Şimdi Ara

Reno Fluance Mi Yoksa Ford Focusmu (Focus Aldım Resimler İçeride) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
4.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu forumda neyin kafası yaşanıyor anlamış değilim. Ford Focus burada X- paketle gelen esp için tercih edilebilir. Onun dışında mk2 Focus'u Fluence'in yanına koymam. Tutturmuşsunuz bir yol tutuş türküsü başka bir cacık bildiğiniz yok. Aynı fiyata satılıyorsa bu bence bir fırsattır, Fluence alın binin.Dediğim gibi Focus tercih edilecekse , esp olması bana göre tek dayanak..Daha Megane II ayarında konfor ve yalıtımı olmayan aracı burada padişah yapmaya gerek yok.Birde ikinci el mevzusu dönmüş . Komedi resmen .Renault'un C- sınıfı sedan otomobili Türkiye'de ikinci elde sıkıntı yaratırsa atın çöpe gitsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 2 Kasım 2012; 1:17:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.el eski kasa Focus'a mı Fluence'la aynı para isteniyor? Satıcı muhtemelen o fiyata almıştır zaten. Fluence benim için bir şirket aracıdır, para verip alınmaz.110'dan sonra da dansöz gibi oynamaya başlar yolda. Ancak 40bin de eski kasa Focus'a verilmez, yol sesi motor sesi içeride. İthal dizel Megane bulmaya bakın, kapı kollarından gelen çıtırtılar haricinde sorunu yok. Tabii diğer markalara da bakın, neden bu 2 seçenek? ;)
  • Çevremde de konuşuyorum fluance alma diyorlar nedenini soruyorum düdük gibi araç diyorlar insanı kavramıyor güven vermiyor diyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdullah_C@N

    Çevremde de konuşuyorum fluance alma diyorlar nedenini soruyorum düdük gibi araç diyorlar insanı kavramıyor güven vermiyor diyorlar

    Alma dostum ozaman aracı çevrendekileri dinle
    Focus al yol tutuşu süper
  • valla bende araştırıyorum o fiyatlara focus düşünüyoruz .

    Focus derim
  • Ford alacağım arkadaşlar iki tane buldum birisi 2010 model x paket 115.000 km de 39.500 tl diğeri 2008 model x paket 81.000 de 37.000 tl bütün özellikleri aynı ikiside temiz hangisini almak mantıklı sizce...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdullah_C@N

    Ford alacağım arkadaşlar iki tane buldum birisi 2010 model x paket 115.000 km de 39.500 tl diğeri 2008 model x paket 81.000 de 37.000 tl bütün özellikleri aynı ikiside temiz hangisini almak mantıklı sizce...

    Yüksek modeli al yeni yenidir
  • kasvetli dar iç mekan olmayan bagaj nisbi olarak gürültülü motor

    bir de yol tutuş muhabbeti başka araçlar virajlarda duruyor öyle dönüyor.
  • bu fluance bi tek bana mı çirkin geliyo?
  • Konuyu açan arkadaş kararın hayırlı olsun. Alacağın aracıda Allah kazasız belasız eskitmeyi nasip etsin.
    LaciaDeltacı: Arada 5 gömlek fark yok sen nereden çıkardın , kendi kendine iş çıkarma. Muhaaaa çekeceğine arka kapılarına bak Focus 'un . Milleti yalan yanlış yönlendiren sizleriniz . Siz yol tutuş türküsü tuttururken 5 gömlek fark varmış gibi bahsediyorsunuz , biz konfor ve yalıtım farkından bahsederken niye gözardı edilebilir oluyor. Sanki bu araçlar 250 km hız yapan spor otomobil ' yüksek hızda güven duygusu çok önemli bir kritermidir bu sedan aile otomobilleri için. Araçları sırf tipiyle değil içeriğiylede değerlendirmeyi öğrenin. Birde daha sorunsuz diyenler olmuş neye göre sorunsuz öğretin bana öğrenmek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi biraz dar tek o endişe ediyor 2010 mu alayım sizce 2008 mi arkadaşlar o konuda da bi yorum çakın
  • Focusun arka kapilarindaki plastik kalitesinin cok iyi olmadıgını söyleyebilirim, de bu işçilik muhabbeti nedir?? Focustaki işçilik kalitesinin yarısı fluance de yok, artı olarak fluancenin de birçok yeri sert plastikden. Hemde tam takır olanından.

