Şimdi Ara

Renault Çift Kavramalı Otomatik Vitesi ' EDC ' Kullanıcı Yorumları.. (Genel Konu) (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
283
Cevap
10
Favori
160.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yusuf senin araç kullanım tarzını algılıyor ama benimki gerizekalı herhalde . Şehiriçinde istediğim şeylerin çoğunu yapmıyor .
    Sana aracınla kazasız huzurlu günler dilerim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    öncelikle teşekkürler allah kazasız belasız kullanmak nasipetsin hepimize...
    Yusuf senin araç kullanım tarzını algılıyor ama benimki gerizekalı herhalde . Şehiriçinde istediğim şeylerin çoğunu yapmıyor .
    Sana aracınla kazasız huzurlu günler dilerim .


    ben genelde sakin kullanırım zaten otomatik almaktaki esas amacım buydu o yüzden problem yaşamıyorum sanırım hatta evime gitmek için dik yokuş çıkmak zorundayım dik yokuşta manuele geçip 1 veya 2 yi kullanmak çözüm oluyor tavsiye ederim.

    şehiriçinde sıkışık trafikte zaten gaza basmadan araç hareket ediyor pek zor değil ama tüm otomatiklerde olduğu gibi kararsız kalmaması için gaz pedalına fazla yüklenmemek gerekiyor sanırım aracın ilerlemesi için gaza az dokunup vites değişimini beklemek gerekiyor .Yinede şikayetinizi mutlaka bildirin derim.Daha önce chrysler concorde ,hyundai santa fe,jetta dsg kullandım hepsindede aynı şekilde gaza az dokunup aracın ilerlemesini vites değişimini beklemek sıkıcıda olsa gerekiyor.ben böyle kullandım problem yaşamadım ama istanbuldaysanız trafik gerçeğide var Allah kolaylık versin derim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf_1977 -- 28 Haziran 2011; 17:27:14 >




  • bende de megane edc var kilit olay eger onun bos degil ise ilk vitesde gaz az bas birk ikiye atsin sonra gazina bas. yokusta butun yari otomatikler otomatik ikiye atinca sikinti yasar ama dizelde tork nedeni ile en azindan yokusu cikacagini bilirsin benzinli toyota mmt de allah kerim dersin. dedigin gibi mqnuele gecmek dar ve dik yokuslarda mantikli
  • aracınızı servise götürün o zaman sadece sizin arabanız problemli diye tüm araçları ne diye zan altında bırakıyorsunuz isteyen gidip test etsin etmeden yorumlara göre almasın. ben düz yolda kullanmadım ayrıca şehir içinde kullandım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: FaTaLiTY41
    citroen c4 dizel otomatiğide megane edc yi de test ettim megane edc kesinlikle citroen c4ten daha iyi şanzıman olarak. citroende 1den 2ye atarken biri sizi dürter gibi bir tepki veriyor araba. megane edcde hiç böyle bişey yok vites geçişlerini hissetmiyorsunuz bile. yok edc batırdı yok kararsız kalıyor gibi yorumlar çok saçma bence ya bu arkadaşlar edc değil başka bişey kullanıyor ya da farklı bi durum var.

    10 dakikalık test sürüşüyle yaptığımız yorumlara saçma deyip lütfen sinirlerini germeyin insanın.
    6 aydır günümün yarısı EDC ile geçiyor . Başka bir şey kullanmıyorum , EDC kullanıyorum . Aptal yerine koymayın insanı .
    problem var diyorsak vardır .
    Geçmişe dönük hiç okumuyorsunuz forumu . düz yolda sıkıntı yok diyoruz yağ gibi akıyor ...
    Yorumlarımızı yaparken dikkat edelim lütfen .





