Şimdi Ara

PS3 vs BLURAY player!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
1
Favori
8.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 39
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 31
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 22 saat 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • dmrbrn (31 mesaj) asukrumercan (18 mesaj) panasonica (11 mesaj) Hi-def-man (5 mesaj) tigger_agc (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1766 Mesaj
    Orjinalden alıntı: asukrumercan

    Buraya da bir foto ekleyeyim..





    Orjinalden alıntı: asukrumercan

    Arkadaşlar bildiklerinizi unutun.....

    Biraz iddialı oldu ama bugün Denon 2500 BT elime geçti, ve hemen ilk denememi Celine Dion ve Indiana Jones ile yaptım. Genelde çok fazla ses ve görüntü farkını anlamadığımı düşünürdüm ama Denon 2500 BT ile PS3 arasındaki fark benim bile anlayabileceğim kadar yüksek.
    Sesi Z11 çözdüğü içinmi yoksa Denon'un iyi yolladığı içinmi bilemedim, PS3 ile çok fark vardı, aynı şekilde Indiana Jones'da da görüntülerde inanılmaz fark vardı.
    PS3 iyi olabilir ama gerçekten iyi bir bluray player ile kesinlikle mukayese edilemez.

    Hi-def-man'a da buradan teşekkür ederim, Denon'un what hifi yorumunu okumuştum ama insan dinleyince ne kadar iyi olduğunu anlıyor.
    Yamaha forumunda birkaç foto atmayı düşünüyorum.

    Esen Kalın.


    [



    sisteminiz hayırlı olsun. ama lakin o güzel sisteme o raflar hiç uymamış. eğer sorun olmayacaksa ben bu sistemi birkaç yıl sizin yerinize evde saklayabilirim :)



    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    incelemelerinin resimlerinide koyarsan sevinirim
    |
    |
  • Yarbay
    3380 Mesaj
    Yamaha Z11 ve PS3




    [simage][/simage]

    Yamaha Z11 ve Denon 2500 BT



    |
    |




  • Yarbay
    3380 Mesaj
    dün yükleyemediğim iki foto daha

    Yamaha Z11 ve PS3



    Yamaha Z11 ve Denon 2500 BT

    |
    |
  • Binbaşı
    1103 Mesaj
    Son resimde oldukça belli oluyor farkları .

    Oldukça başarılı bir çalışma olmuş kutlarım.
    |
    |
  • Binbaşı
    1379 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: asukrumercan

    dün yükleyemediğim iki foto daha

    Yamaha Z11 ve PS3



    Yamaha Z11 ve Denon 2500 BT





    öncelikle paylaşım için teşekkürler. bu iki görüntüye bakarak yorum yapıyorum ve aralarında büyük bir fark olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. bende ps3 ve popcorn kullanıyorum, 55 inç full hd tv ve 130 inç hd ready projector de. bugünlerde yeni bd player peşindeydim ama ertelemekte fayda var sanırım.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    436 Mesaj
    bende int. de boyle bir konu ararken tesaduf sizin yazınızı gördüm.
    bende ps3 var henüz bluray film almadım ama ps store dan 4-5 tane bluray film fragmanları izledim.
    (lcd tv kullanıyorum full hd). karanlık sahnelerde nokta nokta demiyim de goruntu kalitesinin dustugunu gordum.
    ama manzara gibi aydınlık sahnelerde goruntu cok iyi diyebilirim. ama bu kadar cok takılmamak lazım kanımca sonucda yinede
    çok kaliteli yayınlar izlemek mümkün.
    |
    |
  • Yarbay
    3380 Mesaj
    bu resimlerle gerçekten çok fark yok gibi gözüküyor ama pratikte daha fazla. Bir başka şeyde zaten ne kadar fark olabilir PS3'de sonuçta iyi bir bluray player, ama aradaki ufak farklar sonuçta çok farkettiriyor.

