Şimdi Ara

RAV4 Hybrid ile Yüksek Performans Düşük Tüketim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
2
Favori
5.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Hybrid'in avantaji kendi guc kazanim unitesini barindirmasi. Kimsenin bir yere kactigi yok Avrupa da ZE araciniz ile ingiltereden disari cikamiyorsunuz.



    Yok fosil yakitlar bitti falan romantik hikayeler c-hr gibi gucsuz ufak tefek bir araca binecegime Yaris ile gezerim. Turkiye de kim anlar hybrid aractan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Hybrid'in avantaji kendi guc kazanim unitesini barindirmasi. Kimsenin bir yere kactigi yok Avrupa da ZE araciniz ile ingiltereden disari cikamiyorsunuz.



    Yok fosil yakitlar bitti falan romantik hikayeler c-hr gibi gucsuz ufak tefek bir araca binecegime Yaris ile gezerim. Turkiye de kim anlar hybrid aractan.

    1. Fosil yakıt bitti demedim.
    2. Bende Yaris Hybrid var zaten. Ben anlarım hibritten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    2017 Porsche Cayenne Hybrid

    2017 Toyota Highlander Hybrid

    GLE500e
    S400 Hybrid
    Cadillac CT6


    Bunlar hep kucuk araba zaten. Illa EV ya da ZE olmak zorunda degil hybrid. Farkli amaclar icin se yararlanabilinir. Sonuc olarak konfor ve ekonomi bir arada olmasi da talep ediliyor.

    Türkiye'de C-HR Hybrid hem ebatları ile şehir içi ve şehir dışı kullanımına uygun, hem de fiyatı ile uygun bir araç. Ama şu saydığınız araçlar Türkiye'de imkansız... Amerika'da ve Avrupa'da ise şu saydığınız araçların satış oranlarını çıkarıp buraya sunabilirsiniz. Neredeyse 3 tonluk araçların hibrit versiyonlarının ne kadar tutulduğunu veya tutulmadığını biz de görmüş oluruz.

    Bütün dünya hibrit araçlardan uzaklaşıp EV araçlara yöneliyor. Bir kaç sene sonra Avrupa şehirlerine fosil yakıt kullanan içten yanmalı araç girişi yasaklanacak. Size 3 tonluk hibrit araçlar mantıklı gelebilir. Beni geçin, Avrupa'ya da mantıklı gelmiyor.

    http://newsroom.toyota.eu/toyota-motor-europe-tme-sold-928500-vehicles-in-2016-with-best-ever-sales-for-hybrids-and-lexus

    Toyota avrupa satışları geçen sene %6 artmış. Bunun içerisinde hibritlerin artış oranı ise %41.

    Rav4 modeline hibrit gelince satışları %25 civarında artış gösterdi. Daha önce hibrit rav4 yoktu.

    2017 yılındaki artış hızı da aynen devam ediyor.

    Elektrikli araçlar için hala çok erken. Menzili düşük, şehir içi kullanıma uygunlar.

    Ülkemiz için c-hr dışında pek mantıklı görünmese de özellikle avrupada talep artıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    2017 Porsche Cayenne Hybrid

    2017 Toyota Highlander Hybrid

    GLE500e
    S400 Hybrid
    Cadillac CT6


    Bunlar hep kucuk araba zaten. Illa EV ya da ZE olmak zorunda degil hybrid. Farkli amaclar icin se yararlanabilinir. Sonuc olarak konfor ve ekonomi bir arada olmasi da talep ediliyor.

    Türkiye'de C-HR Hybrid hem ebatları ile şehir içi ve şehir dışı kullanımına uygun, hem de fiyatı ile uygun bir araç. Ama şu saydığınız araçlar Türkiye'de imkansız... Amerika'da ve Avrupa'da ise şu saydığınız araçların satış oranlarını çıkarıp buraya sunabilirsiniz. Neredeyse 3 tonluk araçların hibrit versiyonlarının ne kadar tutulduğunu veya tutulmadığını biz de görmüş oluruz.

    Bütün dünya hibrit araçlardan uzaklaşıp EV araçlara yöneliyor. Bir kaç sene sonra Avrupa şehirlerine fosil yakıt kullanan içten yanmalı araç girişi yasaklanacak. Size 3 tonluk hibrit araçlar mantıklı gelebilir. Beni geçin, Avrupa'ya da mantıklı gelmiyor.

    http://newsroom.toyota.eu/toyota-motor-europe-tme-sold-928500-vehicles-in-2016-with-best-ever-sales-for-hybrids-and-lexus

    Toyota avrupa satışları geçen sene %6 artmış. Bunun içerisinde hibritlerin artış oranı ise %41.

