonraki oyun özüne sadık kalınarak yapılacak resident evil code veronica remake olur ve bir dahada Fps ve resident evil atmosferiyle alakası olmayan bir oyun görmeyiz resident evil silent hill fatal frame gibi oyunlar Tps ve korku unsurlarının ön planda olduğu oyunlar oldukları için fanları tarafından çok sevilen oyunlar olmuştur


    Hocam senin isteğidin klasik RE oyunlarını şuan eski haliyle piyasa sürseler, çoğu insan beğenmeyecek ve oyun şatışları yeterli olmayacaktır. Capcom da bunu düşünerek RE 7 ve Village da RE evrenini modern korku oyunlarıyla harmanlayıp öyle sundular ve bence iki oyunda gayet kaliteliydi. Zamanında PS 1 de Resident Evil oyunu oynayan biri olarak söylüyorum bunu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    1998 yılından bu zamana kadar resident evil oyunlarını oynayan bir re fanı olarak resident evil villageın tıpkı resident evil 7 gibi klasik resident evil atmosferinden konusundan ve dinamiklerinden çok uzak resident evil ile alakası olmayan bir oyun olduğunu düşünüyorum özellikle bu 2 ana oyunun FPS olması büyük bir dezavantaj ve resident evil oyunlarına hiç yakışmayan uymayan bir kamera sistemi sırf bu yüzden resident evil 7yi oynamadım aynı şekilde villageıda oynamayacam klasik resident evil oyunları TPS kamera açısıyla oynanan survival-horror oyunlardır sonuçta resident evil call of duty gibi Fps aksiyon oyunu değil özünde korku oyunudur umarım bir sonraki oyun özüne sadık kalınarak yapılacak resident evil code veronica remake olur ve bir dahada Fps ve resident evil atmosferiyle alakası olmayan bir oyun görmeyiz resident evil silent hill fatal frame gibi oyunlar Tps ve korku unsurlarının ön planda olduğu oyunlar oldukları için fanları tarafından çok sevilen oyunlar olmuştur</blockquote>

    Oynanıp denemeden bu yorumu yazman saçma. Kamera açısı yüzünden oynamayanda ne bilim...


    arkadaşım ya yazdıklarımı iyi okumadın ya da anlayamadın evet kamera açısı bu iki oyunu oynamamamdaki ana neden ama oyunların klasik re1-2-3-code veronica-zero gibi resident evilları resident evil yapan ve sevdiren serilerle atmosfer olarak konu olarak mekan olarak hiçbir alakasının olmamasıda oynamayışımdaki diğer önemli etken oyunun yapımcılarıda village için resident evil 4ten fazlasıyla esinlendiklerini söylemişlerdi bu oyun resident evil 4ün adeta kopyası gibi resident evil 4 güzel bir oyundu oynayıp bitirdim ama resident evil ile alakası olmayan bir oyundu en azından re4te leon vardı ve onu görerek oynuyorduk sabit kamera açısı olmasa bile omuz üstü kamera açısı kötü değildi ama re7 ve villageda ne olduğu belli olmayan ethan ile oynuyoruz resident evilın özü Tps kamera açısı ve survival-horror olmasıdır ve bu iki temel öğeyi barındırmayan oyunu resident evil bile olsa oynamam bilmem anlatabildim mi....? ne demek istediğimi eski RE fanları gayet güzel anlayacaklardır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    1998 yılından bu zamana kadar resident evil oyunlarını oynayan bir re fanı olarak resident evil villageın tıpkı resident evil 7 gibi klasik resident evil atmosferinden konusundan ve dinamiklerinden çok uzak resident evil ile alakası olmayan bir oyun olduğunu düşünüyorum özellikle bu 2 ana oyunun FPS olması büyük bir dezavantaj ve resident evil oyunlarına hiç yakışmayan uymayan bir kamera sistemi sırf bu yüzden resident evil 7yi oynamadım aynı şekilde villageıda oynamayacam klasik resident evil oyunları TPS kamera açısıyla oynanan survival-horror oyunlardır sonuçta resident evil call of duty gibi Fps aksiyon oyunu değil özünde korku oyunudur umarım bir sonraki oyun özüne sadık kalınarak yapılacak resident evil code veronica remake olur ve bir dahada Fps ve resident evil atmosferiyle alakası olmayan bir oyun görmeyiz resident evil silent hill fatal frame gibi oyunlar Tps ve korku unsurlarının ön planda olduğu oyunlar oldukları için fanları tarafından çok sevilen oyunlar olmuştur</blockquote>

