Şimdi Ara

RACE CHIP (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
296.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    race chip kullanan arkadaşlar ,hiçbir yerde resimin en sağındaki jumper ların ne olduğu hakkında bilgi bulamadım,,acaba bu kırmızı jumper ne işe yarıyor?

     RACE CHIP


    onun direnc olma ihtimali nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    race chip kullanan arkadaşlar ,hiçbir yerde resimin en sağındaki jumper ların ne olduğu hakkında bilgi bulamadım,,acaba bu kırmızı jumper ne işe yarıyor?

     RACE CHIP


    onun direnc olma ihtimali nedir ?

    Alıntıları Göster
    yurtdışındaki sitelerin resimlerinde kırmızı jumper hiç takılı değil,bazılarında ortada bir yerde takılı duruyor. nasıl bir aletmiş ardakaş herşeyi sanki devlet sırrı gibi saklı tutuluyor,sizler olmasanız baştaki tripotlrın bile ne işe yaradığını bilemeyecektik. aletin içinden birtane kullanma klavuzu bile çıkmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihtnc

    mrb forumda yeni olmama rağmen yazdıklarınızı uzun süredir takip ediyorum.Bmw 320d e92 kullanıcısıyım araç 2011 ve 184 ps araca race chip pro kullanmak istiyorum deneyimi olan arkadaşlardan fikir bekliyorum

    ben bu konuda bayağı denyim kazandım,2010 yılında ucuz diye anolog box aldım ,araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atıyordu ama performansı gerçekten çok güzeldi,o şekilde 30 bin km bindim bir kere olsun arıza ışığı bile yakmadı,sonra bu race chipin eksozdan siyah duman atmadığını duydum ve en az 50 kişiden bunu teyit ettirince siparişini verdim ,ayarı her araca göre farklılık gösteriyor ,ayarlamak sabır istiyor,fabrika ayarını 100km de 1 kademe yükseltilmesi gerekiyor,bu şekilde en ideal ayar olan 2-4 ayarına çıkılması gerekiyor.boxların performansı, yazılımla yapılan işleme çok yakın ama ben yazılıma oldum olası soğuk bakıyorum,boxın bir avantajıda aracı değiştirdiğin zaman 100 tl ye alacağın kabloyla yeni aracına taka bilirsin.
    alman arabalarının boxla daha uyum içinde çalışdığından bahsediyorlar,benim araba toyota bizde motor güvenlik uygulaması çok hassas ,boxın ayarının birden yükseltilmesi ,motorun anında korumaya geçmesine sebeb oluyor ,o yüzden yavaş yavaş yükseltiyoruz.
    boxın motora zarar verdiği, tamamen şehir efsanesi,chip tuningden sonra turbo kıran, enjektörü bozulan çok duydum ama boxda yok denecek kadar az duydum

    ben bugün bi kaç tane bu işle uğraşan yerle konuştum onlarda power box önerdiler race chip pro die bişey vardı o sanırsam performansı oldukça artırıyor onu alıcam umarım bi sıkıntı çıkmaz gerçi satıcılar kendilerinden çok eminler.230 hp ye kadar çıkacağını idda ediolar . Umarım sorun çıkarmaz bu arada verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihtnc

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihtnc

    mrb forumda yeni olmama rağmen yazdıklarınızı uzun süredir takip ediyorum.Bmw 320d e92 kullanıcısıyım araç 2011 ve 184 ps araca race chip pro kullanmak istiyorum deneyimi olan arkadaşlardan fikir bekliyorum

