Şimdi Ara

RACE CHIP (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
294.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabankir

    Arkadaslar,

    ?Uzun yillardir yurt disindan malzeme getiren biri olarak malzemenin gumrugune takilmamasi icin. MalzemeFiyati +Kargo bedelinin 150Euronun altinda olmasi lazim. Ancak gumrukteki memur bu takilsin derse o malzeme gumrukte kalir ve cekim islemleri yapmaniz gerekir. Bireysel yada kurumsal bi siparis oldugunun hic bir onemi yok. Gumruk tarife kodlari denen kodlar var ve herkes bu koda bakarak malzemenin tanimini gorebilir. Riskli olarak gorunen veya gumruk verigisi odenmesi gereken bir malzeme ise takilir. Tavsiyem yurt disindan getirmek yerine biraz fazlasini verip yurt icinden almaniz ki. gumruge takilirsa en az cebinizden 500-600 lira daha cikar bunun yaninda bir suru de evrak hazirlamaniz gerekir oyle ben mazleme getircem demekle malzeme ithal edilmiyor. Isminizin gumruk tarafindan bilinmesi buda noterde dokuman hazirlamaniz ve buda para demek oluyor. Yurt disinda akrabaniz esiniz dostunuz varsa koysun cebine getirsin kargo ile gonderilmesini istemeyin.

    Verdiğiniz bilgilerde hata var. Şu andaki mevcut vergi muafiyeti kargo hariç 75€'dur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krombacher

    quote:

    Orijinalden alıntı: sabankir

    Arkadaslar,

    ?Uzun yillardir yurt disindan malzeme getiren biri olarak malzemenin gumrugune takilmamasi icin. MalzemeFiyati +Kargo bedelinin 150Euronun altinda olmasi lazim. Ancak gumrukteki memur bu takilsin derse o malzeme gumrukte kalir ve cekim islemleri yapmaniz gerekir. Bireysel yada kurumsal bi siparis oldugunun hic bir onemi yok. Gumruk tarife kodlari denen kodlar var ve herkes bu koda bakarak malzemenin tanimini gorebilir. Riskli olarak gorunen veya gumruk verigisi odenmesi gereken bir malzeme ise takilir. Tavsiyem yurt disindan getirmek yerine biraz fazlasini verip yurt icinden almaniz ki. gumruge takilirsa en az cebinizden 500-600 lira daha cikar bunun yaninda bir suru de evrak hazirlamaniz gerekir oyle ben mazleme getircem demekle malzeme ithal edilmiyor. Isminizin gumruk tarafindan bilinmesi buda noterde dokuman hazirlamaniz ve buda para demek oluyor. Yurt disinda akrabaniz esiniz dostunuz varsa koysun cebine getirsin kargo ile gonderilmesini istemeyin.

    Verdiğiniz bilgilerde hata var. Şu andaki mevcut vergi muafiyeti kargo hariç 75€'dur.

    Bunu gurur meselesi yapmis degilim yanlis anlamayin ancak bilgilerimi kontrol ettim ve dogru oldugu kanisina vardim. 2009 resmi gazetedeki bilgilere gore dogru ancak yeni degismis ise mevzuat onu bilemiyorum. gumruk kiymeti 150 euro alti diyor. gumruk kiymeti de mal + navlun seklinde hesaplandigi icin kiymet ikisinin toplamina esit ve 150Euro

    MADDE 45-(1) Türkiye Gümrük Bölgesindeki bir kişiye posta ya da hızlı kargo taşımacılığı yoluyla gelen, gümrük kıymeti gönderim başına toplam 150 Avro’yu geçmeyen, ticari miktar ve mahiyette olmayan eşyaya muafiyet tanınır.

    haberi veren site :http://www.bidturk.com/vip/gumruk-muafiyeti-donemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabankir

