Şimdi Ara

raw input ve fare ivmesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
2
Favori
56.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bunlar tam olarak nedir açıklayabilecek var mı ? Forumda arattım ama tam olarak bulamadım.

    İkiside açık bende şuan kapalı olmasını önerenler vs var açıklarsanız ona göre değerlendireceğim.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Raw Input ve Fare İvmesi

    Bilgisayar oyunlarında fare hareketleri, oyuncuların hassasiyetini ve kontrolünü sağlamak için kritik öneme sahiptir. "Raw Input" ve "Fare İvmesi", farenin oyunda nasıl davrandığını etkileyen iki önemli ayardır.

    Raw Input Nedir?

    Raw Input, farenin hareketlerinin işletim sistemi tarafından filtrelenmeden veya değiştirilmeden doğrudan oyuna gönderildiği bir ayardır. Bu, fare hareketlerini daha tutarlı ve tahmin edilebilir hale getirir.

    Raw Input ve Fare İvmesi

    Fare ivmesi, farenin hareket hızına bağlı olarak imleç hızını artıran bir ayardır. Bu, hızlı hareketler sırasında imlecin daha fazla hareket etmesine neden olur ve hızlı tempolu oyunlar için faydalı olabilir. Ancak, hassasiyeti azaltabilir ve tutarlı nişan almayı zorlaştırabilir.

    CS:GO'da Fare İvmesi

    "Counter-Strike: Global Offensive" (CS:GO) gibi oyunlarda, birçok oyuncu fare ivmesini devre dışı bırakmayı tercih eder. Bunun nedeni, raw input'un daha hassas ve tutarlı bir nişan alma deneyimi sağlamasıdır. Fare ivmesini devre dışı bırakmak için CS:GO'nun oyun ayarlarına gidip "Fareyi Doğrudan Girdi Olarak Kullan" seçeneğini etkinleştirmelisin.

    Raw Input Buffer Nedir?

    Raw Input Buffer, farenin hareketlerinin oyuna gönderilmeden önce depolandığı bir arabellektir. Bu, geçici giriş gecikmelerini azaltmaya yardımcı olabilir ancak bazı durumlarda tutarsızlıklara neden olabilir.

    CS:GO Fare İvmesi Kodu

    CS:GO'da fare ivmesini devre dışı bırakmak için aşağıdaki komutu oyun konsoluna yazabilirsin:

    m_rawinput 1

    CS:2 Fare İvmesi

    CS:2 (Condition Zero) oyununda, varsayılan olarak fare ivmesi etkindir. Fare ivmesini devre dışı bırakmak için oyun ayarlarına gidip "Fareyi Doğrudan Girdi Olarak Kullan" seçeneğini etkinleştirmelisin.

    CS:2 Raw Input

    CS:2'de raw input, yukarıda açıklandığı gibi çalışır. Fare hareketlerini daha hassas ve tutarlı hale getirmek için raw input'u etkinleştirmek önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • raw input açık olunca mouse ayarları olarak windowsun ayarları alınır. mouseun kontrol panelinden ayar yapıyorsan bunu kapatman lazım. fare ivmesi de adı üstünde ivme. pozitif ivmede imleç, senin hareket ettirdiğinden daha fazla hareket eder. negatif ivmede de tam tersi olur. çoğu profesyonel oyuncu ivmesiz oynar nadir olarak ivmeli oynayan vardır.