  • quote:

    Orijinalden alıntı: me-de

    bende de megane edc var kilit olay eger onun bos degil ise ilk vitesde gaz az bas birk ikiye atsin sonra gazina bas. yokusta butun yari otomatikler otomatik ikiye atinca sikinti yasar ama dizelde tork nedeni ile en azindan yokusu cikacagini bilirsin benzinli toyota mmt de allah kerim dersin. dedigin gibi mqnuele gecmek dar ve dik yokuslarda mantikli


    Aynen öyle kalkışlarda çok yoğun değilse trafik gaza basmıyorum bile yani biraz otomatiğin mantığını çözmek lazım performans için yaratılmamış bunlar ama herkes bizim gibi sakin kullanmak zorunda da değil tabi araç alırken iyi araştırmak lazım gaza yüklendiğin zaman atak kullanmak istediğin zaman mutlaka şaşırır her otomatik şanzımanda olduğu gibi dsg li jetta da kullandım ilk kalkışta hızlı ama ara hızlarda oda şaşırıyor emin olun teknoloji şimdilik bu kadarını yapabiliyor malesef ama bunun dışında cvt şanzımanlı suzukide hiç böyle şeyler olmuyor çünkü sonsuz kasnak sistemi var.

    kısacası EDC şanzuman çok başarılı diye düşünüyorum kesinlikle alınabilir ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf_1977 -- 29 Haziran 2011; 8:31:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96

    Renault vites yapmayı öğrenmiş, vites kolu yapmayı öğrenememiş



    Malzemeden çalmamış!

    reno malzemeden çalanların başında gider....aman yapma yahuuu

    basit bir örnek..renoya sor bakalım triger kayış aksesuar seti kaç km de bir değişiyor ve fiyatı ne...birde fordunkini veya başka bildik popüler bir markayı öğren...farka bak...düşün ve bana hak ver fark yok diyorsan sallıyorsun derim...bu işlerin içindeyim...iyi bilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96

    Renault vites yapmayı öğrenmiş, vites kolu yapmayı öğrenememiş



    Malzemeden çalmamış!

    reno malzemeden çalanların başında gider....aman yapma yahuuu

    basit bir örnek..renoya sor bakalım triger kayış aksesuar seti kaç km de bir değişiyor ve fiyatı ne...birde fordunkini veya başka bildik popüler bir markayı öğren...farka bak...düşün ve bana hak ver fark yok diyorsan sallıyorsun derim...bu işlerin içindeyim...iyi bilirim



    Buradaki espriyi anlamayacak kadar fanatiklik bürümüş sizi.(Yani eğer malzemeden çalsa vites kolunu kısa yapardı diyerek espriyle karışık eleştirme.) Asıl anlamadan saçma-sapan yorumlarla sallayan sizsiniz. Bu işlerin içinde olmanız bu cümleleri yazma hakkını vermez. Ben Renault'un bu vites kolunu beğenmediğimi değişik mesajlarımda dile getirdim.

    İmzamdaki araca bakıp saçma-sapan yorumlar yapanlara cevap vermeyeceğim diyorum ama yine de yazdım.

    Vites kolu konusunda yazdığım bir mesajı anlamadan genelleme yapmanız kabül edilemez. Ben vites kolu için mesaj yazdım Renault'un bütün parçalarını kapsadı. Asıl anlamadan sallama işte bu.


    Trigoner kayışının konu ile bağlantısı ne. Ford ve bildik başka bir marka ile ilgili bu mesajda hangi bilgi ve değerlendirme var. Önce okuduğunuzu anlayın lütfen?


    Eğer yazmak istersem bir daha şahsınızdan izin almadan yazmam. Zaten belirtmişsiniz. "Öyle ya bu işlerin içindeyim...iyi bilirim"

    diyerek neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*
    quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo
    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*
    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96
    Renault vites yapmayı öğrenmiş, vites kolu yapmayı öğrenememiş

    Malzemeden çalmamış!

    reno malzemeden çalanların başında gider....aman yapma yahuuu
    basit bir örnek..renoya sor bakalım triger kayış aksesuar seti kaç km de bir değişiyor ve fiyatı ne...birde fordunkini veya başka bildik popüler bir markayı öğren...farka bak...düşün ve bana hak ver fark yok diyorsan sallıyorsun derim...bu işlerin içindeyim...iyi bilirim

