Şimdi Ara

Renault 19 Europa LPG Ve Hız Sorunu? Lütfen İçeri!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
7.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bizde 1996 model hidrolik direksiyon ve klimalı Renault 19 var. Babam 4 sene önce LPG taktırdı. Araç 178.000 da falan. Aracımız benzinde de gazda da 150 km/h ı geçmiyor. Arabada 5 kişiykende 2 kişiykende 150 yi geçmiyor. LPG taktırmadan önce hiç denemedikti hızını. Acaba LPG motora zarar veriyorda ondanmı böyle 150 km/h ı geçmiyor yoksa sorun başka bir yerdemidir? Lütfen yardım edin...



    _____________________________
  • benzindede geçmiyosa lpg ile ne alakası varki...sizin araba açılmamış heralde daha hiç zorlamadıysanız yada başka bi sorun vardır...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samet

    benzindede geçmiyosa lpg ile ne alakası varki...sizin araba açılmamış heralde daha hiç zorlamadıysanız yada başka bi sorun vardır...
    150 km. sürat azmı bence yeterlidir.hız felakettir
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysalotogaz

    150 km. sürat azmı bence yeterlidir.hız felakettir

    Alıntıları Göster
    Ya tmm 150 km/h iyi bi hız ama başka Renaul 19 sahiplerinden duyuyorum 190-200 yapanlar varmış. Ayrıca zorluyoruz arada ya. Büyük ihtimal başka bir sorun vardır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenTugay

    Ya tmm 150 km/h iyi bi hız ama başka Renaul 19 sahiplerinden duyuyorum 190-200 yapanlar varmış. Ayrıca zorluyoruz arada ya. Büyük ihtimal başka bir sorun vardır.

    Alıntıları Göster
    SİZ EN İYİSİ ARACINIZI BİR SERVİSE GÖSTERİN.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysalotogaz

    SİZ EN İYİSİ ARACINIZI BİR SERVİSE GÖSTERİN.

    Alıntıları Göster
    19 arabası bana göre 160-170 zor yapar.

    Sizin araç birazda sağır açıldıysa yapacak birşey yok.

    Segmanlar yer yapmıştır artık kendisine.

    Bu olayın tek çözümü vardır , oda yeni rektefiye yaptırmak ve bu rektefiyeden sonra aracı devamlı devirli kullanmak.

    O zaman ibre maximumu görür hemde rahat olarak.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    19 arabası bana göre 160-170 zor yapar.

    Sizin araç birazda sağır açıldıysa yapacak birşey yok.

    Segmanlar yer yapmıştır artık kendisine.

    Bu olayın tek çözümü vardır , oda yeni rektefiye yaptırmak ve bu rektefiyeden sonra aracı devamlı devirli kullanmak.

    O zaman ibre maximumu görür hemde rahat olarak.

    Alıntıları Göster
    178000 km de bir araç,rektefe yapılmadıysa ve o araç renault imiş,biraz sağır kalması normaldir.



    4 yıl LPG de kullanılmış,her ne kadar motor ömrünü uzatır gibisinden yorumlar olsa da ben LPG nin motorun komple değil sadece belli başlı parçalarının ömrünü uzatabileceği konusunda bir inanca sahibim.Piston ömründe negatif bir etkisi olabilir.



    Her neyse mesele o değil.Aracın km si fazla.Motoru rektefe olmadan daha iyi nasıl gider bilemiyorum,ancak rektefe pahalı bir iş onu biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 30 Mayıs 2009; 13:07:39 >
    _____________________________
    Referanslarım için profilimi açınız.Orada hatırlayabildiğim tüm referanslarım yazmaktadır.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    178000 km de bir araç,rektefe yapılmadıysa ve o araç renault imiş,biraz sağır kalması normaldir.



    4 yıl LPG de kullanılmış,her ne kadar motor ömrünü uzatır gibisinden yorumlar olsa da ben LPG nin motorun komple değil sadece belli başlı parçalarının ömrünü uzatabileceği konusunda bir inanca sahibim.Piston ömründe negatif bir etkisi olabilir.



    Her neyse mesele o değil.Aracın km si fazla.Motoru rektefe olmadan daha iyi nasıl gider bilemiyorum,ancak rektefe pahalı bir iş onu biliyorum.

    Alıntıları Göster
    Sevgili reason666

    Kolibantlı araçlar için haklısınız. Kolibantsız bir LPG li araçta pistonlar dahil aracın hiçbir ekipmanı zarar görmez.