    Bunu gurur meselesi yapmis degilim yanlis anlamayin ancak bilgilerimi kontrol ettim ve dogru oldugu kanisina vardim. 2009 resmi gazetedeki bilgilere gore dogru ancak yeni degismis ise mevzuat onu bilemiyorum. gumruk kiymeti 150 euro alti diyor. gumruk kiymeti de mal + navlun seklinde hesaplandigi icin kiymet ikisinin toplamina esit ve 150Euro

    MADDE 45-(1) Türkiye Gümrük Bölgesindeki bir kişiye posta ya da hızlı kargo taşımacılığı yoluyla gelen, gümrük kıymeti gönderim başına toplam 150 Avro’yu geçmeyen, ticari miktar ve mahiyette olmayan eşyaya muafiyet tanınır.

    haberi veren site :http://www.bidturk.com/vip/gumruk-muafiyeti-donemi

    Mevzuatın güncel hali şu şekilde:

    POSTA/HIZLI KARGO EŞYASI MUAFİYETİ


    Kanuni dayanak nedir?

    4458 sayılı Gümrük Kanunun 167 nci maddesi, 2009/15481 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı eki "4458 sayılı Gümrük Kanununun Bazı Maddelerinin Uygulanması Hakkında Kararın 45,62 ve 63 üncü maddeleri, 06/07/2011 tarihli ve 2011/39 sayılı Genelge

    Posta/hızlı kargo eşyası için muafiyetin kapsamı nedir?

    Türkiye Gümrük Bölgesindeki bir kişiye posta ya da hızlı kargo taşımacılığı yoluyla gelen, gümrük kıymeti gönderim başına toplam 75 Avro’yu geçmeyen eşya önemli değeri olmayan eşya olarak kabul edilmekte ve muafiyet tanınmaktadır

    Kaynak:http://www.gumruk.gov.tr/tr-TR/yolcuislemleri/Sayfalar/Posta.aspx




  • 2011- 7nci ayda mevzuat degismis. ogrenmis olduk. eyvallah.
  • Değeri 75 Euro'ya düşürmüşler geçmiş olsun. Bizim bacanağa normalinden istedik gümrüğe takıldı. Daha da kötüsü UPS ile takıldı, konşimentoydu bilmemneydi derken soyguna kalkıyorlar. Şimdi fark ettim ki racechip in sitesinde Deutche Post ile de gönderdiğini gördüm. Keşke mesaj atıp sorsaydım, en azından posta gümrüğüne takılırdı, konşimento parasıydı ambar parasıydı vermez, vergisi neyse öder postane gümrüğünden alırdık. Yani almak isteyenler mutlaka normal posta ile istesin hızlı posta değil (DHL UPS gibi) geç gelir, hatta belki takılmaz diyorum ama yeni yasalara göre takılma ihtimali çok yüksek.
  • arkadaşlar dizel corolla aracımdada ,başka marka bir box kullandım .yaklaşık olarak 30 bin km bu şekilde gezdim ,tek şikayetim arabaya dip gaz yapınca arkadan 2-3 saniye siyah duman atmasıydı ,arabamın gücü çok zayıf olduğundan bunada katlandım ,çünki box bana ilaç gibi gelmişti .arabayı satmaya götürürken boxı söktüm,200km bu şekilde kullandım ama dip gaz yapınca arkadan box takılıymış gibi siyah duman atıyordu , boxın motorda bir hasar oluşturduğu ,bu yüzden hala duman attığını düşünmeye başladım .

    şimdi 2.0 dizel verso aldım, arabanın motoru çok güçlü ama fabrika bunu biraz dizginlemiş ,bu haliyle bile 2.vitesde pati çekiyor ,şehir içi 7,5 lt civarı yakıyor ,ilk zamanlar arabama kıyamadım box takmak için ama gerçek performansını ortaya çıkarmak için box takmaya karar verdim ,eski boxı taksam corollamdaki olayların ,başıma gelmesinden korkuyorum.race chip denen boxın motora zarar vermediğinden ,dip gaz yapsanız dahi arkadan siyah duman atmadığından bahsetmişler ,sizce bu söylenenler doğru mu?




