Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.608
Cevap
155
Favori
3.256.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha gelmesine 6 aydan fazla var o zaman. Bekleyeceğiz yani daha. Şu renaulta ben e-mail atamıyorum. Sürekli hata veriyor. Bir atabilsem hemen cevabını size yazacağım.....

    quote:

    Orjinalden alıntı: m_alpay

    Bende megane 3 ü çok begendim. Renault merkeze geliş tarihini öğrenmek amacıyla bi mail atmıştım. Cevabı gelmiş aynen aktarıyorum.
    Sn. ********,

    Başvurunuzla ilgili olarak Megane Sedan'ın belli olmadığını; Megane HB ise 2009'un ikinci yarısında piyasa çıkartılacağını bilgilerinize sunarız.

    Renault Mais ve şebekesi olarak markamıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, her zaman yakınınızda olduğumuzu bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla,
    RENAULT MAİS A.Ş.
    Müşteri Hizmetleri


  • Ben Renault ile direkt ilgili birinden duydugum bilgiyi soyledim. Kim oldugunu firma ile iliskilerinden oturu paylasmamayi tercih ederim. Hem arabadan veya Renault'dan sogumaya gerek yok. Megane 2 hb euroncap'tan 5 yildiz alirken neden Renault Turkiye'de uretilen Megane 2 Sedan'i teste sokmadi siz bana onu soyleyin. Kangoo modelini bile teste sokarken, yine Turkiyede uretilen symbol bugune kadar niye hic teste girmedi onuda soyleyin.

    Eger bunun cevaplarini siz bulabiliyorsaniz beni forumdaki pek cok babasindan amcasindan duydugu yarim yamalak bilgi ile ahkam kesen bebelerle bir tutabilirsiniz hic bozulmam.
  • Nisan sonunda gelecek deniyor.

    6 ay nereden çıktı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: cat33

    Daha gelmesine 6 aydan fazla var o zaman. Bekleyeceğiz yani daha. Şu renaulta ben e-mail atamıyorum. Sürekli hata veriyor. Bir atabilsem hemen cevabını size yazacağım.....

    quote:

    Orjinalden alıntı: m_alpay

    Bende megane 3 ü çok begendim. Renault merkeze geliş tarihini öğrenmek amacıyla bi mail atmıştım. Cevabı gelmiş aynen aktarıyorum.
    Sn. ********,

    Başvurunuzla ilgili olarak Megane Sedan'ın belli olmadığını; Megane HB ise 2009'un ikinci yarısında piyasa çıkartılacağını bilgilerinize sunarız.

    Renault Mais ve şebekesi olarak markamıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, her zaman yakınınızda olduğumuzu bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla,
    RENAULT MAİS A.Ş.
    Müşteri Hizmetleri








  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905


    quote:

    Orjinalden alıntı: viper17



    arabanın hatları çok tatlı ve estetik jantlarıda 17 yanılmıyorsam hb bagajıda 400 litre olacakmış bu megane çok tutucak arkadaşlar


    Eğer gerçekten 400 litrelik Hatchback tek kapılısı çok çok güzel olur. Tadından yenmez. Ama hala Renault Türkiyenin bu araca çok çok büyük fiyat çekeceğini hisediyorum. Umarım fazla abartmaz, fiyat tesit edicileri.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eloksal

    Ben Renault ile direkt ilgili birinden duydugum bilgiyi soyledim. Kim oldugunu firma ile iliskilerinden oturu paylasmamayi tercih ederim. Hem arabadan veya Renault'dan sogumaya gerek yok. Megane 2 hb euroncap'tan 5 yildiz alirken neden Renault Turkiye'de uretilen Megane 2 Sedan'i teste sokmadi siz bana onu soyleyin. Kangoo modelini bile teste sokarken, yine Turkiyede uretilen symbol bugune kadar niye hic teste girmedi onuda soyleyin.