    ben bu konuda bayağı denyim kazandım,2010 yılında ucuz diye anolog box aldım ,araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atıyordu ama performansı gerçekten çok güzeldi,o şekilde 30 bin km bindim bir kere olsun arıza ışığı bile yakmadı,sonra bu race chipin eksozdan siyah duman atmadığını duydum ve en az 50 kişiden bunu teyit ettirince siparişini verdim ,ayarı her araca göre farklılık gösteriyor ,ayarlamak sabır istiyor,fabrika ayarını 100km de 1 kademe yükseltilmesi gerekiyor,bu şekilde en ideal ayar olan 2-4 ayarına çıkılması gerekiyor.boxların performansı, yazılımla yapılan işleme çok yakın ama ben yazılıma oldum olası soğuk bakıyorum,boxın bir avantajıda aracı değiştirdiğin zaman 100 tl ye alacağın kabloyla yeni aracına taka bilirsin.
    alman arabalarının boxla daha uyum içinde çalışdığından bahsediyorlar,benim araba toyota bizde motor güvenlik uygulaması çok hassas ,boxın ayarının birden yükseltilmesi ,motorun anında korumaya geçmesine sebeb oluyor ,o yüzden yavaş yavaş yükseltiyoruz.
    boxın motora zarar verdiği, tamamen şehir efsanesi,chip tuningden sonra turbo kıran, enjektörü bozulan çok duydum ama boxda yok denecek kadar az duydum

    ben bugün bi kaç tane bu işle uğraşan yerle konuştum onlarda power box önerdiler race chip pro die bişey vardı o sanırsam performansı oldukça artırıyor onu alıcam umarım bi sıkıntı çıkmaz gerçi satıcılar kendilerinden çok eminler.230 hp ye kadar çıkacağını idda ediolar . Umarım sorun çıkarmaz bu arada verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    ayrıca 2011 bmw lere sanırsam superchip yapamayılarmış henüz ankarada ki bayisi öle söledi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihtnc

    ayrıca 2011 bmw lere sanırsam superchip yapamayılarmış henüz ankarada ki bayisi öle söledi

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertbasaran -- 15 Mart 2012; 14:26:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.

    Hocam şanzıman 6 ile DSG ise tork limiti yaklaşık olarak 350 nm. Fakat 7 ileri DSG ise; 250 nm. olarak lanse ediliyor. Acaba sizin şansıman hangisi? Eğer 6 ileri ise sorun yok. Bu arada bana kalırsa aracınızı chipletme şansınız varsa chipletin; eğer yoksa Modül olayına başvurun Chipletirseniz, modüle göre daha yüksek performans ve daha fazla verim alırsınız. Her ihtimalde eski aracınızdan daha performanslı olur (170 hp'e çıkarılsa bile). Çünkü alt devirler Orj. 170 hp'lik motora göre daha güçlenecek(yani daha fazla torka sahip olacak); üst devirlere de daha rahat çıkacak aracınız, yani aracınız daha rahat devir çevirebilecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.

    Hocam şanzıman 6 ile DSG ise tork limiti yaklaşık olarak 350 nm. Fakat 7 ileri DSG ise; 250 nm. olarak lanse ediliyor. Acaba sizin şansıman hangisi? Eğer 6 ileri ise sorun yok. Bu arada bana kalırsa aracınızı chipletme şansınız varsa chipletin; eğer yoksa Modül olayına başvurun Chipletirseniz, modüle göre daha yüksek performans ve daha fazla verim alırsınız. Her ihtimalde eski aracınızdan daha performanslı olur (170 hp'e çıkarılsa bile). Çünkü alt devirler Orj. 170 hp'lik motora göre daha güçlenecek(yani daha fazla torka sahip olacak); üst devirlere de daha rahat çıkacak aracınız, yani aracınız daha rahat devir çevirebilecek

    Cevabınız için teşekkürler.
    Aracım 6 DSG yani 350 Nm. Chipletirsem yeni Passat'lar da beynin sökülmesi gerekiyormuş. Bunu istemiyorum
    Daha önce sökülen arabalar gördüm. Chipe ulaşmak için module çok zarar veriyorlar. Fabrika açılmasın diye bayağı bir uğraşmış.

    Söylediklernizi aynen bana da ilettiler bugün. Alt devirlerdeki belirgin artıştan sonra 170 Hp'den bile daha keyifli olacakmış.
    Ama henüz Passat'a yaptıran biri ile konuşamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.

