Şimdi Ara

PS3 SERVİS SÜRESİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim Ps3'de serviste. Tamir için yurtdışına gönderildi dediler ama ben en son güne kadar bekletip sonra yeni ürün vereceklerini düşünüyorum. Sony'nin Tr'e karşı servis anlayışı tam anlamıyla "berbat".
    Yurtdışında bildiğime göre servise götürdüğünüz an yenisini veriyorlar, sırf servis kalabalık gözükmesin diye, prestij kaybı olmasın diye. Biz ise 3. Dünya ülkesi olduğumuz için son güne kadar bekletiyorlar.
    Madem gelmeyecek versinler hemen ne diye bekletirler 45 gün ayıptır, günahtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    Benim Ps3'de serviste. Tamir için yurtdışına gönderildi dediler ama ben en son güne kadar bekletip sonra yeni ürün vereceklerini düşünüyorum. Sony'nin Tr'e karşı servis anlayışı tam anlamıyla "berbat".
    Yurtdışında bildiğime göre servise götürdüğünüz an yenisini veriyorlar, sırf servis kalabalık gözükmesin diye, prestij kaybı olmasın diye. Biz ise 3. Dünya ülkesi olduğumuz için son güne kadar bekletiyorlar.
    Madem gelmeyecek versinler hemen ne diye bekletirler 45 gün ayıptır, günahtır.

    bugün aradılar ürününüzün yenisi gelmiştir diye.gidip alayım da hasret bitsin artık




  • Hadi hayırlı olsun dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremocano


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    Benim Ps3'de serviste. Tamir için yurtdışına gönderildi dediler ama ben en son güne kadar bekletip sonra yeni ürün vereceklerini düşünüyorum. Sony'nin Tr'e karşı servis anlayışı tam anlamıyla "berbat".
    Yurtdışında bildiğime göre servise götürdüğünüz an yenisini veriyorlar, sırf servis kalabalık gözükmesin diye, prestij kaybı olmasın diye. Biz ise 3. Dünya ülkesi olduğumuz için son güne kadar bekletiyorlar.
    Madem gelmeyecek versinler hemen ne diye bekletirler 45 gün ayıptır, günahtır.

    bugün aradılar ürününüzün yenisi gelmiştir diye.gidip alayım da hasret bitsin artık


    Hadi gözünüz aydın. Ama gene son güne kadar bekletmişler. Sony klasiği sanırım bu durum.

    Ben de Sony'i arayıp sordum önümüzdeki 5 iş günü içinde gelme olasılığı yüksekmiş dediler, umarım öyle olur...

    Hocam senin Ps3'ün sorun neydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gny* -- 30 Ekim 2010; 16:18:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremocano


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    Benim Ps3'de serviste. Tamir için yurtdışına gönderildi dediler ama ben en son güne kadar bekletip sonra yeni ürün vereceklerini düşünüyorum. Sony'nin Tr'e karşı servis anlayışı tam anlamıyla "berbat".
    Yurtdışında bildiğime göre servise götürdüğünüz an yenisini veriyorlar, sırf servis kalabalık gözükmesin diye, prestij kaybı olmasın diye. Biz ise 3. Dünya ülkesi olduğumuz için son güne kadar bekletiyorlar.
    Madem gelmeyecek versinler hemen ne diye bekletirler 45 gün ayıptır, günahtır.

    bugün aradılar ürününüzün yenisi gelmiştir diye.gidip alayım da hasret bitsin artık


    Hadi gözünüz aydın. Ama gene son güne kadar bekletmişler. Sony klasiği sanırım bu durum.

    Ben de Sony'i arayıp sordum önümüzdeki 5 iş günü içinde gelme olasılığı yüksekmiş dediler, umarım öyle olur...

    Hocam senin Ps3'ün sorun neydi?