    Eger bunun cevaplarini siz bulabiliyorsaniz beni forumdaki pek cok babasindan amcasindan duydugu yarim yamalak bilgi ile ahkam kesen bebelerle bir tutabilirsiniz hic bozulmam.


    Cevaplıyorum.

    Yerli üretim otomobil almayın. Türk otomobil tüketicisinin % 68'i ülke dışında üretilen otomobile biniyor. Örneğin ithal bir HB megane 2'yle, yerli bir sedan 2 yi yanyana koyun. Aradaki kalite farklarını görün. Adamlar zahmet edip ses yalıtımı bile kullanmamışlar Sedan'da. Uğultu içerde insanın kafasını şey yapıyor. Tırmalıyor. Araba 1600 motor, uğultu 11200 motor gibi.
    Benim 76 Opel Mantam (2.0S motor, getrak şanzıman) bile çok daha sessizdi bu arabalardan. Geçen 26.000 liraya veriler işte 1600 motorlusunu, gidip bir kişi bile almadı kampanyadan bu araçtan buralarda.

    Neyse artık... yeni tur, yeni şans. Megane 3 ü görelim bakalım bir de...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eloksal

    Oyle sansasyonel bir kalitesizlik beklemeyin. Sadece aynisi olmaz ama yine su anki megane 2'den daha kotu ayarda olmaz. Avrupada piyasaya cikan versiyonu testlerde golf gibi arabalara kafa tutuyor ve cok begeniliyor, bizdeki daha normale yakin bir model olur. Aynisi olmayacak dedikse logan gibi bisey de olacak demedik. Arti Rusya vb. gelismekte olan pazarlara (nasil gelismeyse Rusyada yilda 4 milyon araba satiliyor) ihrac edilir avrupaya edilecegini sanmiyorum.


    Aynı fikirde değilim. Bizdeki Megane Sedan 2 nin Moldova anahtar teslim fiyatı 13.800 lira. Demekki 11.000 liraya filan bırakıyorlar arabayı orada bayiye. Biraz ucuz satarsın alan mutlaka olur. Sonuçta 1300 kiloluk bir sanayi ürününü garantili satıyorsun. Alan çıkar her zaman.

    Yeni Meganının daha iyi olacağı kanaatindeyim. Çevrenizdeki insanları ikaz etmeyi unutmayın, gidipte eski megane a para yatırmasınlar. Araç (HB olan) mart nisan gibi gelir. 6 ay sürmez...




  • selam megane severler ben gecen hafta gidip megane 3 u gordum ic dizaynina bayildim ozellikle megane 2 ye kiyasla cok guzel kaliteli iscilik kullanilmis dis hatlariyla piyasayi sarsacagini dusunuyorum benim inceledigim model dynamique modeliydi 1.6 110 hp gri renkliydi 23.200 euro baslangic fiyati idi.

    en alt model olarak 1.6 16v 100hp motor ile authentigue var 19.900 euro yalniz megane 3 lerde ilk baslarda 1.4 motor secenegi yok ve privilege modeli yalnizca 2.0 16v 140hp CVT motor secenegi ve TCe 180hp motor secenegiyle sunuluyor benzinli olarak dizelde ise dCi 130 FAP secenegiyle sunuluyor.

    Benzinli privilege 28.900 euro
    dizel privilege 31.400 euro

    aracla subat ayi icinde test surusu yapacagim ve burda megane severlere izlenimlerimi aktaririm.