    Hocam şanzıman 6 ile DSG ise tork limiti yaklaşık olarak 350 nm. Fakat 7 ileri DSG ise; 250 nm. olarak lanse ediliyor. Acaba sizin şansıman hangisi? Eğer 6 ileri ise sorun yok. Bu arada bana kalırsa aracınızı chipletme şansınız varsa chipletin; eğer yoksa Modül olayına başvurun Chipletirseniz, modüle göre daha yüksek performans ve daha fazla verim alırsınız. Her ihtimalde eski aracınızdan daha performanslı olur (170 hp'e çıkarılsa bile). Çünkü alt devirler Orj. 170 hp'lik motora göre daha güçlenecek(yani daha fazla torka sahip olacak); üst devirlere de daha rahat çıkacak aracınız, yani aracınız daha rahat devir çevirebilecek

    Cevabınız için teşekkürler.
    Aracım 6 DSG yani 350 Nm. Chipletirsem yeni Passat'lar da beynin sökülmesi gerekiyormuş. Bunu istemiyorum
    Daha önce sökülen arabalar gördüm. Chipe ulaşmak için module çok zarar veriyorlar. Fabrika açılmasın diye bayağı bir uğraşmış.

    Söylediklernizi aynen bana da ilettiler bugün. Alt devirlerdeki belirgin artıştan sonra 170 Hp'den bile daha keyifli olacakmış.
    Ama henüz Passat'a yaptıran biri ile konuşamadım.



    Peki hocam, kararınıza saygı duyarım Benim aracımda da çok uğraşıldı, Beyin sökülmekle kalmadı, Eprom da söküldü. Ancak o şekilde erişilebildi beyne Ki bu işlem 1 kere değil; 2 kere tekrarlandı. Aracım 2011 Focus 1.6 Tdci 109 hp idi. 2011 Focuslarda(MK 2.5); özellikle 2011 Ocak sonrası piyasaya çıkanlarda Ford farklı bir beyin koymuş araçlara. Bu yüzden OBD soketinden yapılamadı; beyin açılarak da yapılamadı. Direk Eprom'a müdahale edildi. Fakat şuanda yaklaşık 1 hafta oldu; oldukça memnunum işlemden. Şuanda araç ortalama 137 hp civarlarında, Mehmet Hocam'ın da söylediğine göre Torkda 305-315 nm arasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    unuttuğum bir şeyide eklemek istedim. haklısınız bazı servisler bu tür cihazlar takılmasına ön ayak olabiliyor. ancak; onlarda sizin dediğiniz gibi çikacak arızalardan hiç bir mesuliyet kabul etmeyerek, yani aracın garantisi falan varsa garanti kapsamından düşürerek yapıyolar bu işi. yanlışım varsa düzeltin lütfen.

    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xrace

    quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    unuttuğum bir şeyide eklemek istedim. haklısınız bazı servisler bu tür cihazlar takılmasına ön ayak olabiliyor. ancak; onlarda sizin dediğiniz gibi çikacak arızalardan hiç bir mesuliyet kabul etmeyerek, yani aracın garantisi falan varsa garanti kapsamından düşürerek yapıyolar bu işi. yanlışım varsa düzeltin lütfen.

    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.

    Pro modelini o fiyata alabiliyorsanız çok iyi fiyat.
    Tabii zevkler tartışılmaz ama, Caddy için neden Race Chip e ihtiyaç duydunuz?
    Şirkette biz de kullanıyoruz, torku yüksek ve performanslı, ondan soruyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?


    bence o aracı hic elletmeyin cunku harcayacagınız paraya degmez.alacagınız en fazla 5 hp ki onu uygun bir soguk hava filtre kitiyle de alabilirsiniz.Zaten atmosferik araclara custom yazılımlar az miktarda olsa faydası oluyor boxların hic faydasını goremezsiniz.custom ile de devir kesiciyi iptal ettirip fazla devir cevirerek guc elde edebilirsiniz ki bu arac icin hic gerek yok.Sprinter booster a gelince guc olarak hic bir katkısı yok sadece gaz tepkimesini arttırıyor ama ciddi faydası oluyor.sehir ici dar alanlarda onceki versiyonu sıkıntı yaratıyordu yeni versiyonlarında ayar modu konularak bu olumsuzlukta giderildi.


    anladım. benim düşüncem tak çıkar rahat olur diye box uygulatmaktı ama gerekli değil. devir kesici olayıda riskli 6000 e kadar çıkıyor zaten. en fazla çıksa çıksa 6500 devir japon motoru değil sonuçta.

