Şimdi Ara

Quatro T1461 ANA KONU (98. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.026
Cevap
19
Favori
46.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kaanrasmus K kullanıcısına yanıt
    hocam yapma benle ne alakasi var satislarin :)) ama bu sorunları daha hızlı halletmeleri lazım diye dusunuyorum ve en onemlisi iletisimin onemli oldugu kanaatindeyim. Arkadaşın sorunuda umarim konuştukları şekilde çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İletisimi sen kuruosun ya o yuzden dedim. Baslangicta herkesin ovdugu servis su an resmen degisime ugramis herkes cekinir olmuus telefon serviste 1 ay kalir normaldir ama bilgilendirme yapilabilir. Ya da en azindan herkese ayni bilgi verilerek bilgi karmasasinin onune gecilebilir ne kadar ekmek i kadar kofte mantigina donulduyse bunu bilmek istemekte hakkimiz die dusunuorum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaanrasmus K kullanıcısına yanıt
    "ne kadar ekmek i kadar kofte mantigina donulduyse bunu bilmek istemekte hakkimiz die dusunuorum" bende kullanıcıyım bende isterim. Yakın zamanda düzeleceğini, eski haline döneceğini ümit ediyorum. 1-2ay'a kadar firma sanırım yeni bir yapılanma içerisine girecek.
  • Bekliyoruz :)) daha 1 yilini doldurmayan o kadar telefon varken iyi bi yapilanma yapsalar en azindan 4.5g li tel tercihini de kendilerine cevirir. Tabi yedek parca fiyatinu da mantikli tutarlarsa :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaanrasmus K kullanıcısına yanıt
    Bekleyip göreceğiz. Sonuçta firma benim değil, çalışanı da değilim. Ne yaparlarsa kendilerine yaparlar iyiye iyi kötüye kötü demek bizim işimiz ;) Firma ortaklarını forum sayesinde tanıdığım ve niyetlerini bildiğim için iyi olmalarını isterim ama iyi olmak içinde iyi şeyler yapmak gerekir ;) Umarım eski günlerine dönerler.
  • Quatrooo bozma daha senden ablama telefon alcam adamakıllı bi firma bozulmasın yaaa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba,

    Bu telefondaa gps nasıl aktif ediliyor.Normal ekranda gözükmüyor.

    Kısa,basit ve öz şekilde anlatabilecek arkadaş var mı?

    Selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 13ATMACA

    merhaba,

    Bu telefondaa gps nasıl aktif ediliyor.Normal ekranda gözükmüyor.

    Kısa,basit ve öz şekilde anlatabilecek arkadaş var mı?

    Selamlar

    Bu cihazın gps i pek verimli değil ama yukardan bildirim panaleni indirin sağ köşedeki simgeye tıklayın sonra orda konum yazan simgeye basın gps açıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkürler
  • T1461 satılıktır. Çalışmasında herhangi bir sıkıntı yok. Ekranında beyaz ekranlarda belli olan 2-3 nokta şeklinde sızma mevcut. Genel kullanımı engellemiyor. Faturası yok. Muhtemelen garantiside yoktur. Yedek parça için vs düşünenler var ise alabilir. Arkadaşın istediği fiyat 150lira kargo ücretini o ödeyecek.


     Quatro T1461 ANA KONU
     Quatro T1461 ANA KONU
     Quatro T1461 ANA KONU
     Quatro T1461 ANA KONU




  • Byduplor quatro q8 veya q7 tuşlu telefonlar hakkında bir bilgin var mı hiç bi yerde bilgi yokta quatro nun kendi sayfasında bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanrasmus

    Byduplor quatro q8 veya q7 tuşlu telefonlar hakkında bir bilgin var mı hiç bi yerde bilgi yokta quatro nun kendi sayfasında bile

    Quatro firmasının tuşlu telefonları. Geç te olsa çıkması iyi olmuş. Televizyonda 100 tl ye satılan telefonlardan daha iyidir emin ol.