    Ben hollandada yasiyorum verdigim bilgiler hollandada renault bayisinden aldigim katalok bilgileridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mefehan -- 19 Ocak 2009; 13:18:01 >
  • ayrica inceledigim aracta el freni sistemi manual yani eski sistemdi privilege modelinde ve istege bagli olarak yeni sistem dokunmatik yapilabiliyormus ayrica bagaji megane 2ye gore biraz daha genislemis surucu koltugunada oturdugumda arac icindede bir genislik hissettim buyuk ekran navigation vardi aracta ama durus olarak cok sik degildi fazla hosuma gitmedi navigation ayarlarini teyp uzerindeki ses acma kisma digmesine benzeyen cevirmeli bi dugmeyle yapiliyor privilege modelinde ayri navigation kumandalari mevcut klima digital idi ve cok sik duruyordu ilgimi ceken diger bir ayrintida km ekraninin digital olmasi cok sik araca ayri bir hava katmis torpido gozu cok kotu tasarlanmis acilis olarak cok asagida kaliyor ve eger orda oturan varsa acilmasi nerdeyse imkansizlasiyor bence cok kotu bir eksik inceledim aracta ESP ASR standartti
    Renault handsfree card sistemi hem kapilarin acilmasinda hem kapanmasinda hemde calistirmasinda standartti bu demek oluyorki karti kullanmadan kapilari acip kapatip ve araci calistirabilecegiz ek olarak perde airbagleride var yani standart 10 airbag oluyor

    Privilege modelinde ek olarak aynalarda sinyal var on ve arka park sensorleri bi-xenon farlar uzun ve kisalarda...




  • Teşekkürler mefehan izlenimleriniz için...

    3 kapıyı 29.500 liraya verseler. Motoruda yüksek basınçlı turbo 1600 olsa. Max güç 220 beygir olsa...

    Ne de güzel olurdu 400 litrelik bagajla şu 3 kapı megane 3 hatchback...


     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eloksal

    Ben Renault ile direkt ilgili birinden duydugum bilgiyi soyledim. Kim oldugunu firma ile iliskilerinden oturu paylasmamayi tercih ederim. Hem arabadan veya Renault'dan sogumaya gerek yok. Megane 2 hb euroncap'tan 5 yildiz alirken neden Renault Turkiye'de uretilen Megane 2 Sedan'i teste sokmadi siz bana onu soyleyin. Kangoo modelini bile teste sokarken, yine Turkiyede uretilen symbol bugune kadar niye hic teste girmedi onuda soyleyin.

    Eger bunun cevaplarini siz bulabiliyorsaniz beni forumdaki pek cok babasindan amcasindan duydugu yarim yamalak bilgi ile ahkam kesen bebelerle bir tutabilirsiniz hic bozulmam.


    bu sorunun cevabını ben sana söyleyeyim, megané II hb yaya güvenliğinden sınırda geçmişti, sedan daha ağır olduğundan yaya güvenliğinden geçemez 4 yıldız alır diye çekindiler o yüzden girmedi, yoksa herşeyi birebir aynı




  • İngiltere fiyatları genelde Türkiye ye yakın oluyor. En azından Ford ve Kia öyle. Bu çıkan fiyat güncel Expression 1.5 dCi 80 bg fiyatına(35.700) yakın. Beyaz çok yakışıyor bence. Renault.co.uk den alıntı;
    White Expression dCi 86 £14,677.87 = 35.811TL
    1£ = 2,44TL
    EXTERIOR EQUIPMENT
    Non-Metallic Paint
    Tinted windows
    Heated door mirrors
    15" steel wheels
    DRIVING & SAFETY
    Front wheel drive
    Front Lateral and curtain airbags
    ESP with ASR(Anti -Skid Regulation)
    Emergency spare wheel
    SEATING & TRIM
    Height adjustable headrests
    Driver seat with lumbar adjustment
    60:40 split folding rear seats
    No 3rd row seats
    COMFORT & CONVENIENCE
    Electric front windows (driver's one touch)
    Smokers pack
    HEATING & VENTILATION
    Air conditioning
    SECURITY EQUIPMENT
    Deadlocking
    keyless car with Renault card
    IN-CAR ENTERTAINMENT
    4x15W RDS radio with single CD
    TECHNICAL SPECIFICATION
    Maximum Speed - mph (kph)109(175)
    0-62mph (0-100kph)12.9
    Maximum Power - hp DIN (kw ISO)78 (105)
    Maximum Torque - Nm ISO (mkg DIN)200
    Fuel TypeDiesel
    Gearbox TypeManual Gearbox
    CO2 (g/km)118
    Urban - mpg (litres/100km)53.3(5.3)
    Extra Urban - mpg (litres/100km)68.9(4.1)
    Combined - mpg (litres/100km)62.8(4.5)
    Wheels DrivenFront wheel drive
    Fuel Tank - Litres (Gallons)60(13)
    Induction Capacity (cc)1461
    Number of Forward Gears5




