Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (523. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.627
Cevap
149
Favori
3.287.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 521522523524525
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Birşeyi merak ettim. Kaputtaki özür dışında diğer iki konu yani süper kilit ve gündüz farı sizin için Mais'i mahkmeye verecek kadar hayati mi ?
    Kaputtaki özür için birşey diyemem bilmiyorum. Ama benim kaput aldığımın 2. günü çöküntü oldu. Yıkamacı arkadaş sağolsun eliyle bastırarak kapattı
    kaputu ve çöküntü oldu oluyor yani

    quote:

    Orijinalden alıntı: rcpdmrl155

    arkadaşlar aranıza katılalı fazla bir süre olmadı ama Megane 3 gündüz farı ile bir bilgi vermek istiyorum. benim aracımın kaputunda da ufak bir özür vardı, fazla detaya girmeyeceğim. Uzun lafın kısası ben Maisi Kaputtaki özür, gündüz farı ve süper kilit özelliklerinin olmayışı ile ilgili mahkemeye verdim. benim durumumda olan arkadaşların benimle bilgi alışverişine girmesini ve diğer arkadaşların da bu konu hakkında bilgisi paylaşmasını istiyorum. şimdiden hepinize teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Birşeyi merak ettim. Kaputtaki özür dışında diğer iki konu yani süper kilit ve gündüz farı sizin için Mais'i mahkmeye verecek kadar hayati mi ?
    Kaputtaki özür için birşey diyemem bilmiyorum. Ama benim kaput aldığımın 2. günü çöküntü oldu. Yıkamacı arkadaş sağolsun eliyle bastırarak kapattı
    kaputu ve çöküntü oldu oluyor yani

    quote:

    Orijinalden alıntı: rcpdmrl155

    arkadaşlar aranıza katılalı fazla bir süre olmadı ama Megane 3 gündüz farı ile bir bilgi vermek istiyorum. benim aracımın kaputunda da ufak bir özür vardı, fazla detaya girmeyeceğim. Uzun lafın kısası ben Maisi Kaputtaki özür, gündüz farı ve süper kilit özelliklerinin olmayışı ile ilgili mahkemeye verdim. benim durumumda olan arkadaşların benimle bilgi alışverişine girmesini ve diğer arkadaşların da bu konu hakkında bilgisi paylaşmasını istiyorum. şimdiden hepinize teşekkür ederim




    Kaputtaki özür için mahkemeden olumlu bir sonuç alabilirsizin ama gündüz farı ve süper kilitleme için bir sonuç alabileceğinizi sanmam...

    Renault size sattığı aracın teknik özellikleride veya donanım özellikleriden

    - Gündüz Farı
    - Süper kilitleme özelliğine sahip kilit sistemi

    Gibi ibareler ile resmi bir evrak vermemiş ise siz İnsan Hakları Mahkemesine de gitseniz hiç bi şey olmaz. Firmanın size taahhüt etmediği şeyleri istiyorsunuz.. Bu hukuken bir geçerliliği olmayan bir şey bence.

    O zaman Yerli araç sahipleri de (Kusura bakmayın Yerli/İthal savaşı yine karıştırmak amacında değilim)

    "Bizim araçlarımız neden 2 cm yüksek ithal araçlar normal bizimkiler niye yüksek biz de para verdik bu araçlara d hadi yürüyün mahkemeye " diyerek garip bir durum yaratsınlar ....

    Kaput özrü için sonuna kadar haklısınız , ama diğer aksesuar farklılıkları için yapabileceğiniz hiç bi şey yok bence...

    Syg.




  • olurmu hocam ya yanlış yönlendirme. En iyisi astra gtc. o bir üst sınıf olduğu için karşılaştırmaya katmamışlar:D
    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Megane RS'in gücünü Bu video da daha iyi anlayacaksınız....Lütfen Tam ekran izleyin arkadaşlar....

    http://www.sacarfan.co.za/2010/06/video-focus-rs-vs-megane-rs-vs-scirocco-r/






  • yaw hakkaten komik

    yalnız coupe'ye lansman rengi çok yakışıyor ztn.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Birşeyi merak ettim. Kaputtaki özür dışında diğer iki konu yani süper kilit ve gündüz farı sizin için Mais'i mahkmeye verecek kadar hayati mi ?
    Kaputtaki özür için birşey diyemem bilmiyorum. Ama benim kaput aldığımın 2. günü çöküntü oldu. Yıkamacı arkadaş sağolsun eliyle bastırarak kapattı
    kaputu ve çöküntü oldu oluyor yani

    quote:

    Orijinalden alıntı: rcpdmrl155

    arkadaşlar aranıza katılalı fazla bir süre olmadı ama Megane 3 gündüz farı ile bir bilgi vermek istiyorum. benim aracımın kaputunda da ufak bir özür vardı, fazla detaya girmeyeceğim. Uzun lafın kısası ben Maisi Kaputtaki özür, gündüz farı ve süper kilit özelliklerinin olmayışı ile ilgili mahkemeye verdim. benim durumumda olan arkadaşların benimle bilgi alışverişine girmesini ve diğer arkadaşların da bu konu hakkında bilgisi paylaşmasını istiyorum. şimdiden hepinize teşekkür ederim




    valla sonuç alınırsa süper olur . kilit konusunda hem büyük sıkıntı yaşıyoruz hem de rezil oluyoruz millete .. düşünsenize sunroof u açık unuttuğunuzu ve yağmur yağdığını ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Birşeyi merak ettim. Kaputtaki özür dışında diğer iki konu yani süper kilit ve gündüz farı sizin için Mais'i mahkmeye verecek kadar hayati mi ?
    Kaputtaki özür için birşey diyemem bilmiyorum. Ama benim kaput aldığımın 2. günü çöküntü oldu. Yıkamacı arkadaş sağolsun eliyle bastırarak kapattı
    kaputu ve çöküntü oldu oluyor yani

    quote:

    Orijinalden alıntı: rcpdmrl155

    arkadaşlar aranıza katılalı fazla bir süre olmadı ama Megane 3 gündüz farı ile bir bilgi vermek istiyorum. benim aracımın kaputunda da ufak bir özür vardı, fazla detaya girmeyeceğim. Uzun lafın kısası ben Maisi Kaputtaki özür, gündüz farı ve süper kilit özelliklerinin olmayışı ile ilgili mahkemeye verdim. benim durumumda olan arkadaşların benimle bilgi alışverişine girmesini ve diğer arkadaşların da bu konu hakkında bilgisi paylaşmasını istiyorum. şimdiden hepinize teşekkür ederim




    valla sonuç alınırsa süper olur . kilit konusunda hem büyük sıkıntı yaşıyoruz hem de rezil oluyoruz millete .. düşünsenize sunroof u açık unuttuğunuzu ve yağmur yağdığını ..


    Super kliltleme olayı Nıssan X-trail de de problem...
    Arabanın üstüne kocaman sunroof yapmışlar ama mutkala içeriden kapatılması gerekiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN
    Super kliltleme olayı Nıssan X-trail de de problem...
    Arabanın üstüne kocaman sunroof yapmışlar ama mutkala içeriden kapatılması gerekiyor...


    koskoca camın açık olduğunu görmüyorsan sonucuna katlan diye ceza veriyorlar bize
  • yeni megane almak istediğimi ve fiyat aldığımı yukarda söylemiştim ama internette araştırmalarım sonucu ithal olan meganeların daha iyi olduğunu söylüyorlardı. eğer böyle bir durum varsa ikinci el temiz bir dizele de yönelebilirim. ithal ile yerlisi arasında ne fark var acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_ozdirlik


    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: NaCReS

    imkan olsa tanışsakta!BEJ döşeme renkli expression nasılmış bi görseydin.ama olanak yok.dostum bayilere iyice sor.expression bej döşeme acaba varmı diye?


    28.sayfada bej döşeme expression var.

    http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=1227&download=1

    expressionların hepsi bej döşeme değil mi yahu?


    Konuya açıklık getireyim:

    Basitçe,
    Eğer direksiyon ve çevresi siyah, koltuklar bej kumaş ise EXPRESSION
    Eğer direksiyon ve çevresi bej, koltuklar bej kumaş ise PRIVILEGE.

    Koltuk kumaşı ikisinin de bej olsa da arada ton,desen farklılığı var tabii, tamamen aynı değil kesinlikle.