    artık kelepçeli egzos yaptırıp ses olarak güzelleştirmek hedefim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu uygulamayı ne tür güçte araçlarda kullanabilirz? Yani 1.6 1.8 motor mu olması gerekiyor ? Ne tür araçlarda daha olumlu sonuç elde edilir ? Bilgisi olan var mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizalican

    Arkadaşlar bu uygulamayı ne tür güçte araçlarda kullanabilirz? Yani 1.6 1.8 motor mu olması gerekiyor ? Ne tür araçlarda daha olumlu sonuç elde edilir ? Bilgisi olan var mı

    1.6 1.8 farketmiyor, daha çok dizel araçlarda kullanılıyor ve alt devir performansı düşük araçlarda daha güzel sonuç veriyor.Resmi sitesinde daha ayrıntılı bilgi ve araç listesi var, üstelik Türkçe.

    Mesela ben LagunaIII 1.5 de kullanıyorum, gayet memnunum.
  • Orijinalden alıntı: e d d a i


    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.

    Pro modelini o fiyata alabiliyorsanız çok iyi fiyat.
    Tabii zevkler tartışılmaz ama, Caddy için neden Race Chip e ihtiyaç duydunuz?
    Şirkette biz de kullanıyoruz, torku yüksek ve performanslı, ondan soruyorum.


    Benim aracım için sadece tek modeli var her nedense bilmiyorum onun fiyatı 179 euro
    aslına bakarsanız aracımın torkundan çok memnunum belki biraz daha seri
    ve aynı sürüş tarzında yakıt tasarrufu edebilirmiyim acaba diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    Bu arada arkadaşlar ben bu bilgileri verirken deneyimlerime dayanarak değil, racechipin çalışma mantığını bildiğim üzere veriyorum. Chiptuning işi ile de uğraştığımızdan dolayı şunu söylemek istiyorum, burada yapacağınız ayarlamalar sonucunda alınacak performans aracınızın sağlığı 1:1 orantılıdır, dolayısıyla aracınızı tanıdığınız kadar güclendirin ve ayar verin. Oluşabilecek hasarlardan hiç bir mesuliyet kabul etmediğimi bildirmek isterim.


    oluşabilecek hasarlardan niye mesuliyet kabul etmiyorsunuz, insanlara şu ayarı şöyle böyle yap deyip, sorumluluk kabul etmiyorum demek, pek güven vermedi bana, ayrıca; ben bu cihazı daha önce kendi aracımda kullandim 2-3 ay kadar, beklentiniz yakıt ekonomisi ise sakın bulaşmayın, daha fazla yakıt yaktırıyor. eğer istediğiniz güç artışı ise koskoca aracınızı yapan fabrika kıytırık racachip gibi bir program yapmayı beceremezmi sizce,demekki zararı yararından daha çok, bana göre bu tür performans yükseltme işlerine bulaşmayın. eğer performans istiyorsanız, aracınızı satın alırken bunu düşünerek yüksek tork ve beygir güçlü arabalardan alın.

    Race chip pro versiyonunu kendi aracımda (bmw 320d LCI) 3 aydır kullanıyorum, aracımı benden başka hiç kimse kullanmaz, önceleri 7,7lt yakan aracım şu anda 7,0lt yakıyor yolda aynı yol sürücüde aynı sürücü, ayrıca işyerimde dynamometrem var 217HP ölçüm sonucunu gönderebilirim. Bence Dimsport Rapid den sonraki gördüğün en başarılı box. Race chipi mutlu mesut bir şekilde dünyada onbinlerce belkide daha fazla kullanan var, elbette memnun olmayanlarda vardır. Race chip ve diğer tüm boxlar her marka araçda aynı stabiliteyi ve memnuniyeti sağlayamıyor ya fazla yakıyor yada az performans alınabiliyor aracın motor kalitesiyle ve çalışma prensibiyle alakalı bir durum. Mesuliyet kabul etmeme kısmını şöyle izah edeyim, önceki aracım 2008 model ford focus 1.6 tdci'da yine box kullanıyordum oda markasız bir box, hiç bir sıkıntı olmadan tam 15.000km kullandım, sonra 2. el dimsport rapid buldum onu aldım taktım, çıkardığım markasız olan boxuda aynı marka model arabası olan arkadaşıma taktık 100-200 km kullandıkdan sonra basınç sensörünü patlattı. Şimdi burada boxmu hatalı? Arabamı hatalı? yoksa sürücümü? Kimsenin sürüş grafiğini bilmediğimden dolayı mesuliyet kabul etmedim. Şunuda belirtmeyim araç üreticileride (vw-audi-skoda-bmw-mistubishi aklıma ilk gelenler) bu tür ürünleri kullanıyor biraz araştırın...