  • Arkadaş 2009'un 2. yarısı deyince öyle yazdım. Yoksa ben de Nisan sonlarına doğru geleceğini duymuştum. Ben de bu Megane 3'ten almayı düşünüyorum. Ama ben 3 kapı coupe olanlardan düşünüyorum. Yurt dışında olan arkadaşlarımız bu modele bir baksalar da donanımları neler miş? Motor seçenekleri ne? Dizeli var mı? Otomatik (tiptronik) vites seçeneği var mı? Yurt dışında ne kadar fiyatla satılmaya başladı? Almayı düşündüğüm araba ekteki gibi olacak inşaallah, tabi ekleyebilirsem......:)))


    quote:

    Orjinalden alıntı: yusufcetin

    Nisan sonunda gelecek deniyor.

    6 ay nereden çıktı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: cat33

    Daha gelmesine 6 aydan fazla var o zaman. Bekleyeceğiz yani daha. Şu renaulta ben e-mail atamıyorum. Sürekli hata veriyor. Bir atabilsem hemen cevabını size yazacağım.....

    quote:

    Orjinalden alıntı: m_alpay

    Bende megane 3 ü çok begendim. Renault merkeze geliş tarihini öğrenmek amacıyla bi mail atmıştım. Cevabı gelmiş aynen aktarıyorum.
    Sn. ********,

    Başvurunuzla ilgili olarak Megane Sedan'ın belli olmadığını; Megane HB ise 2009'un ikinci yarısında piyasa çıkartılacağını bilgilerinize sunarız.

    Renault Mais ve şebekesi olarak markamıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, her zaman yakınınızda olduğumuzu bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla,
    RENAULT MAİS A.Ş.
    Müşteri Hizmetleri









     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mefehan

    selam megane severler ben gecen hafta gidip megane 3 u gordum ic dizaynina bayildim ozellikle megane 2 ye kiyasla cok guzel kaliteli iscilik kullanilmis dis hatlariyla piyasayi sarsacagini dusunuyorum benim inceledigim model dynamique modeliydi 1.6 110 hp gri renkliydi 23.200 euro baslangic fiyati idi.

    en alt model olarak 1.6 16v 100hp motor ile authentigue var 19.900 euro yalniz megane 3 lerde ilk baslarda 1.4 motor secenegi yok ve privilege modeli yalnizca 2.0 16v 140hp CVT motor secenegi ve TCe 180hp motor secenegiyle sunuluyor benzinli olarak dizelde ise dCi 130 FAP secenegiyle sunuluyor.

    Benzinli privilege 28.900 euro
    dizel privilege 31.400 euro

    aracla subat ayi icinde test surusu yapacagim ve burda megane severlere izlenimlerimi aktaririm.

    Ben hollandada yasiyorum verdigim bilgiler hollandada renault bayisinden aldigim katalok bilgileridir.

    Arkadaşım test etme ve bizimle paylaşma imkanın olursa çok seviniriz.Bizim içinde iyi olur araç gelmeden bir fikir edinmiş oluruz.




  • Arkadaşlar. Şimdi bir internet sitesinden bu haberi buldum. Okuyun bakalım:

    Daha önce taslak resimleri ile bizlere konuk olan Renault Megane III Coupe, Paris ile birlikte yüzünü gösterdi.

