Şimdi Ara

Quatro Mobile F1453 Plus [ANA KONU / RESİMLER / PİL KULLANIMI] (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
762
Cevap
17
Favori
28.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hakan ankara H kullanıcısına yanıt
    Eğer S1453 almayı düşünüyorsanız Quatro Mobile'in ürünlerini gerçekten tanımıyorsunuz demektir..
    Ve işin doğrusu ( S1453 almayı düşündüğünüzü göz önüne alırsak ) sizin F1453 plus kullandığınızı da hiç sanmıyorum.
    Ayrıca Sizin servise işiniz düşmemiş, siz bir servise telefonunuzu gönderin o zaman bakın görün nasıl rezalet bir servisleri var.
    Şu anda S1453 almak demek o parayı alıp çöpe atmak demek, Quatro nun en sahipsiz kalan ve en tutulmayan telefonu o. ( hoş tutulanı da bi halt değil, onda bile insanlar illallah ediyor ya neyse)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efe4 -- 4 Eylül 2016; 19:44:32 >
  • "sizin F1453 plus kullandığınızı da hiç sanmıyorum. " bu kanıya nereden vardınız. Ben quatro çalışanıyım amacım burda quatro pazarlamak neyse hocam seninle polemiğe girmeyeceğim Allah yolunu açık etsin. Arkadaşlar F1453 Plus da son bir kaç gündür şarj sıkıntısı var. Takıyoruz elektriğe çıkardıktan 10 dakika sonra %70 lere düşüyor yazılımsal mıdır. Yoksa fiziksel bataryadan mı dır bir fikri olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan ankara -- 5 Eylül 2016; 16:24:03 >
  • Umarım yazılımsal bir sorundur. Eğer donanımsal ise sattığınız o kadar telefonu geri çağırmak zorunda kalırsınız. Samsung note 7 gibi. Servisin 1 yıl önceki halini özledik. 1 haftada ürünler yapılıp yollanıyordu. Şimdi ise 3 ay bekleyen insanların şikayeti ile doldu heryer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakan ankara H kullanıcısına yanıt
    yazilimsal bir sorun olup olmadigini yedeklerinizi alip yeniden orjinal rom yukleyerek test edebilirsiniz. Sorun devam ediyorsa diger olasılıklar dusunulur. Belki pil direnci dusuyordur veya başka bir sey de olabilir. Oyuzden sorunu kendiniz cozmek icin adim adim denemeniz lazim. Konu ile ilgili olarak firma belki facebook hesabindan destek verebilir. Şansinizi bir deneyin isterseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben babama bu telefonu aldigimi oncedn soylemistim telefon cok iyi ama bataryasi sorunlu gibi %20 de direk kapaniyo ve verimli calismiyor bu yuzdn servisede vermek istemiyorum babam telefonsuz kalmasin

    Bakin servisi kotuleyenlr olmus arkadasim sen iyiligi suistimal edersen olacagi bu ben memnunum quatro once anneme sonra babama aldim sonrada kardesime en sonda kendime alacagim burda bazilari begenmemis olabilir begenmezseniz begenmeyin bu kullandigimiz telefonlari asagilayamazsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ßenle100les kullanıcısına yanıt
    Ayni sarj sorunu icin servise gonderdim 1 ay serviste kaldi degisen birsey olmadi . ben aliexpressten 2 yedek pil ve pil icin sarj aletini toplam 45 tl ye aldim. Pilleri gece sarja takıyorum 3 pil ile rahatlıkla 1 günü götürüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sunder

    Ayni sarj sorunu icin servise gonderdim 1 ay serviste kaldi degisen birsey olmadi . ben aliexpressten 2 yedek pil ve pil icin sarj aletini toplam 45 tl ye aldim. Pilleri gece sarja takıyorum 3 pil ile rahatlıkla 1 günü götürüyor

    Anlasilan bende oyle yapcam hala cevap veren yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßenle100les


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sunder

    Ayni sarj sorunu icin servise gonderdim 1 ay serviste kaldi degisen birsey olmadi . ben aliexpressten 2 yedek pil ve pil icin sarj aletini toplam 45 tl ye aldim. Pilleri gece sarja takıyorum 3 pil ile rahatlıkla 1 günü götürüyor

