Şimdi Ara

Renault'nun 'fabrika çıkışlı 2. el otomobil' modeli Türkiye'ye de gelebilir (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
9.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Concorde, Flash, Fairway gibi 90'ların efsaneleri de yenileme kapsamında olacaksa sürdürülebilir ve makul görünüyor. Mesela ben LPG'li arabalardan hep korkarım. Bagajda pimi çekilmiş el bombası varmış gibi hissettiriyor. Bu arada bu benim fikrimdir. Mantıklı bulunup bulunulmaması önemsizdir.


    Şimdi bu tip arabalar ağırlıklı olarak LPG dönüşümüyle piyasada geziyor. Bir şahıs kendisine böyle bir araba alıp fabrikaya revizyona gönderip "LPG sistemini sökülsün." gibi bir talepte bulunabilecekse ve firmada motor, iç aksam, kaporta ve plastik aksam dahil hepsini yenileyebilecekse süper olur. Malum benzin ile LPG makası ha kapandı ha kapanacak.

  • Fransızlar bunu geri dönüşüm için yapıyor, biz fakirlikten.

    Amerikada "dandik" olduğu için satışı bile yapılmayan arabalar bizde lüks oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asderty -- 1 Şubat 2022; 13:44:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülke çok vahim durumda herşey çok pahalı bunu yapacaklar ama sanmayın ki ucuza alacağız yine pahalı olacak görürsünüz çünkü alım gücü dipte.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • think of idea kullanıcısına yanıt

    Gelişmemiş yerlerde işte boya takıntısı var cizik eski görünümü seviyoruz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde tutmaz. Zaten her şehirde sanayi denince akla oto tamircileri gelen bir ülkede yaşıyoruz. Bunlar beş senede bir araba yenileyen ülkeler. Tamir tadilat bilmezler. Biz zaten orjinal parça da alamayız. Yancıyız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ikinci elde insanlar kola kutusu gibi yamulmus arabalari aliyor tamir ettirmeye calisiyorlar. Ucuza alabilmek için. Bu sekilde arabalar en fazla 50-100.000 ucuza satilir. Galeriler ya da al satcilar alip sifir fiyatina satar. Araba almak ülkemizde arabasi olmayan için artik hayal.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Adam pazarda doğan 131'e bile boyası orjinal mi diye soruyor. Lan 40-45 yaşındaki erkeklerde kadınlarda bile kaparto orjinal değil neredeyse. Araba nasıl olsun? O yüzden zor iş türkiye için kaportayı olduğu gibi bırakmalılar bence. Orjinal boya abi diye satarlar

  • Gelsin tabi Zengin ile fakir belli olsun ! Türkiye yi kıskanan çatlasın !

  • Mevcut iktidar vergi alamacağı bu işe hayatta izin vermez! Çok vergi alınacak bir yol bulmaya çalışır...

  • anlaman için seviye atlaman gerek yapma istediğimiz şey bu ülkede zenginleşmek değil. bağımsızlaşmak.togg selamını bekler

  • Avrupa'da hurda fiyatına alınıyor bu araçlar bizde ise sıfırının fiyatına yakın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Formdas F kullanıcısına yanıt

    Hocam bence tutabilir. Tamam bizde kaliteli usta bulmak zor değil ama iş yaptırmak zor. Bazen de çok saçma tamiratlar yapılabiliyor. Uyumsuz boşluklar, banyo silikonuyla tamiratlar bunlardan bazıları.


    Olumlu bir taraftan bakalım. Renault'un kendi ürettiği orijinal parçalarla, orijinal fabrikanın boyası ve fabrika şartlarında fabrikanın kendi elemanlarıyla devam edecek bir süreçten bahsediyoruz.


    Tutar ya da tutmaz bunu ancak zaman gösterir.

  • J.McNulty kullanıcısına yanıt

    bir fransız vatandaşı 1 ya da 2 aylık maaşıyla aracın sıfırını alamadığı için mi yoksa böyle bir teneke parçasına ömrünü adaması gerekmediği için mi 2. el tercih ediyordur sizce? cehalet bunun neresinde?

    ortadan ikiye bölünmüş ve yalan yanlış bi kaynak ile birleştirilmiş bir araca siz olsanız ailenizi emanet eder misiniz?

    veya 500 bin km yapmış ama size 50 bin kmde diye bir araç satılsa?

    şunu bence iyi anlamalısınız, bu ülkede vatandaş hayrına hiçbir şey YAPILMAZ.

  • erka1907 kullanıcısına yanıt

    Hah o zaman bunu eleştirmek gereklidir. Maaşı eleştir ona lafım sözüm yok.


    "ortadan ikiye bölünmüş ve yalan yanlış bi kaynak ile birleştirilmiş bir araca siz olsanız ailenizi emanet eder misiniz?" diyorsunuz da, hangi araba tek parça üretiliyormuş ? Zaten her araç kaynakla birleştirilmiş değil mi ? Fabrika kendi yapıyorsa daha iyisini nereden bulacaksın ?


    Eleştirilmesi gereken 2.el bir ürünün kullanılması ayıp değil, bizim gibi herşeyi malla ölçen ülkeler için geri kalmışlığın büyük göstergesi.

  • Bizde ikinci el araçların çoğu pertten toplama nasıl yapacaklar Renault çıkamaz Türkiyede bu işin içinden. Pert aracı yenilemesi sıfır fıyatından fazlaya mal olur dolandırırlar fabrıkayı Renault Turkıyeden tamamen çekilir bu durumda yakın zamanda

  • ışıklılımühendis20 I kullanıcısına yanıt

    Naptın hocam 90 ların arabasını yenılemek çok masraflı olur ımkansız oyle bişey bayagı yanlış anlamışsınız olayı. Arabanın omru zaten 10 yıl yanı senın arabayı maksimum 7-8 yasında alır yenıler 2 senede garantılı der 10 yasına kadar olay bu

  • treyturop T kullanıcısına yanıt

    Kapsam açıklansın ona göre bakarız. Eskiler o kadar masraflı olmaz. Çoğu sadece motor ve kaportadan ibaret. Elektronik aksam pek yok.


    Sadece Renault yetmez. Tofaş, BMW, Mercedes, VW Grup, Toyota ve Honda da bu işe girmeli. Hatta artırıyorum Land Rover ve Jeep bile.

  • ışıklılımühendis20 I kullanıcısına yanıt

    adamlar 10 yasında aracları hurdaya neden ayırıyorlar hiç dusundunuz mu?

  • gelsinde torosları yenileyip yirmi yıl daha binelim

  • Bizim gibi 3.sınıf ülkeler için güzel düşünmüş adamlar.


    Hatta direk biz bunu Türkiye'ye her türlü satarız fikriylede çıkarmış olabilirler.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.