Şimdi Ara

Regal bm821 bulaşık makinesi F9 arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20 gün önce regal bm 821 8 programlı bulaşık makinesi aldım bugün f9 arızası verdi google dan baktığım da divizör yada elektronik kart arızası servise başvurmalısınız yazıyor şimdi 20 günlük cihazı değiştirme veya iade etme hakkım varmı parçası değişsin istemiyorum 20 günlük cihazın teşekkürler şimdiden.





  • scheibe1912 S kullanıcısına yanıt
    Hocam eğer tasarım hatası değilde parça ile ilgili arıza var ise parçasını değiştirmek daha mantıklı. Kronik hata varsa revize parça gelir. Yeni makine alırsanız yeni gelende de üretim aynı hata durumu olabilir.

    Boş ve deterjansız çalıştırın, aynı hata var mı kontrol edin mümkünse.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.