    Bu mesaja eklenen görseller:

     Quatro T1461 ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bi yorum gördüm sadece ondada rehberi 50 kişiden fazlası kaydedilemiyor diyordu doğru olma olasılığı nedir bilsem süper olacak . Ama kendi sayfasında pek bi detay yok alıp şansa bırakacam isimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quatro t1461 telefonumu 03.05.2016 tarihinde garantiye gönderdim. 10 iş günü sonunda muadil telefon istedim elimizde telefon yok gönderemeyiz dediler defalarca arıyorum gün içerisinde döneriz diyorlar dönmüyorlar. 20 iş günüde tamamlandı. mail attım; 20 iş günü dolumunda ya telefonumu isterim ya da parasını iade etmelerini yoksa yasal haklarımı kullanacağımı yazdım bana cevaben: ''Sizin telefonunuzun ekranda sorunu var. Şu an elimizde ekran yok, Haziran ayında gelecek. İsterseniz size telefonunuzu gönderebiliriz Tüketici Hakem Heyeti'ne gidebilirsiniz. Heyet para ödememizi istiyorsa mahkemeye parasını öderiz. Yasal hakkınızı kullanabilirsiniz.'' diyerek mailime cevap yazdılar.
    29 gündür beklemekteyim ekran gelecek deyip 2 hafta daha beklememi istiyorlar. Ne muadil telefon gönderiyorlar ne de para iadesini uğraştırmadan yapmaktan yanalar. 1 Haziran günü 3 defa aradım yetkili ile görüşmek istiyorum onunla da irtibat kurdurmuyorlar burada yok diyerek; siz görüşün bana dönün diyorum dönmüyorlar. Sonrasında bydublor yardımıyla quatrodan Halil bey beni aradı telefonun en geç 6 haziran 2016 tarihinde elimde olacağını söyledi. Dediği gibi olmadı teknik servisten Gökhan bey aradı. önce üst model gönderelim 100tl üste verin dediler kabul ettim. Sonra söz verdikleri günde telefonu göndermediler, telefonu temin edemiyoruz sizin kendi telefonunuzu yapıp gönderelim dediler bende kabul ettim Telefon yaklaşık 39 gün sonra 09.03.2016 tarihinde elime ulaştı .Telefon geldi ekranda mavi bir leke vardı ve 1-2 günlük kullanım sonrasında dokunmatik kalktı, söyledim gönderin dediler gönderdim yeni telefon gönderdik dediler gelen telefonda aynı ekranda mavi bir leke mevcut quatroya facebook üzerinden yazdım bu lekeyle kullanacağımı başka bir sorun olursa gönderirim dedim 1-2 gün sonra ekran yine kalktı araya ramazan bayramı gireceği için bastırıp yapıştırarak kullandım . bastırırken dokunmatik ekran çatladı. quatroya yazdım önce beni sorumlu tuttular bende işi yapamayanın kendileri olduğunu ve beceriksiz teknik servisleri yüzünden kalkan ekran yüzünden kırıldığını söyledim. Tekrar göndermeme Quatro T1461 ANA KONU
     Quatro T1461 ANA KONU
    mi istediler gönderdim hızlı bir şekilde telefon geri geldi . Kargoda açtım dokunmatik ekran resmen hiç tutturulmamış emanet duruyordu. Orda bulunan kargocularada bunu gösterdim çünkü git gel yüzüme aşina oldular. Ne çok gönderiyorsun telefonu deyip duruyorlardı. Qutaronun teknik servis kalitesini onlarda gördü ve şahit oldu. Resmini çektim facebook tan quatroya gönderdim. Geri göndermemi ve ilgili personelin neden böyle yaptığını araştıracaklarını söylediler. Geri gönderdim 20.07.2016 tarihinde geri geldi . muhtemelen Japon yapıştırıcı ile yapıştırılmış ve yapıştırırken ekran baskı altında kalmış sol üstten ekran görüntüsü bozulmuş, yapışkanlar iğrenç ve daha önceki gönderimlerimde de yazdığım ekranda mavi leke sorunu devam etmekteydi. Artık yetti diyerek 21.07.22016 tarihinde yazdım ve videosunu gönderdim. Onlarda fütursuzca bu olaydan beni sorumlu görmekteymiş ve yazdıklarından bir kesit: ‘’ telefondaki izlerin giderilmesi icin ekran degisimi yapilmasi lazim.siz kendi kirdiginiz dokunmatigi biz size yardimci olmak icin ucretsiz degistirdik.lutfen bu konularida hatirlayiniz.soruna sadece kendi tarafinizdan bakmayiniz.tuketici olarak her hakkinizi kullanabilirsiniz.iyi gunler. ‘’ Ben bu telefonun yapılıp tarafıma ilk geldiğinden beri defalarca ekrandaki mavi izi yazıp göndermeme rağmen telefondaki izden beni sorumlu tutuyorlarmış. Beni salak yerine koyarak kendilerini haklı çıkarma uğraşına giriyorlar. Dokunmatiği evet ben kırdım ama durduk yere değil yapıştırırken, eğer kendileri adam gibi iş yapsalardı bunları yaşamayacaktık. Quatro markasını tercih etmek isteyen arkadaşlar teknik servis tam bir fiyasko telefon piyasa koşullarında fiyat/performans uygun olduğu için tercih etmiştim. ALIRKEN 10 KERE DÜŞÜNÜN 1 ALIN. SAYGILAR.




