Şimdi Ara

*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (333. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13.315
Cevap
98
Favori
1.382.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
6 oy
Giriş
Mesaj
  • fluence 1.6 bva previlige 0 almayi dusunuyoruz. arac hakkinda yorumlariniz nelerdir. bva icin kotu deniliyor galiba. birde makyajli model ne zaman satisa sunulacak bir bilgi varmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • makyajlı muhtemelen seneye çıkar

    megane ve scenic'e bu sene çıktı çünkü. tahmin tabi..
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    makyajlı muhtemelen seneye çıkar

    megane ve scenic'e bu sene çıktı çünkü. tahmin tabi..

    peki alicagimiz arac nasil sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hangi acidan soruyorsunuz ??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Hangi acidan soruyorsunuz ??

    performans yol tutusu iceri ses alisi vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bizim kuruma benzinlilerden aldılar, kiraladılar yani, geçen binme fırsatım oldu

    ilk rahatsız eden şey 5 vites olması oldu. ses bence kötü değil, ama dizelde daha düşük devirlerde sürmeye alıştığımız için bir miktar fazla. ama bence başarılı sayılır.

    kendim kullanmadığım için bişey söylemem doğru olmaz ama, klima açık olmasına rağmen görünürde bi rahatsızlık hissetmedim. Ama bizim şoför gaza yarım mı basıyodu, tam mı basıyodu onu bilemiyorum.

    yol tutuş olarak da ben 90'cıyımdır, ama yüksek hızlarda çok da güven vermiyor gibi. bunu da söyliyim. yüksek olması çoğu durumda avantaj iken, konu yüksek hız olunca dezavantajı da beraberinde getiriyor
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    bizim kuruma benzinlilerden aldılar, kiraladılar yani, geçen binme fırsatım oldu

    ilk rahatsız eden şey 5 vites olması oldu. ses bence kötü değil, ama dizelde daha düşük devirlerde sürmeye alıştığımız için bir miktar fazla. ama bence başarılı sayılır.

    kendim kullanmadığım için bişey söylemem doğru olmaz ama, klima açık olmasına rağmen görünürde bi rahatsızlık hissetmedim. Ama bizim şoför gaza yarım mı basıyodu, tam mı basıyodu onu bilemiyorum.

    yol tutuş olarak da ben 90'cıyımdır, ama yüksek hızlarda çok da güven vermiyor gibi. bunu da söyliyim. yüksek olması çoğu durumda avantaj iken, konu yüksek hız olunca dezavantajı da beraberinde getiriyor

    bva larda 4 ileri vites değilmiydi
    _____________________________




  • evet, ben düz vites için yazmıştım, kiralanan araçlar düz vites.
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanca01

    Arkadaşlar; araca özel multimedya navigasyon ile ilgili yeni bir şeyler öğrenen var mı? Konuyu uzun zamandır takip edemediğim için daha önce bahsedilmişse konu kalabalığı yapmamak için soruyorum, Renault, fluence özel multimedya navigasyon sistemi çıkartmış ve servisler bunu takıyor, aracın orjinal teyp ünitesi değişmiyor, sadece ekran kısmı değişiyor ve harita da igo 8, orjinal LCD ekranda görünen tüm bilgiler de yeni ekranda görülüyor. İlgilenen arkadaşlar varsa broşürü gönderebilirim. Fiyatı 1500TL


    Merhaba,

    Ben ilgileniyorum.. Broşür göndermeniz de çok makbule geçer tabii ki...

    Bu arada, bir de taktırmış olanların yorumlarını alabilseydik çok iyi olurdu... Zira, benzer bir ürün olan Necvox ile ilgili bazı olumsuz yorumları okuduktan sonra, böyle bir aparatı taktırma isteğim azaldı.

    Doğrusunu söylemek gerekirse, beni, söz konusu ürünün multimedia özelliğinden çok geri görüş kamerası özelliği cezbediyor..