    Yazıları takip edenler bilir benim asıl amacım sesi AVR'da çözdürmekti bu sebeple player arıyordum, yoksa PS3'den çok memnundum. Arkadaşlar sağolsunlar bana Sony 350 yerine Denon 2500 BT aldırdılar ama deydi doğrusu.

    Eğer gerçekten üst düzey görüntü istiyorsanız iyi bir player almanız gerekiyor. Resimleri örnek olarak koydum ama aradaki fark yazıldığı gibi biraz underestimate olmuş.
    |
    |
  • Yarbay
    3716 Mesaj
    ps3 kopya bluray oynatıyormu ?
    |
    |
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    çok gzl bi incleme. bnmde ps3üm var ama bluray için bana göre yeterli
    |
    |
  • Yarbay
    2444 Mesaj
    ya arkadaşlar bu sony ps3 ün blue ray diskleri blue ray kalitesinde okuduğunuzdan eminmisiniz?
    ben the dark night blue ray alıp izlemiştim 2 hafta oldu izliyeli malum çok kararnlık sahneler film dvd kalitesinde geldi bana... zaten tek bende olan bd film bu.. bizim arkadaşta panasonic bd 30 da izledim..6 kat daha iyi gösteriyor bd30...öyle böyle değil..jokerin hastane sahnesindeki adamın yüüzndeki pudralar net görünüyor. bendekinde yüzü beyaz görünüyor.. .aslında dvd de denemiştim.evdeki 4 yıllk dvd daha iyi gibime geldi..sonra bu blue ray okuyuc demiştim dvd ile işi ne..ne nedir inanın kafayı sıyırdım .. trajedi mübarekk...


    arkadaşlar grafik detayları çok belirgin..gündüz çekilmiş 10000 bc alayım bide onda deniyeyim diyorum????..yada ne alayım deniyeyim????
    |
    |
  • Yüzbaşı
    623 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: panasonica

    ya arkadaşlar bu sony ps3 ün blue ray diskleri blue ray kalitesinde okuduğunuzdan eminmisiniz?
    ben the dark night blue ray alıp izlemiştim 2 hafta oldu izliyeli malum çok kararnlık sahneler film dvd kalitesinde geldi bana... zaten tek bende olan bd film bu.. bizim arkadaşta panasonic bd 30 da izledim..6 kat daha iyi gösteriyor bd30...öyle böyle değil..jokerin hastane sahnesindeki adamın yüüzndeki pudralar net görünüyor. bendekinde yüzü beyaz görünüyor.. .aslında dvd de denemiştim.evdeki 4 yıllk dvd daha iyi gibime geldi..sonra bu blue ray okuyuc demiştim dvd ile işi ne..ne nedir inanın kafayı sıyırdım .. trajedi mübarekk...


    arkadaşlar grafik detayları çok belirgin..gündüz çekilmiş 10000 bc alayım bide onda deniyeyim diyorum????..yada ne alayım deniyeyim????


    hancocku yada transformersı alabilirsin blu-ray discinde tr dublaj var 5.1 bu 2 filmde çoğunlukla gündüz geçiyo özellikle hancock
    |
    |




  • Yüzbaşı
    623 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: asukrumercan

    dün yükleyemediğim iki foto daha

    Yamaha Z11 ve PS3



    Yamaha Z11 ve Denon 2500 BT




    bu fotolarda çok büyük farklar görünmüyo ama çıplak gözle bakmak lazım
    |
    |




  • Yarbay
    3380 Mesaj
    Bende Dark Knight bluray filmi var, vaktim oldugunda Denon 2500 BT bluray, PS3 ve Acer 8920'den oynatip ayni goruntuleri buraya aktaririm.


    quote:

    Orjinalden alıntı: panasonica

    ya arkadaşlar bu sony ps3 ün blue ray diskleri blue ray kalitesinde okuduğunuzdan eminmisiniz?
    ben the dark night blue ray alıp izlemiştim 2 hafta oldu izliyeli malum çok kararnlık sahneler film dvd kalitesinde geldi bana... zaten tek bende olan bd film bu.. bizim arkadaşta panasonic bd 30 da izledim..6 kat daha iyi gösteriyor bd30...öyle böyle değil..jokerin hastane sahnesindeki adamın yüüzndeki pudralar net görünüyor. bendekinde yüzü beyaz görünüyor.. .aslında dvd de denemiştim.evdeki 4 yıllk dvd daha iyi gibime geldi..sonra bu blue ray okuyuc demiştim dvd ile işi ne..ne nedir inanın kafayı sıyırdım .. trajedi mübarekk...


    arkadaşlar grafik detayları çok belirgin..gündüz çekilmiş 10000 bc alayım bide onda deniyeyim diyorum????..yada ne alayım deniyeyim????
    |
    |




  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    Arkadaşlar sonyn iki tane mevcut blu-ray oynatıcısı mevcut.bu iki model arasında ne fark var?Birde ses sistemini hdmi dan mı bağlamak daha iyi ses verir yoksa optik kablo ile bağlamak mı?(Bu arada hepsiburada da çok padahlı, en son sony mağazalarında kampanya vardı BDP-s500 modeli 650 YTL den satılıyor.Burada 1.435 ytl akıl sır erdiremedim.)

    Ürünlerin Linki:http://www.hepsiburada.com/department.aspx?CategoryID=155124&sp=brand=sony|kullanim__tipi=blu-rayoynatici|



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sultan El Kebir -- 3 Şubat 2009; 14:15:55 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    901 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    sony mağazalarında kampanyada olan oynatıcının s500 olduğuna eminmisin,ben dün sony mağazasında s500 gördüm 1450 idi..
    senin 650tl bahsettiğin oynatıcı s350...hee ben gözümle gördüm eminim diyorsan o zaman çooook çok iyi fiyat...
    ben s500 kullanıyorum 8 taksit 1000ytlye aldım...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: dmrbrn

    sony mağazalarında kampanyada olan oynatıcının s500 olduğuna eminmisin,ben dün sony mağazasında s500 gördüm 1450 idi..
    senin 650tl bahsettiğin oynatıcı s350...hee ben gözümle gördüm eminim diyorsan o zaman çooook çok iyi fiyat...
    ben s500 kullanıyorum 8 taksit 1000ytlye aldım...



    Özür dilerim kampanya s-350 için geçerliymiş.Daha bu ay sony center katoloğunda görmüştüm.Lakin heryerde olan bir kampanya değildi, stoklarla sınırlıydı.Memnun musunuz peki oynatıcıdan?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sultan El Kebir -- 3 Şubat 2009; 16:00:46 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    901 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    s500 dts master audıo ses formatını iletmemesi dışında taşş gibi bi cihaz,ileride yazılımla halledilebilir belki...
    bu 350,550 oynatıcıların malzeme kalitesi maalesef düşük,performans olarak nasıldır bilemiyorum..
    ben oynatıcımdan hem performans hem malzeme kalitesi işçilik olarak çok çok memnunum,zaten uzun araştırmalar sonucu aldım..tek eksiği dts master audıo iletmiyor...
    saygılarımla
    demir buran
    |
    |
  • Yüzbaşı
    623 Mesaj
    geçen hafata sonu media marktı gezerken görmüştüm 599 tl s350+3blu-ray film

    |
    |
  • Er
    13 Mesaj
    Merhabalar,
    Keyifli film izlemek istiyorum ama konu ile ilgili çok bilgim yok. Donanım olarak da Full hd bir televizyon ve 5+1 ses sistemim var.
    Vakti olanlar bana donanım önerisinde bulunabilirse sevinirim.

    Blue-ray player =
    Amfi (gerekli ise) =
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Sohbet
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,771
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.