    Buradaki espriyi anlamayacak kadar fanatiklik bürümüş sizi.(Yani eğer malzemeden çalsa vites kolunu kısa yapardı diyerek espriyle karışık eleştirme.) Asıl anlamadan saçma-sapan yorumlarla sallayan sizsiniz. Bu işlerin içinde olmanız bu cümleleri yazma hakkını vermez. Ben Renault'un bu vites kolunu beğenmediğimi değişik mesajlarımda dile getirdim.
    İmzamdaki araca bakıp saçma-sapan yorumlar yapanlara cevap vermeyeceğim diyorum ama yine de yazdım.
    Vites kolu konusunda yazdığım bir mesajı anlamadan genelleme yapmanız kabül edilemez. Ben vites kolu için mesaj yazdım Renault'un bütün parçalarını kapsadı. Asıl anlamadan sallama işte bu.
    Trigoner kayışının konu ile bağlantısı ne. Ford ve bildik başka bir marka ile ilgili bu mesajda hangi bilgi ve değerlendirme var. Önce okuduğunuzu anlayın lütfen?
    Eğer yazmak istersem bir daha şahsınızdan izin almadan yazmam. Zaten belirtmişsiniz. "Öyle ya bu işlerin içindeyim...iyi bilirim"
    diyerek neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz?

    senin "yine sana göre" anlaşılamama gibi bir sorunun var galiba......yine volvo konusunda olduğu gibi aynı dertten muzdarip herkese kızıyorsun
    yok biz seni anlıyoruzda senin çevrendeki dünyayı anlayamamak gibi ufak bir sorunun var galiba
    yazılanları birkaç kere okumadan cevap yazmaması gereken ben değilim...sensin....
    haydi sağlıcakla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 2 Temmuz 2011; 4:27:24 >




  • Konuya donelim dostlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*
    quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo
    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*
    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96
    Renault vites yapmayı öğrenmiş, vites kolu yapmayı öğrenememiş

    Malzemeden çalmamış!

    reno malzemeden çalanların başında gider....aman yapma yahuuu
    basit bir örnek..renoya sor bakalım triger kayış aksesuar seti kaç km de bir değişiyor ve fiyatı ne...birde fordunkini veya başka bildik popüler bir markayı öğren...farka bak...düşün ve bana hak ver fark yok diyorsan sallıyorsun derim...bu işlerin içindeyim...iyi bilirim

    Buradaki espriyi anlamayacak kadar fanatiklik bürümüş sizi.(Yani eğer malzemeden çalsa vites kolunu kısa yapardı diyerek espriyle karışık eleştirme.) Asıl anlamadan saçma-sapan yorumlarla sallayan sizsiniz. Bu işlerin içinde olmanız bu cümleleri yazma hakkını vermez. Ben Renault'un bu vites kolunu beğenmediğimi değişik mesajlarımda dile getirdim.
    İmzamdaki araca bakıp saçma-sapan yorumlar yapanlara cevap vermeyeceğim diyorum ama yine de yazdım.
    Vites kolu konusunda yazdığım bir mesajı anlamadan genelleme yapmanız kabül edilemez. Ben vites kolu için mesaj yazdım Renault'un bütün parçalarını kapsadı. Asıl anlamadan sallama işte bu.
    Trigoner kayışının konu ile bağlantısı ne. Ford ve bildik başka bir marka ile ilgili bu mesajda hangi bilgi ve değerlendirme var. Önce okuduğunuzu anlayın lütfen?
    Eğer yazmak istersem bir daha şahsınızdan izin almadan yazmam. Zaten belirtmişsiniz. "Öyle ya bu işlerin içindeyim...iyi bilirim"
    diyerek neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz?

    senin "yine sana göre" anlaşılamama gibi bir sorunun var galiba......yine volvo konusunda olduğu gibi aynı dertten muzdarip herkese kızıyorsun
    yok biz seni anlıyoruzda senin çevrendeki dünyayı anlayamamak gibi ufak bir sorunun var galiba
    yazılanları birkaç kere okumadan cevap yazmaması gereken ben değilim...sensin....
    haydi sağlıcakla



    Kimseye kızmıyorum; şahsa karşı saldırıya ve "sen" diliyle konuşmaya karşıyım. Konu mesajın içeriğidir. Mesajın içeriğinden hareketle insanlara saldırma gibi hareketi kimse onaylamaz.