    - Bu ürün sahibinden.com'da gördüklerinden değil! Bu ürünü takarken teyp ünitesi değişmiyor, yani orjinal teyp yerinde kalıyor, sadece konsol üzerindeki küçük lcd çıkartılıyor ve 7'' yeni lcd kısmı takılıyor. (sahibinden.com'daki tüm navigasyonlar teyp ünitesi ile birlikte geliyor, yani orjinal teyp sökülmesi gerekiyor)
    - Orjinal lcd'de gördüğün tüm bilgiler yeni 7'' ekranda da görülüyor.
    - Bu cihazda ortaya çıkabilecek olumsuzluklarda renault garantisinde, kendi orjinal aksesuar gamında satıyor!
    - Harita tomtom değil igo8
    - Anladığım kadarıyla geri görüş kamerası da paketin içerisinde!
    - Fiyatı da 1500TL






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanca01 -- 28 Ağustos 2012; 21:40:25 >
    _____________________________
    Onu Özlüyorum. Aslında onu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama onu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü, çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. Onu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 78 yıl sonra onunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. Onun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. Onu arıyorum..

    1881 - ∞




  • İğrenç bagaj kolları ve bagajın üst kısmındaki yağlı demirlerden uzun yolculuk yaptıktan sonra iyice nefret etmeye başladım. Kolların altına birşey koyarsın kapanmaz, demirlerin altına yüksek bavul sığmaz. Bu ne be

    Bir ara bu sayfalarda bagaj kollarını söktürüp pistonlu sistem yaptıran vardı. Ya da bir tanıdığının yaptırdığını söylemişti...

    Ankara'da bu sistemi yapan ya da yapacak kabiliyeti olan var mıdır?

    Bulsam böyle bir yer direk yaptıracağım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanca01

    - Bu ürün sahibinden.com'da gördüklerinden değil! Bu ürünü takarken teyp ünitesi değişmiyor, yani orjinal teyp yerinde kalıyor, sadece konsol üzerindeki küçük lcd çıkartılıyor ve 7'' yeni lcd kısmı takılıyor. (sahibinden.com'daki tüm navigasyonlar teyp ünitesi ile birlikte geliyor, yani orjinal teyp sökülmesi gerekiyor)
    - Orjinal lcd'de gördüğün tüm bilgiler yeni 7'' ekranda da görülüyor.
    - Bu cihazda ortaya çıkabilecek olumsuzluklarda renault garantisinde, kendi orjinal aksesuar gamında satıyor!
    - Harita tomtom değil igo8
    - Anladığım kadarıyla geri görüş kamerası da paketin içerisinde!
    - Fiyatı da 1500TL



    kardeş bu sistemi ilk baktığımızda sahibinden.com'da satılanlar bire bir aynı idi. zaten marka/model belli. çakması falan değildi. en azından kesinlikle IGO8 vardı.

    bilmiyorum hatırlar mısın, IGO8 olduğu için beni etkilediğini falan yazmıştım.
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir




  • İ<3Rowing bende 1.6 extreme BVA var. herşeyi sorabilisin.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanca01

    - Bu ürün sahibinden.com'da gördüklerinden değil! Bu ürünü takarken teyp ünitesi değişmiyor, yani orjinal teyp yerinde kalıyor, sadece konsol üzerindeki küçük lcd çıkartılıyor ve 7'' yeni lcd kısmı takılıyor. (sahibinden.com'daki tüm navigasyonlar teyp ünitesi ile birlikte geliyor, yani orjinal teyp sökülmesi gerekiyor)
    - Orjinal lcd'de gördüğün tüm bilgiler yeni 7'' ekranda da görülüyor.
    - Bu cihazda ortaya çıkabilecek olumsuzluklarda renault garantisinde, kendi orjinal aksesuar gamında satıyor!
    - Harita tomtom değil igo8
    - Anladığım kadarıyla geri görüş kamerası da paketin içerisinde!
    - Fiyatı da 1500TL



    kardeş bu sistemi ilk baktığımızda sahibinden.com'da satılanlar bire bir aynı idi. zaten marka/model belli. çakması falan değildi. en azından kesinlikle IGO8 vardı.