    Fazla yakıt konusuna gelince ; Şantiyeci olduğum zamanlar bana zaman ve yollar yetmezdi, günde 1 depo benzin bile bazen yeter bazen yetmezdi :)
    Benim için o an önemli olan ihalelere yetişebilmek, bankalara yetişebilmek, vergiyi ve ssk yı cezaya girmeden yatırmak, maaşları zamanında yetiştirebilmek, Bagazdaki jojistiğin zamanında şantiyede olmasını sağlamak falan önemliydi.
    Ve o dönem '90 lı yıllarda samara vardı 90 da sıfır almıştım, motoru bu şekilde açıldığı için , kadranda 180 yazmasına rağmen ben o araçta 190'ı görüyordum.

    İzmitten trabzona 9 saatte
    İzmitten marmarise 7 saatte inerdim (IIIhhh-IIIhhh gençlik işte:)






    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    178000 km de bir araç,rektefe yapılmadıysa ve o araç renault imiş,biraz sağır kalması normaldir.



    4 yıl LPG de kullanılmış,her ne kadar motor ömrünü uzatır gibisinden yorumlar olsa da ben LPG nin motorun komple değil sadece belli başlı parçalarının ömrünü uzatabileceği konusunda bir inanca sahibim.Piston ömründe negatif bir etkisi olabilir.



    Her neyse mesele o değil.Aracın km si fazla.Motoru rektefe olmadan daha iyi nasıl gider bilemiyorum,ancak rektefe pahalı bir iş onu biliyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Sevgili reason666

    Kolibantlı araçlar için haklısınız. Kolibantsız bir LPG li araçta pistonlar dahil aracın hiçbir ekipmanı zarar görmez.

    Fazla yakıt konusuna gelince ; Şantiyeci olduğum zamanlar bana zaman ve yollar yetmezdi, günde 1 depo benzin bile bazen yeter bazen yetmezdi :)
    Benim için o an önemli olan ihalelere yetişebilmek, bankalara yetişebilmek, vergiyi ve ssk yı cezaya girmeden yatırmak, maaşları zamanında yetiştirebilmek, Bagazdaki jojistiğin zamanında şantiyede olmasını sağlamak falan önemliydi.
    Ve o dönem '90 lı yıllarda samara vardı 90 da sıfır almıştım, motoru bu şekilde açıldığı için , kadranda 180 yazmasına rağmen ben o araçta 190'ı görüyordum.

    İzmitten trabzona 9 saatte
    İzmitten marmarise 7 saatte inerdim (IIIhhh-IIIhhh gençlik işte:)






    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    178000 km de bir araç,rektefe yapılmadıysa ve o araç renault imiş,biraz sağır kalması normaldir.



    4 yıl LPG de kullanılmış,her ne kadar motor ömrünü uzatır gibisinden yorumlar olsa da ben LPG nin motorun komple değil sadece belli başlı parçalarının ömrünü uzatabileceği konusunda bir inanca sahibim.Piston ömründe negatif bir etkisi olabilir.



    Her neyse mesele o değil.Aracın km si fazla.Motoru rektefe olmadan daha iyi nasıl gider bilemiyorum,ancak rektefe pahalı bir iş onu biliyorum.


    Alıntıları Göster
    Rektefeye giripi girmediğin bilmiyorum. Çünkü 2. el aldık. Aldığımız gibide LPG taktırdık. İlginiz için hepinizide teşekkür ederim. Büyük ihtimal arabanın bizden önceki sahipleri arabayı kall alıştırmış.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenTugay

    Rektefeye giripi girmediğin bilmiyorum. Çünkü 2. el aldık. Aldığımız gibide LPG taktırdık. İlginiz için hepinizide teşekkür ederim. Büyük ihtimal arabanın bizden önceki sahipleri arabayı kall alıştırmış.

