Şimdi Ara

Renault'un arka koltuk ve kapı içi kalite sorunu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Hız sabitleyici tuşunun konumu aslında ulaşılması zor bir yerde değil ama hız sabitleyici aktif hale getirmek için şoförün gözünü yoldan ayırması gerekiyor. Acemi sürücüler için bence tehlike arzediyor. Bir müddet Kangoo kullandım, onda bile direksiyonun solunda havalandırma ızgarasının alt tarafındaydı ve bana göre daha kullanışlıydı.

    Belki de ben devamlı uzun yola çıktığım için çok dikkat ediyorum, sık kullanılmasa yeri çok da önemli olmayabilir.

    Direksiyon üzerinde de çok tuş olması alışma sürecinde biraz karmaşık gelebiliyor ama alıştıktan sonra çok rahat hocam. Şuanki aracım egea da direksiyon üzerinde önde ve arkada toplam 22 tuş var, araç kullanırken hiçbir yere uzanmak eğilmek zorunda kalmıyorum, herşey elimin altında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön arka malzeme kalitesini bilmem de hız sabitleme tuşlarını Peugeot kadar kötü yere konumlandıran çok az araba vardır. Resmen kullanılamasın diye koymuşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Hocam ben 2016 da aldım.15 Ekimde.94.700 tl ve 24 ay,24.000 sıfır faiz ile.



    Suva dönmek istedim,ben bayileri gezdim size söylediğim fiyatları aldım.



    Resmen peugeot benden araba alma diye uğraşıyor,ne indirim var,ne faiz avantajı,ne de test aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reno bu ne bekliyorsun ki yazmış elemanın teki.

    Ulan tüm forum s class sahibi de haberimiz yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerem1000 K kullanıcısına yanıt
    Bu foruma bak ama dinleme.Dinlersen mazda alırsın.



    Reno neki diyenler eminim megane,kadjar,talisman hatta clio görünce iç geçiren tiplerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Bu foruma bak ama dinleme.Dinlersen mazda alırsın.



    Reno neki diyenler eminim megane,kadjar,talisman hatta clio görünce iç geçiren tiplerdir.
    hocam zaten öyle fikri olmayanın zikri de olmasın lütfen. bir araca binmeden öldürebiliyorlar. şurada mazda al diyenlerin kaç tanesi parası olsa mazda alır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hız sabitleme tuşu diğer araçlarda da bence orada olmalı. yani Renault'nun yaptığı doğru olan diğerlerinin yaptığı gibi sol altta olması bana göre yanlış olandır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lato54

    Hız sabitleyici tuşunun konumu aslında ulaşılması zor bir yerde değil ama hız sabitleyici aktif hale getirmek için şoförün gözünü yoldan ayırması gerekiyor. Acemi sürücüler için bence tehlike arzediyor. Bir müddet Kangoo kullandım, onda bile direksiyonun solunda havalandırma ızgarasının alt tarafındaydı ve bana göre daha kullanışlıydı.

    Belki de ben devamlı uzun yola çıktığım için çok dikkat ediyorum, sık kullanılmasa yeri çok da önemli olmayabilir.

    Direksiyon üzerinde de çok tuş olması alışma sürecinde biraz karmaşık gelebiliyor ama alıştıktan sonra çok rahat hocam. Şuanki aracım egea da direksiyon üzerinde önde ve arkada toplam 22 tuş var, araç kullanırken hiçbir yere uzanmak eğilmek zorunda kalmıyorum, herşey elimin altında.
    Aksine, ben CC'u her gün kullanırdım ama yerini hiç yadırgamadım çünkü 1 kez "hız sabitleyici" konumuna aldığımda o tuşla işim kalmıyordu. Aracı 100k kullandım,o tuşa 2 veya 3 kez basmışımdır. Şu anda Insignia kullanıyorum ve tuş direksiyonda, yanlışlıkla basmak dışında aldığımdan beri hiç basmadım. Boşu boşuna orada yer kaplıyor.




  • C sınıfı arabaların hepsinde bu durum söz konusudur. sadece renoya özgü bir durum değil. ön tarafta genelde daha kaliteli malzeme ve ince işçilik varken arkalarda baya bir kırpma söz konusu. arkada hava çıkışı, kol dayama, sert kapı plastikleri v.s. birçok ucuzluğa gitmekteler. bize garip gelen 150-200 bin arası paralar verilip de bu durum nasıl olur diye hayıflanıyoruz. ancak yurtdışında bu araçlar 16-20 bin euro vergiler dahil liste fiyatları arasında satılıyor. o yüzden adamlar inanılmaz bir maliyet azaltma yarışına giriyorlar.
  • Bu donanımla alakalı birazda..Misal bende laguna 2 privilege var.Ön kapı içleri nasıl deriyse arka kapı içleride aynı.Kapı içlerindeki ceplerin hepsi altı ve yanı dahil yumuşak bi malzemeyle kaplı.Mesela önde ve arkada olan tavan aydınlatmaları 3 parçadan oluşuyor,sağ sol ve orta ayrı yanıyor ama expression olanlarda tek ampül koyup geçmişler.Renonun boş araçları tam anlamıyla bomboş oluyor,her şeyden kısıyorlar.Mesela megane 4 kokpiti boş versiyonda iğrenç duruyor,tamam dijital kadran koyma ama o radyo klima kontrolleri falan nedir öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Bu foruma bak ama dinleme.Dinlersen mazda alırsın.



    Reno neki diyenler eminim megane,kadjar,talisman hatta clio görünce iç geçiren tiplerdir.
    Hadi Talisman neyse de! diğerlerinde iç geçirmek için çok daha düşük bir araca biniyor olmak lazım. Zaten bu iç geçirme işi de, o adam için normal durum olur...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Tabi ki mercedese,bmwye,audiye binen adam iç geçirmez talismana yada renoya.

    Adam 10 yıllık toyotaya kiaya biniyor reno çöp diyor.

    Ayrıca arkadaşın görüşüne katılmıyorum.27 aydır megane 4 icon kullanıyorum.Aracın önünde hangi malzeme varsa,arkasındada aynı malzeme var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda2007 -- 24 Ocak 2019; 19:33:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.