    bilmiyorum hatırlar mısın, IGO8 olduğu için beni etkilediğini falan yazmıştım.



    hatırlıyorum üstad, ben de haritanın sorun olmadığını her haritayı çakabileceğimi söylemiştim :) önemli olan tek parça olması idi, necvox ve diğer modellerin hepsi için o sahibinden.com'daki firmalara mesaj attım ama gelen cevap aynı idi! hepsi çift ünite, yani teyp değişiyor. Kataloğun en altında da görebilirsin bunda ana ünite değişmiyor ve renault tarafından satılıyor, cazip yanı bu. gerçe 1500 eder mi tartışılır, bana göre verilir, çünkü orjinal yerine oturuyor, camdaki fazlalık beni uyuz ediyor, ortada kablo olması vs. geri görüş kamerası da ayrı bir güzellik.
    _____________________________
    Onu Özlüyorum. Aslında onu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama onu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü, çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. Onu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 78 yıl sonra onunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. Onun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. Onu arıyorum..

    1881 - ∞




  • arkdaşlar ben aracı yeni aldın 1.5 extreme edition park sensörü sis lambası kol dayama arka perdeler var ama yağmur sensörü varmı bilmiyorum 110 hp lik araç ayrıca kararan dikiz aynası bilmiyorum varmu varsa bunların olup olmadığını nasıl anlarım bilen varsa yazarsa sevinirim
    _____________________________
    hangi geceye zincir vurmuşlarda sabah olmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanca01

    hatırlıyorum üstad, ben de haritanın sorun olmadığını her haritayı çakabileceğimi söylemiştim :) önemli olan tek parça olması idi, necvox ve diğer modellerin hepsi için o sahibinden.com'daki firmalara mesaj attım ama gelen cevap aynı idi! hepsi çift ünite, yani teyp değişiyor. Kataloğun en altında da görebilirsin bunda ana ünite değişmiyor ve renault tarafından satılıyor, cazip yanı bu. gerçe 1500 eder mi tartışılır, bana göre verilir, çünkü orjinal yerine oturuyor, camdaki fazlalık beni uyuz ediyor, ortada kablo olması vs. geri görüş kamerası da ayrı bir güzellik.

    dediğin gibi etrafta hiçbir ekstra şeyin olmaması çok büyük avantaj. bir başka avantajı da güç gereksiniminden kurtarması

    ama yine de 1500TL'ye bir ipad alınabiliyor olması, arabada Spartacus seyretmeyei sevenleri daha çok etkiler sanki :)





    silecek kolunda "auto" yazısı varsa tamamdır, yada aracın camına bi kova su atacaksın :)
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbıfbfbfb

    arkdaşlar ben aracı yeni aldın 1.5 extreme edition park sensörü sis lambası kol dayama arka perdeler var ama yağmur sensörü varmı bilmiyorum 110 hp lik araç ayrıca kararan dikiz aynası bilmiyorum varmu varsa bunların olup olmadığını nasıl anlarım bilen varsa yazarsa sevinirim

    Extreme donanımda far sensörü yağmur sensörü hız sabitleme kararan dikiz ayna mevcut değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    quote:

    Orijinalden alıntı: HOUSTON16

    bu sabah serviste broşurer vardı dıkkatımı cektı bagaj havuzu 300tl cıvarıydı.



    bagaj havuzumu satabilirim :)))) hala bende duruyo :))

    bu arada ortalama rekoru 3.5 ile hala bende :)))))

    mrb
    bu yakıt tüketimi konusu beni en sonunda arabaya gaz döküp yaktırır herhalde
    aracım 1.5 Dynamic EDC 110 beygir 2012 Ocak çıkışlı daha 6bin km deyim
    ortalamam sağolsun 8 lt nin altına düşmedi