    Goktenri bence senin araç konfor paket, PP paket ya da herneyse üzerine birkaç opsiyon konulmuş bir Expression.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkant_R32

    yeni megane almak istediğimi ve fiyat aldığımı yukarda söylemiştim ama internette araştırmalarım sonucu ithal olan meganeların daha iyi olduğunu söylüyorlardı. eğer böyle bir durum varsa ikinci el temiz bir dizele de yönelebilirim. ithal ile yerlisi arasında ne fark var acaba ?


    bu konu içinde araştırırsan aradaki farkları defalarca yazdı arkadaşlar .. 0 alacak gücün varsa 2.el almanı önermiyorum şahsen .. 0, 0 dır .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    0 alacak gücün varsa 2.el almanı önermiyorum şahsen .. 0, 0 dır .


    her zaman +1

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Berkant_R32

    yeni megane almak istediğimi ve fiyat aldığımı yukarda söylemiştim ama internette araştırmalarım sonucu ithal olan meganeların daha iyi olduğunu söylüyorlardı. eğer böyle bir durum varsa ikinci el temiz bir dizele de yönelebilirim. ithal ile yerlisi arasında ne fark var acaba ?


    bu konu içinde araştırırsan aradaki farkları defalarca yazdı arkadaşlar .. 0 alacak gücün varsa 2.el almanı önermiyorum şahsen .. 0, 0 dır .



    arkadaşlar merhaba,

    ben de bu haftasonu megane hb dizel privilege almayı düşünüyorum, ama yerli üretim olması sebebi ile bazı çekincelerim var.
    öncelikle cam tavan yerine sunroof kullanmalarından hiç hoşlanmadım.
    yerli ve ithal arasındaki farkları belirtmeniz mümkün mü ? lütfen 210 sayfayı okumamı istemeyin benden.
    tekrar yazmanıza gerek yok, şu nolu sayfada yazıyor demeniz yeterli...

    teşekkürler...




  • Arkadaşlar arabayı nasıl yere indirebiliriz.

    Yerlilerin 2 cm yüksek olduğunu öğrendim canım sıkıldı. Jant-lastik-yay olayına girmek istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JimBeam

    Arkadaşlar arabayı nasıl yere indirebiliriz.

    Yerlilerin 2 cm yüksek olduğunu öğrendim canım sıkıldı. Jant-lastik-yay olayına girmek istiyorum.

    para varsa al bir coilover kafana göre ayarla yüksekliğini..
  • Forumda bir donem aktif olarak yer alan fiatta uzun yillar calismis Havnitekin'de aslinda senin belirttigin gibi multijetin tasarim asamasinda fiat'a ait oldugunu ancak finansal problemler yuzunden GM ile ortak olarak uretmeye basladigindan bahsetmisti, ki verdigin linktede zaten bunun dogrulugunu gosteriyorsun. Ancak bence surada bir eksiklik var, tasariminin yapilmasi proje asamasi demek o motorun ortak bir uretim sirketinde tamamlanip uretildigi gercegini degistirmez. Sonucta motoru uretecek makinelerin tasarimi, fizibilite calismasi vs vs. bu kadar buyuk bir teknoloji yatirimi icin gerekli seylerdir ve 1.3 MJ motor fiat ve GM'in ortak uretimidir. 2side istedigi kadar siparis vererek ayrica kurulan bu sirketten motor satin alabilirler. ve sirketin elde ettigi kardan ortak olarak nemalanirlar. nitekim ayni motor suzuki tata, ford ka vb araclardada kullanilmis ve sirket satislarini artirmistir. yani bu hyundai matrixin tasarimini italyan tasarim sirketi yaptigi icin hyundaiye italyan demek gibi olur, hatta turkiyede uretildigi icin turk sirketi gibi. en nihayetinde bu motor ortak uretilmistir. Ki common rail teknolojisine sahip piyasada bir suru motor var. Ayrica artik sirketler artan maaliyetleri karsilamak icin ortak motor olayina giriyorlar. 1.4 tdci motorun, PSA grubunda ve Fordlarda kullanilmasi gibi. hatta otomobilcilikte yeni yaklasim biraz daha degisti, adamlar artik tasarimida "outsource", taseronlara yaptiriyorlar ve tamamen uretim olarak baslayan otomobil endustrisi montaj sanayi olmaya dogru gidiyor. Mesela, adam 10 farkli sirkete eksoz satan bir sirkete, reno ben megane yapiyorum bana bir eksoz tasarla emisyona carta curta uygun olsun su kadarlik bir yere takacagim diyor. adamlarda direk ona gore tasarlayip uretiyorlar. bu sayede otomobil sirketleri;

    - stok saklama maliyetinden
    - tasarim maliyetinden
    - gereksiz risk ( kur riski vs riski) maliyetinden

    kurtulmus oluyorlar.

