Şimdi Ara

Renault 1.5 Dci Motor ENJEKTÖR arızası RESİMLİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
1
Favori
102.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proted

    Arkadaşlar bence kronik sorun değil sorun bazı ustalarda,aracımız 150000 km de idi 15 kanga dci,40 km bizde yol yaptı o zamana kadar en ufak problem olmadı taki istanbula yolumuz düşünceye kadar.Konyada ikindi 16:30 sıralarında çıktık 750 km yolu ara ara mola vererek istanbula yol almaya başladık gece müsait bir yerde konakladık.(450 km yol almıştık)Sabah 07:30 tekrar hareket ettik ortalama hızımız 140 civarı otobanda samandıra civarında arkamdaki araçtan bi anda korna sesi geldi arkama baktıgımda göz gözü görmüyordu bi anda sağa geçtik 20 sn ye de ALLAH tan bir otobus tır vs denk gelmdi onlarca aracın içinden kontağı kapattım araç halen çalışıyor saolsun yolda geçen biri geldi aracı durdu neyse motor indi tamır vs ama ustam bu zamana kadar enhektör bakımı yapılacak diye en ufak bizi uyarmadı

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun... 2006 symbol 1.5 dCi tam 129 bin km kullandım, bütün bakımları zamanında ve iyi bilinen yakıtlar kullandım. Sonuç: Aracı satarken soktuğumuz dyno testi verilerinde ve rolanti, gidiş ve tüketimde tam randıman...




  • 1.9 dci trafik 200.000 km'de daha tik demedi masallah

    Ama her 10.000 km bir duzenli yag degidir
    Her 20.000 km bir bor power katki katilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    1.9 dci trafik 200.000 km'de daha tik demedi masallah

    Ama her 10.000 km bir duzenli yag degidir
    Her 20.000 km bir bor power katki katilir
    Eski konu ancak dci 1.5 motorların enjektörleri biraz hassastır doğru ancak çat pat bozulmaz. Kalitesiz yakıt almayın yeterli. Saxo vardır yağ koy gider, dci vardır dandik mazot koy eline al...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Eski konu ancak dci 1.5 motorların enjektörleri biraz hassastır doğru ancak çat pat bozulmaz. Kalitesiz yakıt almayın yeterli. Saxo vardır yağ koy gider, dci vardır dandik mazot koy eline al...

    Alıntıları Göster
    bu tamamıyla yakıttan kanyaklı ... bizim servis aracımıza (04 1.5 dCI kangoo) .. kaçak mazotla kullanırdık litresi 2.5 tl mübarek 150 bine kadar dayanabildi .. sonra öksürmeye başladı ... ama araçla yüklü halde 2000kg yol yaptığımı bilirim .. Allah kendinden razı olsun hiç bir zaman yarı yolda bırakmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Mezarci

    bu tamamıyla yakıttan kanyaklı ... bizim servis aracımıza (04 1.5 dCI kangoo) .. kaçak mazotla kullanırdık litresi 2.5 tl mübarek 150 bine kadar dayanabildi .. sonra öksürmeye başladı ... ama araçla yüklü halde 2000kg yol yaptığımı bilirim .. Allah kendinden razı olsun hiç bir zaman yarı yolda bırakmadı

    Alıntıları Göster
    62.000 kmde aracım şuan aldığım en dandik mazot sanırım, totalin motorin ve shell'in fuelsave bi sıkıntım yok şuan için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    62.000 kmde aracım şuan aldığım en dandik mazot sanırım, totalin motorin ve shell'in fuelsave bi sıkıntım yok şuan için.

    Alıntıları Göster
    180binde araba sattım... bunlar lavgara cıvgara... gidip fuel oil falan yakmaya kalkarsan eline mercedes motoru olsun gene alırsın...

    şu anki aracımda 115bin kmde...

    bizim clio 3 forumdada biri turbodan dolayı eline almıştı motoru sonra laf arasında turbo yağlama borusu bükülmüş... ondan dolayı yağlama yapamayınca turbo... motor yagsız kalıyor ve sizlere ömür...

    kullananı söylemiyor bu tip olayları işlerine en kolayı renault işte bu kadar yapıyor lafı... kimse benim yoğurdum ekşi demez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    180binde araba sattım... bunlar lavgara cıvgara... gidip fuel oil falan yakmaya kalkarsan eline mercedes motoru olsun gene alırsın...

