Şimdi Ara

RADEON IMAGE SHARPENING VEGALARA ÇIKTI! [KALİTE FARKI KARŞILAŞTIRMASI]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet Dx9 12 ve Vulkan destekli şu an Dx11 de aktif olmadığını gördüm. Gerçekten fark ediyor mu diyerek BF1 de her ne kadar Dx12 verimsiz çalışsa da bizzat karşılaştırmak istedim. Arkadaşlar detay olarak farkedilir mi diyordum ama daha harita ekranında bile farkı hissettim, yetmedi boş haritada dx11 ve 12 yaptım aradaki fark muazzam!

    Soldaki Dx12 sağdaki ise dx11 de çekildi, yani dx11 desteği olmadığını teyit ettim. Sniper ile zoom yapıp aldığım ekran görüntüsüne de yakınlaştırma yaptım, kalite çok bariz.
    https://eksiup.com/p/3c213741fjtb


    https://i.imgyukle.com/2019/09/30/o7YfVG.png
    RADEON IMAGE SHARPENING VEGALARA ÇIKTI! [KALİTE FARKI KARŞILAŞTIRMASI]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suppordle -- 30 Eylül 2019; 23:43:27 >







  • Radeon Image Sharpening | Image Quality & Performance Comparison | Radeon VII | 19.9.3
  • Paylaştığın resimi profesyonel fotoğrafçılara göstersen, ikisinin aynı resim olduğunu söyler. Sadece soldaki resimde keskinlik fazla. Kalite farkı yok. Parlaklık aynı, kontrast aynı, ışık aynı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖzgünK

    Paylaştığın resimi profesyonel fotoğrafçılara göstersen, ikisinin aynı resim olduğunu söyler. Sadece soldaki resimde keskinlik fazla. Kalite farkı yok. Parlaklık aynı, kontrast aynı, ışık aynı.
    E ne olacaktı ki?
  • aynısı monitörden de yapılabilir ama olsun gene iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-2 Spirit

    aynısı monitörden de yapılabilir ama olsun gene iyi
    Hocam reshade ile bu 3. parti programlarıyla zaten yıllardır yapılıyordu. Tek güzel tarafı tabana yayılması ve zahmetsiz olması ayrıca performans ile ilgili problemleri de yok bence gayet iyi bir seçenek.
  • Suppordle kullanıcısına yanıt
    sorun sadece bunun çöp dx12 de olması dx9 desen zaten ryzen sistemler çuvallıyor birçok eski oyunda

    çok sorunlu bir api dx12
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-2 Spirit

    sorun sadece bunun çöp dx12 de olması dx9 desen zaten ryzen sistemler çuvallıyor birçok eski oyunda

    çok sorunlu bir api dx12
    ee ne olaccak peki sorunlu bi api nasıl endüstri standardına dönüşebilir

    dx13 cikacak bizim gpular çöp mü olcak o zaman
  • eğer dx13 çıkarmayı planlıyorlarsa önce bozuk dx12 yi adam etsinler her oyunda bu mereti açtığımda bellek sızıntısı sorunu yaşamaktan sıkıldım bazı oyunlar bir gün çalışıyor bir gün çalışmıyor açılsalar bile oyuna girmem resmen 5 dakikayı buluyor görev yöneticisine bakıyorum disk kullanımı yok küçük bir cpu kullanımı var öyle bekliyor

    dx11'e aldığımda jet hızıyla açılıyor oyunlar yukarıdaki sayıklarımdan hiçbiri olmuyor

    en az sorun yaşadığım dx12 oyunu shadow of the tomb raider oldu gerçi onda da donmalar yaşamışlığım var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 1 Ekim 2019; 21:4:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-2 Spirit

    eğer dx13 çıkarmayı planlıyorlarsa önce bozuk dx12 yi adam etsinler her oyunda bu mereti açtığımda bellek sızıntısı sorunu yaşamaktan sıkıldım bazı oyunlar bir gün çalışıyor bir gün çalışmıyor açılsalar bile oyuna girmem resmen 5 dakikayı buluyor görev yöneticisine bakıyorum disk kullanımı yok küçük bir cpu kullanımı var öyle bekliyor

    dx11'e aldığımda jet hızıyla açılıyor oyunlar yukarıdaki sayıklarımdan hiçbiri olmuyor

    en az sorun yaşadığım dx12 oyunu shadow of the tomb raider oldu gerçi onda da donmalar yaşamışlığım var
    benim sorun yaşamadıgım dx12 oyunu olmadı valla :D

    tomb raiderde de sık sık donmalara serbebiyet verdi

    metro exodus tam bi kepazelikti. kapıdan dönüyorum donuş. silah sıkıyorum donuş. sanarsın sistem 15 yıl önceden..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-2 Spirit

    sorun sadece bunun çöp dx12 de olması dx9 desen zaten ryzen sistemler çuvallıyor birçok eski oyunda

    çok sorunlu bir api dx12
    Maalesef BF1 in de DX12 si berbat durumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖzgünK

    Paylaştığın resimi profesyonel fotoğrafçılara göstersen, ikisinin aynı resim olduğunu söyler. Sadece soldaki resimde keskinlik fazla. Kalite farkı yok. Parlaklık aynı, kontrast aynı, ışık aynı.


    RIS özelliğinin ne olduğunu yeniden açıkladığın için eyv.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wey-Yu



    RIS özelliğinin ne olduğunu yeniden açıkladığın için eyv.

    Alıntıları Göster
    Post kasmak için sırf konuşmak için konuşmak bu olsa gerek, insanlar garip tabi.
  • ÖzgünK kullanıcısına yanıt
    Söylediğin doğru ama nedeninden haberin yok.
    AMD, Microsoft'un standartlarını geliştiriyor. Buna Nvidia'nın verdiği cevap henüz yeterli değil, performanstan kısan çözüm öne sürüyorlar ölçeklenme ufku uzun olacağı için, kervan yolda düzülür varsayımıyla.
    3D grafiklerin babası denen Directx tasarlayıcısı Richard Huddy'nin bu konuda ne kadar yönlendirici olduğunu tecrübe ettik. Directx 12 de geldi, bu da aynı nedenle gelecek. Filtreleme aşamasında verimsizlik var. Bu, ilk çıktığı dönemlerde kabul edilebilir birşeydi. Şimdiyse grafik çizimi motorunun aşama safhalarında sorun var. Çizim öğesi çok fazla. Bunu azaltmanın yollarından biri çapraz eksen çizip düz eksen geri birleştirme. Bu olduğu takdirde çizim ile örneklem sayımı denk düşüyor. Aksi takdirde alt çözünürlükte 4xMSAA alınmış gibi keskinlik fazla çıkıyor. Bunu farketmiş olmanız üst çözünürlükle, alt çözünürlüğün farkını ayırdedebilmiş olmanızdan değil, daha yeni alt çözünürlüğün 4xMSAA ile 4xSSAA arasındaki farkını anlamış olmanızdan ileri geliyor.
    Dediğim gibi hâlâ üst çözünürlükte 0xAA almanın yolu yok. Herşey haşlanmış patates gibi gözüküyor o yüzden. Çapraz eksenel geri birleştirme ile olabiliyor ancak, ne de olsa alçak geçiren filtreye 4xMSAA uygulasan da eşek yine eşek.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.