Şimdi Ara

RAV4 Hybrid ile Yüksek Performans Düşük Tüketim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
2
Favori
5.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RAV4 Hybrid ile Yüksek Performans Düşük Tüketim

    Toyota’nın en güçlü hibrit motoruna sahip modeli RAV4 Hybrid, yüksek peformans ve düşük yakıt tüketimi ile D-SUV segmentinde yeni bir sayfa açıyor. İlk kez hibrit teknolojisiyle sunulan RAV4, daha fazla gücü, daha sessiz bir sürüş deneyimini, yüksek konforu ve mükemmel bir sürüş keyfini bir arada toplamayı başarıyor.

    İkisi elektrikli diğeri de 2.5 litrelik benzinli 3 motorun ürettiği 200 beygirlik güç ile Toyota’nın en güçlü hibrit modeli olan RAV4, 100 km’de ortalama sadece 5,1 litrelik bir yakıt tüketimi gerçekleştiriyor. 118 g/km gibi düşük bir CO2 emisyon değeri sunan RAV4, aynı zamanda kesintisiz çalışan şanzımanı sayesinde 100 km/s hıza sadece 8,3 saniyede çıkıyor.

    Segmentinin yaratıcısı RAV4’ün hibrit versiyonu, dört çeker sürüşüyle birlikte zorlu koşulların da üstesinden gelirken, şehir yollarında da vazgeçilmez olduğunu kanıtlıyor. Bir SUV olmasına karşın yüksek yol tutuşa sahip RAV4 Hybrid, tercihe göre Sport, Eco ve Elektrikli mod’larda kullanılabiliyor.

    Toyota’nın İlk Hibrit SUV’u

    Toyota, ilk hibrit SUV modeli olma özelliğine sahip RAV4 ile ürün yelpazesini genişletirken, dünya çapında 10 milyondan fazla hibrit modeli satışı gerçekleştirmeyi başardı. Dünya’da 150’den fazla ülkede satışa sunulan ve yılda 600 bin adetten daha fazla satış başarısı elde eden RAV4’ün hibrit versiyonu özellikle Avrupa’da büyük bir ilgiyle karşılandı. Oldukça sessiz bir sürüşe sahip olan RAV4 Hybrid, aynı zamanda sürüş konforu ve yol tutuş konularında da büyük bir geliştirme operasyonundan geçirildi. Yüksek güvenlik donanımlarına sahip RAV4 Hybrid, şık tasarımı ve güçlü duruşuyla da dikkatleri topluyor.

    RAV4 Hybrid ile Yüksek Performans Düşük Tüketim


    Dışarıdan şarj etme ihtiyacı olmadan kendi kendine şarj olabilen RAV4 Hybrid, Türkiye’de hibrit araçlara getirilen ÖTV indirimiyle birlikte 173 bin 700 TL’den başlayan avantajlı fiyatlarla Toyota plazalarında satışa sunuluyor.

    Kaynak: JDM Spirit Turkey[simage][/simage][simage][/simage][simage][/simage]







  • Hibrit araç şehir içi kullanımında ekonomik ve keyifli. Yaris Hybrid'i överim ama bunu gömerim.

    Gösterişi seven dışında kim n'apsın kocaman aracı şehir içinde. Bence, Rav4 hibrit mantığına ters bir araç.
  • Yaris mantıklı. Onunda benzinli ile arasında 22-23 bin lira fark var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

    Yaris mantıklı. Onunda benzinli ile arasında 22-23 bin lira fark var.

    2016 sonuna doğru öyle bir hibrit teşviki yapıldı ki akıllara zarar. 1.8 motorlu Prius, Rav4 ve C-HR için yasa çıkartıldı resmen. Yaris Hybrid faydalanamadı bu yasadan.

    C-HR üretiminin Türkiye'de yapılmasına bir jest olarak çıkartılan bu yasadan önce Prius 190.000 liraya satılıyordu, şimdi 175.000TL. Kim alır ki o fiyata!