    Renault ‘nun Coupe diye isimlendirdiği bu Megane versiyonu daha çok bir hatchback gibi görünüyor. Ancak araç çok şık bir tasarıma sahip. Yeni Megane yüzü, Renault ‘nun sportif kimliği yansıtmadaki başarısı ve yeni tasarım anlayışı ile Megane Coupe şimdiden kendini sevdiriyor. Firmanın araç hakkında güçlü performansı ve güvenlikli sürüşü her daim dile getirmesi beklentileri daha da yükseltiyor.

    Yeni Renault Megane Coupe kullanıcılara geniş bir motor yelpazesi sunuyor. 100 ve 110 beygirlik 16V 1.6 litre, 140 beygirlik 16V 2.0 litre ve iki tane yeni turboşarj üniteli 130 beygir 1.4 litre TCe ve 180 beygir 2.0 litre TCe motorlar yeni Renault Megane III Coupe ‘nin benzinli seçenekleri arasında yer alıyor. Otomatik şanzımanlı yeni bir motor üzerinde de çalışan Renault bunu daha sonra seçeneklere ekleyecek.

    Dizel motorları ise dCi 85, dCi 105, yeni dCi 110 ve daha sonra eklenecek manuel dCi 160, otomatik şanzımanlı dCi 150 olacak. Yeni dCi 110 motor 3750 d/d’da 130 beygir güce ulaşırken 300 Nm tork üretiyor.

    Renault Megane Coupe ‘nin satışına Kasım ayında başlanması planlanıyor....


     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]


     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]




  • Ayrıca, başka bir internet sitesine göre de:

    Renault Megane Hatchback ve Coupe, 2009 yılı mayıs ayı başından itibaren Türkiye’de satışa sunulacak.

    Yeni Megane’ın uluslararası basın deneme sürüşü ve tanıtım toplantısı, Madrid’te yapıldı.

    Toplantıda verilen bilgiye göre, Yeni Megane Hatchback ve Coupe, eş motor ve donanım bazında kendi öncülerine kıyasla ortalama 8 kg daha hafif iken, kullanım ömürlerinin sonunda ağırlıklarının yüzde 95′i oranında değerlendirilebilecek aksamlarla, tasarımlarında yaklaşık yüzde 12, yani ortalama 22 kilogram geri dönüşümlü plastik içeriyor.

    Yeni Megane ilk kez Laguna III’te kullanılan ve yandan çarpışma etkilerinin azaltılmasını sağlayan, çift yan darbe sensörleri ve iki hazneli göğüs/basen hava yastığını devraldı.

    Yeni Megane Hatchback ve Coupe, Renault’nun ISO 14001 onaylı Palencia (İspanya) fabrikasında üretiliyor. Fabrikadaki yatırımların büyük bölümü araçların görünüş kalitesi ve sağlamlığını artırmak amacıyla yapıldı.

    Yeni Megane Hatchback ve Coupe, renkli animasyonu okumayı kolaylaştıran analojik ve

    digital ekranlı bir gösterge bloğuna sahipken, yeni Renault Megane otomatik park freni, sürücü araçtan uzaklaştığında kapıları otomatik olarak kilitleyen eller, serbest anahtar ve motor çalıştırma kartı ve Carminat Bluetooth DVD navigasyon sistemi gibi üst sınıftan gelen bir çok donanımı aldı. Aynı zamanda “özel tasarımlı” 3D Sound by Arkamys ses sistemi de “ilk” kez bu iki modelde kullanıldı.




  • Kesinlikle hafif ve geri dönüşümlüdür.O kaç yıldır satış rekorları kıran Megane II nin tampon demiyorum ÇAMURLUKLARI bile plastik.Kaporta plastik olurmu hemde 35-36 000 ytl verdikten sonra !!!!!!!! (Megane II si olan arkadaşlar bir çamurluklara bir de kapı yada tavana tıklasınlar farkı görürler) Bu Clio Grand Tour,Clio III için de geçerli

    quote:

    Orjinalden alıntı: cat33

    Ayrıca, başka bir internet sitesine göre de:

    Renault Megane Hatchback ve Coupe, 2009 yılı mayıs ayı başından itibaren Türkiye’de satışa sunulacak.