    Hocam swapmı yeni ürünmü iyice sorsaydın onu o kadar bekletipte swap vermesinler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clemenza123


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremocano


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    Benim Ps3'de serviste. Tamir için yurtdışına gönderildi dediler ama ben en son güne kadar bekletip sonra yeni ürün vereceklerini düşünüyorum. Sony'nin Tr'e karşı servis anlayışı tam anlamıyla "berbat".
    Yurtdışında bildiğime göre servise götürdüğünüz an yenisini veriyorlar, sırf servis kalabalık gözükmesin diye, prestij kaybı olmasın diye. Biz ise 3. Dünya ülkesi olduğumuz için son güne kadar bekletiyorlar.
    Madem gelmeyecek versinler hemen ne diye bekletirler 45 gün ayıptır, günahtır.

    bugün aradılar ürününüzün yenisi gelmiştir diye.gidip alayım da hasret bitsin artık


    Hadi gözünüz aydın. Ama gene son güne kadar bekletmişler. Sony klasiği sanırım bu durum.

    Ben de Sony'i arayıp sordum önümüzdeki 5 iş günü içinde gelme olasılığı yüksekmiş dediler, umarım öyle olur...

    Hocam senin Ps3'ün sorun neydi?


    Hocam swapmı yeni ürünmü iyice sorsaydın onu o kadar bekletipte swap vermesinler.

    bugün gittim makineyi bir pc kutusunun içine koymuşlar.ne bir jiletin ne bir ambalaj.swap mış.aldım eve geldim bi baktım çizikler falan var ve power tuşu içine girmiş.öndeki gri metal havadaydı hafif.ve cd yi taktım almadı.garip sesler çıkardı.bozuk makine vermişler resmen şok oldum.gittim geri verdim.yeniden form doldurdular falan.30 iş günü bekledim dedim 0 makine vermeniz gerekmiyor mu.yok swap oluyo işte dedi.gıcık oldum yazıklar olsun.ne yapıcam anlamadım gerçekten yazıklar olsun.




  • almıyorum bana yeni makine verin yoksa tüketici haklarına gideceğim de.git şikayet et tüketici haklarına.yahu bizmi korucaz sizin haklarınızı daha kendiniz koruyamıyosunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremocano


    quote:

    Orijinalden alıntı: clemenza123


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremocano


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    Benim Ps3'de serviste. Tamir için yurtdışına gönderildi dediler ama ben en son güne kadar bekletip sonra yeni ürün vereceklerini düşünüyorum. Sony'nin Tr'e karşı servis anlayışı tam anlamıyla "berbat".
    Yurtdışında bildiğime göre servise götürdüğünüz an yenisini veriyorlar, sırf servis kalabalık gözükmesin diye, prestij kaybı olmasın diye. Biz ise 3. Dünya ülkesi olduğumuz için son güne kadar bekletiyorlar.
    Madem gelmeyecek versinler hemen ne diye bekletirler 45 gün ayıptır, günahtır.

    bugün aradılar ürününüzün yenisi gelmiştir diye.gidip alayım da hasret bitsin artık


    Hadi gözünüz aydın. Ama gene son güne kadar bekletmişler. Sony klasiği sanırım bu durum.

    Ben de Sony'i arayıp sordum önümüzdeki 5 iş günü içinde gelme olasılığı yüksekmiş dediler, umarım öyle olur...

    Hocam senin Ps3'ün sorun neydi?


    Hocam swapmı yeni ürünmü iyice sorsaydın onu o kadar bekletipte swap vermesinler.

    bugün gittim makineyi bir pc kutusunun içine koymuşlar.ne bir jiletin ne bir ambalaj.swap mış.aldım eve geldim bi baktım çizikler falan var ve power tuşu içine girmiş.öndeki gri metal havadaydı hafif.ve cd yi taktım almadı.garip sesler çıkardı.bozuk makine vermişler resmen şok oldum.gittim geri verdim.yeniden form doldurdular falan.30 iş günü bekledim dedim 0 makine vermeniz gerekmiyor mu.yok swap oluyo işte dedi.gıcık oldum yazıklar olsun.ne yapıcam anlamadım gerçekten yazıklar olsun.


