Şimdi Ara

PS4 den XB1 e geçeceğim. Sorularım var? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CPTLeBron

    http://bf4stats.com/

    http://bfhstats.com/

    Evet PS4'te daha çok oyuncu var BF4'te fakat şuan baktığımda Xbox One'da da PC'den daha çok oyuncu var. Hele konsollar Hardline'da aktif oyuncu sayısı olarak iyice farkı açmış. O halde PC'yi de ileride düşünmeyin bence, anca Battlefront'ta PC'de oynayanların sayısı konsollara göre fazla olursa düşünürsünüz ve ya yeni Battlefield oyununda.

    PS3 de bu kadar oyuncu olmasını beklemiyordum. Bayağı varmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpalp84

    quote:

    Orijinalden alıntı: CPTLeBron

    http://bf4stats.com/

    http://bfhstats.com/

    Evet PS4'te daha çok oyuncu var BF4'te fakat şuan baktığımda Xbox One'da da PC'den daha çok oyuncu var. Hele konsollar Hardline'da aktif oyuncu sayısı olarak iyice farkı açmış. O halde PC'yi de ileride düşünmeyin bence, anca Battlefront'ta PC'de oynayanların sayısı konsollara göre fazla olursa düşünürsünüz ve ya yeni Battlefield oyununda.

    PS3 de bu kadar oyuncu olmasını beklemiyordum. Bayağı varmış.

    Battlefield'da 720p ve low grafiklere sahip diye dalga geçilen platform. Tek sıkıntısı en fazla 24 kişi oynanması işte, fakat ona rağmen şuan baktığımda PS3'te PC'den daha fazla oyuncu oynuyor.

    Oyuncu sayıları gün içerisinde değişiklik gösteriyor elbette fakat her baktığımda en fazla oyuncu PS4'te oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CPTLeBron -- 9 Temmuz 2015; 12:22:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragonbornx

    Konsollarin 1,5 sene sonra ozelligi kalmayacak tan sonrasini okumadim

    En verimli olduğu zamanlarda bitecek. Ok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devilmaybad kullanıcısına yanıt
    Kardeş hazır havalarda sıcakken sahile git güneşlen, yüz, kumdan kale yap ve boz konsol senin neyine.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: dragonbornx

    Konsollarin 1,5 sene sonra ozelligi kalmayacak tan sonrasini okumadim

    En verimli olduğu zamanlarda bitecek. Ok.

    Nereye bitiyor hocam milyonlarca konsol satıldı , 2006 da çıkan ps 3 2010 da çıkan god of war , şimdi 4 senede konsol en güzel zamanlarını geride mi bırakmış yoksa en güzel oyunu daha yeni mi çıkmış , Xbox ve ps 4 de de aynısı olacak , daha yeni nesil konsolları zamanı başlamadı bile , remastered devri bi geçsin ondan sonra açılacak bu konsollar , valla ben PC den sonra konsolların hatasizligini gordukce kararına seviniyorum yok o driveri güncelleme yok bunu guncelle ,yok ayarları dusur , imkânının olduğu ilk an gidip Xbox öne da alacağım onunda exclusive oyunları çok güzel

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyunların %75 i konsol platformlarında satıyor. PS4, en hızlı satan konsol olmuş, PS2 yi bile geçmiş satış hızında. Xbox One desen, Xbox 360 dan daha hızlı satış yaparak pazara girmiş.

    O yüzden bitecek değil aksine konsollar yükseliyor.
  • Asıl konsollar 1.5 sene sonra şov yapmaya başlayacak
  • Valla çok güldüm mesajlara :)))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.


    Hocam seneye HBM 2.0 bellekleri ile geliyor ekran kartlari.Özellikle Nvidia'nin Pascal mimarisi 4K da öttürecektir ve 2017 de de orta seviyeye düsecektir.2016 itibari ile DX12 artik standart haline gelecek ki sundugu performans gün gibi ortada.O yüzden 4K sorun olmakdan uzak ara cikacak.Artik oyunculuk donanim üstüne kurulu.4K/60fps orta seviyeye indiginde oda 2017 bu konsollarin isi orda bitecektir.2018 de yenileri yerine gelecektir.Konsolarin PC mimarisine gecmeleri heleki bu donanimlarla resmen bir intihar bir kamikaze eylemidir.Bir cok oyun özellikle PS4 tarafinda 30fps alti gidiyor.Eger bu GPU ve Ram miktarlarini saglam bir Power Pc mimarisi ile destekleselerdi bende sana bu yaziyi yazmiyor olurdum su an.