    Mesela focusun kapı döşemesini sokun, yine de kapı icine ulaşamazsınız, kapıyı komple kapatan izolasyon ve diğer birçok sebeb sayabileceğim bir fayda sağlayan ikinci bir sac kaplama görürsünüz. Bunu da soktukten sonra ancak kapı kilidine ve cam krikosuna ulaşırsınız.

    Fluancenin kapı döşemesini sökün, o döşemeden sonra ince bir sungerimsi malzemeden sonra hicbirsey yok... Fluance işçilik olarak eski megane2 den bile vasat iken burada focusa haksızlık etmiş olursunuz. Motor gürültüsü diyen arkadaslar makyajli kasa focusa kesin binsinler, bir fluance kadar ses ancak vardır ama daha tok bir ses gelir.
    Fluance deki torsiyon çubuğu arka dingil aracın biraz daha sessiz olmasını sağlayabiliyor ama bu yüksek suretlerde,
    Focustaki multilink tam bağımsız suspansiyon ,bağlantı noktaları gereği teker sesini nisbi olarak daha fazla kabinde hissettiriyor, ancak yüksek suratlerde yapacağınız kontra hareketlerde ve genel sürüş anlamında verdigi güven ve bozuk yol konforu üstünlüğü bu zaafını size unutturur.
    Dci motor bir tdci motor kadar cok yakmaz doğrudur, ancak kesinlikle bir tdci kadar gitmez.

    110 lük fluance daha 90 lik focusun bileğini bukemezken, 110 lük focus cok daha canlı ve atak bunu unutmayın.
    Kağıt üstünde her ne kadar ikisi de eşit güçte olsalar da, bir dci motoru focus kadar performansli kullanırsanız, kesinlikle üzer sizi. Biraz daha Nazlı motor bu konuda.

    Fluance kötü mu degil, ama üstünlükler yada mekanik konusunda bence halen bir focus mekaniğine kesinlikle sahip degil.
    İzolasyon olarak focusu emsalsiz yapabildiysem ben, sizde yapabilirsiniz.

    Denemesi iki depo yakıta bakar, ikisi ile de uzun yol tecrübe edin ne demek istediğim cok Acık anlaşılır.

    Ben Renault'u seven bir ınsanım ama fluance bence zaafları olan arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fluencin arka camlari cok acayip ufak duruyor. Buna karsilik focus gayet genis. Fluencin on konsolu tasarimi focusa gore basarili bence. Fluencede bastiginiz zaman gayet iyi gidiyor. Focusun yuzune insanlar alisti artik fluence farkli duruyor. Bence fluenc tercih etmelisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Focusun arka kapilarindaki plastik kalitesinin cok iyi olmadıgını söyleyebilirim, de bu işçilik muhabbeti nedir?? Focustaki işçilik kalitesinin yarısı fluance de yok, artı olarak fluancenin de birçok yeri sert plastikden. Hemde tam takır olanından.

    Mesela focusun kapı döşemesini sokun, yine de kapı icine ulaşamazsınız, kapıyı komple kapatan izolasyon ve diğer birçok sebeb sayabileceğim bir fayda sağlayan ikinci bir sac kaplama görürsünüz. Bunu da soktukten sonra ancak kapı kilidine ve cam krikosuna ulaşırsınız.

    Fluancenin kapı döşemesini sökün, o döşemeden sonra ince bir sungerimsi malzemeden sonra hicbirsey yok... Fluance işçilik olarak eski megane2 den bile vasat iken burada focusa haksızlık etmiş olursunuz. Motor gürültüsü diyen arkadaslar makyajli kasa focusa kesin binsinler, bir fluance kadar ses ancak vardır ama daha tok bir ses gelir.
    Fluance deki torsiyon çubuğu arka dingil aracın biraz daha sessiz olmasını sağlayabiliyor ama bu yüksek suretlerde,
    Focustaki multilink tam bağımsız suspansiyon ,bağlantı noktaları gereği teker sesini nisbi olarak daha fazla kabinde hissettiriyor, ancak yüksek suratlerde yapacağınız kontra hareketlerde ve genel sürüş anlamında verdigi güven ve bozuk yol konforu üstünlüğü bu zaafını size unutturur.
    Dci motor bir tdci motor kadar cok yakmaz doğrudur, ancak kesinlikle bir tdci kadar gitmez.