    edit: bu ivme yazılımsal ivme. senin mouseunda ivme sorunu varsa oyundan ayarı kapatman işe yaramayabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f0rest -- 24 Mart 2014; 22:33:48 >
  • İvme ayarını kapatmanı tavsiye ederim ama mouse hassaslığına bağlı olarak 180 derece dönüşlerde zorlanabilirsin. Ama böylesi daha iyidir alışınca faydasını görürsün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim yorumlarınız için özellikle f0rest. Çok yardımcı oldunuz.
  • arkadaşlar negatif ivme açın diyorsunuz ama benim bilgisayarım win10 faremde x7 a4tech ve ben faremin ivmesini oldugunu hissedebiliyorum nasıl kapatıcam bi söyler misniiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f0rest

    raw input açık olunca mouse ayarları olarak windowsun ayarları alınır. mouseun kontrol panelinden ayar yapıyorsan bunu kapatman lazım. fare ivmesi de adı üstünde ivme. pozitif ivmede imleç, senin hareket ettirdiğinden daha fazla hareket eder. negatif ivmede de tam tersi olur. çoğu profesyonel oyuncu ivmesiz oynar nadir olarak ivmeli oynayan vardır.

    edit: bu ivme yazılımsal ivme. senin mouseunda ivme sorunu varsa oyundan ayarı kapatman işe yaramayabilir.

    tam tersi, rawinput açık (=1) ise oyundaki maus hareketleri windows fare ayarlarından bağımsız olur. örnek vereyim, rawinput açık ise windowstaki 6. seviye ile 11. seviye arasında bi fark olmaz oyunda. aynı mesafede aynı açıyı dönersin ikisinde de. EPP nin tikli olup olmaması da oyunu etkilemez rawinput açık ise. oyun maus girdisi olarak direkt mausun countlarını kullanır.

    ivme ise değişken sensitivity demek. maus hareketi hızlandıkça sens in artması pozitif, azalması negatif ivme oluyor. negatif ivme donanımsal iken (maus sensöründen kaynaklanırken), pozitif ivme yazılımsaldır. yani büyük açılı dönüşleri hızlı yapmak için bilerek pozitif ivme kullananlar var.

    başlığı açan arkadaş, eğer pozitif ivme istemiyorsan ve rawinput kapalı kullancaksan windowstaki EPP nin tiksiz olması lazım bunu da söyliyim. EPP windowsun pozitif ivmeye verdiği isim.




  • can_celik kullanıcısına yanıt
    aynen. yanlış yazmışım 3.5 sene olmuş güzel hort:(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • f0rest kullanıcısına yanıt
    tarihlere hiç bakmamışım, ben de yeni başlık sanıyorum..
  • Konuyu hortlatayım, acaba CS 2'de raw komut düzenlemesi ve ivme ayarı ne zaman gelecek? :)

  • @y_krql cs2 şuan betadan hallice. bana sorarsan dahada beta oyunda aşırı şekilde problem var. mermi gidişleri silah değişmelerindeki abuk sabuk hız değişimleri. ak 47 deki hs ye rağmen tek atamama belirli uzaklıklarda. sayamayacağım kadar çok. oyun şuan gerçekten oynanacak bir vaziyette değil. sorunları gidermeden eşşekler denesin yazsın düzeltelim diyerek cs2 ye döndüler. ama yanlış yaptılar. s1mple dahil oyunun çok kötü olduğunu ve bench'e çekilmeyi istedi. s1mple bile oynamak istemiyor. çünkü s1mple bile komik durumlara düşüyor. silah yarışı başta olmak üzere oyunda birçok mod yok. benim tanıdığım binlerce insan var silah yarışı ve danger zone oynamak isteyen ama yok. kısa uzun maçtan vazgeçip ikisinin ortası yaptılar oda 13 round oldu. biz yaparız herkes kabul eder dediler turnuva takımları bile aşırı şikayetçi bu durumdan 13 round maç mı olur diye. sen raw düzelmesine takılıyorsun. en basitinden net_graph 1 komutunu dahi ekleyemediler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResistibiLiTy -- 3 Ocak 2024; 20:4:28 >




  • y_krql kullanıcısına yanıt

    netgraph var zaten. ama GO'daki gibi sayı değil de grafik şeklinde. cq_netgraph 1


    rawinput'u default açık hale getirdiler olması gerektiği gibi. rawinput kapalıyken gecikmeli oluyodu zaten.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.