Şimdi Ara

range Rover Evoque 3 teker.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Bu 3 tekerde gidebilmek yeni bir özellik midir? Kusura bakmayın ilk defa görüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Usta bütün dörtçekerler böyle kalabilir. Hatta her araba öyle gidebilir altında boşluk varsa. Üç tekerde gitmesi için özel bir sistem yok yani.
    Üç tekerde gidebilen bi araba varsa o da Citröen DS'tir. Sonrasında aynı süspansiyon sistemine sahip modellerinde var bu özellik.





  • Nasıl yani şimdi aynı yerde benim leonla gidersem sağ arka teker çukara düşmeyecek mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden düşsün ki? Arabanın ağırlık merkezi asıl önemli olan. Ben düz yolda Mondeo'yu 3 tekerde bırakmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Neden düşsün ki? Arabanın ağırlık merkezi asıl önemli olan. Ben düz yolda Mondeo'yu 3 tekerde bırakmıştım.

    çok ilginç, orada destek olarak 3 teker var, 2 sol 1 sağ ve araba dümdüz duruyor, belliki 1 tarafa daha fazla basıyor, bunun için bi sistem gerekmez mi, benim aklım almadı. düz yolda mondeo 3 teker durabilir, eğimlidir belliki ama orada range rover dümdüz duruyor neredeyse. hafif eğim var gerekli eğimi araba mı ayarlıyor orada? çünkü bi şahin girse oraya direk o çukura devrilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -FoundeR- -- 11 Ocak 2013; 20:12:43 >
  • normal bişe ateistler bunları hep bir bir açıkladı aşağıdaki 155 de takıldılar

     range Rover Evoque 3 teker.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vincent van Gogh

    normal bişe ateistler bunları hep bir bir açıkladı aşağıdaki 155 de takıldılar

     range Rover Evoque 3 teker.


    Alfadan anlamaz onlar!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    RANGE ROVER VS PORCHE CAYENNE
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Neden düşsün ki? Arabanın ağırlık merkezi asıl önemli olan. Ben düz yolda Mondeo'yu 3 tekerde bırakmıştım.

    çok ilginç, orada destek olarak 3 teker var, 2 sol 1 sağ ve araba dümdüz duruyor, belliki 1 tarafa daha fazla basıyor, bunun için bi sistem gerekmez mi, benim aklım almadı. düz yolda mondeo 3 teker durabilir, eğimlidir belliki ama orada range rover dümdüz duruyor neredeyse. hafif eğim var gerekli eğimi araba mı ayarlıyor orada? çünkü bi şahin girse oraya direk o çukura devrilir?

    Ben direksiyonu sert çevirerek tekerleği kaldırmıştım. Yani amortisör belli bi yerden sonra maksimum seviyesine ulaşıyor.
    Sizin mantığınıza göre arabanın ağırlığını değiştiren bir sistem olmalı. Böyle bir şeyi ben hiç duymadım. Arabaya fazladan ağırlık eklemek gerekiyor böyle bir şey için. Belki arka koltukta biri otursaydı o teker çukurdaydı, sol ön teker de havadaydı... Her türlü kalır yani. Masalarda da yükseklik oluyor ya bazen altına kağıt sıkıştırıyoruz. Aynı şey şaşırılacak pek bir şey yok burada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Neden düşsün ki? Arabanın ağırlık merkezi asıl önemli olan. Ben düz yolda Mondeo'yu 3 tekerde bırakmıştım.

    çok ilginç, orada destek olarak 3 teker var, 2 sol 1 sağ ve araba dümdüz duruyor, belliki 1 tarafa daha fazla basıyor, bunun için bi sistem gerekmez mi, benim aklım almadı. düz yolda mondeo 3 teker durabilir, eğimlidir belliki ama orada range rover dümdüz duruyor neredeyse. hafif eğim var gerekli eğimi araba mı ayarlıyor orada? çünkü bi şahin girse oraya direk o çukura devrilir?

    Ben direksiyonu sert çevirerek tekerleği kaldırmıştım. Yani amortisör belli bi yerden sonra maksimum seviyesine ulaşıyor.
    Sizin mantığınıza göre arabanın ağırlığını değiştiren bir sistem olmalı. Böyle bir şeyi ben hiç duymadım. Arabaya fazladan ağırlık eklemek gerekiyor böyle bir şey için. Belki arka koltukta biri otursaydı o teker çukurdaydı, sol ön teker de havadaydı... Her türlü kalır yani. Masalarda da yükseklik oluyor ya bazen altına kağıt sıkıştırıyoruz. Aynı şey şaşırılacak pek bir şey yok burada.

    dediğim gibi ilk defa bu kadar net dengeli bir duruş gördüğüm için şaşırdım.

    şimdi bi kaç defa daha izledim videoyu, arabanın hiç ön tarafı havada kalmıyor motor vs. ağırlık önde direk aşağı iniyor. sadece arka taraf havada kalıyor 3 çukurdada. dediğiniz gibi olay ağırlık merkezinde bitmiş. bi an beynim durmuştu masa örneği iyi oldu. teşekkürler açıklama için




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.