    Konu hakkında bilgin varsa konuş; yoksa konu hakkında mesaj yollayan kişi ile ilgili yorum yapma. Burası kişilerin konuşulduğu yer değil.
    Tanımadığın, yüzünü dahi görmediğin mesaj sahibi hakkında konuşulmaz.

    Konuyu kirletmeme adına:

    "haydi sağlıcakla"




  • Merhaba. Merak ettiğim bazı konular var. 1- İlk mesajdaki tanıtım yazısında iki kavrama olduğu, biri kavramada olduğunda diğerinin boşta olduğunu yazıyor. Peki araç drive (D) konumunda iken durduğumuzda motor nasıl stop etmiyor? 2- Bu EDC şanzımanın baskı balata değişim ve bakım maliyeti serviste ne kadardır? Şanzıman kaç KM sonra bakıma girmelidir?
  • Yeni bir teknoloji oldugundan o soruların cevabını servis verir ancak.
  • Bizim milletimiz otomatik araç kullanmayı bilmez

    30 binde baskı-balatayı eline alırsın diyorum :D
  • megane hb dynamic edc alalı yakalık 1 ay oldu haluk abinin de yorumlarıyla baya bir araç inceleme şansımız oldu sonunda bizi yine renault paklar diyip magane aldım. yukarıdaki mesajlarda bir arkadaşımız sprinbooster yaptırmak gibi bişeyden bahsetmiş edc şanzıman 240tork üzerini kaldırmıyor bilgisi olsun bundan dolayı şanzumanı kuacağına alabilir manuel olsa sıkıntı yaşamaz tam tersine verimde alır. edc ile 1500km yol yaptım bunun 500km ş.dışı yakıt ortalamam şu anda 6,1 genel itibari ile sakin kullananan bir sürücüyüm bunun 5.8-5.9 gibi sabitleneceğini düşünüyorum. tgezer kardeşimiz edc ile sorun yaşadığını söylemiş bencede yaşıyordur istanbul trafiği için söyledikleri doğru. ancak benim kanımca şanzımanında bir problem var gibi görünüyor buda yazılımsal geldi bana. 1-2;2-1 vites geçişlerinde sıkışık trafikte bir kaç defa kararsızlık yaşadığını gördüm edc nin ancak büyütülecek bişey değil daha öncede otomatik araç kullandığım için tamamen gaz pedalına hakimiyetle alakalı bir durum bence. rampa inerken araç motor fireni esasına programlandığı için sabit vites eğiliminde biraz gaz verdiğinizde yükseltiyor. eğer yükseltmemekte ısrarcı ise bence bir sorun var gibime geldi. bu durumlarda bence küçük servislerdense mais servislerine göstermek daha mantıklı olur. araç hafızasında eşleşen daha önceden kaydedilmiş bir arıza dışında arıza yapmışsa bunu bilgisayara bağladıklarında da göremez kendi arıza ekranıda göremez.