    Anlasilan bende oyle yapcam hala cevap veren yok

    Ben birgünü üç batarya ile çıkarttığım telefonu savunmazdım..
    Üstalik biz de bu ilgisizliği eleştiriyoruz..
    Eskiden müşteri memniyeti vardı ama artık deyim yerindeyse müşteriyi tınlamıyorlar bile.
    Telefon ne kadar iyi olursa osun iyi bir teknik servisi yoksa bi işe yaramaz.. Rezalet bir teknik servisi olan bir telefonu kim almak ister ki..
    Ben telefonu sadece arkadaki bir vida gevşek olduğu için servise gönderdim, Adamların tek yapacağı bir vidayı sıkmaktı ama onun için bile haftalarca bekledim.
    Hatta telefonda her sordugumda ilgisiz ve kaba bir bayan " Henüz 20 gün olmamış " diye terslemeye çalıştı..
    o vidayı da sıkarken öyle bir sıkmışlar ki dokunmatik kafayı yedi ve üç kez de o yüzden servise gitti telefon..
    En sonunda ben "Allah için vidalarını biraz gevşetin, siz vidayı sıktıktan sonra dokunmatik sapattı" diye not yazdım telefonu gönderirken de dokunmatik sorunu öyle çözüldü..
    ( o vidayı bende sıkardım ama ileride garantide sorun çıkmasın diye sıkmamıştım.)

    Quatro Mobile'nin tekrardan kendine çeki düzen vermesi lazım.. Yoksa bu ilgisizlik ve memnuniyetsizlikle daha ileriye gidemezler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe4

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßenle100les


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sunder

    Ayni sarj sorunu icin servise gonderdim 1 ay serviste kaldi degisen birsey olmadi . ben aliexpressten 2 yedek pil ve pil icin sarj aletini toplam 45 tl ye aldim. Pilleri gece sarja takıyorum 3 pil ile rahatlıkla 1 günü götürüyor

    Anlasilan bende oyle yapcam hala cevap veren yok

    Ben birgünü üç batarya ile çıkarttığım telefonu savunmazdım..
    Üstalik biz de bu ilgisizliği eleştiriyoruz..
    Eskiden müşteri memniyeti vardı ama artık deyim yerindeyse müşteriyi tınlamıyorlar bile.
    Telefon ne kadar iyi olursa osun iyi bir teknik servisi yoksa bi işe yaramaz.. Rezalet bir teknik servisi olan bir telefonu kim almak ister ki..
    Ben telefonu sadece arkadaki bir vida gevşek olduğu için servise gönderdim, Adamların tek yapacağı bir vidayı sıkmaktı ama onun için bile haftalarca bekledim.
    Hatta telefonda her sordugumda ilgisiz ve kaba bir bayan " Henüz 20 gün olmamış " diye terslemeye çalıştı..
    o vidayı da sıkarken öyle bir sıkmışlar ki dokunmatik kafayı yedi ve üç kez de o yüzden servise gitti telefon..
    En sonunda ben "Allah için vidalarını biraz gevşetin, siz vidayı sıktıktan sonra dokunmatik sapattı" diye not yazdım telefonu gönderirken de dokunmatik sorunu öyle çözüldü..
    ( o vidayı bende sıkardım ama ileride garantide sorun çıkmasın diye sıkmamıştım.)

    Quatro Mobile'nin tekrardan kendine çeki düzen vermesi lazım.. Yoksa bu ilgisizlik ve memnuniyetsizlikle daha ileriye gidemezler..