    110 lük fluance daha 90 lik focusun bileğini bukemezken, 110 lük focus cok daha canlı ve atak bunu unutmayın.
    Kağıt üstünde her ne kadar ikisi de eşit güçte olsalar da, bir dci motoru focus kadar performansli kullanırsanız, kesinlikle üzer sizi. Biraz daha Nazlı motor bu konuda.

    Fluance kötü mu degil, ama üstünlükler yada mekanik konusunda bence halen bir focus mekaniğine kesinlikle sahip degil.
    İzolasyon olarak focusu emsalsiz yapabildiysem ben, sizde yapabilirsiniz.

    Denemesi iki depo yakıta bakar, ikisi ile de uzun yol tecrübe edin ne demek istediğim cok Acık anlaşılır.

    Ben Renault'u seven bir ınsanım ama fluance bence zaafları olan arac.

    110'luk dci 90'lık tdci'ın bileğini bükemiyor mu dci130hp, tdci68hp ile kapışabilir mi acaba

    Fluence 1.5dci 0-100km değeri 11sn, Maksimum Hız:185km

    90hp lik focusun değerlerini yazında bir bakalım

    -------------------------------

    Konu sahibi arkadaş kararını vermişsin hayırlı uğurlu olsun. Focus güzel araç pişman olacağını sanmam ama beklentilerde önemli. Ford'lar genel olarak sert araçlardır pek konfor sunmazlar ama yol tutuşları iyidir. Yine motor sesini biraz fazla içeri alırlar. Bunlar senin için sorun değilse gerisi çok önemli değil zaten.




  • Benim için ses önemli değil arkadaşlar, tavan açılır olsu,n park sensörü olsun, mp3 çalsın, hız sabitleyicisi olsun, ikinci eli iyi olsun birde az yaksın az vergisi olsun yeter...
  • Abim'in çalıştıgı şirket makyajsız focus2 vermişti sonra arabaları değiştirip fluence verdiler...Focus iç mekana daha fazla ses alıyor,direksiyonu biraz serttir ama yoltutuş,kullanım zevki fluence'te yok...Fluence'in de direksiyonu focustan çok yumuşak...Fluence daha geniş,arak diz mesafesi çok iyi ama focusta dar sayılmaz...Performansı sürüş dinamiklarini vs bir kenera bırakırsak malzeme kalitesi vs. bunlara girersek kesinlikle focus...Fluence'in ön konsol ve kapı yanları çok kolay deforme oluyor ve de deforme olmuş...Focuslar kolay kolay deforme olmuyor bunu hem focus2'de gördüm hemde 8 sene kullandıgımız focus1'de şahit oldum...Hatta 8 yıl kullandıgımız focus1, abimin fluence'den daha yeni duruyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Focusun arka kapilarindaki plastik kalitesinin cok iyi olmadıgını söyleyebilirim, de bu işçilik muhabbeti nedir?? Focustaki işçilik kalitesinin yarısı fluance de yok, artı olarak fluancenin de birçok yeri sert plastikden. Hemde tam takır olanından.

    Mesela focusun kapı döşemesini sokun, yine de kapı icine ulaşamazsınız, kapıyı komple kapatan izolasyon ve diğer birçok sebeb sayabileceğim bir fayda sağlayan ikinci bir sac kaplama görürsünüz. Bunu da soktukten sonra ancak kapı kilidine ve cam krikosuna ulaşırsınız.

    Fluancenin kapı döşemesini sökün, o döşemeden sonra ince bir sungerimsi malzemeden sonra hicbirsey yok... Fluance işçilik olarak eski megane2 den bile vasat iken burada focusa haksızlık etmiş olursunuz. Motor gürültüsü diyen arkadaslar makyajli kasa focusa kesin binsinler, bir fluance kadar ses ancak vardır ama daha tok bir ses gelir.
    Fluance deki torsiyon çubuğu arka dingil aracın biraz daha sessiz olmasını sağlayabiliyor ama bu yüksek suretlerde,
    Focustaki multilink tam bağımsız suspansiyon ,bağlantı noktaları gereği teker sesini nisbi olarak daha fazla kabinde hissettiriyor, ancak yüksek suratlerde yapacağınız kontra hareketlerde ve genel sürüş anlamında verdigi güven ve bozuk yol konforu üstünlüğü bu zaafını size unutturur.
    Dci motor bir tdci motor kadar cok yakmaz doğrudur, ancak kesinlikle bir tdci kadar gitmez.