    genel olarak söyleyecek olursak ben aracı aldığıma iyi etmişim diyorum büyük rahatlık büyük konfor. yol tutuşu ile ilgili sıkıntı görmedim genelde oldukça iyi koltukları oldukça rahat konfor özellikleri çok iyi motor performansı 110ps kesinlikle yeterli hızlanmaları benim tepemden aşıyor. tabiki bu söylediklerim kişisel görüşlerim. handikapları yokmu elbette var keşke aynaları otomatik katlayabilen arac kilitlediğimde camlarıda kaldırabilse yada donanımı ve tertibatı olmasına rağmen yanmayan gündüz farları yansa. ama şimdi bunlar yok diye tü kaka diyemem. vw almayı bende düşündüm polo 1.6 90ps dsg trendline 45bin lira jetta comfortline 58bin lira olunca birde doğuş çalışanları ne hikmettir anlamadım müşterilere it muamelesi yapınca ki bu tavırlarına rağmen bu aracı alsam kendi kişiliğimden şüphe ederdim. gittim renault aldım keyfini çıkarmaya çalışıyorum umarım ilerleyen zamanda da bu şekilde devam eder.




  • Değerlendirmelerin icin teşekkür ederim. Önceki aracım. Mondeo2000 dizel otm idi. Uzun süre arkadaşımın ceed dizel otm kullandım. Mondeo tam otm degildi. Ceed tam otm. 2 aractada edc ile yaşadıklarımın hiçbirini yasamadım. Bunu ilk defa otomatik vitesli araç kullanmadığımı belirtmek icin yazdım.

    Cam kaldırma vs gibi facia seyler ayrı bir olay zaten.
    Bir daha ne edc ne de Reno alırım. Kimseye de tavsiye etmem artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afrasyab77

    megane hb dynamic edc alalı yakalık 1 ay oldu haluk abinin de yorumlarıyla baya bir araç inceleme şansımız oldu sonunda bizi yine renault paklar diyip magane aldım. yukarıdaki mesajlarda bir arkadaşımız sprinbooster yaptırmak gibi bişeyden bahsetmiş edc şanzıman 240tork üzerini kaldırmıyor bilgisi olsun bundan dolayı şanzumanı kuacağına alabilir manuel olsa sıkıntı yaşamaz tam tersine verimde alır. edc ile 1500km yol yaptım bunun 500km ş.dışı yakıt ortalamam şu anda 6,1 genel itibari ile sakin kullananan bir sürücüyüm bunun 5.8-5.9 gibi sabitleneceğini düşünüyorum. tgezer kardeşimiz edc ile sorun yaşadığını söylemiş bencede yaşıyordur istanbul trafiği için söyledikleri doğru. ancak benim kanımca şanzımanında bir problem var gibi görünüyor buda yazılımsal geldi bana. 1-2;2-1 vites geçişlerinde sıkışık trafikte bir kaç defa kararsızlık yaşadığını gördüm edc nin ancak büyütülecek bişey değil daha öncede otomatik araç kullandığım için tamamen gaz pedalına hakimiyetle alakalı bir durum bence. rampa inerken araç motor fireni esasına programlandığı için sabit vites eğiliminde biraz gaz verdiğinizde yükseltiyor. eğer yükseltmemekte ısrarcı ise bence bir sorun var gibime geldi. bu durumlarda bence küçük servislerdense mais servislerine göstermek daha mantıklı olur. araç hafızasında eşleşen daha önceden kaydedilmiş bir arıza dışında arıza yapmışsa bunu bilgisayara bağladıklarında da göremez kendi arıza ekranıda göremez.

    genel olarak söyleyecek olursak ben aracı aldığıma iyi etmişim diyorum büyük rahatlık büyük konfor. yol tutuşu ile ilgili sıkıntı görmedim genelde oldukça iyi koltukları oldukça rahat konfor özellikleri çok iyi motor performansı 110ps kesinlikle yeterli hızlanmaları benim tepemden aşıyor. tabiki bu söylediklerim kişisel görüşlerim. handikapları yokmu elbette var keşke aynaları otomatik katlayabilen arac kilitlediğimde camlarıda kaldırabilse yada donanımı ve tertibatı olmasına rağmen yanmayan gündüz farları yansa. ama şimdi bunlar yok diye tü kaka diyemem. vw almayı bende düşündüm polo 1.6 90ps dsg trendline 45bin lira jetta comfortline 58bin lira olunca birde doğuş çalışanları ne hikmettir anlamadım müşterilere it muamelesi yapınca ki bu tavırlarına rağmen bu aracı alsam kendi kişiliğimden şüphe ederdim. gittim renault aldım keyfini çıkarmaya çalışıyorum umarım ilerleyen zamanda da bu şekilde devam eder.