    Yeni Megane’ın uluslararası basın deneme sürüşü ve tanıtım toplantısı, Madrid’te yapıldı.

    Toplantıda verilen bilgiye göre, Yeni Megane Hatchback ve Coupe, eş motor ve donanım bazında kendi öncülerine kıyasla ortalama 8 kg daha hafif iken, kullanım ömürlerinin sonunda ağırlıklarının yüzde 95′i oranında değerlendirilebilecek aksamlarla, tasarımlarında yaklaşık yüzde 12, yani ortalama 22 kilogram geri dönüşümlü plastik içeriyor.

    Yeni Megane ilk kez Laguna III’te kullanılan ve yandan çarpışma etkilerinin azaltılmasını sağlayan, çift yan darbe sensörleri ve iki hazneli göğüs/basen hava yastığını devraldı.

    Yeni Megane Hatchback ve Coupe, Renault’nun ISO 14001 onaylı Palencia (İspanya) fabrikasında üretiliyor. Fabrikadaki yatırımların büyük bölümü araçların görünüş kalitesi ve sağlamlığını artırmak amacıyla yapıldı.

    Yeni Megane Hatchback ve Coupe, renkli animasyonu okumayı kolaylaştıran analojik ve

    digital ekranlı bir gösterge bloğuna sahipken, yeni Renault Megane otomatik park freni, sürücü araçtan uzaklaştığında kapıları otomatik olarak kilitleyen eller, serbest anahtar ve motor çalıştırma kartı ve Carminat Bluetooth DVD navigasyon sistemi gibi üst sınıftan gelen bir çok donanımı aldı. Aynı zamanda “özel tasarımlı” 3D Sound by Arkamys ses sistemi de “ilk” kez bu iki modelde kullanıldı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuntex -- 20 Ocak 2009; 5:05:59 >




  • Bundan sonraki yıllarda araçların daha da hafilediğini göreceğiz. Babamın yeni Symbol 1.2 si 900 kilo. Benim Cerato 1342 kilo. Aradaki 440 kilo fark araç dizel bile olsa fazla yakıt ve boşa harcanan fazla enerji demek. Reanult Megane 3 Expression dCi 1.5 86 hp de 1200 civarı. Bence bu ağırlık başarılı bir ağırlık olmuş.
  • Lütfen birbirimizi inciti mesajlar yazmayalım,biraz daha dikkat...
  • megane 2 hb sedandan 15 kg daha agir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orjinalden alıntı: eloksal

    Ben Renault ile direkt ilgili birinden duydugum bilgiyi soyledim. Kim oldugunu firma ile iliskilerinden oturu paylasmamayi tercih ederim. Hem arabadan veya Renault'dan sogumaya gerek yok. Megane 2 hb euroncap'tan 5 yildiz alirken neden Renault Turkiye'de uretilen Megane 2 Sedan'i teste sokmadi siz bana onu soyleyin. Kangoo modelini bile teste sokarken, yine Turkiyede uretilen symbol bugune kadar niye hic teste girmedi onuda soyleyin.

    Eger bunun cevaplarini siz bulabiliyorsaniz beni forumdaki pek cok babasindan amcasindan duydugu yarim yamalak bilgi ile ahkam kesen bebelerle bir tutabilirsiniz hic bozulmam.


    bu sorunun cevabını ben sana söyleyeyim, megané II hb yaya güvenliğinden sınırda geçmişti, sedan daha ağır olduğundan yaya güvenliğinden geçemez 4 yıldız alır diye çekindiler o yüzden girmedi, yoksa herşeyi birebir aynı





  • lagunanın da sadece liftback karoseri girdi ama stationu sokmuyorlar
    çoğu marka da böyle yapıyor
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.