  • Peki dx12 Xbox one büyük faydası olacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.


    Hocam seneye HBM 2.0 bellekleri ile geliyor ekran kartlari.Özellikle Nvidia'nin Pascal mimarisi 4K da öttürecektir ve 2017 de de orta seviyeye düsecektir.2016 itibari ile DX12 artik standart haline gelecek ki sundugu performans gün gibi ortada.O yüzden 4K sorun olmakdan uzak ara cikacak.Artik oyunculuk donanim üstüne kurulu.4K/60fps orta seviyeye indiginde oda 2017 bu konsollarin isi orda bitecektir.2018 de yenileri yerine gelecektir.Konsolarin PC mimarisine gecmeleri heleki bu donanimlarla resmen bir intihar bir kamikaze eylemidir.Bir cok oyun özellikle PS4 tarafinda 30fps alti gidiyor.Eger bu GPU ve Ram miktarlarini saglam bir Power Pc mimarisi ile destekleselerdi bende sana bu yaziyi yazmiyor olurdum su an.

    Malesef yanılıyorsunuz.Bununla alakalı açıklama yapmaya gerek bile duymuyorum çünkü bu hayal.1080p'den 2 yıl içinde 4k'ya yükselmek zor.
    2 YIL İçinde 4k'nın standart olması imkansız.Şunuda asla unutmayın 2 yıl sonra oyunların minimun sistem gereksinimleri şimdikiyle asla aynı olmayacak.
    Ayrıca konsolların pc mimarisi ile gelmesi konsolların yararına,Power-PC,Cell sadece işlemci ancak konsolların dez avantajı ise herzaman Ekran kartları oldu yinede olacak,
    Cell gibi işelemciler oyun yapımcılarının gereksiz efor sarf etmesine sebep olurken pc mimarisi konsollar için en mantıklısı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.


    Hocam seneye HBM 2.0 bellekleri ile geliyor ekran kartlari.Özellikle Nvidia'nin Pascal mimarisi 4K da öttürecektir ve 2017 de de orta seviyeye düsecektir.2016 itibari ile DX12 artik standart haline gelecek ki sundugu performans gün gibi ortada.O yüzden 4K sorun olmakdan uzak ara cikacak.Artik oyunculuk donanim üstüne kurulu.4K/60fps orta seviyeye indiginde oda 2017 bu konsollarin isi orda bitecektir.2018 de yenileri yerine gelecektir.Konsolarin PC mimarisine gecmeleri heleki bu donanimlarla resmen bir intihar bir kamikaze eylemidir.Bir cok oyun özellikle PS4 tarafinda 30fps alti gidiyor.Eger bu GPU ve Ram miktarlarini saglam bir Power Pc mimarisi ile destekleselerdi bende sana bu yaziyi yazmiyor olurdum su an.

    Malesef yanılıyorsunuz.Bununla alakalı açıklama yapmaya gerek bile duymuyorum çünkü bu hayal.1080p'den 2 yıl içinde 4k'ya yükselmek zor.
    2 YIL İçinde 4k'nın standart olması imkansız.Şunuda asla unutmayın 2 yıl sonra oyunların minimun sistem gereksinimleri şimdikiyle asla aynı olmayacak.
    Ayrıca konsolların pc mimarisi ile gelmesi konsolların yararına,Power-PC,Cell sadece işlemci ancak konsolların dez avantajı ise herzaman Ekran kartları oldu yinede olacak,
    Cell gibi işelemciler oyun yapımcılarının gereksiz efor sarf etmesine sebep olurken pc mimarisi konsollar için en mantıklısı.



    Yahu neresi hayal bunun? Su an bile 4K da oyun oynayan adamlarin sayisi azimsanmayacak derecede ve HBM 2.0 ile gelecek GPU+DX12 kombinasyonlari ile 2 sene icinde ele ayaga düsecek.4K yeni bir teknoloji degil.3.yasina basacak piyasada.x86 mimarisi hangi oyunda konsollarin yararina oldu? Cogu oyun performans olarak yerlerde sürünüyor.Power PC ile gelmesi illa Cell gibi karmasik bir yapida olmasi gerektigi anlamina gelmez.360 da da Power PC mimarisi var programlamasi cocuk oyuncagi idi bütünlesik yapi oldugundan.Eger bu konsollar güclü bir Power PC ile gelselerdi su an bir cok oyunu zorlanmadan 1080p/60fps oynuyor olurduk.Aradaki mimari farki cok büyük.




