Şimdi Ara

pttcell faturası hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar oncelikle slm suan sinirden ne yapacagimi sasirdim bir yarddim edin
    benim faturali hatdim
    Aveya nin yan urunu pttcell bun bu hatdi kullaniyorum ve bu gectigimiz ay fatura tutari 15 tl gelmisti yatirdim ama paketim yani 200 dk 250 sms yenilenmedi ve sifirdi nereyi aradiysam cevab veren olmadi musteri hizmetlerini aradim olmadi hatdı aldigim yere gitdim olmadi bende dedim bu ayi bekleyim bekledim simdi bugun 9333 fatura sorgulamayı aradım 100 tl 75 kurus dedi ben bunu ödemek istemiyorum hem tarifemi yenilememisler hemde ben bunu yatiracam he yok ben yatiram dedim icimden) bide size sorayim dedim ne yapmaliyim bana yardim edinde su adilere o parayı ödeme yapmayayım arkadaslar hemen cevab verirseniz daha iyi olur cunku son 4 gun var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMD HASTASI 044 -- 28 Şubat 2014; 9:12:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Arkadaşım sorununu düzgün olarak anlat öncelikle,
    Yenilenmeyen nedir? Neden 100TL geldi? Fatura detaylarında ücretlendirmede neler var?
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    Simdi duzeletdim abi 200 dk heryone 250 sms yenilenmedi onu demek istedim ne yapmaliyim abi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26'sı fatura kesim tarihi değil mi? Açık söyleyeyim sorununu anlayamadım.

    Faturalı hat kullanıyorsun. Her ayın 26'sında fatura kesimi oluyor. Bu tarihten sonra konuşma süreleri ve sms mi tanımlanmadı ?

    Eğer sorunun buysa, müşteri hizmetleri yardımcı olacaktır. Online işlemlerden konuşma ve sms detaylarını inceledin mi?
    Ücretlendirme hangi tarihlerde yapılmış en azından önce buna bir bak.
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    26 evet ama musteri hizmetleri yardim etmediler bikere aradim acmadilar 2.ci kez aradigimda biz boylesi konulara bakmiyoruz iyi guncel dedi bitane adam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle konulara yardım etmiyoruz ne demek anlamıyorum ki.. Konu fatura hatasıdır ve ilgilenmiyoruz diye birşey söz konusu olamaz.
    Görüşme detaylarını ve fatura detaylarını inceleyip eğer haklı olduğunu düşünüyorsan öncelikli olarak pttcell sonrasında avea müşteri hizmetlerini ara eğer halen biz ilgilenmiyoruz diyorlarsa BTK'dan şikayet kaydı aç, nasıl ilgilenilir öğrenirler.
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    Bidaha arayacam ben bunlari pazarteside gidip btk ye gidip bunlari sikayet edecem ben bu faturayi odemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Konudan hiç bişey anlamadım
    fatura kesim tarihi 26 sını 27 slne bağlayan gecedir (veya sizinki kaç konuda yazın)
    yenilenmedi demişsin hangi tarihte yenilenmedi ne zaman sorguladın ?
    Fatura detaylarını yazman gerek buraya yoksa hiç bişe anlaşılmıyor konudan
    aşım yaptıysan bi zahmet onuda paşa paşa öde ödemezsen alırlar her türlü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yusuf Saracen -- 28 Şubat 2014; 11:23:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    Ayin 27 sinde yenilenmesi gerekiyordu yani 200 dk heryone 250 sms sifir yani yenilenmemis hemen 1 gun sonra yani 28 zinde sorguladim 9333 arayarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMD HASTASI 044

    Ayin 27 sinde yenilenmesi gerekiyordu yani 200 dk heryone 250 sms sifir yani yenilenmemis hemen 1 gun sonra yani 28 zinde sorguladim 9333 arayarak

    Online işlemlerden baktınmı ?
    O ekran görüntüsünü atsana 27 sinden sonraki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    mesajlarda ki gelen fatura tutarı ve nezaman odenecegini yazan o yazının kopyasını atarım şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMD HASTASI 044

    mesajlarda ki gelen fatura tutarı ve nezaman odenecegini yazan o yazının kopyasını atarım şimdi

    Dostum online işlemlerde yazanı atsan daha açıklayoco olmazmı ?
    Ayın 27 sin de ücret yansımışmı yoksa yansımayıp dakikadanmı gitmiş baksak daha iyi olmazmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle saçma işmi olur arkadaş,müşteri hizmetleri nasıl ilgilenmiyormuş saçma.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen sacma sapan is isde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.