    Vallaha kendileri bilir ben bi telefon daha alcaktim demekki baska markalara yonelmek gerek bu kadar ucuz olma belki en azindan sorunsuz olur 600 tl ye gayet guzel telefonlar var yani 200 koyar baska marka alirim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar elimde f 1453 plus cihazım var cihazın sadece dokunmatiği çalışmıyor kasa sıfırdan farksızdır çok temiz kullanılmıştır servise yolladım 120 tl dendi dokunmatik değişimi sonra aradılar ekranla birlikte değişecek 240 tl dendi bende arkadaş bana dokunmatik 120 tl olduğunu söyledi dedim telefon ekranında sorun var diyor ne alaka dedim dokunmatik çalışmıyor ekranda bi sorunum yok kayıtlarınızdan bakın dinleyin dedim telefonda bekletti tekrar döndü t 1461 de dokunmatik değişiyor f 1453 de değişmiyor dedi bu sefer bende f 1453 plus dedim benim telefonum f1453 dedi tekrar hayır plus dedim sustu ekranla birlikte değişiyor 240 kabul ediyorsanız dedi bende iade istedim şimdi
    bunu özellikle yazmak istedim o bayan arkadaşlar işi bilmeyen kişileri almış lar birde üstüne basa basa iddaa ediyorlar kocaman bir yazık
    anakarta ihtiyacı olan varsa f1453 plus bana özelden yazsın arkadaşlar komple vercem servisten uygun fiyata
  • digitaloguz kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun, kötü bir deneyim olmuş. Firma için üzücü. Bu arada F1453 ve F1453 plus ekranları aynıdır. Kasa olarakta birebir aynılar sadece F 1453 plus anakart vb teknik özellikleri daha üst model. T1461 modelinde dedikleri gibi dokunmatik + ekran ayrı değişiyor. Diğer modellerde dokunmatik ekran bir değişim yapıyorlar. Yaklaşık 2 senedir böyle diye biliyorum. Yinede sorununuzun çözümlenememiş olmasına üzüldüm. Umarım anakart ihtiyacı olan bir arkadaş çıkar.
  • Öncelikle teşekkür ediyorum bedavaya değişsinler demiyorum esnaf biri olarak en az 15 tane telefon aldırdım quatrodan ama bugün 460 tl sıfırı satılan telefona 240 tl ekran parası günümüz de çok bence tabi dokunmatik arızalı telefona ekranında değişmesi ayrı bir külfet zaten saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • digitaloguz kullanıcısına yanıt
    Maalesef bu konudan bende rahatsizim. Sadece quatro değil diger marka modellerde de ekran + board arizalarinda kullanicinin verdigi paranin telefonun satis fiyatina vurulduğunda pahaliya geldiği aşikar. Bu durumda insanlari yeni telefona yoneltiyor. Firmanın ise yeniden toparlanmasi gerektiğine inaniyorum silkelenmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu cihazları alanlara geçmiş olsun diyorum.Almayı düşünenlerde kesinlikle vazgeçsin.Eşe dosta tanıdığa garantisi iyi, iyi telefonlar diye referans olup telefon aldık bir tane bile problemsiz çalışanı yok.İlk başta aldık dandik bataryalarla kullandılar günlerce yeni batarya gelecek diye bekledik.Kiminin batarya kafayı yer, kimine 10 kere yazılım atarsın halen ön yakınlık sensörü kafayı yer, kiminin wifi çekmez , kiminin şebekesi çekmez doğru düzgün daha hangisini sayayım.Artık servis diye adam gibi bir kavramda kalmadı bu cihaza para verecekler gitsin çöpe atsın daha mantıklı.Ne kadar köfte o kadar ekmek ne yapın ne edin üstüne biraz daha ekleyin başka markalar alın.
    Quatro hızlı yandı hızlı söndü.Müşterileri mağdur oldu.
    Ucuz mal alacak kadar zengin değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F30ED544B -- 1 Ekim 2016; 14:08:51 >
  • İlk başlarda ilgi ve alaka da haklarını yememek lazım ama sonradan dağıtmışlar belli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3g zayıf sinyal- camera yakından cekmede bulanıklık-şarzın çabuk bitmesi ben bu 3 sorunla karşılaştım. genel olarak iyi. begendim. camera servis halletti.3g icin yolladim tekrar.kullanimi kolay geliyor bana .memnunum.
  • bugün bi quatro f1453 plus aldım ve v.1.0.7 güncellemesi gelmiş ancak, güncelleme sırasında "your system was damaged, your wireless is disabled." hatası aldım.Bu konu ile ilgili yardımcı olabiliecek biri var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tryzereton -- 12 Ekim 2016; 23:30:46 >
  • HB den dün gece satın aldım. Yarın veya cumartesi kargo gelir. İphone 4 den geçiş yapıcam. Umarım pişman olmam.
    Android den anlamam. Sizlerden okudugum kadarıyla telefondan sd karta taşıma yokmus. Bu durumun çözümü yok mu? İlla ki vardır diye düşünüyorum olmaması saçmalık değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YshtolaRhul7017 -- 13 Ekim 2016; 13:13:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEKINALP

    HB den dün gece satın aldım. Yarın veya cumartesi kargo gelir. İphone 4 den geçiş yapıcam. Umarım pişman olmam.
    Android den anlamam. Sizlerden okudugum kadarıyla telefondan sd karta taşıma yokmus. Bu durumun çözümü yok mu? İlla ki vardır diye düşünüyorum olmaması saçmalık değil mi?


    Telefon sd karta dosya taşıma var resimleri felan atabiliyorsunuz yanlış anladınız galiba. Sd kart dahili hafıza olarak kullanılamıyor ama bunu kastediyorsanız eğer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tryzereton T kullanıcısına yanıt
    Bu hatanın çözümü genelde needromdan stock rom yukleyip sıfırdan guncellemeleri yapmakla oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.