    şu anki aracımda 115bin kmde...

    bizim clio 3 forumdada biri turbodan dolayı eline almıştı motoru sonra laf arasında turbo yağlama borusu bükülmüş... ondan dolayı yağlama yapamayınca turbo... motor yagsız kalıyor ve sizlere ömür...

    kullananı söylemiyor bu tip olayları işlerine en kolayı renault işte bu kadar yapıyor lafı... kimse benim yoğurdum ekşi demez...

    Alıntıları Göster
    konu eski olsa da sorun aynı

    Konu açtım rağbet görmedi, belki buradan fikir verecek olan çıkabilir.

    aracı alalı 1 yıl oldu, aldığımdan bu yana gaza yüklendiğim de "enjeksiyon arızası Stop" ikazını alırım. önemsemedim. farklı servislerde bilgisayar ile bakıldı, sorun görünmedi. Pc den hatayı sildiler, gaza yüklenince yine hata verdi, yine servise gösterdim, sorunun nereden olduğunu yine söyleyemediler.

    "Aracı bırakın, tüm parçaları test edelim" sonra, fatura gelecek, şu değişti bu değişti...

    aracın çekişinde bir problem yok.
    gaz yememe gibi bir problem yok.
    yakıtla ilgili bir problem yok.
    siyah duman atma problemi yok.
    sarsıntılı çalışma gibi bir problemi yok.

    tek sıkıntım gaza yüklendiğim de ışığın yanmasıydı.

    Şuan araç starta bastığımda marş almıyor. enjeksiyon hatası ikazı veriyor.

    enjeksiyonlarda gerçekten sorun olabilir.
    soketler de oksitlenme olmuş olabilir.
    mazot sibop contası içinde bir parça kalmış olabilir.
    motor takozu değiştirip düzelten bile var.
    kanister hortumundan kaynaklı olabilir.
    birde enjeksiyonların bağlı olduğu bir boru daha vardı o da tıkanma yapmış olabilir.

    sorun büyük de olabilir. ufacık bir tıkanma ile enj. kendini kilitlemiş de olabilir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    konu eski olsa da sorun aynı

    Konu açtım rağbet görmedi, belki buradan fikir verecek olan çıkabilir.

    aracı alalı 1 yıl oldu, aldığımdan bu yana gaza yüklendiğim de "enjeksiyon arızası Stop" ikazını alırım. önemsemedim. farklı servislerde bilgisayar ile bakıldı, sorun görünmedi. Pc den hatayı sildiler, gaza yüklenince yine hata verdi, yine servise gösterdim, sorunun nereden olduğunu yine söyleyemediler.

    "Aracı bırakın, tüm parçaları test edelim" sonra, fatura gelecek, şu değişti bu değişti...

    aracın çekişinde bir problem yok.
    gaz yememe gibi bir problem yok.
    yakıtla ilgili bir problem yok.
    siyah duman atma problemi yok.
    sarsıntılı çalışma gibi bir problemi yok.

    tek sıkıntım gaza yüklendiğim de ışığın yanmasıydı.

    Şuan araç starta bastığımda marş almıyor. enjeksiyon hatası ikazı veriyor.

    enjeksiyonlarda gerçekten sorun olabilir.
    soketler de oksitlenme olmuş olabilir.
    mazot sibop contası içinde bir parça kalmış olabilir.
    motor takozu değiştirip düzelten bile var.
    kanister hortumundan kaynaklı olabilir.
    birde enjeksiyonların bağlı olduğu bir boru daha vardı o da tıkanma yapmış olabilir.

    sorun büyük de olabilir. ufacık bir tıkanma ile enj. kendini kilitlemiş de olabilir.



    Alıntıları Göster
    benim araçta 2006 megane 2 dci bir kere 70 ten yukarı çıkmamıştı yolda bayağı sıkıştırmıştı beni arkadaki araçlar 4 lü yaktım kenara çektim daha sonra çalıştırdım aynı şey olmadı ama bir gün yolda giderken yine oldu.babam araca daha önceleri kötü mazot almış firmayı öğrenmek isteyen pm atabilir söylerim sıkıntı yok enjektörün biri arızaya girmiş çıkmış usta öyle demiş o gün çok yorgun olduğumdan aracı babam götürdü servise yağlamışmı bişeler yapmış araç geldi daha sonra aynı arıza bir daha olmadı.usta enjektör arızaya girmiş çıkmış.size tavsiyem kötü mazot almayın 3-5 kuruş ucuz olcana kaliteli mazot alın keyfinize bakın bakımlarıda aksatmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Afacan Dennis