    +1
    aracım fluence priv. edc
    yaklaşık 600km oldu. almadan önce bende vw grubuna çok takıldım ama söylediklerine katılıyorum. alırken baya teredütte kaldım. dizel çift kavramalı otomatik için pek seçenek yok zaten. araçtan şimdillik memnunum. bahsettiğin bazı ayrıntıları saymazsak.

    benim için eksi yanları:
    araç 600 km de olduğundan mıdır bilinmez şimdilik şehir içi tüketim değerlerim 7,3- 7,5 civarında. düşeceğini umuyorum. :( (şehir Gaziantep)
    camların otomatik kapanmaması büyük bir ayıp gerçekten. alırken sormaya ve araştırmaya bile tenezzül etmediğim bir özellik.
    arkamys ses sistemi pek öyle aham şaham bişey değil. özellikle bas konusunda. yada ben henüz uğraşıp ayarlayamadım. max sesde bozuluyo gibi geldi bana. daha cd ile denemek nasip olmadı. radyo dinledim hep.
    şanzımanın yazılım güncellemesine ihtiyacı var ama dediğin gibi öyle karamsar olacak kadar kötü değil. absürt bi durumla karşılaşmadım henüz. Dsg kullanan arkadaşların bahsettiğide bu yönde aynı şeyleri yaşıyorlarmış bazen. dsg kullanmadım bilmiyorum. powershift ve alfanın yeni çift kavramalı şanzımanında da bazen kararsızlıklar yaşadığını okudum.


    + yanları:
    araç gerçekten c sınıfı için yeterli derecede konforlu, sessiz ( süspansiyonlarda biraz daha sessiz çalışsa mükkemmel diyebilirim).
    özellikle pütürlü asfalttaki yol sesi c sınıfı bir çok araçtan daha iyi bence.
    performans benim için tatmin edici. yüksek bi tork patlaması yaşanmasada tork dağılımı gayet iyi bence.
    donanım bir kaç eksiği dışında gayet yeterli (fiyatına göre)
    iç malzeme kalitesi benim mıncıkladığım kadarıyla jettadan üstün diyebilirim. (dış tasarım olarak jetta daha güzel görünüyor ama içeride olay tersine dönüyor. tasarım benim için ön planda değildi.)
    işçilik olarakda göze çarpan hatalar yok. ( mükemmel değil ama iyi)
    direksiyon park anında gayet güzel yumuşak hızlandıkça sertleşiyor. ama kesin bi geri bildirimi yok. konfor ağırlıklı. (bu konuda forda hastayyım).
    Süspansiyonlar yumuşak olsada yol tutuşu iyi. biraz yana yatıyor ama bence gayet stabil.
    Diz mesafesi omuz mesefasi bizim için gayet yeterli. içi ferah ve aydınlık. bagaj 530lt.
    Edc olayı araç kullanma alışkanlığımı değiştirdi gerçekten büyük keyif inanın manuel olarak pek denemedim diyebilirim. Güzel sürükleniyor.
    son olarak Kökeni yerli olmasada Tr de üretilmesi benim için küçük bi artı.

    aklıma gelenler şimdilik bunlar. sorular olursa cevaplamaya çalışırım.