    Alıntıları Göster
    Günümüz yollarında 150 km hız çok iyi sayılır.Aman hocam fazla yüklenme zaten 180.000 devirmiş elinde kalır.Sonra masrafları görünce keşkeler aklınıza gelmesin.Zaten daha bir o kadar km yapamazsınız.En azında şuan gittiği kadar gitsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okifi -- 30 Mayıs 2009; 18:15:52 >
    _____________________________
    ¤ XIAOMI NOTE 5¤DREAMBOX 500S¤KORAX İPBOX HD¤MKVOD.İNFO¤K2 PRO ANDROİD#
    ¤¤¤NİCE İNSANLAR GÖRDÜM,ÜZERİNDE ELBİSELERİ YOK¤¤¤
    ¤¤¤NİCE ELBİSELER GÖRDÜM,İÇİNDE İNSAN YOK¤¤¤




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Sevgili reason666

    Kolibantlı araçlar için haklısınız. Kolibantsız bir LPG li araçta pistonlar dahil aracın hiçbir ekipmanı zarar görmez.

    Fazla yakıt konusuna gelince ; Şantiyeci olduğum zamanlar bana zaman ve yollar yetmezdi, günde 1 depo benzin bile bazen yeter bazen yetmezdi :)
    Benim için o an önemli olan ihalelere yetişebilmek, bankalara yetişebilmek, vergiyi ve ssk yı cezaya girmeden yatırmak, maaşları zamanında yetiştirebilmek, Bagazdaki jojistiğin zamanında şantiyede olmasını sağlamak falan önemliydi.
    Ve o dönem '90 lı yıllarda samara vardı 90 da sıfır almıştım, motoru bu şekilde açıldığı için , kadranda 180 yazmasına rağmen ben o araçta 190'ı görüyordum.

    İzmitten trabzona 9 saatte
    İzmitten marmarise 7 saatte inerdim (IIIhhh-IIIhhh gençlik işte:)






    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    178000 km de bir araç,rektefe yapılmadıysa ve o araç renault imiş,biraz sağır kalması normaldir.



    4 yıl LPG de kullanılmış,her ne kadar motor ömrünü uzatır gibisinden yorumlar olsa da ben LPG nin motorun komple değil sadece belli başlı parçalarının ömrünü uzatabileceği konusunda bir inanca sahibim.Piston ömründe negatif bir etkisi olabilir.



    Her neyse mesele o değil.Aracın km si fazla.Motoru rektefe olmadan daha iyi nasıl gider bilemiyorum,ancak rektefe pahalı bir iş onu biliyorum.


    Alıntıları Göster
    kolibantı derken ...Faruk Hocam.açar mısınız
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    Sevgili reason666

    Kolibantlı araçlar için haklısınız. Kolibantsız bir LPG li araçta pistonlar dahil aracın hiçbir ekipmanı zarar görmez.

    Fazla yakıt konusuna gelince ; Şantiyeci olduğum zamanlar bana zaman ve yollar yetmezdi, günde 1 depo benzin bile bazen yeter bazen yetmezdi :)
    Benim için o an önemli olan ihalelere yetişebilmek, bankalara yetişebilmek, vergiyi ve ssk yı cezaya girmeden yatırmak, maaşları zamanında yetiştirebilmek, Bagazdaki jojistiğin zamanında şantiyede olmasını sağlamak falan önemliydi.
    Ve o dönem '90 lı yıllarda samara vardı 90 da sıfır almıştım, motoru bu şekilde açıldığı için , kadranda 180 yazmasına rağmen ben o araçta 190'ı görüyordum.

    İzmitten trabzona 9 saatte
    İzmitten marmarise 7 saatte inerdim (IIIhhh-IIIhhh gençlik işte:)






    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    178000 km de bir araç,rektefe yapılmadıysa ve o araç renault imiş,biraz sağır kalması normaldir.



    4 yıl LPG de kullanılmış,her ne kadar motor ömrünü uzatır gibisinden yorumlar olsa da ben LPG nin motorun komple değil sadece belli başlı parçalarının ömrünü uzatabileceği konusunda bir inanca sahibim.Piston ömründe negatif bir etkisi olabilir.



    Her neyse mesele o değil.Aracın km si fazla.Motoru rektefe olmadan daha iyi nasıl gider bilemiyorum,ancak rektefe pahalı bir iş onu biliyorum.