    110 lük fluance daha 90 lik focusun bileğini bukemezken, 110 lük focus cok daha canlı ve atak bunu unutmayın.
    Kağıt üstünde her ne kadar ikisi de eşit güçte olsalar da, bir dci motoru focus kadar performansli kullanırsanız, kesinlikle üzer sizi. Biraz daha Nazlı motor bu konuda.

    Fluance kötü mu degil, ama üstünlükler yada mekanik konusunda bence halen bir focus mekaniğine kesinlikle sahip degil.
    İzolasyon olarak focusu emsalsiz yapabildiysem ben, sizde yapabilirsiniz.

    Denemesi iki depo yakıta bakar, ikisi ile de uzun yol tecrübe edin ne demek istediğim cok Acık anlaşılır.

    Ben Renault'u seven bir ınsanım ama fluance bence zaafları olan arac.

    1- Focustaki işçilik kalitesinin yarısı Fluence de olmaması.
    2- 110 'luk Fluence'in 90'lık Focus'un bileğini bükememesi.


    1- Herhalde bahsettiğiniz kapı içlerinde iki kat sac bulunması Focus'u iki kat daha iyi işçiliğe sahip yaptı.Buna inandığınıza göre zaten tartışılacak bir durum yok ortada.
    2-110 hp Fluence ile 90 Hp 'lik Focus nasıl baş edemedi biraz detaylı anlatırsanız bizde bilelim.

    Birde Focus'u emsalsiz bir yalıtıma sahip yapmışsınız.Ancak , Fluence kadar içeriye motor sesi alan , kapılarda iki kat sac ve komple izolasyon olan bir araç için neden emsalsiz yalıtım yapma ihtiyacı duydunuz.Yada başka focus sahipleri neden bu tarz yalıtım işleriyle çok alakalı ? Üstün TDCİ motor kadar turbo hortumundan sıkıntı çıkaran başka dizel motor duydunuz mu hiç ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 3 Kasım 2012; 10:30:15 >




  • Fluence 1.5 dCİ 90 bg Kullanıyorum.Şunu Söyleyeyim Gerçekten Az Yakıyor.Deposunu Fullersen Rahat 1000 km Gidersin.Az Yakan Bir Araç Almak İstiyorsan Fluence Al Derim.Kaliteli Birşey Almak İstiyorsanda Focus Al.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferrari -- 3 Kasım 2012; 12:36:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim yazdığım sadece kapısından ornek,
    İscilik olarak sizin anlattığınız koltuk konforu herhalde. Aracın taban halısı marsbiyerleri bile egreti duran fluance bindiğinde, kafan tavan döşemesine degmemesi icin ayrıca caba gösterirsin, yine gunesliklere kafanı çarpmamak icin uğraşlar verirsin.
    İzolasyon denilince sadece motor sesini anlayan adamda NATO mermeri gibi kafa bulunur diyeyim. İki aracı uzun donemde kullanmadığın gayet Acık ve net.
    Makyajsiz kasanın bitmek bilmeyen turbo hortumu problemi hala makyajli kasada olduğunu zanneden yine NATO kafalidir. Makyaj ile birlikte aracın 1000den fazla parçası gerek değiştirilerek, gerekse de gelistirilerek sorunsuz hale gelmiş bir araca çamur atmak bu olsa gerek.
    Hala iddamin arkasında duruyorum, iki aracı yan yana koy ve yürüt bakalım neler olacak. Ben bunu yaşadığım icin diyorum. Sen tutmuş yeni nesil 130 hp motoru konuşuyorsun, 68 hp fiesta germismis
    Neyse fazla söze gerek yok konu sahibi kararını vermiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • focus 2.5 x paket o fiyat aralıgında dizelse şayet bulmanız çok zor onu baştan bi belirtelimde..

    fluence daha ekonomiktir ama geri kalan herşeyde bence focus...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.