    Oynanıp denemeden bu yorumu yazman saçma. Kamera açısı yüzünden oynamayanda ne bilim...</blockquote>

    arkadaşım ya yazdıklarımı iyi okumadın ya da anlayamadın evet kamera açısı bu iki oyunu oynamamamdaki ana neden ama oyunların klasik re1-2-3-code veronica-zero gibi resident evilları resident evil yapan ve sevdiren serilerle atmosfer olarak konu olarak mekan olarak hiçbir alakasının olmamasıda oynamayışımdaki diğer önemli etken oyunun yapımcılarıda village için resident evil 4ten fazlasıyla esinlendiklerini söylemişlerdi bu oyun resident evil 4ün adeta kopyası gibi resident evil 4 güzel bir oyundu oynayıp bitirdim ama resident evil ile alakası olmayan bir oyundu en azından re4te leon vardı ve onu görerek oynuyorduk sabit kamera açısı olmasa bile omuz üstü kamera açısı kötü değildi ama re7 ve villageda ne olduğu belli olmayan ethan ile oynuyoruz resident evilın özü Tps kamera açısı ve survival-horror olmasıdır ve bu iki temel öğeyi barındırmayan oyunu resident evil bile olsa oynamam bilmem anlatabildim mi....? ne demek istediğimi eski RE fanları gayet güzel anlayacaklardır.


    Dediklerine her ne kadar hak versemde maalesef devir artık değişti. Bunu sadece Capcom değil diğer oyun şirketleride bu politikayı izlemeye başladı. Oyunun fan kesiminden çok casual kesime artık daha önem veriliyor ki Capcom bu işte oldukça başarılı, iki tarafı da oldukça memnun etti son oyunları ile. Oyun özünde kalacak diye 96 yılındaki kamera açısıyla günümüzde oyun yapsalardı herkese malzeme olurlardı. Her era'nın kendine has bir stili vardı ve bu era'nın stilide bu. Değişime ayak uydurmak zorundayız. Money talks anlayacağın.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sparda-sama

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    1998 yılından bu zamana kadar resident evil oyunlarını oynayan bir re fanı olarak resident evil villageın tıpkı resident evil 7 gibi klasik resident evil atmosferinden konusundan ve dinamiklerinden çok uzak resident evil ile alakası olmayan bir oyun olduğunu düşünüyorum özellikle bu 2 ana oyunun FPS olması büyük bir dezavantaj ve resident evil oyunlarına hiç yakışmayan uymayan bir kamera sistemi sırf bu yüzden resident evil 7yi oynamadım aynı şekilde villageıda oynamayacam klasik resident evil oyunları TPS kamera açısıyla oynanan survival-horror oyunlardır sonuçta resident evil call of duty gibi Fps aksiyon oyunu değil özünde korku oyunudur umarım bir sonraki oyun özüne sadık kalınarak yapılacak resident evil code veronica remake olur ve bir dahada Fps ve resident evil atmosferiyle alakası olmayan bir oyun görmeyiz resident evil silent hill fatal frame gibi oyunlar Tps ve korku unsurlarının ön planda olduğu oyunlar oldukları için fanları tarafından çok sevilen oyunlar olmuştur</blockquote>

    Oynanıp denemeden bu yorumu yazman saçma. Kamera açısı yüzünden oynamayanda ne bilim...</blockquote>

    arkadaşım ya yazdıklarımı iyi okumadın ya da anlayamadın evet kamera açısı bu iki oyunu oynamamamdaki ana neden ama oyunların klasik re1-2-3-code veronica-zero gibi resident evilları resident evil yapan ve sevdiren serilerle atmosfer olarak konu olarak mekan olarak hiçbir alakasının olmamasıda oynamayışımdaki diğer önemli etken oyunun yapımcılarıda village için resident evil 4ten fazlasıyla esinlendiklerini söylemişlerdi bu oyun resident evil 4ün adeta kopyası gibi resident evil 4 güzel bir oyundu oynayıp bitirdim ama resident evil ile alakası olmayan bir oyundu en azından re4te leon vardı ve onu görerek oynuyorduk sabit kamera açısı olmasa bile omuz üstü kamera açısı kötü değildi ama re7 ve villageda ne olduğu belli olmayan ethan ile oynuyoruz resident evilın özü Tps kamera açısı ve survival-horror olmasıdır ve bu iki temel öğeyi barındırmayan oyunu resident evil bile olsa oynamam bilmem anlatabildim mi....? ne demek istediğimi eski RE fanları gayet güzel anlayacaklardır.</blockquote>