    Rav4 modeline hibrit gelince satışları %25 civarında artış gösterdi. Daha önce hibrit rav4 yoktu.

    2017 yılındaki artış hızı da aynen devam ediyor.

    Elektrikli araçlar için hala çok erken. Menzili düşük, şehir içi kullanıma uygunlar.

    Ülkemiz için c-hr dışında pek mantıklı görünmese de özellikle avrupada talep artıyor.

    Ben yukarıdaki araçların satış rakamlarına bakalım demiştim ama siz Toyota bazında veri paylaşmışsınız.



    Ben olayı daha ile götürüp örnek Fransa ve uç örnek ABD bazında tüm EV, PHEV ve hibrit araç satış oranlarıyla ilgili yaptığım araştırmanın linkini vereyim.



    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=73180.0



    Kaynaklardaki verilere göre mesela Fransa'da hibrit satışı oranları düşerken, PHEV ve EV satış oranları artıyor. Holanda, İspanya, Norveç gibi ülkelerde de aynı senaryonun gerçekleşiyor olduğunu tahmin ediyorum. Çin'de de aynı senaryo gerçekleşiyor olmalı. Verilere bakmak lazım.

    Bir de aşağıdaki linkteki verileri ve yazıyı okursanız eğilimin EV ve PHEV araçlara doğru olduğunu görürsünüz.



    http://tehad.org/2017/01/10/durum-2016-yilinda-abd-elektrikli-arac-pazari/



    Sadece Toyota bazında hesap yaparsanız, evet hibrit satış oranları artıyor çünkü Toyota'nın seri üretim ve makul fiyatlı bir EV aracı yok bildiğim kadarıyla. Ama gelişmiş ülkelerde (özellikle Fransa'ya bakabilirsiniz; Renault Zoe satışlarını görünce zaten fark edersiniz veya ucuz benzin ülkesi ABD'de EV satış oranlarının hibritlere göre arttığını da görebilirsiniz) EV ve PHEV satış oranları artmaktadır.



    Gelişmiş ülkelerdeki EV satış rakamlarını gördükten sonra Türkiye'deki EV, PHEV ve hibrit satış rakamlarını konuşmaya bile gerek yok bence. C-HR ve Yaris Hybrid hariç elle tutulur bir şey yok Türkiye'de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O modellerin normal versiyonları da çok satmıyor. Üreticiler o kadar az satacaklarını bildikleri halde hibrit araç ürettiklerine göre gelecek görüyorlar hala.



    Nitekim toyota da hibrit motor sayısını arttıracağını duyurdu. 6dan 10a çıkarak.



    Toyota'nın ev aracı yok. Daha önce Tesla ile ortak RAV4 ev çıkardı ama üretimini durdurdu.



    Avrupa vs bazı ülkelerde ev araçların artmasının nedeni şehir merkezlerine fosil yakıtlı araçların alınmayacak olması.



    Gelecek elektrikli araçlarda ve tüm üreticiler buna kayıyor, bu noktada size katılıyorum. Ama bu hibritin bittiği anlamına gelmiyor. Ev geçiş süreci daha çok sürer.



    Hyundai kia nin da hibrit araçları geliyor. Hibrit araç sayısı önümüzdeki süreçte artış gösterir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde bir hybrid furyası başlayacak ve öncülerinden olan Toyota bu işten çok ekmek yiyecek. Artık devir iyice bu noktaya kaymaya başladı
  • Bu aracı alan yada test eden var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson

    Bu aracı alan yada test eden var mı?

    Test ettim. Alj toyota Çekmeköy de test aracı var.



    Şu anda da 2016 RAV4 2.0 premiumun arka koltuğunda Antalya'dan İstanbul'a dönüyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyotanin 1,8 ve 2,5 motorlu hybrid araclarinin hicbirine sicak bakamiyorum. Bir kere performans desen hybridin cok bir artisi yok. İkinci olarak yapicagin tasarruf devede kulak mtv zammiyla ve benzinli motorun yine bir suru servis bakimlari ve yine bilmemkac yil sonra verecegin pil masrafin tasarruf ettigin parayi cebinden aliyor.



    Son olarak da dizel aractan farkli olmayan fiyatlari gercekten enteresan. Bu arac yerine subarunun forester i alinir ne agirbakima girilir ne baska bir seye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Toyotanin 1,8 ve 2,5 motorlu hybrid araclarinin hicbirine sicak bakamiyorum. Bir kere performans desen hybridin cok bir artisi yok. İkinci olarak yapicagin tasarruf devede kulak mtv zammiyla ve benzinli motorun yine bir suru servis bakimlari ve yine bilmemkac yil sonra verecegin pil masrafin tasarruf ettigin parayi cebinden aliyor.