  • Keşke yeni nesil konsollar power pc mimarisi ile gelseydi. Belki 4k oyunlar gelirdi. Ve bu arada xbox one dx12 faydası büyük olacak mı beni bilgilendirirseniz iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.


    Hocam seneye HBM 2.0 bellekleri ile geliyor ekran kartlari.Özellikle Nvidia'nin Pascal mimarisi 4K da öttürecektir ve 2017 de de orta seviyeye düsecektir.2016 itibari ile DX12 artik standart haline gelecek ki sundugu performans gün gibi ortada.O yüzden 4K sorun olmakdan uzak ara cikacak.Artik oyunculuk donanim üstüne kurulu.4K/60fps orta seviyeye indiginde oda 2017 bu konsollarin isi orda bitecektir.2018 de yenileri yerine gelecektir.Konsolarin PC mimarisine gecmeleri heleki bu donanimlarla resmen bir intihar bir kamikaze eylemidir.Bir cok oyun özellikle PS4 tarafinda 30fps alti gidiyor.Eger bu GPU ve Ram miktarlarini saglam bir Power Pc mimarisi ile destekleselerdi bende sana bu yaziyi yazmiyor olurdum su an.

    Malesef yanılıyorsunuz.Bununla alakalı açıklama yapmaya gerek bile duymuyorum çünkü bu hayal.1080p'den 2 yıl içinde 4k'ya yükselmek zor.
    2 YIL İçinde 4k'nın standart olması imkansız.Şunuda asla unutmayın 2 yıl sonra oyunların minimun sistem gereksinimleri şimdikiyle asla aynı olmayacak.
    Ayrıca konsolların pc mimarisi ile gelmesi konsolların yararına,Power-PC,Cell sadece işlemci ancak konsolların dez avantajı ise herzaman Ekran kartları oldu yinede olacak,
    Cell gibi işelemciler oyun yapımcılarının gereksiz efor sarf etmesine sebep olurken pc mimarisi konsollar için en mantıklısı.



    Yahu neresi hayal bunun? Su an bile 4K da oyun oynayan adamlarin sayisi azimsanmayacak derecede ve HBM 2.0 ile gelecek GPU+DX12 kombinasyonlari ile 2 sene icinde ele ayaga düsecek.4K yeni bir teknoloji degil.3.yasina basacak piyasada.x86 mimarisi hangi oyunda konsollarin yararina oldu? Cogu oyun performans olarak yerlerde sürünüyor.Power PC ile gelmesi illa Cell gibi karmasik bir yapida olmasi gerektigi anlamina gelmez.360 da da Power PC mimarisi var programlamasi cocuk oyuncagi idi bütünlesik yapi oldugundan.Eger bu konsollar güclü bir Power PC ile gelselerdi su an bir cok oyunu zorlanmadan 1080p/60fps oynuyor olurduk.Aradaki mimari farki cok büyük.

    Konsolların sorunu işlemci değil.İşlemcileri yeterli.
    4K'nın yeni yada eski olması önemli değil Titanx gibi bir kart bile 4k için yeterli değilken(Bununla alakalı bir çok test var.) 2 sene sonra 4k'nın pc de yaygınlaşması hayal.
    Ayrıca tekrar söylüyorum 2 sene sonra oyunların sistem gereksinimleri her zaman çok farklı oldu,yine farklı olacak.
    Bunun sonu yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.


    Hocam seneye HBM 2.0 bellekleri ile geliyor ekran kartlari.Özellikle Nvidia'nin Pascal mimarisi 4K da öttürecektir ve 2017 de de orta seviyeye düsecektir.2016 itibari ile DX12 artik standart haline gelecek ki sundugu performans gün gibi ortada.O yüzden 4K sorun olmakdan uzak ara cikacak.Artik oyunculuk donanim üstüne kurulu.4K/60fps orta seviyeye indiginde oda 2017 bu konsollarin isi orda bitecektir.2018 de yenileri yerine gelecektir.Konsolarin PC mimarisine gecmeleri heleki bu donanimlarla resmen bir intihar bir kamikaze eylemidir.Bir cok oyun özellikle PS4 tarafinda 30fps alti gidiyor.Eger bu GPU ve Ram miktarlarini saglam bir Power Pc mimarisi ile destekleselerdi bende sana bu yaziyi yazmiyor olurdum su an.