    sadece bir defa yaklaşık 600 km lik otoban kullanımım oldu onda da yanılmıyorsam 7 lt civarındaydı veya 6.5 olabilir her depoyu fullediğimde yol bilgisayarını sıfırlıyorum. şu an sadece sehir içi yaklaşık 400 km kullanımım var ortalama 8.3 lt diyor. kafayı yememek elde değil.
    servise götürdüm arkadaş önce hanıma kabahat buldu gaza basamıyordur çok basıyordur falan dedi. sonra ben "bu ortalama sadece benim kullanımım 2 aydır eşim kullanmıyor" deyince bu sefer gaz pedalindeki kaptör ayarlarından onlara daha tam alışmadığımdan bahsetti. deneme sürüşüne çıktık. Ona bahane bulacaktı herhalde. sonra "Hocam sen ne kadar yumuşak sakin araba kullanıyorsun" demek zorunda kaldı. Çünkü genelde arka koltukta iki küçük çocukla seyahat etmek zorunda olduğum için (çocukların araba koltukları da yok) sanki yumurta taşıyormuş gibi araba kullanırım. Ani hız yapmam. ani frene basmam. yokuşun y sini görünce ayağımı gazdan çekerim. kırmızı ışığı uzaktan görünce ayağımı gazdan çekerim. gaza daha kesinlikle yarım gazdan fazla basmışlığım yoktur. (Birkaç şehir dışı yolculuğum hariç). daha ne yapayım arkadaş.. Arabayı kucağıma alıp mı götüreyim.
    Kime sorsam araba yeni 5-6 bin km. sonra değişir diyor. Servisteki görevli "ilk bakımdan 2 bin km sonra değişir diyor.

    Aracı ilk aldığımızda kış mevsimiydi yaz gelsin değişir dedik. yaz geldi araba yazın geldiğini farkedemedi herhalde. Mevsim tanıtma sistemi mi açık değil acaba
    14 senelik şoförüm. anlayan birisi lütfen bana bu aracı nasıl kullanacağımı anlatsın.
    Teşekkürler.
    (Bu arada sormayı unuttum bu kaptör ayarı ne ola ki! bilen var mı)
    _____________________________
    2011 fluence 1.5 dynamic edc duman gri




  • bizim araçlarda gaz teli yok biliyosunuzdur. gaz ayarı elektronik olarak gönderiliyor..

    aracın tüketim sıralaması şöyle oluyor hocam

    Kış > Yaz > Bahar ayları... sıcaklık 13-15 derecelere geldiğinde en iyi değerleri yakalıyorsunuz. Benim o rekorlar da o dönemlerde geliyor zaten.

    ancak sizinki hakkaten fazla...

    şunu bi dener misiniz?

    düz yolda, hız sabitleyici kullanabildiğiniz durumlarda bi hız sabitleyiciyle gidin. bide tamamen kontrol sizdeyken gidin. Bakalım arada fark çıkacak mı? eğer fark varsa kabahatli olan sizsiniz...

    ben mesela aracı her gün kullandığım için, gaza hakimim ve hız sabitleyici ile aynı değerleri yakalıyorum.

    örnek vermem gerekirse hız sabitleyici açıkken anlık değerleriniz 4 lt civarındaysa, ama aynı koşullarda siz 5.5 anlık değeri görüyorsanız kabahat sizde...

    usta bir ayak 4'ü kesin yakalar, 4.2-4.3 hadi 4.5 yanılma olabilir bence. yola göre tabi...
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanarya46

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    quote:

    Orijinalden alıntı: HOUSTON16

    bu sabah serviste broşurer vardı dıkkatımı cektı bagaj havuzu 300tl cıvarıydı.



    bagaj havuzumu satabilirim :)))) hala bende duruyo :))

    bu arada ortalama rekoru 3.5 ile hala bende :)))))

    mrb
    bu yakıt tüketimi konusu beni en sonunda arabaya gaz döküp yaktırır herhalde
    aracım 1.5 Dynamic EDC 110 beygir 2012 Ocak çıkışlı daha 6bin km deyim
    ortalamam sağolsun 8 lt nin altına düşmedi