    hocam; kusura bakmayın ama bu söylediğinize inanmıyorum. hem beygir gücünü hatırı sayılır derecede arttıracaksınız, hemde %10 yakıt tasarrufu yapacaksınız. yani şimdi BMW, AUDİ,MERCEDES,RENAULT,FİAT vesaire şirketler değil %10, % 1-2 lik tasarruf sağlatabilmek için ne taklalar atıyorlar, ne kadar büyük paraları ARGE çalışmalarına ayırıyorlar, biliyormusunuz. ayrıca ben aracıma takmadan önce almanya daki racecip merkezinin sitesini inceledim. orada tasarruf yapar falan diye bir şey söylememişler özellikle, çünki; bu aletle tasarruf edemezsiniz, onlarda biliyor bunu, asıl amaçları güç artışı sağlamak, eee tabi adamlar almanya da üretim yapıyor, sıkıysa şu kadar tasarruf ediyo falan yazsınlarda ,alet tasarruf etmesin, alman makamları anında kilidi vurur kapıya ve analarından emdiği sütüde burunlarından getirir.çünki, bu dolandırıcılığa girer, ama malesef benim güzel memleketimde heryerde dolandırıcılar cirit atıyor, şimdi hangi racechip yada bilmemnechip satıcısına gitseniz, tabi efendim yüzde bilmem ne kadara kadar tasarruf sağlıyo der, cihazın üretim sebebinin tasarruf olmadığını biliebile. bu tür cihazlardan tasarruf medeti umarak araştırma yapan arkadaşlar! tasarruf etmek istiyorsanız ,aracınızı sakin kullanın, gereksiz ani hızlanmalardan ve ani fren yapmalardan kaçının ve uzun yoldada pencerelerinizi kapalı tutun, benden size garanti % 10-15 çivarı tasarruf, hem ben size bir kutu verip paranızıda almıyacağım. emniyetli sürüşler...

    racechip.de den alinti

    Yükselen performansa rağmen ek yakıt tasarrufu sağlayabilir miyim? – Bunu nasıl yapabilirim?

    Sürüş tarzınız RaceChip’i takmadan öncekiyle aynı kalırsa, fazladan tüketiminiz olmayacak ve Tuning’i yine de açıkça hissedeceksiniz. Montajdan sonra yakıt tüketiminde belirgin bir düşüş hissetmeniz gerekir. Birçok memnun müşteri 100 km’de 1,5 litreye varan tüketim düşüşü olduğunu bildiriyor. Bu durum, fabrika ayarlarında olan aracınızda vites düşürmenizi gerektirirken, Tuning sonrası artırılan devir momenti nedeniyle hala yüksek viteste gidebilmenizden kaynaklanmaktadır. Ancak bu durum modelden modele ve araç sürücüsünün sürüş tarzına bağlı olarak değişiyor.


    Tüm avantajlara genel bakış:
    Dijital fonksiyon
    Dijital referans alan uyarlaması (saniyede 100000 kereye kadar)
    %25’a varan performans artışı
    ( RaceChip PRO ile %30’a kadar )
    %20’ye varan daha fazla devir momenti
    100 km’de 1,5 litreye kadar yakıt tasarrufu
    Kaliteli alüminyum gövde
    Çok sağlam ve sarsıntıya dayanıklı
    Kolay ve hızlı montaj
    Montaj için özel alet gerekmez
    Aynı egzoz değeri ve aynı zararlı madde sınıfı
    Su sıçramasına karşı korumalı
    Otomatik ve düz vites
    Tüm püskürtmeli dizel araçlara uygun
    Fişli kablo demeti
    Bireysel olarak ayarlanabilir
    Araç teşhise uygun halde kalıyor
    Motor kumanda cihazına müdahale etmez
    İz bırakmadan eski haline getirilebilir
    Alman malı
    İs partikülü filtresi olan araçlara uygundur
    2 yıl tam garanti
    Uzun süreli testten geçirildi
    Motor ömrü fabrika çıkışındakiyle aynıdır
    Ek masraf gerektirmez

