Şimdi Ara

Racing tarzı için başlangıç motoru?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle kendimden bahsetmek istiyorum 22 yaşındayım;
    Kilom 95-100 arasi değişiyor
    Boyum 178
    İstanbul Anadolu yakasında yaşıyorum.
    Daha önce hiç motor tecrübem olmadı( arkadaşımın scooterini ilk alışımda tek başıma kullandım onu saymıyorum :) )
    18 yaşımdan beri B sınıfı ehliyet ile otomobil kullanıyorum. Trafikle iç içeyim
    Racing Motorlara karşı bir tutkum var. Bu tutkuya arkadaşımın 1800'lük goldwinginin arka koltuğunda kapıldım. Hayatın en büyük zevki bu olmalı dedim.

    Ve şimdi uzun süredir ekonomik yetersizlikler sebebiyle uzak olduğum hayalime kavuşma fırsatına sahibim.

    İlerde 600'lük belki 1000'lik bir motora geçebileceğim, beni hızlı racing tarzı motorlara hazırlayacak bir makine istiyorum.
    Ybr 125, cbr 125, Cbf 150, Cbf 250, ninja 250,kanuni gt 250r gibi bir çok ideal olarak görülen motor modelleri öneriliyor piyasada.
    Benim verilerime arzularıma uygun, tecrübesiz birisi'nin motora vereceği zararlarda fazla masraf çıkarmayacak.
    Satarken kolay satılacak ve beni fazla zarar ettirmeyecek(Başka motorlara geçmek zaten ana amacım olduğu için)
    Bir motor arayışındayım.
    Siz değerli motor tutkunu arkadaşlarımın önerilerini almak istedim.

    Not: İstanbul içi kullanılacak(Hatta avrupa yakasına bile nadiren geçilecek)

    Ekleme: E-5 karayolunda sıkıntı yaratmaması için 120km'ye çıkabilmesi iyi olacaktır.

    Teşekkür ve Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceza2000 -- 7 Mart 2012; 22:12:18 >







  • Saydıklarınıza uygun tek seçenek var Koruma demirli ybr 125. Grenaj olmadığı için yatırıınca fazla masrafınız olmaz. 2. eli en iyi motor.
  • Bende Ybr 125 derim
  • Kanuni breton derim veya motosan tr 150 cc ikiside aynı kasa ama bir bindin mi birdaha vazgeçemessin hem ekonomik hem çok seri ikiside ybr yi ve cbr yi geçeyor ve sürüşü çok rahat ve konforlu .
  • Hemen satmak istersen ybr. Ama ben ustune oturdugumda 1000cc racing gibi hissettrsn drsen gt250r
  • Gt 250r tecrübesiz biri için biraz ağır sanki, ybr'yi sıcak buluyorum ancak, maximum hızı beni düşündürüyor, en azından e-5 karayolunda kullanırken sıkıntı yaşamayacağım 120-125'i rahat görebilecek bir motor olsa günlük hayatıma rahatça adapte olur...
  • ybr e-5 te sorun olur zaten kilonuz nedeniyle altinizda cok basit kalir.. cbf 150 sizin icn daha uygun olabilir ama hiz konusunda ybr ile arasnda pek fark yok.. ninja pahali, hyo desen ilk basta cok agir gelir.s bnm sna tavsiym cbr250r tek silindir ama hizi oldukca iyi goruntu desen oda var ayrica honda olmasi en buyuk avantaji cunku servis ve yedek parcada tartismasz lider marka..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konyaturk42 -- 8 Mart 2012; 14:03:18 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyaturk42

    ybr e-5 te sorun olur zaten kilonuz nedeniyle altinizda cok basit kalir.. cbf 150 sizin icn daha uygun olabilir ama hiz konusunda ybr ile arasnda pek fark yok.. ninja pahali, hyo desen ilk basta cok agir gelir.s bnm sna tavsiym cbr250r tek silindir ama hizi oldukca iyi goruntu desen oda var ayrica honda olmasi en buyuk avantaji cunku servis ve yedek parcada tartismasz lider marka..

    Hocam cbr 250 yeni sayılacak bir zamanda piyasaya giren bir ürün bu sebeple 8000Tl gibi fiyatlara gidiyor 2. elleri bile, doğrusu bir geçiş motoru için biraz tuzlu geldi, ayrıca 250cc lik bir motor tecrübesi cok az olan birisi için sıkıntı yaratmaz mı? Yaratmaz ise 3-4 yıllık cbf 250 falan düşünebilirim.
  • evet haklisinz malesef ulkemzde bu tarz ara gecs modelleri vergiler ve firmalarn ac gozlulugu yuzunden cok pahali.. cbr muadillerine gore cok ucuz yinede bknz. sym wolf 250. cbf 250 demissiniz ama onunda gercektn temz sorun cikarmicak olani icn 6000 tl gozden cikar ayrica mutlaka ufak tefek masrafta oluck ama cbr 250 alsan, liste 9.500 ama nakitte 9.200 e veriyorlar. hem 0 motor keyfini yasicaksn hem kafan rahat olucak hem daha dikkat cekici bir motora binicek hemde enjeksiyonlu oldugu icn yakittan tasarruf ediceksn.. bnlar bnm dusuncm karar vermk sna kalms.. ayrica ara gecis olarak alipta snradan vazgecen bicok kisi halen kullaniyor eger sehir ici az yakan pratik tamiri kolay ve yakisikli bir motor istiyorsan cbr en ideal secenek ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyaturk42

    evet haklisinz malesef ulkemzde bu tarz ara gecs modelleri vergiler ve firmalarn ac gozlulugu yuzunden cok pahali.. cbr muadillerine gore cok ucuz yinede bknz. sym wolf 250. cbf 250 demissiniz ama onunda gercektn temz sorun cikarmicak olani icn 6000 tl gozden cikar ayrica mutlaka ufak tefek masrafta oluck ama cbr 250 alsan, liste 9.500 ama nakitte 9.200 e veriyorlar. hem 0 motor keyfini yasicaksn hem kafan rahat olucak hem daha dikkat cekici bir motora binicek hemde enjeksiyonlu oldugu icn yakittan tasarruf ediceksn.. bnlar bnm dusuncm karar vermk sna kalms.. ayrica ara gecis olarak alipta snradan vazgecen bicok kisi halen kullaniyor eger sehir ici az yakan pratik tamiri kolay ve yakisikli bir motor istiyorsan cbr en ideal secenek ;)

    Anlıyorum, bu önerilere dayanarak 2 aşamalı bir geçiş yapabilim 6-7 aylık bir süreçte 2000-3000'tl ye bir ybr 125, sonra cbr 250'ye geçmeyi düşünebilirm. Gerçekten sıfırı ile 2. eli aynı para cbr 250'nin bu sebeple sıfır almak daha mantıklı ancak, daha hiç tecrübesiz olduğum için gıcır motoru yatırıp düşürüp, motordan soğumak istemem :D Sanırm mecburen ybr yada cbf 150(koruma takma imkanı olmasıda güzel) gibi bir şey ile bir süre öreneceğim.




  • cok iyi olur hem bu sekilde cbrye bindiginizde gaz verirkn kendinize guveninz tam olur.. umarm istediginz motosiklete kavusursunz.. smdiden guvenli surusler dilerm tekerin duz bassin..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.