    sadece bir defa yaklaşık 600 km lik otoban kullanımım oldu onda da yanılmıyorsam 7 lt civarındaydı veya 6.5 olabilir her depoyu fullediğimde yol bilgisayarını sıfırlıyorum. şu an sadece sehir içi yaklaşık 400 km kullanımım var ortalama 8.3 lt diyor. kafayı yememek elde değil.
    servise götürdüm arkadaş önce hanıma kabahat buldu gaza basamıyordur çok basıyordur falan dedi. sonra ben "bu ortalama sadece benim kullanımım 2 aydır eşim kullanmıyor" deyince bu sefer gaz pedalindeki kaptör ayarlarından onlara daha tam alışmadığımdan bahsetti. deneme sürüşüne çıktık. Ona bahane bulacaktı herhalde. sonra "Hocam sen ne kadar yumuşak sakin araba kullanıyorsun" demek zorunda kaldı. Çünkü genelde arka koltukta iki küçük çocukla seyahat etmek zorunda olduğum için (çocukların araba koltukları da yok) sanki yumurta taşıyormuş gibi araba kullanırım. Ani hız yapmam. ani frene basmam. yokuşun y sini görünce ayağımı gazdan çekerim. kırmızı ışığı uzaktan görünce ayağımı gazdan çekerim. gaza daha kesinlikle yarım gazdan fazla basmışlığım yoktur. (Birkaç şehir dışı yolculuğum hariç). daha ne yapayım arkadaş.. Arabayı kucağıma alıp mı götüreyim.
    Kime sorsam araba yeni 5-6 bin km. sonra değişir diyor. Servisteki görevli "ilk bakımdan 2 bin km sonra değişir diyor.

    Aracı ilk aldığımızda kış mevsimiydi yaz gelsin değişir dedik. yaz geldi araba yazın geldiğini farkedemedi herhalde. Mevsim tanıtma sistemi mi açık değil acaba
    14 senelik şoförüm. anlayan birisi lütfen bana bu aracı nasıl kullanacağımı anlatsın.
    Teşekkürler.
    (Bu arada sormayı unuttum bu kaptör ayarı ne ola ki! bilen var mı)

    Hocam benim araç ta 2012-Ocak çıkışlı..

    İlk aylarda şehir içi ortalamam 7,2-7,3 civarlarındaydı. Şimdi ise 6,5-6,6.....

    Tarif ettiğiniz kullanım tarzından ötesi aracı kucağınıza alıp taşımak dediğiniz gibi..

    Şehirler arası ise 4 lt'yi gördüm...

    Şehir içi kullanım tarzım ise sizinki kadar yumuşak olmasa da cok ta sert kullanmam...

    Hangi şehirdesiniz bilmiyorum benim verdigim şehir içi ortalaması Ankara için. İstanbul'da bile olsanız 8 lt'nin üstü çok...

    Hadi diyelim çok sıkışık trafikte kullanıyorsunuz da bu yüzden ortalama yüksek.. Ama şehirler arasında arabayı 130-140 km süratle kullansanız bile en fazla 5,5 lt ortalama görürsünüz... 7 litre olmasına şaşırdım doğrusu...

    Servisler neden her zaman suçu önce kullanıcının üstüne atmak isterler anlamak zor...

    Msaltik hocam 3,5 ortalamayı yokuş aşagı giderken mi tutturdun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • yok hocam yokuş aşağı 0.0 oluyo biliyosun :)) 172km'nin ortalamasıdır o...

    şunu söyleyeyim sana ilaveten 8 değeri gerçekten çok... uzun yoldaki 7 ise çok bile değil, başka bişe...

    bakın Scenic ile 120 sabitli, otobanda 150ye sabitli, bi arada 194km/h yapacak şekilde Eskişehir-Trabzon yolculuğu yaptım. ortalama 5.45lt/100km

    aynı yolculukta benzer kullanımda çanakkaleye falan gitmiştim. toplamda 3200km civarında yol yaptım. 174lt yakıt harcadım. o da 5.5 gibi bişe yapıyor...

    Fluence olsa 5.0 olurdu demekki

    bu arada klima %50-60 civarında açıktı tüm seyahat km'si boyunca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msaltik -- 28 Ağustos 2012; 19:43:06 >
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.