    ya troy hocam sen bu racechip ten menun kalmadığın için aylarca forumun her tarafında satışa çıkarmamışmıydın. ne oldu da birden bire memnun olur hale geldin anlamadım.bi izah etsende bizde aydınlansak.

    Alıntıları Göster
    Nitrodata
    Nitro Data aracınıza dışarıdan takılan ve istenildiği zaman geri sökülebilen chip tuning modülüdür. Chip tuningin
    bugüne kadar ulaştığı en yüksek teknolojiye sahip olan Nitro Data; Chip tuning yapma şansını artık son
    kullanıcıların yani sizlerin kontrolune sunuyor.Aracınızın motorunda %35'e kadar performans artışı, %10'a
    kadar yakıt tasarrufu sağlayan bu ürünü normal chip tuning'den ayıran en büyük özellik ise kolayca sökülüp
    hiç bir iz bırakmadan aracınızı eski haline getirebilme keyfini size yaşatmasıdır.

    Üzerindeki ayar butonları
    sayesinde Nitro Data'dan dilediğiniz performansta verim alabilirsiniz.Aynı zamanda bu özellik sayesinde Nitro
    Datayı aracınızda yaptığınız donanımsal tuningler ile daha kombine çalıştırabilir ve maximum performans
    artışı sağlayabilirsiniz.

    Nitro Data aracınıza hiç bir şekilde zarar vermemekte olup her marka araca uygundur.Aracınızdan çıkardıktan
    hemen sonra aracınız hiç bir değişiklik olmadan fabrika performansına geri döner.

    %100 Alman malı olan Nitro Data piyasada satılan rakiplerinin yarı fiyatında ve Pro modellerine denktir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chip_tuning_box

    Nitrodata
    Nitro Data aracınıza dışarıdan takılan ve istenildiği zaman geri sökülebilen chip tuning modülüdür. Chip tuningin
    bugüne kadar ulaştığı en yüksek teknolojiye sahip olan Nitro Data; Chip tuning yapma şansını artık son
    kullanıcıların yani sizlerin kontrolune sunuyor.Aracınızın motorunda %35'e kadar performans artışı, %10'a
    kadar yakıt tasarrufu sağlayan bu ürünü normal chip tuning'den ayıran en büyük özellik ise kolayca sökülüp
    hiç bir iz bırakmadan aracınızı eski haline getirebilme keyfini size yaşatmasıdır.

    Üzerindeki ayar butonları
    sayesinde Nitro Data'dan dilediğiniz performansta verim alabilirsiniz.Aynı zamanda bu özellik sayesinde Nitro
    Datayı aracınızda yaptığınız donanımsal tuningler ile daha kombine çalıştırabilir ve maximum performans
    artışı sağlayabilirsiniz.

    Nitro Data aracınıza hiç bir şekilde zarar vermemekte olup her marka araca uygundur.Aracınızdan çıkardıktan
    hemen sonra aracınız hiç bir değişiklik olmadan fabrika performansına geri döner.

    %100 Alman malı olan Nitro Data piyasada satılan rakiplerinin yarı fiyatında ve Pro modellerine denktir.

    Alıntıları Göster
    ya birakin su nitro datayi racechip yilardir bu isi yapiyor pro modeline denk oldugunu bana kanitlaman lazim sn kac bin sinyal gönderiyor ?Pro modeline denktir demekle olmuyor yani...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.