    benim araçta 2006 megane 2 dci bir kere 70 ten yukarı çıkmamıştı yolda bayağı sıkıştırmıştı beni arkadaki araçlar 4 lü yaktım kenara çektim daha sonra çalıştırdım aynı şey olmadı ama bir gün yolda giderken yine oldu.babam araca daha önceleri kötü mazot almış firmayı öğrenmek isteyen pm atabilir söylerim sıkıntı yok enjektörün biri arızaya girmiş çıkmış usta öyle demiş o gün çok yorgun olduğumdan aracı babam götürdü servise yağlamışmı bişeler yapmış araç geldi daha sonra aynı arıza bir daha olmadı.usta enjektör arızaya girmiş çıkmış.size tavsiyem kötü mazot almayın 3-5 kuruş ucuz olcana kaliteli mazot alın keyfinize bakın bakımlarıda aksatmayın

    Alıntıları Göster
    şu an 1,5 DCi motor enjektör hatası alan var mı 2013 2014 araçlarda özellikle..




  • 211 bin km'de aracım, herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    211 bin km'de aracım, herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim
    2006 megan 2 dci aracım var 80 bin km de herhangi bi sorunla karşılaşmadım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1976

    2006 megan 2 dci aracım var 80 bin km de herhangi bi sorunla karşılaşmadım..

    Alıntıları Göster
    2010 kangoo 60 binde şuan enjektör hatası veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mo1sQzaN

    2010 kangoo 60 binde şuan enjektör hatası veriyor

    Alıntıları Göster
    al bi multijet kafan rahat olsun :D içine yemekliğ sıvı yağ dök gene çalışır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZULA_BABA

    al bi multijet kafan rahat olsun :D içine yemekliğ sıvı yağ dök gene çalışır

    Alıntıları Göster
    2006 megane 2 aracımız var 80 lik 260.000 km 'de sadece 1 kere enjektör içi değişti ( 800 tl) onun dışında problem çıkarmadı
  • Rizeli kullanıcısına yanıt
    mazot sibop contası nedir, nasıl bir şeydir resim eklemeniz mümkün mü, nerede kullanılır bu parça, motorun hangi kısmında.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZULA_BABA

    al bi multijet kafan rahat olsun :D içine yemekliğ sıvı yağ dök gene çalışır

    Öyle yaptık üstat.
    Bütçem sınırlıydı, yeni bir düzen oluşturduğum için 3 sene binecek bir araç bakıyordum,
    Önce Mondeo 2006 Tdci aldım, kara duman gibi problemleri vardı, sattım. Sattıktan 4 ay sonra enjektörler patlamış. Ben 3 ay kullandım.
    Sonra Mazda 3 aldım, otomatik şanzımanında titreme, 4 ileri otomatik çok aşırı yakıt sıkıntısı vardı Cruze ile takas ettim.
    Cruze yine yakıt canavardıydı, soğuklarda zor çalışma, aracın kendini toparlama sıkıntıları vardı. Subap erimesi olacak diye korktum verdim.
    Şimdi 1.3 Multijet Linea var 165 binde. Tık yok araçta. Motor, turbo, şanzıman her şey sapasağlam. Tamam güvenlik yok ama yakıt ucuz, vergi ucuz, araç geniş.
    Dedim artık araç kötü olsun biraz ama kafam rahat olsun motor konusunda. Gerçekten multijetler, sorunsuzluk ve temizlik olarak benzinli motorun şekil değiştirmiş hali, o derece...




  • Renault 1.5dci motorları bu kronik sorun nedeniyle üretimden kaldıracakmış ve Toyotadan 1.4 dizel motor için görüşmelere başlandığını Avrupa borsasına bildirmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de scenic 3 var. Emisyon arızası verdi
    enjektor lerden biri arıza yapmış
    en son opetten aldım benzini!şimdi durduk yere masraf çıktı
    araç 50bin km de
    alalı 3000 oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 dci 110 luk versiyon 8-8.5 lt yakıyor. Enjektor arızasından olabılır mı? Enjektorler tamır edılmış ancak tuketım aynı. Sıfır enjektor şart mıdır?
  • 1.5 dci 105 Hp ithal megane 3 üm var 57 bin km de henüz.
    kışın başlamasıyla yakıt tüketimi 6 litrelerddn 10 a çıktı.ÇOK ANORMAL BİR ŞEKİLDE
    aracım geç çalışıyor ve aşırı geç ısınıyor. 20 km gidiyorum anca ısınıyor :D
    mazot fulleyerek ölçüm yaptım 213 km de 97 liralık mazot aldı.Mazotun litresi 4.6 tl civarı
    yani 10 ltre yakın yakıyor.
    Sorun nedir yardımlarnıızı bekliyorum
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.