Şimdi Ara

Renault Symbol 1.2 Expression alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
13.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha önce 2004 bora pasific için konu açmıştım malesef o araç satılmış bugün araba pazarındaydım 2012 model renault symbol 1.2 expression modelini buldum 10 bin kmde gümüş gri renk adam 23 bin lira istiyor araç konfor paketlimiş dijital klima 4 cam elektrikli vs.sizce bu araç alınır mı? alırsam lpg taktırmayı düşünüyorum performansı nasıldır rampalarda çok yığılır mı ? internette kimisi sakın alma hiç gitmeyen bir araba diyor kimiside yere göğe sığdıramıyor kafam çok karıştı napsam bilmiyorum



    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW BORA



    palio 1.2 8v kullanıcısıyım LPGli araba yüklüyken biraz sıkıntı gerçekten ama boş iken devirli girerseniz bir sıkıntı yok çok rahat gerçi bazıları 1.3 multijetle bayır çıkamıyor o ayrı meselede
    çok performans olmaz ama baya ekonomik oluyor
    _____________________________
    Kuldan kula zarar gelmez hak yazmayınca.
    Haktan kula zarar gelmez kul azmayınca.
  • Tanıdık almıştı 2bin km'de sattı motoru çekmiyor diyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Yıl 2013 olmuş, hala 1.2 motor yokuşta gitmiyor diyenler var.

    Sinirden gülüyorum.

    4 kisi varsa bagajda doluysa zorlaniyor gercekten.

    Sehirici icin iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Yıl 2013 olmuş, hala 1.2 motor yokuşta gitmiyor diyenler var.

    Sinirden gülüyorum.

    O 1,2 tsi değil tce değil tabikide zorlanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu araç alınır mı yani arkadaşlar çarşambaya kadar adama haber vermem gerekiyor
    _____________________________
  • alınır
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 3008 1.2 alınır mı?
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hocam imkanın varsa 1.5 dci al korkun olmasın bide 85 bg alırsan bütün yollar senin olur
    fazla kalabalık değilseniz 1.2 motoruda tavsiye ederim 1.2 16V la 1.4 8V hemen hemen aynı performansı sergiliyor ama 1.4 ü tavsiye ederim
    _____________________________
    2009 SYMBOL 1.5 DCİ EXPRESSION İYOLİT MAVİ
  • Alinmaz diyen arkadaslar o paraya o modelde alternatif sunsun litfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.