Şimdi Ara

PSP İLE İLGİLİ BAKIN LÜTFEN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar
    En yakın zamanda psp alıcam ancak garantili almak istiyorum. avrupadaki çıkış tarihi nedir psp nin bilen varsa soylesin lütfen. yada türkiyeye geliş tarihini (garantili)... hadi onlarda yok garantili alabileceğim bir yer soyleyin (online değil) saolun..



  • 1 eylül sanırım avrupa çıkışı....
  • kesin bişey yok mu ya sanırım falan demeyin
  • hocam çıktı bile
    aha da buradan alabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan -- 8 Ağustos 2005, 16:55:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KilleR_

    hocam çıktı bile
    aha da buradan alabilirsin


    ordaki amerikan versiyonu ve garantisiz (24 ay yazsada). ayrıca konuyu okumadın galiba ben online bir site üzerinden sormamıştım.. ek olarak yorumlarda bir arkadaş japon versiyonlarının ekranları daha iyi demiş doğru mu bu? (sony onayladı falan diyor ama inanmadım pek )




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.