    Demem o ki; devlet baba "bir jest olsun, laf olsun, torba dolsun" diye bir yasa çıkarttı, Toyota ise zaten satılmayan Prius'a bu teşviki pek yansıtmadı.
  • Ötv si indirimli ya mtv si?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatını aşırı bulmadım.Dizel qq 140 bin olmuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Hibrit araç şehir içi kullanımında ekonomik ve keyifli. Yaris Hybrid'i överim ama bunu gömerim.

    Gösterişi seven dışında kim n'apsın kocaman aracı şehir içinde. Bence, Rav4 hibrit mantığına ters bir araç.

    Çok yanlış düşünüyorsunuz bence.

    Bir arkadaşımda 2016 rav4 var. O zamanlar hibrit olsa muhtemelen onu alırdı.

    Çoğunlukla şehir içi kullanıyor ama yılda 3-4 kere uzun yola çıkıyor. Tatilde yaylalarda rahat gezebilmek için yerden yüksek 4*4 araç aldı. Hibrit olsa şehir içinde de ekonomik olacsk.

    Uzun yol için ayrı, şehir içi için ayrı alabilecek refah seviyemiz olsa dediğiniz mantıklı olabilir ama durum öyle değil.

    Hepsini geçtim hibrit rav4 performans ve tüketimiyle de çok farklı, keyifli bir araç.

    0 - 100 hızlanması 8,3 saniye, tüktim 5.0 litre. Bu değerler 2.0 dizel otomatik rakiplerinden daha iyi. 2.0 rav4 ün hızlanması 10.7'sn.

    Rav4'lerde hibrit sistem biraz farklı. Elektrikli motor arka tekerlere, benzinli motor ön tekerlere güç veriyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    2016 model yılında hibrit rav 4 yok muydu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.5 vergisi ile pekte ekonomik sayılmaz. Az yakiti mtv olarak devlete aktarıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    2016 model yılında hibrit rav 4 yok muydu?

    Fiyat listesinde vardı ama bayiilerde yoktu. Vergi indirimi de 2016 sonlarında geldi zaten. Eskiden fiyat farkı çok fazlaydı.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    cevap için teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • RAV4 Hybrid ile Yüksek Performans Düşük Tüketim



    Hybrid araclar ufak mi olmasi gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Hibrit araç şehir içi kullanımında ekonomik ve keyifli. Yaris Hybrid'i överim ama bunu gömerim.

    Gösterişi seven dışında kim n'apsın kocaman aracı şehir içinde. Bence, Rav4 hibrit mantığına ters bir araç.

    Çok yanlış düşünüyorsunuz bence.

    Bir arkadaşımda 2016 rav4 var. O zamanlar hibrit olsa muhtemelen onu alırdı.

    Çoğunlukla şehir içi kullanıyor ama yılda 3-4 kere uzun yola çıkıyor. Tatilde yaylalarda rahat gezebilmek için yerden yüksek 4*4 araç aldı. Hibrit olsa şehir içinde de ekonomik olacsk.

    Uzun yol için ayrı, şehir içi için ayrı alabilecek refah seviyemiz olsa dediğiniz mantıklı olabilir ama durum öyle değil.

    Hepsini geçtim hibrit rav4 performans ve tüketimiyle de çok farklı, keyifli bir araç.

    0 - 100 hızlanması 8,3 saniye, tüktim 5.0 litre. Bu değerler 2.0 dizel otomatik rakiplerinden daha iyi. 2.0 rav4 ün hızlanması 10.7'sn.

    Rav4'lerde hibrit sistem biraz farklı. Elektrikli motor arka tekerlere, benzinli motor ön tekerlere güç veriyor.