  • http://www.youtube.com/watch?v=r4tyd94imyc&feature=player_embedded

    Bu videoda ayarların nasıl yapıldığını anlatmaktadır. Youtube de aratınca çıkmıyor. Listelenmemiş bir video. Racechip in kendi sitesinde linki var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordSkeletor -- 29 Aralık 2011; 13:32:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    Racechip ADANA bayiisiyiz. Montaj ve destek veriyoruz, Adanada olan arkadaşları bekleriz...

    su 2. podun tam olarak ne ise yaradigini soyleyebilir misiniz?

    2. POD boxun ne zaman devreye girip, ne zaman çıkacağını ayarlamaya yarıyor, ne kadar fazla açarsanız o kadar erken devreye girer ve o kadar geç devreden çıkar. Basitce tarif edeyim. Standart gelen ayarda Racechip aracınısın turbosunun devreye girmesi ile birlikte çalışıyor ve 4000 devirde turbo basıncının düşmesi ile birlikte devreden çıkıyor.

    Ayar tablosu şu şekilde ;

    2. POD 1 de 2000 / 4000
    2 de 1900 / 4100
    3 de 1800 / 4200
    4 de 1700 / 4300
    5 de 1600 / 4400
    6 da 1500 / 4500
    7 de 1400 / 4600

    Tablo bu, sizin yapmanız gereken ayarı çok fazla açmadan, aracınızın turbosunun devreye girdiği devir bandına göre ayarlamanız. Bunu anlamak için en üst vitesde saatde 90km hızla giderken devir saatinizin gösterdiği devri baz alabilirsiniz. Umarım açıklayıcı olmuştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    Racechip ADANA bayiisiyiz. Montaj ve destek veriyoruz, Adanada olan arkadaşları bekleriz...

    su 2. podun tam olarak ne ise yaradigini soyleyebilir misiniz?

    2. POD boxun ne zaman devreye girip, ne zaman çıkacağını ayarlamaya yarıyor, ne kadar fazla açarsanız o kadar erken devreye girer ve o kadar geç devreden çıkar. Basitce tarif edeyim. Standart gelen ayarda Racechip aracınısın turbosunun devreye girmesi ile birlikte çalışıyor ve 4000 devirde turbo basıncının düşmesi ile birlikte devreden çıkıyor.

    Ayar tablosu şu şekilde ;

    2. POD 1 de 2000 / 4000
    2 de 1900 / 4100
    3 de 1800 / 4200
    4 de 1700 / 4300
    5 de 1600 / 4400
    6 da 1500 / 4500
    7 de 1400 / 4600

    Tablo bu, sizin yapmanız gereken ayarı çok fazla açmadan, aracınızın turbosunun devreye girdiği devir bandına göre ayarlamanız. Bunu anlamak için en üst vitesde saatde 90km hızla giderken devir saatinizin gösterdiği devri baz alabilirsiniz. Umarım açıklayıcı olmuştur.


    bilgi icin cok teseekurler cok aydintici oldu simdi ben aracimda 5-9 olarak kullaniuyorum 2. pod 9 da yani 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7 seviyeler var en dusugun 1 ustunde bende simdi chip surekli devrede gibi bisi o zaman degil mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    Racechip ADANA bayiisiyiz. Montaj ve destek veriyoruz, Adanada olan arkadaşları bekleriz...

    su 2. podun tam olarak ne ise yaradigini soyleyebilir misiniz?

    2. POD boxun ne zaman devreye girip, ne zaman çıkacağını ayarlamaya yarıyor, ne kadar fazla açarsanız o kadar erken devreye girer ve o kadar geç devreden çıkar. Basitce tarif edeyim. Standart gelen ayarda Racechip aracınısın turbosunun devreye girmesi ile birlikte çalışıyor ve 4000 devirde turbo basıncının düşmesi ile birlikte devreden çıkıyor.