    Ornegin Kanadanin bildigimiz bir otomobil ureticisi yok, ancak dunyanin en buyuk otomobil parcasi ureticilerinden biri olan MAGNA

    http://www.magna.com/magna/en/

    zor durumdaki otomobil ureticilerini almayi dusunuyor. adam parca ureticisiyken kari bir cok otomobil sirketini geride birakti.

    neyse konudan cok uzaklastim, anafikrim su, bu motor senin benim tartismalari icin fazlaca karmasik bir sektor bu sektor. o yuzden cok dusunmemek gerek. motor guzel mi kesinlikle guzel. verdigin linkte zaten 3.3lt / 100 km tuketimden bahsediyorki bu muhtesem birsey. motorun canliligi odul almasi vs. zaten baska bir konu. onemli olan motorun kalitesi diyor ve herkese selam ediyorum.





    quote:

    Orijinalden alıntı: gbesen

    Multijet I ve II JTD'nin devamıdır ve aşağıdaki versyonları üretilmiştir. Bunu sağ üstteki kutucukta da görebilirsin:

    1.3 L 1248 cc
    1.6 L 1598 cc
    1.9 L 1910 cc
    2.0 L 1956 cc
    2.4 L 2387 cc

    GM, Fiat'a bela olmaktan başka bir işe yaramamıştır. Multiair turbo motoru da GM ortaklığı yüzünden yıllarca üretilmeyi beklemiştir. Beyler iflas etmiş olan GM'den bahsediyoruz, kendimizi kandırmayalım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Hocam malesef bu konuda yanlışın var. JTD tamamıyla farklı bir motor ve 1.9 (1900cc) dir.
    Paylaştığın linkde de görebilirsin bu bilgiyi. 1.3 kısmında multijet 1.9 olan kısımda JTD olarak bahsedilir.
    Birde 1.9 JTD nin ikinci jenerasyonu vardır bunu da multijet olarak lanse etmeye başladılar şimdi.
    Yeni doblolarda ve bravo larda olan.

    1.3 olan Fiat'da multijet Opel'de cdti olan motor iki şirketin ortak kurduğu Powertrain firması tarafından üretilmiştir.
    Bu anlaşma sadece bu motor için yapılmış daha sonra powertrain firması motor üretmemiştir. Ortaklıkları %50 dir.
    Aynı motor hafifliği ve fiyat performans oranı ile yılın motoru ödülünü almıştır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: gbesen

    Kusura bakma ben de senin yanlışını düzelteyim:

    Önce link:
    http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine

    "Ownership of some Fiat JTD designs is shared with General Motors as part of a settlement of the failed merger between the two auto conglomerates."

    Türkçesi:

    Fiat JTD (bu multijet oluyor) tasarımlarının bazıları, gerçekleşmeyen şirket birleşmesi sonucunda uzlaşma sağlamak amacıyla Genaral Motors ile paylaşılmıştır.

    Yani neymiş motorlar Fiat'ınmış ve bunlar bir yerde "mecburen" GM ile paylaşılmış. Yani senin bahsettiğin şirket bunun üzerine kurulup FIAT'tan aldığı lisansla motor üretmiş. Şirketteki payları da bu anlaşma doğrultusunda gerçekleşmiştir. İşte bu yüzden bu motor "yılın motoru" seçildiğinde yılın motoru stickerları Opel'lerin değil FIAT'ların üzerindeydi, hatırlayalım.








  • Arkadaşlar ön konsoldan cızır cızır bi ses geliyo demiştim, onun kaynağını buldum bu sabah. Direksiyonun alt tarafında, yani dizlerimize yakın olan bölümdeki parça yapıyor o sesi. Baktım gevşek mevşek değil. Ama bastırınca ses kesiliyo, bırakınca başlıyo... Bir süre aç-kapa artema yaptım :))))) ve sorunun kaynağı budur dedim. Bilgilerinize
  • Bende aldım yerli.
    Çok insana göre yerliyi insanlar yapmış herşeyi problemli köşedeki ahmet usta toplamış ithali robotlar yapmış kusursuz.Oyle birşey yok.Olamaz zaten bu araba firmaları dünya markaları renault opel vw kia hyundai en kötüsü bile ben müsteriyi sallamıyorum diyemez bence.