    - 7,5L/100km gerçek ortalama tüketim.

    http://www.fuelly.com/car/toyota/rav4/2017?engineconfig_id=288&bodytype_id=&submodel_id=

    Şehir dışında bu tüketim 8-10L/100km olacaktır. Toyota Hybrid Synergy sistemi maalesef şehir dışında bir dizel veya LPG kadar ekonomik değil.

    - Hatırladığım kadarıyla benzinli versiyonundan 30.000-40.000TL kadar pahalıydı. Fakat artık benzinli versiyonu listesinden kaldırmışlar.

    - 2.5 motor ve yıllık MTV 4.317 lira.



    Toyota Rav4 Hybrid'in çok da çevreci ve ekonomik olduğunu düşünmüyorum. Şehir içinde bir gösteriş olabilir. Şehirdışı off road için ise bir çok seçenek var zaten. Şöyle bir göz attım; Dacia Duster 4x4 1.5dCi 75.000TL sıfırı, 100.000TL cebimizde kalır ve 3.000TL civarında MTV'si ucuz.



    Rav4 Hybrid'in hem şehir içinde, hem şehir dışında fazla bir esprisi yok bence. Bu benim düşüncem, yanlış olur, doğru olur; bilemem. Herkesin kendi bileceği iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 15 Mayıs 2017; 19:44:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    RAV4 Hybrid ile Yüksek Performans Düşük Tüketim



    Hybrid araclar ufak mi olmasi gerekiyor?

    Bence hibrit araçlar ufak (ve hafif) olmalı çünkü şehir içi kullanımlarda başarılılar ve çevreci olmaları esas alınmalı.



    Neredeyse 2 tonluk kocaman araba... Şehir içinde gerçek hibrit mantığının dışında gibi geliyor bana.



    Dediğim gibi, kendi düşüncem bu yönde. Doğrudur veya yanlıştır; bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Cadillac Escalade hybrid pek sizin onayınızla yapilmamis o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Cadillac Escalade hybrid pek sizin onayınızla yapilmamis o zaman.

    General Motors CEO'su değilim, elbette benim onayım gerekmez. Laf mı sizin ettiğiniz!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Cadillac Escalade hybrid pek sizin onayınızla yapilmamis o zaman.

    Şu Cadillac Escalade'nin hibrit modelinin 2017'de satışta olup olmadığına Cadillac sitesinden baktınız mı? Bakın bakalım bulabilecek misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Hibrit araç şehir içi kullanımında ekonomik ve keyifli. Yaris Hybrid'i överim ama bunu gömerim.

    Gösterişi seven dışında kim n'apsın kocaman aracı şehir içinde. Bence, Rav4 hibrit mantığına ters bir araç.

    Çok yanlış düşünüyorsunuz bence.

    Bir arkadaşımda 2016 rav4 var. O zamanlar hibrit olsa muhtemelen onu alırdı.

    Çoğunlukla şehir içi kullanıyor ama yılda 3-4 kere uzun yola çıkıyor. Tatilde yaylalarda rahat gezebilmek için yerden yüksek 4*4 araç aldı. Hibrit olsa şehir içinde de ekonomik olacsk.

    Uzun yol için ayrı, şehir içi için ayrı alabilecek refah seviyemiz olsa dediğiniz mantıklı olabilir ama durum öyle değil.

    Hepsini geçtim hibrit rav4 performans ve tüketimiyle de çok farklı, keyifli bir araç.

    0 - 100 hızlanması 8,3 saniye, tüktim 5.0 litre. Bu değerler 2.0 dizel otomatik rakiplerinden daha iyi. 2.0 rav4 ün hızlanması 10.7'sn.

    Rav4'lerde hibrit sistem biraz farklı. Elektrikli motor arka tekerlere, benzinli motor ön tekerlere güç veriyor.

    - 7,5L/100km gerçek ortalama tüketim.

    http://www.fuelly.com/car/toyota/rav4/2017?engineconfig_id=288&bodytype_id=&submodel_id=

    Şehir dışında bu tüketim 8-10L/100km olacaktır. Toyota Hybrid Synergy sistemi maalesef şehir dışında bir dizel veya LPG kadar ekonomik değil.