    30 işgünü geçtiğinde yasal olarak yeni ürün isteme hakkın var. Ne yap et bu hakkını kullan. Sakın onların yanına bırakma.
    Bana da swap falan dedi ama ben dedim yasal süre dolarsa yeni ürün vermeyecekler mi?
    Elaman dedi; 1 yıl geçmiş niye versinler?
    Ben dedim; garantisi işleyen bir ürünün yasal hakkı değil mi niye vermesinler?
    Elemandan çıt yok. Yani bilmeyen biir olduğunda hiç umurlarında değil en ufak masrafla başımızdan atalım diye bakıyorlar.

    Hiç form ile falan uğraşma 30 iş gününü geçtiyse, çatır çatır sana yeni ürün vermeleeri gerekiyor. Mümkünse bir avukatla gidin onları hiç konuşturmadan halledin bu işi.

    Yahu bir de senin aletin sorun neydi?
    Benim blu-ray okuyucu da sorun vardı. Bakalım aynı süre mi tutacak o yüzden soruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gny* -- 31 Ekim 2010; 8:27:07 >




  • Yukarıları pek okuyamadım ancak 30 iş günü içinde haftasonu sayılmayarak bunu 6 haftaya uzatıyorlar genelde.İş gününü 5 veya 6 gün alabiliyo teknik servisler süreyi uzatmak için.Sana yasaca belirtilen günü geçerse yasal hak olarak mağdur etmemek için geçici makine vermek zorundadır.Ancak yedek parça yok dışarıdan gelicek derlerse sallıyorlar baya bi süre ekstra süreleri olabiliyodu yanlış hatırlamıyorsam.
  • benim garantideki PS3üm bozulsa şahsen
    yollarım garantiye
    yenisini alırım giderim bir yerden
    eskisi gelince 0 olarak gelirse 0 gibi ama biraz daha uygun fiyata satarım...

    Allah Korusun bozulursa Ps3um benim izliyeceğim yol bu.
    Çünkü çok kişiden duydum 1 ayı fazla geçiyo bu servis süresi denen zımbırtı.

    Ayrıca Sony Türkiyenin verdiği SWAP cihazlar malesef bozuk olabiliyo. Tek kelimeyle yazıklar olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iARDAs -- 31 Ekim 2010; 10:38:42 >
  • 30 işgünü geçtiğinde yasal olarak yeni ürün isteme hakkın var. Ne yap et bu hakkını kullan. Sakın onların yanına bırakma.
    Bana da swap falan dedi ama ben dedim yasal süre dolarsa yeni ürün vermeyecekler mi?
    Elaman dedi; 1 yıl geçmiş niye versinler?
    Ben dedim; garantisi işleyen bir ürünün yasal hakkı değil mi niye vermesinler?
    Elemandan çıt yok. Yani bilmeyen biir olduğunda hiç umurlarında değil en ufak masrafla başımızdan atalım diye bakıyorlar.

    Hiç form ile falan uğraşma 30 iş gününü geçtiyse, çatır çatır sana yeni ürün vermeleeri gerekiyor. Mümkünse bir avukatla gidin onları hiç konuşturmadan halledin bu işi.

    Yahu bir de senin aletin sorun neydi?
    Benim blu-ray okuyucu da sorun vardı. Bakalım aynı süre mi tutacak o yüzden soruyorum.

    benim ps3 slim di.sorunu da her oyunda 1 saniye aralıklarla ses ve görüntü donuyordu.yani oynanmaz haldeydi.peki şöyle bir soru sorucam.beni oyuna getirmiş olabilirler mi?çünkü şu an elimde sadece dün gelen ve 30 dakka sonra geri götürdüğüm swap ps nin formu var.yani 30 gün beklediğimi gösteren form onlarda.aynen sizin dediğiniz gibi dedim gittikten sonra 30 iş günü bekledim 0 makine almam gerekmez mi diye fakat swap oluyo ürün %99 değişiyo diye bişeyler zırvaladı.acaba bana verdikleri swap ürünü alarak 0 makine alma hakkımı kaybettim mi yoksa kullanabilirmiyim hala?




