Bildirim
RENAULT KANGO 1,5 DCİ HAKKINDA BİLMEM GEREKENLER!!!


Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Hayırlı olsun öncelikle
Eurodiesel den şaşma,periyodik bakımlarını düzenli olarak yaptır,ilk çalıştırmada ve stop etmeden önce bir süre bekle
Allah ın izni ile içine sinerek ve sorunsuzca kullanırsın ... -
kardeş hayırlı olsun..aracının motoru çok iyidir..ekonomiktir..içine gelince iç hacminin genişliğinin dışında bir artısı yoktur bu kangooların...bunlar kronik sorun olarak benzinde su olduğu zaman yanan şu arıza ışığıdır..bu ışık yanarsa hiç benzinciye gitme direk servise git...çünkü elektronik bir sorun...hoparlörlere fazla bas verme çabuk yırtılıyorlar...birde koltuk dikleyip yatırma aparatı sağlam gözüksede hassastır..fazla güç uygulama kullanırken....son bir şeyde daha kasıpda 100 ün üzerine çıkma hem savruluyor hemde mazot tüketimi hisssedilir şekilde artıyor..... -
2005 sonrası üretilen kango'lara turbo soğutucusu koydular mı bilemiyorum..Öncekilerde yoktu..
Eğer yoksa 4-5 saatten fazla yüksek devirlerde kullanmayın,mutlaka bu zaman diliminden sonra yarım saat mola verin..Mazaallah turboyu kucağınıza alırsınız -
Yakıt konusu gerçekten hassas 80-90 ile gittiğim aynı yolu dönüşte 100 ün üzerinde gittim inanılmaz farketti ...
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- adana renault özel servis tavsiye
- renault scenic 2001 otomatik vites yorumları
- manyetik kaptör arıza belirtileri
- renault 1.2 motor kronik sorunları
- megane 4 en çok tutulan modeli hangisi
- renault fiyat listesi 2025
- en ucuz sıfır araba
- megan 4 sıfır
- renault kardian
- renault espace 2025
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X