    Dediklerine her ne kadar hak versemde maalesef devir artık değişti. Bunu sadece Capcom değil diğer oyun şirketleride bu politikayı izlemeye başladı. Oyunun fan kesiminden çok casual kesime artık daha önem veriliyor ki Capcom bu işte oldukça başarılı, iki tarafı da oldukça memnun etti son oyunları ile. Oyun özünde kalacak diye 96 yılındaki kamera açısıyla günümüzde oyun yapsalardı herkese malzeme olurlardı. Her era'nın kendine has bir stili vardı ve bu era'nın stilide bu. Değişime ayak uydurmak zorundayız. Money talks anlayacağın.

    hocam zaten villageın 4 günde üç milyondan fazla satması senin söylediklerinide kanıtlar nitelikte özellikle yeni nesil reci arkadaşlar korkudan çok aksiyona dayalı olan resident evilları çok sevdiler ve bu oyunlar iyide sattığı için ana oyunların devamı bu şekilde geliyor ben yeniliğe karşı olan birisi değilim oyun içi dinamiklerde çeşitli yenilikler olabilir sadece oyunun korku atmosfer ve kamera açısı olarak özünü koruması gerektiğini düşünüyorum belki günümüzde sabit kamera açısı eski sistem kalabilir ama en azından re2 ve re3 remaketede olduğu gibi omuz üstü kamera olsa yine yeterli olur neyseki arada re2 re3 remake çıktıda biraz olsun yüzümüz güldü muhtemelen önümüzdeki yıl çıkacak olan bir sonraki resident evil oyunu remake olacak ve bir re2 remake kalitesinde code veronica remake gelirse mükemmel olur bütün beklentim bu yönde umarım capcom beni ve benim gibi düşünen re fanlarını hayal kırıklığına uğratmaz






  • Resident Evil Village Muhteşem bir oyun olmuş. Sadece Resident Evil 7 ile bu kadar iyi olan bağlantılarıyla değil Resident Evil orijinine kattıklarıyla da. Neredeyse her re oyunundan bir parça barındırsa da klasik Resident Evil 3 ve Code Veronica X'den sonraki en orjinali Village oldu benim için. Adeta bir LORE cenneti, ki bir RE oyununda görmek istediğim en önemli şey buydu her zaman, hatta çok daha fazlasını barındırıyor oyun. Karakter & harita tasarımı, hikayedeki sanatsal anlatım kısımları, ses aktörlüğü, haritanın birbirine bağlanış şekli, atmosferi, korku gerilim öğeleri ve müzikleri çok iyiydi. Level design bambaşka bir seviye olmuş. The last of us part 2'ye dizayn konusunda taş çıkartmış gerçekten. Hardcore da bitirdim çok dengeliydi oyun güzel zorladı. Oynarken asla bitmesin istedim... Şuanki Game Of The Year adayım kesinlikle Resident Evil Village. Ödül almayı fazlasıyla hak ediyor bu kadar çok satması da şaşırtıcı değil çünkü oyun gerçekten çok iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resh_aykut -- 12 Mayıs 2021; 10:14:52 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • Yani Oyun güzel ve eğlenceli kötü değil.Ama Resident Evil değil Oyun keşke ismini başka birşey koysalarmış Oyun Resident Evil markasına ihanet gene bence.Capcomun yapmak istediği işi takdir ediyorum.Sanatsal açıdan çok çok kaliteli işcilik ve emek var.Ama Resident Evilla bir alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykut291 -- 13 Mayıs 2021; 17:34:2 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • satışların çoğu 3 metrelik karı yüzünden
  • Capcom RE serisini çok iyi toparladı. Şu gelişmeler keşke Konami içinde bir örnek olsada SH serilerinin kaliteli bir remake versiyonlarını geliştirip birde seriye devam etse.


    Ps5 ve Xbox'ın yeni konsolunda SH ve SH 2 ne muazzam olurdu ama yok adamlarda tık yok.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.