    Hocam şanzıman 6 ile DSG ise tork limiti yaklaşık olarak 350 nm. Fakat 7 ileri DSG ise; 250 nm. olarak lanse ediliyor. Acaba sizin şansıman hangisi? Eğer 6 ileri ise sorun yok. Bu arada bana kalırsa aracınızı chipletme şansınız varsa chipletin; eğer yoksa Modül olayına başvurun Chipletirseniz, modüle göre daha yüksek performans ve daha fazla verim alırsınız. Her ihtimalde eski aracınızdan daha performanslı olur (170 hp'e çıkarılsa bile). Çünkü alt devirler Orj. 170 hp'lik motora göre daha güçlenecek(yani daha fazla torka sahip olacak); üst devirlere de daha rahat çıkacak aracınız, yani aracınız daha rahat devir çevirebilecek

    Cevabınız için teşekkürler.
    Aracım 6 DSG yani 350 Nm. Chipletirsem yeni Passat'lar da beynin sökülmesi gerekiyormuş. Bunu istemiyorum
    Daha önce sökülen arabalar gördüm. Chipe ulaşmak için module çok zarar veriyorlar. Fabrika açılmasın diye bayağı bir uğraşmış.

    Söylediklernizi aynen bana da ilettiler bugün. Alt devirlerdeki belirgin artıştan sonra 170 Hp'den bile daha keyifli olacakmış.
    Ama henüz Passat'a yaptıran biri ile konuşamadım.



    Peki hocam, kararınıza saygı duyarım Benim aracımda da çok uğraşıldı, Beyin sökülmekle kalmadı, Eprom da söküldü. Ancak o şekilde erişilebildi beyne Ki bu işlem 1 kere değil; 2 kere tekrarlandı. Aracım 2011 Focus 1.6 Tdci 109 hp idi. 2011 Focuslarda(MK 2.5); özellikle 2011 Ocak sonrası piyasaya çıkanlarda Ford farklı bir beyin koymuş araçlara. Bu yüzden OBD soketinden yapılamadı; beyin açılarak da yapılamadı. Direk Eprom'a müdahale edildi. Fakat şuanda yaklaşık 1 hafta oldu; oldukça memnunum işlemden. Şuanda araç ortalama 137 hp civarlarında, Mehmet Hocam'ın da söylediğine göre Torkda 305-315 nm arasında.

    siz o epromun nasıl söküldüğünü görseydiniz içiniz cız ederdi,biz senelerdir elektronik cihaz ithal edip, bozulanlarınıda tamirini yapıyoruz ,smd compenanti yerinden sökmek gerçekten çok hassas ve zor bir işlemdir,bu yapılan işlemde en az 150 bacağı olan bir epromu yerinden söküp ,tekrar yerine lehimlemek çok riskli bir hareketdir ,birde bu hareketi fiyatı 3-4 bin tl olan bir ecu da yapıyorsanız çok daha risklidir.
    ben bu işin içinde olmama rağmen, aracımın ecusundan bırakın eprom söktürmeyi,soketinden yazılım bile yükletmem.
    en risksiz performans arttırımı race chip dir.ben en dandik boxı bile 30 bin km kullandım, bir defa olsun arıza ışığı bile yakmadı.race chip zaten box işinin profösörü,aracın üzerine takıp ayarlarınıda tam yaparsanız ,tadına varılmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizalican

    Arkadaşlar bu uygulamayı ne tür güçte araçlarda kullanabilirz? Yani 1.6 1.8 motor mu olması gerekiyor ? Ne tür araçlarda daha olumlu sonuç elde edilir ? Bilgisi olan var mı

    turbo dizel araçların %90 nına oluyor,motor hacmi önemli değil
  • Orijinalden alıntı: xrace

    Orijinalden alıntı: e d d a i


    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.

    Pro modelini o fiyata alabiliyorsanız çok iyi fiyat.
    Tabii zevkler tartışılmaz ama, Caddy için neden Race Chip e ihtiyaç duydunuz?
    Şirkette biz de kullanıyoruz, torku yüksek ve performanslı, ondan soruyorum.