    _____________________________




  • Bizde de ayni araçdan var 240 rahat görüyor siz aracı bir kontrol ettirin
    quote:

    Orjinalden alıntı: BenTugay

    Merhaba arkadaşlar. Bizde 1996 model hidrolik direksiyon ve klimalı Renault 19 var. Babam 4 sene önce LPG taktırdı. Araç 178.000 da falan. Aracımız benzinde de gazda da 150 km/h ı geçmiyor. Arabada 5 kişiykende 2 kişiykende 150 yi geçmiyor. LPG taktırmadan önce hiç denemedikti hızını. Acaba LPG motora zarar veriyorda ondanmı böyle 150 km/h ı geçmiyor yoksa sorun başka bir yerdemidir? Lütfen yardım edin...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talfar

    Bizde de ayni araçdan var 240 rahat görüyor siz aracı bir kontrol ettirin
    quote:

    Orjinalden alıntı: BenTugay

    Merhaba arkadaşlar. Bizde 1996 model hidrolik direksiyon ve klimalı Renault 19 var. Babam 4 sene önce LPG taktırdı. Araç 178.000 da falan. Aracımız benzinde de gazda da 150 km/h ı geçmiyor. Arabada 5 kişiykende 2 kişiykende 150 yi geçmiyor. LPG taktırmadan önce hiç denemedikti hızını. Acaba LPG motora zarar veriyorda ondanmı böyle 150 km/h ı geçmiyor yoksa sorun başka bir yerdemidir? Lütfen yardım edin...
    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bizde de ayni araçdan var 240 rahat görüyor siz aracı bir kontrol ettirin
    quote:

    Orjinalden alıntı: BenTugay

    Merhaba arkadaşlar. Bizde 1996 model hidrolik direksiyon ve klimalı Renault 19 var. Babam 4 sene önce LPG taktırdı. Araç 178.000 da falan. Aracımız benzinde de gazda da 150 km/h ı geçmiyor. Arabada 5 kişiykende 2 kişiykende 150 yi geçmiyor. LPG taktırmadan önce hiç denemedikti hızını. Acaba LPG motora zarar veriyorda ondanmı böyle 150 km/h ı geçmiyor yoksa sorun başka bir yerdemidir? Lütfen yardım edin...



    yok artık daha neler 240 görüyomuş hemde rahat görüyomuş sizin ibre sağlam bozulmuş
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samet

    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bizde de ayni araçdan var 240 rahat görüyor siz aracı bir kontrol ettirin
    quote:

    Orjinalden alıntı: BenTugay

    Merhaba arkadaşlar. Bizde 1996 model hidrolik direksiyon ve klimalı Renault 19 var. Babam 4 sene önce LPG taktırdı. Araç 178.000 da falan. Aracımız benzinde de gazda da 150 km/h ı geçmiyor. Arabada 5 kişiykende 2 kişiykende 150 yi geçmiyor. LPG taktırmadan önce hiç denemedikti hızını. Acaba LPG motora zarar veriyorda ondanmı böyle 150 km/h ı geçmiyor yoksa sorun başka bir yerdemidir? Lütfen yardım edin...



    yok artık daha neler 240 görüyomuş hemde rahat görüyomuş sizin ibre sağlam bozulmuş

    Alıntıları Göster
    Bazen 260 görüyor
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talfar

    Bazen 260 görüyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bazen 260 görüyor



    En taban versiyo9nundan Porsche boxster almış olmayasınız sakın europa alırken
    _____________________________
    Referanslarım için profilimi açınız.Orada hatırlayabildiğim tüm referanslarım yazmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bazen 260 görüyor



    En taban versiyo9nundan Porsche boxster almış olmayasınız sakın europa alırken

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bazen 260 görüyor



    En taban versiyo9nundan Porsche boxster almış olmayasınız sakın europa alırken

    arkadaş turbo falan taktırdı heralde 19 a arkadaşım sana şöyle söyliyim 2002 yılında bizdede 2001 model 19 alize vardı 20 bin km civarı tam açılmıştı motor 1.6 8valf 90 beygir bir motor o kadarda seri sayılmazdı araba ve satıp 2001 megan aldık megan onun yanında uçaktı 110 beygir 16 valf ve megan bile 230 yaparken zorlandı sen 19 la 240 rahat diyon çok ilginç...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samet

    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bazen 260 görüyor



    En taban versiyo9nundan Porsche boxster almış olmayasınız sakın europa alırken

    arkadaş turbo falan taktırdı heralde 19 a arkadaşım sana şöyle söyliyim 2002 yılında bizdede 2001 model 19 alize vardı 20 bin km civarı tam açılmıştı motor 1.6 8valf 90 beygir bir motor o kadarda seri sayılmazdı araba ve satıp 2001 megan aldık megan onun yanında uçaktı 110 beygir 16 valf ve megan bile 230 yaparken zorlandı sen 19 la 240 rahat diyon çok ilginç...