    Malesef yanılıyorsunuz.Bununla alakalı açıklama yapmaya gerek bile duymuyorum çünkü bu hayal.1080p'den 2 yıl içinde 4k'ya yükselmek zor.
    2 YIL İçinde 4k'nın standart olması imkansız.Şunuda asla unutmayın 2 yıl sonra oyunların minimun sistem gereksinimleri şimdikiyle asla aynı olmayacak.
    Ayrıca konsolların pc mimarisi ile gelmesi konsolların yararına,Power-PC,Cell sadece işlemci ancak konsolların dez avantajı ise herzaman Ekran kartları oldu yinede olacak,
    Cell gibi işelemciler oyun yapımcılarının gereksiz efor sarf etmesine sebep olurken pc mimarisi konsollar için en mantıklısı.



    Yahu neresi hayal bunun? Su an bile 4K da oyun oynayan adamlarin sayisi azimsanmayacak derecede ve HBM 2.0 ile gelecek GPU+DX12 kombinasyonlari ile 2 sene icinde ele ayaga düsecek.4K yeni bir teknoloji degil.3.yasina basacak piyasada.x86 mimarisi hangi oyunda konsollarin yararina oldu? Cogu oyun performans olarak yerlerde sürünüyor.Power PC ile gelmesi illa Cell gibi karmasik bir yapida olmasi gerektigi anlamina gelmez.360 da da Power PC mimarisi var programlamasi cocuk oyuncagi idi bütünlesik yapi oldugundan.Eger bu konsollar güclü bir Power PC ile gelselerdi su an bir cok oyunu zorlanmadan 1080p/60fps oynuyor olurduk.Aradaki mimari farki cok büyük.

    Konsolların sorunu işlemci değil.İşlemcileri yeterli.
    4K'nın yeni yada eski olması önemli değil Titanx gibi bir kart bile 4k için yeterli değilken(Bununla alakalı bir çok test var.) 2 sene sonra 4k'nın pc de yaygınlaşması hayal.
    Ayrıca tekrar söylüyorum 2 sene sonra oyunların sistem gereksinimleri her zaman çok farklı oldu,yine farklı olacak.
    Bunun sonu yok.

    "Konsolların sorunu işlemci değil.İşlemcileri yeterli."

    Project Cars ve F1 2015'e bak yeterli mi degil mi gör.Neresi yeterli yahu sirf bu yüzden bir cok oyunda perfromans sorunlari yasiyorlar,etme eyleme biraderim.Sorun TitanX de degil,sorun kodlama ve API dilinde.DX12 ile bu sorunu silip atacaklar.4K'nin 2 seneye ele aya düsmeyecegi tam tersine büyük bir hayaldir.Vulcan ve DX12 gibi API dilleri PC oyunculugunu kökünden degistirecektir ve temeleeri simdide atilmistir.Bayramin mübarek olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.


    Hocam seneye HBM 2.0 bellekleri ile geliyor ekran kartlari.Özellikle Nvidia'nin Pascal mimarisi 4K da öttürecektir ve 2017 de de orta seviyeye düsecektir.2016 itibari ile DX12 artik standart haline gelecek ki sundugu performans gün gibi ortada.O yüzden 4K sorun olmakdan uzak ara cikacak.Artik oyunculuk donanim üstüne kurulu.4K/60fps orta seviyeye indiginde oda 2017 bu konsollarin isi orda bitecektir.2018 de yenileri yerine gelecektir.Konsolarin PC mimarisine gecmeleri heleki bu donanimlarla resmen bir intihar bir kamikaze eylemidir.Bir cok oyun özellikle PS4 tarafinda 30fps alti gidiyor.Eger bu GPU ve Ram miktarlarini saglam bir Power Pc mimarisi ile destekleselerdi bende sana bu yaziyi yazmiyor olurdum su an.

    Malesef yanılıyorsunuz.Bununla alakalı açıklama yapmaya gerek bile duymuyorum çünkü bu hayal.1080p'den 2 yıl içinde 4k'ya yükselmek zor.
    2 YIL İçinde 4k'nın standart olması imkansız.Şunuda asla unutmayın 2 yıl sonra oyunların minimun sistem gereksinimleri şimdikiyle asla aynı olmayacak.
    Ayrıca konsolların pc mimarisi ile gelmesi konsolların yararına,Power-PC,Cell sadece işlemci ancak konsolların dez avantajı ise herzaman Ekran kartları oldu yinede olacak,
    Cell gibi işelemciler oyun yapımcılarının gereksiz efor sarf etmesine sebep olurken pc mimarisi konsollar için en mantıklısı.