    Şimdi farklılıklara gelince

    1)Dijital kadran yok manuel var.(manuel deme çünkü onlarda elektronik yani sensorlerle çalışıyor. telle km saatigöstergesi çalışmıyor yani)

    2)Süper kilitleme galiba işte kumandadan camların kapatılması buda o kadar zor birşey değil git bir oto elektrikciye yapıyorlar.Garanti sıkıntısı olmaz diye biliyorum.(Ama bu özellik olmaması koymuyormu koyuyor.Fiorino bile kumandadan açılıp kapatabiliyor camları senin meganında yok boyle birşey)

    3)Gündüz farları bu zamana kadar ihtiyaç duymadım zaten yananda parklar.Şu var ledli farlar olur onlar yerlilerde sökülmüş olur tamam mahkemeyede verilir herşey yapılır.Ama tesisatı çeliyle bence yazılımla hallederler diye düşünüyorum

    biraz yüksek ama olsun basılır araç.
    Birde yedek lastiğe alttan ulaşıyorsun.bağaj içinde galiba ithallerde




    quote:

    Orijinalden alıntı: ertech1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Berkant_R32

    yeni megane almak istediğimi ve fiyat aldığımı yukarda söylemiştim ama internette araştırmalarım sonucu ithal olan meganeların daha iyi olduğunu söylüyorlardı. eğer böyle bir durum varsa ikinci el temiz bir dizele de yönelebilirim. ithal ile yerlisi arasında ne fark var acaba ?


    bu konu içinde araştırırsan aradaki farkları defalarca yazdı arkadaşlar .. 0 alacak gücün varsa 2.el almanı önermiyorum şahsen .. 0, 0 dır .



    arkadaşlar merhaba,

    ben de bu haftasonu megane hb dizel privilege almayı düşünüyorum, ama yerli üretim olması sebebi ile bazı çekincelerim var.
    öncelikle cam tavan yerine sunroof kullanmalarından hiç hoşlanmadım.
    yerli ve ithal arasındaki farkları belirtmeniz mümkün mü ? lütfen 210 sayfayı okumamı istemeyin benden.
    tekrar yazmanıza gerek yok, şu nolu sayfada yazıyor demeniz yeterli...

    teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Arkadaşlar ön konsoldan cızır cızır bi ses geliyo demiştim, onun kaynağını buldum bu sabah. Direksiyonun alt tarafında, yani dizlerimize yakın olan bölümdeki parça yapıyor o sesi. Baktım gevşek mevşek değil. Ama bastırınca ses kesiliyo, bırakınca başlıyo... Bir süre aç-kapa artema yaptım :))))) ve sorunun kaynağı budur dedim. Bilgilerinize



    Bende de aynı ses var demiştim ben de buldum.Ama sorun araçta değil bende.Ön cama vantuzla tutturduğum radar tespit cihazının enerji kablosu sallanarak sol klima kontrol tuşuna temas ediyor.Kablo gergin olduğu için cızırtı gibi ses yapıyor.. Günün malı gibi hissettim kendimi.Hem seyyar parça takıyosun hem araçtan ses geliyo diyosun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delikadir1010


    Bende de aynı ses var demiştim ben de buldum.Ama sorun araçta değil bende.Ön cama vantuzla tutturduğum radar tespit cihazının enerji kablosu sallanarak sol klima kontrol tuşuna temas ediyor.Kablo gergin olduğu için cızırtı gibi ses yapıyor.. Günün malı gibi hissettim kendimi.Hem seyyar parça takıyosun hem araçtan ses geliyo diyosun.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: JimBeam

    Arkadaşlar arabayı nasıl yere indirebiliriz.

    Yerlilerin 2 cm yüksek olduğunu öğrendim canım sıkıldı. Jant-lastik-yay olayına girmek istiyorum.


    Yayı felan değiştirince garanti kapsamı dışına çıktı araç felan demesinler sonra Renaulttan... Servise bi sorun bence..
  • 
Sayfa: önceki 521522523524525
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.