    Alıntıları Göster
    Söylediğiniz km leri kendi aracımda çok nadir görüyorum,tabii aracın tüm parçaları sağlamsa.Daha dün gidip 4 adet brıgestone er 300 aldım,ne olur ne olmaz.
    _____________________________
    ¤ XIAOMI NOTE 5¤DREAMBOX 500S¤KORAX İPBOX HD¤MKVOD.İNFO¤K2 PRO ANDROİD#
    ¤¤¤NİCE İNSANLAR GÖRDÜM,ÜZERİNDE ELBİSELERİ YOK¤¤¤
    ¤¤¤NİCE ELBİSELER GÖRDÜM,İÇİNDE İNSAN YOK¤¤¤




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okifi

    Söylediğiniz km leri kendi aracımda çok nadir görüyorum,tabii aracın tüm parçaları sağlamsa.Daha dün gidip 4 adet brıgestone er 300 aldım,ne olur ne olmaz.

    Alıntıları Göster
    Hangi km 150 mi yoksa 260 mı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Okifi

    Söylediğiniz km leri kendi aracımda çok nadir görüyorum,tabii aracın tüm parçaları sağlamsa.Daha dün gidip 4 adet brıgestone er 300 aldım,ne olur ne olmaz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samet

    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bazen 260 görüyor



    En taban versiyo9nundan Porsche boxster almış olmayasınız sakın europa alırken

    arkadaş turbo falan taktırdı heralde 19 a arkadaşım sana şöyle söyliyim 2002 yılında bizdede 2001 model 19 alize vardı 20 bin km civarı tam açılmıştı motor 1.6 8valf 90 beygir bir motor o kadarda seri sayılmazdı araba ve satıp 2001 megan aldık megan onun yanında uçaktı 110 beygir 16 valf ve megan bile 230 yaparken zorlandı sen 19 la 240 rahat diyon çok ilginç...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sametadali


    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bazen 260 görüyor



    En taban versiyo9nundan Porsche boxster almış olmayasınız sakın europa alırken

    arkadaş turbo falan taktırdı heralde 19 a arkadaşım sana şöyle söyliyim 2002 yılında bizdede 2001 model 19 alize vardı 20 bin km civarı tam açılmıştı motor 1.6 8valf 90 beygir bir motor o kadarda seri sayılmazdı araba ve satıp 2001 megan aldık megan onun yanında uçaktı 110 beygir 16 valf ve megan bile 230 yaparken zorlandı sen 19 la 240 rahat diyon çok ilginç...



    Zorlansın bir zahmet.


    İbreler burada gerçekten hatalı gösteriyor.

    110bg bir megane 230 ibrede yapar fakat gerçekte doğru bir ölçümle o sürat yaklaşık 200 gibi olacaktır.Oraya çıkmak için de zaten araba ruhunu teslim eder.Megane kötü arabadır demiyorum,severim kendisini fakat bunlar sürat otomobilleri değil aile otomobilleriEğer bu araçlar 230 yapıyorsa Ferrari'ler neden var
    _____________________________
    Referanslarım için profilimi açınız.Orada hatırlayabildiğim tüm referanslarım yazmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    quote:

    Orjinalden alıntı: sametadali


    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Bazen 260 görüyor



    En taban versiyo9nundan Porsche boxster almış olmayasınız sakın europa alırken

    arkadaş turbo falan taktırdı heralde 19 a arkadaşım sana şöyle söyliyim 2002 yılında bizdede 2001 model 19 alize vardı 20 bin km civarı tam açılmıştı motor 1.6 8valf 90 beygir bir motor o kadarda seri sayılmazdı araba ve satıp 2001 megan aldık megan onun yanında uçaktı 110 beygir 16 valf ve megan bile 230 yaparken zorlandı sen 19 la 240 rahat diyon çok ilginç...



    Zorlansın bir zahmet.


    İbreler burada gerçekten hatalı gösteriyor.

    110bg bir megane 230 ibrede yapar fakat gerçekte doğru bir ölçümle o sürat yaklaşık 200 gibi olacaktır.Oraya çıkmak için de zaten araba ruhunu teslim eder.Megane kötü arabadır demiyorum,severim kendisini fakat bunlar sürat otomobilleri değil aile otomobilleriEğer bu araçlar 230 yapıyorsa Ferrari'ler neden var

    Alıntıları Göster
    Motor neden sağırlaşır?Belirteyim sağırlaşma olayına inanmıyorum.
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.