    Kişisel kanaatim: araçtan şimdilik memnunum uzun dönemde ne olur bilemem. ilk defa renault aldım. tek aklıma takılan bu. özellikle edc konusunda ufak tefek aksamalar dışında uzun dönemde verimli şekilde arıza çıkarmadan çalışsırsa benim için en önemlisi bu olacak. edc olmasa renault bayine gidipte bakmazdım bile. f/p konusunda ben aracın iyi bi yerde olduğunu düşünüyorum.. belli miktarlarda para verip alınan araçlar sonuçta yüksek beklenti içine girmek herkesin hakkı. herkes aracının kusursuz olmasını istiyor.. AAAA renault mu aldın hoca sen naptın? passat niye almadın... Senin renault aldığına inanamıyorum... gibi eleştriler alıyorum. Ülkemizde herkes premium markalar kullanıyo tabii. takılmıyorum fazla. Ne kadar ekmek o kadar köfte atasözünü bilmeden atanlar oluyo haliyle. son zamlardan sonra millet araç fiyatlarını ya bilmiyo ya bol keseden atıyo...
    sahura ulaşmak için uzatıyorum :))
    son olarak şunu söyliyeyim araç daha yeni uzun dönemde beni üzmezse ben herkese tavsiye ederim...




  • akçay kardeşim ancelikle aracın hayırlı olsun allah kaza bela vermesin diyeyim. bahsettiğin konularda sanırım hemen hemen herkes aynı fikirde. artılar eksiler hemen hemen ortak. edc hakkındaki yorumlarında doğru ben bir haftadır manuel kullanmaya bi alıştım ki acaip keyf veriyor sanırım sende bunu yaşayacaksın aracın yeni olduğu için o yakıt ortalamalrı normal geldi zamanla düşecektir. senin aldığın tepkileri bende aldım ya o paraya renault mu alınır bende soruyorum bu paraya bu donanımda ne alınır passt dizel diyor adam aradaki 15-20bin liralık fark millete ne kadar kolay geliyor anlamış değilim. bide yokmu ikinci el mercedes alsaydın ya diyenler hepten delirtiyor beni. ben ikinci el araç almadım bu benim kendi aldığım 3. renaultum ilk ikiside clio hb di ilki 2001 ikincisi ise 2008di ikisinden de çok memnundum bu araçtanda memnun kalacağıma inanıyorum ki şu ana kadar çok memnunum. ha ilerde inşallah mercedeste alırım allah sağlık versin ama onuda sıfır alırım. millet sanıyoruki mercedes bmw kullananların derdi sıkıntısı yok yada passat kullananların abicim sorunsuz araba daha üretilmedi kimse inanmıyor. her aracın kendine göre handikapı var önemli olan minimal düzeyde olması. ufak tefek eksikler dışında araçlarımız cidden güzel en azından güvenlik noktasında sıkıntı yok. çoluk çocuk biniyoruz bu araçlara onların güvenliği önemli. ben işi güvenlik açısından düşünüyorum birazda renaultun 8 modelle girip 8de 8de çarpışma testlerinden 5 yıldız aldığı bence göz önünde bulundurulmalı. yeni kasa focus bile esp testlerinde kayış attı.ha kötü bir arabamı focus asla öyle bişey diyemem. yeni kasa e serisinin arka savurma probleminden şikayetli olanlar var kötü bir arabamı hayır, latitude kullananaların forumunu bir okuyun arkada savurma hissi çok fazlaymış sadece his diyorum kötü arabamı hayır. kısaca demek istediğim bunlar kul yapısı olur böyle vakalar türk polisi yakalar deyip araç kullanmaktan keyf almak lazım diyorum