    .

    duygularınıza canı gönülden katılıyorum ,bende 2.0 dizel verso var ,fabrika çıkışı 126 hp tork 320 nm ,araba resmen uçak gibi gidiyor.standart hali bile bmw 320 d lere 210 km ye kafa tutuyor, ben bu arabaya bile race chip taktım ,arabanın içindeki gizli şeytanı çıkarıyor ve en güzel yanıda bukadar güç artışı olurken ,yakıtda artma olmuyor.ben 329 euro ya pro modelini aldım ama satıcı gerekyok ikiside aynı ,okadar para verme desede ,almışken en iyisi olsun dedim .yoksa 179 euroluk modelde iş görüyormuş.ben bu ürünü bütün dizel araçlara şiddetle tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaramis -- 19 Mart 2012; 0:25:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizalican

    Arkadaşlar bu uygulamayı ne tür güçte araçlarda kullanabilirz? Yani 1.6 1.8 motor mu olması gerekiyor ? Ne tür araçlarda daha olumlu sonuç elde edilir ? Bilgisi olan var mı

    turbo dizel araçların %90 nına oluyor,motor hacmi önemli değil

    Tamamdır çok teşekkür ettim.
  • Orijinalden alıntı: ayaramis

    Orijinalden alıntı: xrace

    Orijinalden alıntı: e d d a i


    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.

    Pro modelini o fiyata alabiliyorsanız çok iyi fiyat.
    Tabii zevkler tartışılmaz ama, Caddy için neden Race Chip e ihtiyaç duydunuz?
    Şirkette biz de kullanıyoruz, torku yüksek ve performanslı, ondan soruyorum.


    .

    duygularınıza canı gönülden katılıyorum ,bende 2.0 dizel verso var ,fabrika çıkışı 126 hp tork 320 nm ,araba resmen uçak gibi gidiyor.standart hali bile bmw 320 d lere 210 km ye kafa tutuyor, ben bu arabaya bile race chip taktım ,arabanın içindeki gizli şeytanı çıkarıyor ve en güzel yanıda bukadar güç artışı olurken ,yakıtda artma olmuyor.ben 329 euro ya pro modelini aldım ama satıcı gerekyok ikiside aynı ,okadar para verme desede ,almışken en iyisi olsun dedim .yoksa 179 euroluk modelde iş görüyormuş.ben bu ürünü bütün dizel araçlara şiddetle tavsiye ediyorum.

    Verso 2.0 dizelin; Racechip taktıktan sonra 0-100'ü kaç sn. civarında şuan? Hocam eprom'un sökülmesi işleminin riskli olduğunu biliyorum; zaten bu yüzden Mehmet hocam'ı tercih ettim. Şansımıza bize OBD soketinden; yada Ecu'yu söküp; işlem yapılacak bir araç denk gelmemiş. Lacetti'ye Hidrogas uygulaması yapmıştık; emin olun o işlem bundan daha riskliydi. Çünkü bunda en kötü Ecu değiştirilir; fakat o işlemde komple motoru değiştirmek zorunda bile kalabilirdiniz. Yani eğer faydası olacaksa; bazı riskleri, maximum tedbirle birlikte(!) almaktan yanayım; körü körüne risk almak istemem. İşlem sonrası bizdeki Focus'ta; Insignia 1.6 Turbo 180 Hp ile; 0-100'de kafa kafaya kalkıyor; tabi 100'den sonra insignia yardırmaya başlıyor. Fakat 2. vites sonuna kadar Insignia'nın önünde yer almak güzel bir durum. 3. vites atınca; 100 km'ye kadar insignia farkı kapatıyor; 100'den sonra da o farkı açmaya başlıyor. 100'den sonra da deneme gereği duymadık zaten. Acaba siz verso 2.0 dizel ile; Racechip modülünü taktıktan sonra Insignia 1.6 turbo ile kalkış yaptınız mı? Sizdeki durum nedir?

    Bu arada hocam, sonuçta Chip tuningde tüm verilere müdahale ediliyor. Fakat Modül(yada Box) ile sadece belli değerler değiştirebildiği için, bu yüzden Chip kesinlikle daha avantajlı. Sadece birazcık daha riskli; bu yüzden de güvendiğiniz firmayı tercih etmeniz gerekli... Sonuçta birinde beyini kandırmış oluyorsunuz; diğerinde direk beyin sizin isteğinize göre komut veriyor...




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.