  • ekubatoglu E kullanıcısına yanıt
    Allah Allah ben şarj cihazı ses yapıyo dediğimde yenisini kargoladılar arayan kişi oldukça ilgiliydi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne olmuş bu quatro ya ya? annemin telefonu servise yollayacaktım yollamasam mı acaba? Daha bu sabah bizim güvenliğe tavsiye ettiydim markayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h0c@

    Ne olmuş bu quatro ya ya? annemin telefonu servise yollayacaktım yollamasam mı acaba? Daha bu sabah bizim güvenliğe tavsiye ettiydim markayı.

    Düzelme görene kadar şiddetle tavsiye etmemenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • h0c@ H kullanıcısına yanıt
    Sorun yaşayan insanlar gördüğümde empati yapıyorum çünkü günümüzde telefon artık insanların bir organı eli ayağı gibi bir şey. Telefonsuz dışarı çıktığında insan üstüne bişi giymemiş çıplak hissediyor kendini. Benim son zamanlarda sosyal medyadan takip ettiğim kadarı ile yaşanılanlar duyduklarım öğrendiklerim gözlemlediklerimin özeti şu şekilde.

    Son 4-5 Aylık süreçte özellikle inew ve gümrük kaynaklı sıkıntılar yaşadıklarını biliyorum. (ki bu her ne kadar dış kaynaklı olsa da Quatro' yu da bağlar, çünkü kullanıcılara yansıdı. Binlerce satılan bu telefonlardan belli bir grup 50-100 kişi olabilir (sayı 1 bile olsa benim için önemlidir) aylardır yedek parça sıkıntısının ceremesini çekti/çekiyor. Bir kısım kullanıcıların mağduriyetini gidermek için çabaladıklarını biliyorum / duyduğum arkadaşlarımda var. Lakin bu memnuniyetsizlik içerisinde takip ettiğim kadarı ile facebook sayfasında şikayet edenlerin içerisinde yine teşekkür eden memnun olan bir kitlede mevcut. Tuhaf bir durum :) ) Bu süre içerisinde firmanın imalat ve teknik servis departmanları birbirinden ayrılarak iş yükünü azaltma ve teknik departmandabazı eleman işten çıkarımları ile yeniden yapılanmaya gittiklerini biliyorum . Taşınma sürecinde de zaman kaybı yaşadılar. Şuan sanırım yeniden toparlanma sürecindeler lakin tahminim ve izlenimlerim 2-3 ay daha bu sürecin devam edebileceği yönünde. Forumdan takip edenlerin firmanın daha öncesini bildiği için art niyetli olmadığına inandıklarını/inanmak istediklerini düşünüyorum. Lakin bazı kullanıcıların uzun süredir servisteki telefonlarını bekliyor olması da bu iyi niyetten geldiğini düşünüyorum.

    Yaşanılan bu sürecin firmanın imajına zarar verdiğinin firmada farkında. Gelecek dönem içerisinde bunları telafi etmeye çalışacaklardır diye düşünüyorum. Keza düzelme olmazsa kullanıcının bir daha bu firmaya yanaşmayacağı aşikar. Sorun yaşayan insanların sorunları umarım kendi istedikleri yonde olumlu bir şekilde sonuçlandığını görürüz.




  • T1461 Telefonumu caldirdigjm için elimde yedek batarya ve buffer kaldı isteyen arkadasa gonderebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanrasmus

    T1461 Telefonumu caldirdigjm için elimde yedek batarya ve buffer kaldı isteyen arkadasa gonderebilirim

    Geçmiş olsun çalıntı ihbarı yaptınız mı kapattırsaydınız imei üzerinden cihazı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.