|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
Raw Input ve Fare İvmesi
Bilgisayar oyunlarında fare hareketleri, oyuncuların hassasiyetini ve kontrolünü sağlamak için kritik öneme sahiptir. "Raw Input" ve "Fare İvmesi", farenin oyunda nasıl davrandığını etkileyen iki önemli ayardır.
Raw Input Nedir?
Raw Input, farenin hareketlerinin işletim sistemi tarafından filtrelenmeden veya değiştirilmeden doğrudan oyuna gönderildiği bir ayardır. Bu, fare hareketlerini daha tutarlı ve tahmin edilebilir hale getirir.
Raw Input ve Fare İvmesi
Fare ivmesi, farenin hareket hızına bağlı olarak imleç hızını artıran bir ayardır. Bu, hızlı hareketler sırasında imlecin daha fazla hareket etmesine neden olur ve hızlı tempolu oyunlar için faydalı olabilir. Ancak, hassasiyeti azaltabilir ve tutarlı nişan almayı zorlaştırabilir.
CS:GO'da Fare İvmesi
"Counter-Strike: Global Offensive" (CS:GO) gibi oyunlarda, birçok oyuncu fare ivmesini devre dışı bırakmayı tercih eder. Bunun nedeni, raw input'un daha hassas ve tutarlı bir nişan alma deneyimi sağlamasıdır. Fare ivmesini devre dışı bırakmak için CS:GO'nun oyun ayarlarına gidip "Fareyi Doğrudan Girdi Olarak Kullan" seçeneğini etkinleştirmelisin.
Raw Input Buffer Nedir?
Raw Input Buffer, farenin hareketlerinin oyuna gönderilmeden önce depolandığı bir arabellektir. Bu, geçici giriş gecikmelerini azaltmaya yardımcı olabilir ancak bazı durumlarda tutarsızlıklara neden olabilir.
CS:GO Fare İvmesi Kodu
CS:GO'da fare ivmesini devre dışı bırakmak için aşağıdaki komutu oyun konsoluna yazabilirsin:
m_rawinput 1
CS:2 Fare İvmesi
CS:2 (Condition Zero) oyununda, varsayılan olarak fare ivmesi etkindir. Fare ivmesini devre dışı bırakmak için oyun ayarlarına gidip "Fareyi Doğrudan Girdi Olarak Kullan" seçeneğini etkinleştirmelisin.
CS:2 Raw Input
CS:2'de raw input, yukarıda açıklandığı gibi çalışır. Fare hareketlerini daha hassas ve tutarlı hale getirmek için raw input'u etkinleştirmek önerilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f0rest -- 24 Mart 2014; 22:33:48 > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
Konuyu hortlatayım, acaba CS 2'de raw komut düzenlemesi ve ivme ayarı ne zaman gelecek? :) |
|
_____________________________
|
|
@y_krql cs2 şuan betadan hallice. bana sorarsan dahada beta oyunda aşırı şekilde problem var. mermi gidişleri silah değişmelerindeki abuk sabuk hız değişimleri. ak 47 deki hs ye rağmen tek atamama belirli uzaklıklarda. sayamayacağım kadar çok. oyun şuan gerçekten oynanacak bir vaziyette değil. sorunları gidermeden eşşekler denesin yazsın düzeltelim diyerek cs2 ye döndüler. ama yanlış yaptılar. s1mple dahil oyunun çok kötü olduğunu ve bench'e çekilmeyi istedi. s1mple bile oynamak istemiyor. çünkü s1mple bile komik durumlara düşüyor. silah yarışı başta olmak üzere oyunda birçok mod yok. benim tanıdığım binlerce insan var silah yarışı ve danger zone oynamak isteyen ama yok. kısa uzun maçtan vazgeçip ikisinin ortası yaptılar oda 13 round oldu. biz yaparız herkes kabul eder dediler turnuva takımları bile aşırı şikayetçi bu durumdan 13 round maç mı olur diye. sen raw düzelmesine takılıyorsun. en basitinden net_graph 1 komutunu dahi ekleyemediler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResistibiLiTy -- 3 Ocak 2024; 20:4:28 > |
|
_____________________________
Birşey ALMAYACAKSANIZ ALACAK gibi yapıp vakit ÇALMAYIN!
|
|
netgraph var zaten. ama GO'daki gibi sayı değil de grafik şeklinde. cq_netgraph 1 rawinput'u default açık hale getirdiler olması gerektiği gibi. rawinput kapalıyken gecikmeli oluyodu zaten. |
|
_____________________________
|