    Yahu neresi hayal bunun? Su an bile 4K da oyun oynayan adamlarin sayisi azimsanmayacak derecede ve HBM 2.0 ile gelecek GPU+DX12 kombinasyonlari ile 2 sene icinde ele ayaga düsecek.4K yeni bir teknoloji degil.3.yasina basacak piyasada.x86 mimarisi hangi oyunda konsollarin yararina oldu? Cogu oyun performans olarak yerlerde sürünüyor.Power PC ile gelmesi illa Cell gibi karmasik bir yapida olmasi gerektigi anlamina gelmez.360 da da Power PC mimarisi var programlamasi cocuk oyuncagi idi bütünlesik yapi oldugundan.Eger bu konsollar güclü bir Power PC ile gelselerdi su an bir cok oyunu zorlanmadan 1080p/60fps oynuyor olurduk.Aradaki mimari farki cok büyük.

    Konsolların sorunu işlemci değil.İşlemcileri yeterli.
    4K'nın yeni yada eski olması önemli değil Titanx gibi bir kart bile 4k için yeterli değilken(Bununla alakalı bir çok test var.) 2 sene sonra 4k'nın pc de yaygınlaşması hayal.
    Ayrıca tekrar söylüyorum 2 sene sonra oyunların sistem gereksinimleri her zaman çok farklı oldu,yine farklı olacak.
    Bunun sonu yok.

    "Konsolların sorunu işlemci değil.İşlemcileri yeterli."

    Project Cars ve F1 2015'e bak yeterli mi degil mi gör.Neresi yeterli yahu sirf bu yüzden bir cok oyunda perfromans sorunlari yasiyorlar,etme eyleme biraderim.Sorun TitanX de degil,sorun kodlama ve API dilinde.DX12 ile bu sorunu silip atacaklar.4K'nin 2 seneye ele aya düsmeyecegi tam tersine büyük bir hayaldir.Vulcan ve DX12 gibi API dilleri PC oyunculugunu kökünden degistirecektir ve temeleeri simdide atilmistir.Bayramin mübarek olsun.

    PM gönderdim.
    Hepinizin bayramı mübarek olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.


    Hocam seneye HBM 2.0 bellekleri ile geliyor ekran kartlari.Özellikle Nvidia'nin Pascal mimarisi 4K da öttürecektir ve 2017 de de orta seviyeye düsecektir.2016 itibari ile DX12 artik standart haline gelecek ki sundugu performans gün gibi ortada.O yüzden 4K sorun olmakdan uzak ara cikacak.Artik oyunculuk donanim üstüne kurulu.4K/60fps orta seviyeye indiginde oda 2017 bu konsollarin isi orda bitecektir.2018 de yenileri yerine gelecektir.Konsolarin PC mimarisine gecmeleri heleki bu donanimlarla resmen bir intihar bir kamikaze eylemidir.Bir cok oyun özellikle PS4 tarafinda 30fps alti gidiyor.Eger bu GPU ve Ram miktarlarini saglam bir Power Pc mimarisi ile destekleselerdi bende sana bu yaziyi yazmiyor olurdum su an.

    Malesef yanılıyorsunuz.Bununla alakalı açıklama yapmaya gerek bile duymuyorum çünkü bu hayal.1080p'den 2 yıl içinde 4k'ya yükselmek zor.
    2 YIL İçinde 4k'nın standart olması imkansız.Şunuda asla unutmayın 2 yıl sonra oyunların minimun sistem gereksinimleri şimdikiyle asla aynı olmayacak.
    Ayrıca konsolların pc mimarisi ile gelmesi konsolların yararına,Power-PC,Cell sadece işlemci ancak konsolların dez avantajı ise herzaman Ekran kartları oldu yinede olacak,
    Cell gibi işelemciler oyun yapımcılarının gereksiz efor sarf etmesine sebep olurken pc mimarisi konsollar için en mantıklısı.