    Ayar tablosu şu şekilde ;

    2. POD 1 de 2000 / 4000
    2 de 1900 / 4100
    3 de 1800 / 4200
    4 de 1700 / 4300
    5 de 1600 / 4400
    6 da 1500 / 4500
    7 de 1400 / 4600

    Tablo bu, sizin yapmanız gereken ayarı çok fazla açmadan, aracınızın turbosunun devreye girdiği devir bandına göre ayarlamanız. Bunu anlamak için en üst vitesde saatde 90km hızla giderken devir saatinizin gösterdiği devri baz alabilirsiniz. Umarım açıklayıcı olmuştur.


    bilgi icin cok teseekurler cok aydintici oldu simdi ben aracimda 5-9 olarak kullaniuyorum 2. pod 9 da yani 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7 seviyeler var en dusugun 1 ustunde bende simdi chip surekli devrede gibi bisi o zaman degil mi ?

    senin ayarına devreye girme-çıkma bandı çok kısa, bu ayara göre göre seni kurtaran fazla açık olan 1. pod. Aracının turboya giriş durumuna göre 2. podu tekrar ayarlayıp, 1. poduda 1 yada 2 ye çekersen daha dengeli bir güç alırsın gibime geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    Racechip ADANA bayiisiyiz. Montaj ve destek veriyoruz, Adanada olan arkadaşları bekleriz...

    su 2. podun tam olarak ne ise yaradigini soyleyebilir misiniz?

    2. POD boxun ne zaman devreye girip, ne zaman çıkacağını ayarlamaya yarıyor, ne kadar fazla açarsanız o kadar erken devreye girer ve o kadar geç devreden çıkar. Basitce tarif edeyim. Standart gelen ayarda Racechip aracınısın turbosunun devreye girmesi ile birlikte çalışıyor ve 4000 devirde turbo basıncının düşmesi ile birlikte devreden çıkıyor.

    Ayar tablosu şu şekilde ;

    2. POD 1 de 2000 / 4000
    2 de 1900 / 4100
    3 de 1800 / 4200
    4 de 1700 / 4300
    5 de 1600 / 4400
    6 da 1500 / 4500
    7 de 1400 / 4600

    Tablo bu, sizin yapmanız gereken ayarı çok fazla açmadan, aracınızın turbosunun devreye girdiği devir bandına göre ayarlamanız. Bunu anlamak için en üst vitesde saatde 90km hızla giderken devir saatinizin gösterdiği devri baz alabilirsiniz. Umarım açıklayıcı olmuştur.


    bilgi icin cok teseekurler cok aydintici oldu simdi ben aracimda 5-9 olarak kullaniuyorum 2. pod 9 da yani 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7 seviyeler var en dusugun 1 ustunde bende simdi chip surekli devrede gibi bisi o zaman degil mi ?

    senin ayarına devreye girme-çıkma bandı çok kısa, bu ayara göre göre seni kurtaran fazla açık olan 1. pod. Aracının turboya giriş durumuna göre 2. podu tekrar ayarlayıp, 1. poduda 1 yada 2 ye çekersen daha dengeli bir güç alırsın gibime geliyor.

    arac chevrolet epica motoru cok guclu oldugu icin farki cok hissetmemistim zaten gidince dediginiz gibi yapimca yalniz ilk ayar 5 te kalsa daha cok guc alsak arac yaklasik 6 7 aydir her gun chipin o ayarlarinda kullaniliyor yani arac alismistir diye dusunuyorum aracin turbosuda 1900 le 2000 arasinda giriyor yani 2. podu 2 numaraya getirince daha cok guc elde etmis olucam ?