  • afrasyab77 Sizin aracınızda hayırlı olsun... Allah kimseye kaza bela vermeden mutlu mesut binmeyi nasip etsin...
    Zamanında avrupa arabaya ancak kaymak tabaka binebiliyordu. şimdiki nesil hariç Türk milleti olarak %99 muz araç kullanmayı ya tofaş kuş serisinde yada renault 12 lerde öğrendik. O araçlarda öğrenenler, kullananlar yada binenler için şimdiki araçlar gerçekten büyük nimet. Tabiki o araçlarla şimdiki araçların teknolojisini kıyaslamak büyük haksızlık olur. Ben çocukken ilk aracımız renault 12 ts ydi, daha sonra murat 131 ve 1988 yılında sıfır kartal aldık yeni görünümlü. Sağolsun kartala 22 sene bindik. çok kahrımızı çekti. ama geçen sene sattık. İlk aldığımız yıllarda bizim mahallede toplam 2 araba vardı. Şimdi annemlere gittiğim zaman park edecek yer bulamıyorum. Allah herkese daha fazlasını versin tabii. Milletimiz çok daha iyilerine layık. Ancak hastalık derecesinde bu aracların kulu olmaya gerek yok. aldıysan keyfini çıkarıp bineceksin. alanada hayırlı olsun güle güle bin diyeceksin... Hiçbir marka babamızın oğlu değil. ihtiyaçlara hangisi cevap veriyosa onu almak en doğrusu. Gönül isterki %100 yerli bi aracımız olsada alıp binebilsek.
    Benim şahsi olarak 4 aracım. ilk aracım 2000 focus ghia, 2. arabam 2001 bora trendline, 3. aracımda linea 1,3 mjet active di. Hepsinin + ve - leri vardı. Aldım keyfini çıkararak bindim ve zamanı gelince değiştirdim. Allah kısmet ederde kazasız belasız bir sürede buna binebilrsek ne mutlu.




  • binersin inşallah akçay kardeşim neden binmeyesin ağız tadıyla binmek nasip olsun. aracın çok güzel ferah geniş konforlu donanımı yerinde hem baya baya heybetli bir araç fluence. hani arada bir kendi kendime acaba flu mu alsaydım dediğim oluyor. benim anlamadığım genelde insanlarda vay şurası şöyle burası böyle bak filan arıza yapmış gibi gereksiz yere sadece olumsuzlukların dile getirlimesi. abicim senede 250bin renault araç satılıyor %10u arıza yapsa büyük oranmış gibi geliyor peki kaç honda satılıyor yada kaç hyundai örneğin 25bin sattı %10u ne yapar 2500 yani mantık bu oran bu. renault gerçekten güzel araçlar üretiyor. yol tutuşu konforu motorlarının sağlamlığı. arıza olmazmı olacak elbet kul yapısı bu üstadım geçtiğimiz aylarda bizim şirketin vw caddy nin bize yaşattıklarını başkası yaşasa vw yemin eder bir daha binmez sadece şunu söyleyim 50bin km de 2 baskı balata set halinde değişti 3.ye şanzıman komple değişti ve hiç biri garantiye girmedi 50bin deki aracın rot başları rotlar rotiller ve ön cam silecek mekanizmasıda komple değişince isyan bayrağını çektik 6bin lirayı geçti vallahi billahi yaptığımız masraf ha bize denk gelmiştir o ayrı şimdi ben nasıl vw kötü ve kalitesiz araç yapıyor diyebilirim. bunlar ayrı konularda araca dönecek olursak araç motor performansı çok hoşuma gidiyor 110ps 240 tork kesinlikle atak yalnız edc yi biraz anlamak gerekiyor huyunu suyunu kaptığın zaman ve manuel kullanımada kendini alıştırdğın zaman çok güzel çok eğlenceli sonuçlar ortaya çıkıyor.

    bazı arkadaşlar sollamada gazı diplediğimde araç şöle bir saniye kadar kalıor diyorlar :) iide bu araç tam otomatik değilki bununla kick down yapmak için gazı önce diplemek yerine önce ayaklarını gazdan çekip sonra diplemeyi bir denemeliler yada gerektiği yerde manuel müdahale konusunda üşengeç olmamak lazım . ama laf aramızda bazan bu edc nin benden daha iyi vites değiştirdiğini düşünüyorum :)




  • manuel olayı keyifli olduğuna şüphem yok. ancak ben biraz ters adamım. vitesi iterek artırmak yerine çekerek artırmaya çalışlıyorum. :D Nedense kafamda öyle bi izlenim var. Bu davranışı yıkmadan manuel kullanmak benim için biraz sakat.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.