    Yahu neresi hayal bunun? Su an bile 4K da oyun oynayan adamlarin sayisi azimsanmayacak derecede ve HBM 2.0 ile gelecek GPU+DX12 kombinasyonlari ile 2 sene icinde ele ayaga düsecek.4K yeni bir teknoloji degil.3.yasina basacak piyasada.x86 mimarisi hangi oyunda konsollarin yararina oldu? Cogu oyun performans olarak yerlerde sürünüyor.Power PC ile gelmesi illa Cell gibi karmasik bir yapida olmasi gerektigi anlamina gelmez.360 da da Power PC mimarisi var programlamasi cocuk oyuncagi idi bütünlesik yapi oldugundan.Eger bu konsollar güclü bir Power PC ile gelselerdi su an bir cok oyunu zorlanmadan 1080p/60fps oynuyor olurduk.Aradaki mimari farki cok büyük.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Henry Cavill


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Adam dogru söylemis dalga gecmisler.Bu konsollar 360/PS3 gibi uzu soluklu olamazlar.Mimarileri PC mimarisi ve donanimlari günümüz PC komponentlerine göre cok düsük.2018 de sonraki konsollar %95 bir ihtimal ile gelecektir.2017 de millet 4k/60fps ultra detay oyun oynamaya baslayinca su cihazlarin pek bi espirisi kalmayacak maalesef.

    4K/60 fps oyunculuk için 2017 çok erken.Titanx bile 4k'da 30 fps veremiyor ki 2017'de oyunların sistem gereksinimlerinde ciddi artış olur.
    Benim sonraki nesil ile alakalı tahminim 2019-2020 gibi gelecekleri.
    Şunu unutmamak gerek konsolları donanımına göre değerlendirilmez,Konsollar tek konfigürasyondur ve konsollara özel optimizasyonlar vardır.Ancak pcde milyonlarca farklı konfigürasyon vardır.
    Geliştiricinin tüm konfigürasyonlarda sorunsuz çalışacak bir oyun yapması elbette ciddi performans kaybına yol açar.
    Ayrıca konsolların pc mimarisine geçmesi konsollar için iyi bir şey.


    Hocam seneye HBM 2.0 bellekleri ile geliyor ekran kartlari.Özellikle Nvidia'nin Pascal mimarisi 4K da öttürecektir ve 2017 de de orta seviyeye düsecektir.2016 itibari ile DX12 artik standart haline gelecek ki sundugu performans gün gibi ortada.O yüzden 4K sorun olmakdan uzak ara cikacak.Artik oyunculuk donanim üstüne kurulu.4K/60fps orta seviyeye indiginde oda 2017 bu konsollarin isi orda bitecektir.2018 de yenileri yerine gelecektir.Konsolarin PC mimarisine gecmeleri heleki bu donanimlarla resmen bir intihar bir kamikaze eylemidir.Bir cok oyun özellikle PS4 tarafinda 30fps alti gidiyor.Eger bu GPU ve Ram miktarlarini saglam bir Power Pc mimarisi ile destekleselerdi bende sana bu yaziyi yazmiyor olurdum su an.

    Malesef yanılıyorsunuz.Bununla alakalı açıklama yapmaya gerek bile duymuyorum çünkü bu hayal.1080p'den 2 yıl içinde 4k'ya yükselmek zor.
    2 YIL İçinde 4k'nın standart olması imkansız.Şunuda asla unutmayın 2 yıl sonra oyunların minimun sistem gereksinimleri şimdikiyle asla aynı olmayacak.
    Ayrıca konsolların pc mimarisi ile gelmesi konsolların yararına,Power-PC,Cell sadece işlemci ancak konsolların dez avantajı ise herzaman Ekran kartları oldu yinede olacak,
    Cell gibi işelemciler oyun yapımcılarının gereksiz efor sarf etmesine sebep olurken pc mimarisi konsollar için en mantıklısı.



    Yahu neresi hayal bunun? Su an bile 4K da oyun oynayan adamlarin sayisi azimsanmayacak derecede ve HBM 2.0 ile gelecek GPU+DX12 kombinasyonlari ile 2 sene icinde ele ayaga düsecek.4K yeni bir teknoloji degil.3.yasina basacak piyasada.x86 mimarisi hangi oyunda konsollarin yararina oldu? Cogu oyun performans olarak yerlerde sürünüyor.Power PC ile gelmesi illa Cell gibi karmasik bir yapida olmasi gerektigi anlamina gelmez.360 da da Power PC mimarisi var programlamasi cocuk oyuncagi idi bütünlesik yapi oldugundan.Eger bu konsollar güclü bir Power PC ile gelselerdi su an bir cok oyunu zorlanmadan 1080p/60fps oynuyor olurduk.Aradaki mimari farki cok büyük.



    Dalga gecmek yerine,aksini iddia ettiginiz konu hakkinda görüsünüzü destekleyecek bilgiler verirseniz,ikimiz icinde daha makbule gecer sanirim.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.