  • aynen öyle, boğulma veya arıza vermesi gibi bir durum olursa 1.podu 1-2 kademe düşürürsünüz.
  • Hocam astra 1.3CDTI için doğru ayarlar nelerdir ve de elde edilecek güç@devir ve tork@devir değerleri ne olur?

    fabrika çıkış değerleri 90hp@4000 ve 200Nm@1750-2500
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    Hocam astra 1.3CDTI için doğru ayarlar nelerdir ve de elde edilecek güç@devir ve tork@devir değerleri ne olur?

    fabrika çıkış değerleri 90hp@4000 ve 200Nm@1750-2500

    F-4 deneyin dengeli guc alirsiniz, yeterli gelmezse 0-4, 1-4, 2-4 deneyebilirsiniz, 2. podu (4) degistirmeden 1. podu stabil guc alana kadar arttirabilirsiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    Hocam astra 1.3CDTI için doğru ayarlar nelerdir ve de elde edilecek güç@devir ve tork@devir değerleri ne olur?

    fabrika çıkış değerleri 90hp@4000 ve 200Nm@1750-2500

    F-4 deneyin dengeli guc alirsiniz, yeterli gelmezse 0-4, 1-4, 2-4 deneyebilirsiniz, 2. podu (4) degistirmeden 1. podu stabil guc alana kadar arttirabilirsiniz...

    Teşekkürler ama aracı almış değilim, sadece sağlıklı bir ayarla 90 beygirden kaç beygire çıkıyor onu anlamak istedim. 15-20 beygir ilave oluyor diyebilir miyiz kabaca?
  • Sayın Hottari; Kia venga 1.6 dizel 128 ps için hiç chip uygulaması yaptınız mı? Ve hangi değerler elde ediliyor?
    Veya tavsiye eder misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    Hocam astra 1.3CDTI için doğru ayarlar nelerdir ve de elde edilecek güç@devir ve tork@devir değerleri ne olur?

    fabrika çıkış değerleri 90hp@4000 ve 200Nm@1750-2500

    F-4 deneyin dengeli guc alirsiniz, yeterli gelmezse 0-4, 1-4, 2-4 deneyebilirsiniz, 2. podu (4) degistirmeden 1. podu stabil guc alana kadar arttirabilirsiniz...

    Teşekkürler ama aracı almış değilim, sadece sağlıklı bir ayarla 90 beygirden kaç beygire çıkıyor onu anlamak istedim. 15-20 beygir ilave oluyor diyebilir miyiz kabaca?

    2-4 yaparsanız, 1.podun "2" de olması 11. kademeye denk gelir, 11x1,5= %16,5 güç artışı demektir. 105hp civarında problemsiz ve stabil güç 1.pod biraz daha açılarak 110hp civarına da çıkılabilir. 2-4 ayarında bir müddet kullanın 3-4 - 4-4 - 5-4 e kadar her modda biraz sıkıştırarak deneyin herhangi bir boğulma, gaz kesme, arıza uyarısı olmazsa 5-4 de sabit kalabilir.





  • Bu arada arkadaşlar ben bu bilgileri verirken deneyimlerime dayanarak değil, racechipin çalışma mantığını bildiğim üzere veriyorum. Chiptuning işi ile de uğraştığımızdan dolayı şunu söylemek istiyorum, burada yapacağınız ayarlamalar sonucunda alınacak performans aracınızın sağlığı 1:1 orantılıdır, dolayısıyla aracınızı tanıdığınız kadar güclendirin ve ayar verin. Oluşabilecek hasarlardan hiç bir mesuliyet kabul etmediğimi bildirmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Sayın Hottari; Kia venga 1.6 dizel 128 ps için hiç chip uygulaması yaptınız mı? Ve hangi değerler elde ediliyor?
    Veya tavsiye eder misiniz?


    chiptuning uygulamasıyla 160hp civarında oluyor.
  • Atmosferik araçta 10-15 beygir güç kazancı ve %10-15 tork artışı sağlayabilir mi bu chip?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.