    Son olarak da dizel aractan farkli olmayan fiyatlari gercekten enteresan. Bu arac yerine subarunun forester i alinir ne agirbakima girilir ne baska bir seye.

    2018 yılında performanslı hibritler çıkaracağını duyurdu toyota. İlk çeyrekte duyuracak motorları. Chr a da geliyor güçlü hibrit.



    Hibritin avantaji şehir içinde. Ayrıca performansı da hiç fena değil.



    RAV4 0 100 hızlanma 8.4 saniye. Dizel araca göre daha sessiz, performanslı ve şehir içinde ekonomik olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu vergilerle,2500 litrelik araç mı alınır,Allahaşkına.2500 c.c. lik araç alan adam yakıt tasarrufu falan da hesap etmez. Bu arabayı fakir adam zaten alamaz,ultra zengin de bunu almaz.Türkiye de hibrit araçlara vergi teşviği(ÖTV,KDV,MTV) teşviği olmadığı sürece,çok az satacaktır,ilerde zaten tam elektrikli(E.V)araçlar da gelince başlamadan biten,süreci çok hızlı geçen bir teknoloji olarak kalacak(ülkemiz için konuşuyorum)En mantıklı hibrid şu an için bu vergi sistemiyle; 1.3 dizel-hibrit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson

    Bu aracı alan yada test eden var mı?

    Test ettim. Alj toyota Çekmeköy de test aracı var.



    Şu anda da 2016 RAV4 2.0 premiumun arka koltuğunda Antalya'dan İstanbul'a dönüyorum :)

    2.0 hybrid mi şu anki araç??:)



    Acaba daha uygun fiyatla gelecek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Toyotanin 1,8 ve 2,5 motorlu hybrid araclarinin hicbirine sicak bakamiyorum. Bir kere performans desen hybridin cok bir artisi yok. İkinci olarak yapicagin tasarruf devede kulak mtv zammiyla ve benzinli motorun yine bir suru servis bakimlari ve yine bilmemkac yil sonra verecegin pil masrafin tasarruf ettigin parayi cebinden aliyor.



    Son olarak da dizel aractan farkli olmayan fiyatlari gercekten enteresan. Bu arac yerine subarunun forester i alinir ne agirbakima girilir ne baska bir seye.

    2018 yılında performanslı hibritler çıkaracağını duyurdu toyota. İlk çeyrekte duyuracak motorları. Chr a da geliyor güçlü hibrit.



    Hibritin avantaji şehir içinde. Ayrıca performansı da hiç fena değil.



    RAV4 0 100 hızlanma 8.4 saniye. Dizel araca göre daha sessiz, performanslı ve şehir içinde ekonomik olacaktır.





    Çok güzel haber

    Bu arada 2,5 gerçekten iyi performans sünüyor ama vergiden dolayı pahalı



    Hybrid sistemi güçlü ve hacimi ufak suv araç gelirse ciddi satış yakalar



    Suv diye alınan bir çok araç 4x4 sistemi doğru dürüst çalışmıyor hybridler çok daha efektif

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyota RAV4 hybrid mükemmel bir araç 2 tonluk araç hem süper performans var gerçekten 8 saniyede 100 km hıza ulaşıyor Hemde karma yakıt tüketimim son 2000 km ortalaması 6.7 Ayrıca sessiz konforlu dizel araçla mukayese edilmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi

    Toyota RAV4 hybrid mükemmel bir araç 2 tonluk araç hem süper performans var gerçekten 8 saniyede 100 km hıza ulaşıyor Hemde karma yakıt tüketimim son 2000 km ortalaması 6.7 Ayrıca sessiz konforlu dizel araçla mukayese edilmez

    221.000 TL orta donanım.



    Mtv 2018 için 6000 TL.

    Cidden çok mantıklı seçim.

    1.2 3008 otomatik 125 falan bu arada yakıt aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi

    Toyota RAV4 hybrid mükemmel bir araç 2 tonluk araç hem süper performans var gerçekten 8 saniyede 100 km hıza ulaşıyor Hemde karma yakıt tüketimim son 2000 km ortalaması 6.7 Ayrıca sessiz konforlu dizel araçla mukayese edilmez

    221.000 TL orta donanım.



    Mtv 2018 için 6000 TL.

    Cidden çok mantıklı seçim.

    1.2 3008 otomatik 125 falan bu arada yakıt aynı

    Bundan bir önceki aracim Peugeot 3008 ☺Bikere 3008 SUV değil crossover zatende aradaki fark segment sınıf farkı Daha doğrusu herkesin tercihine ve görüşüne saygılıyım ama aradaki fark anlatılmaz yaşanır 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.