    - Hatırladığım kadarıyla benzinli versiyonundan 30.000-40.000TL kadar pahalıydı. Fakat artık benzinli versiyonu listesinden kaldırmışlar.

    - 2.5 motor ve yıllık MTV 4.317 lira.



    Toyota Rav4 Hybrid'in çok da çevreci ve ekonomik olduğunu düşünmüyorum. Şehir içinde bir gösteriş olabilir. Şehirdışı off road için ise bir çok seçenek var zaten. Şöyle bir göz attım; Dacia Duster 4x4 1.5dCi 75.000TL sıfırı, 100.000TL cebimizde kalır ve 3.000TL civarında MTV'si ucuz.



    Rav4 Hybrid'in hem şehir içinde, hem şehir dışında fazla bir esprisi yok bence. Bu benim düşüncem, yanlış olur, doğru olur; bilemem. Herkesin kendi bileceği iş.

    Ne ile kıyasladığınız önemli. 1.6 dizel cr-v ile ya da daha uygun fiyatlı, mtv'si düşük(<1.6) tucson gibi araçlarla kıyaslarsanız mantıksız olabilir tabii. Ama bu durum sadece ülkemiz için geçerli olur. Ülkemizde 2.0 hacimli orta sınıf mantıklı bir araç yok zaten. En uygun 2.0 dizel otomatik bir araç herhalde 170bin civarındadır. 2.5 rav4 hibrit civarında.

    Ama normal rav4 ile kıyaslarsanız her türlü mantıklı.

    Şehir dışı tüketimleri birbirlerine yakın olsa da şehir içi belki yarı yarıya yakacaklar. Birisi dur kalk trafikte 11-12 litre yakarken diğeri 5-6 litre yakacak. Makas çok geniş.

    Performans, sessizlik, sürüş keyfi için hibrit çok daha iyi.

    Kocaman hibrit 4*4 araç ile şehir içinde 5-6 litrelerle dolaşmak bence büyük bir başarı ve güzel bir şey.




  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    2017 Porsche Cayenne Hybrid

    2017 Toyota Highlander Hybrid

    GLE500e
    S400 Hybrid
    Cadillac CT6


    Bunlar hep kucuk araba zaten. Illa EV ya da ZE olmak zorunda degil hybrid. Farkli amaclar icin se yararlanabilinir. Sonuc olarak konfor ve ekonomi bir arada olmasi da talep ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 16 Mayıs 2017; 14:1:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    2017 Porsche Cayenne Hybrid

    2017 Toyota Highlander Hybrid

    GLE500e
    S400 Hybrid
    Cadillac CT6


    Bunlar hep kucuk araba zaten. Illa EV ya da ZE olmak zorunda degil hybrid. Farkli amaclar icin se yararlanabilinir. Sonuc olarak konfor ve ekonomi bir arada olmasi da talep ediliyor.

    Türkiye'de C-HR Hybrid hem ebatları ile şehir içi ve şehir dışı kullanımına uygun, hem de fiyatı ile uygun bir araç. Ama şu saydığınız araçlar Türkiye'de imkansız... Amerika'da ve Avrupa'da ise şu saydığınız araçların satış oranlarını çıkarıp buraya sunabilirsiniz. Neredeyse 3 tonluk araçların hibrit versiyonlarının ne kadar tutulduğunu veya tutulmadığını biz de görmüş oluruz.

    Bütün dünya hibrit araçlardan uzaklaşıp EV araçlara yöneliyor. Bir kaç sene sonra Avrupa şehirlerine fosil yakıt kullanan içten yanmalı araç girişi yasaklanacak. Size 3 tonluk hibrit araçlar mantıklı gelebilir. Beni geçin, Avrupa'ya da mantıklı gelmiyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.