  • Kardeş geçmiş olsun sana nacizhane önerim sikayetvar.com a uye ol. Orda şikayetını ballandıra ballandıra anlat. birkaç gun ıcınde sana gerı donus yapacaklardır. hatta sıkayetınde bu olayı kım yapıyorsa direk oranın adresı var. Hatta yarın telefon ac isimleini öğren neden ıstıyorsun derlerse şikayet ediyorum de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim35

    Kardeş geçmiş olsun sana nacizhane önerim sikayetvar.com a uye ol. Orda şikayetını ballandıra ballandıra anlat. birkaç gun ıcınde sana gerı donus yapacaklardır. hatta sıkayetınde bu olayı kım yapıyorsa direk oranın adresı var. Hatta yarın telefon ac isimleini öğren neden ıstıyorsun derlerse şikayet ediyorum de

    sağol kardeş yarın bir arkadaşla gidip iyice bir konuşucaz.bakalım ne diyecekler.olmazsa dediğin gibi yaparım.
  • Teknosa'dan 03.10.2009 'da aldığım ps3 cihazım geçen ay kırmızı ekran denilen bir sorunla karşı karşıya kaldı önceden de aynı sorunla karşılaşmıştı ama buradaki servis bir şekilde açmıştı cihazı neyse bu sorun 2. kez meydana geldikten sonra cihazın ciddi bir sorunu olduğu anlaşıldıktan sonra Teknosa'ya cihazı 29.07.2010 tarihinde iade hakkım olmasına rağmen 22977***takip no ile değişim isteyerek teslim ettim. 15 gün sonrada gönderdikleri servisi arayıp bilgi aldım( İzmir'deki Asil Elektronik).Oradaki yetkili cihazın swap cihaz ( %90'i yenilenmiş cihaz ) ile değişim yapılıp gönderileceğini Teknosa'da satılan '0' cihazlardan en ufak bir farkının bulunmadığını söyledi.30.08.2010 tarihinde de cihazı teslim aldım ancak eve geldiğimde bir sürpriz ile karşılaştım cihaz leş gibiydi hadi onu geçtim yan tarafı tamamen çizik içindeydi üst tarafında ufakta olsa bir ezik mevcuttu ve benim gönderdiğim cihazda en ufak kılcal çizik bile yoktu gözüm gibi bakıyordum cihazıma.


    Ben şimdi bu cihazı kullanmak zorunda mıyım, değişim yapılacaksa ya sıfır cihazla yapılır yada iadesi alınır içi yenide olsa 2.el bir cihazla değişim olmaz bu ne Sony'ye nede Teknosa gibi bir mağazaya yakışan bir hareket değildir ve mağduriyet doğurucudur. Teknosa ile her görüşmemde biz size dönüş yapacağız diyorlar ama nedense arayıp soran kimse yok. Ben şuanda bu cihazı bu şekilde kabul etmiyorum ve istemiyorum ya bu cihazi iade alın yada adam akıllı değişecekse de gelin alın mağazadan cihazınızı dersiniz bu şekilde ikinci el cihazla değişim olmaz.Yarına kadar arayıp çözüm bulamazlarsa ( ki hiç sanmıyorum bulacaklarını ) Hukuki yolla hakkımı arayacağımı buradan da bildiririm./




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremocano

    Teknosa'dan 03.10.2009 'da aldığım ps3 cihazım geçen ay kırmızı ekran denilen bir sorunla karşı karşıya kaldı önceden de aynı sorunla karşılaşmıştı ama buradaki servis bir şekilde açmıştı cihazı neyse bu sorun 2. kez meydana geldikten sonra cihazın ciddi bir sorunu olduğu anlaşıldıktan sonra Teknosa'ya cihazı 29.07.2010 tarihinde iade hakkım olmasına rağmen 22977***takip no ile değişim isteyerek teslim ettim. 15 gün sonrada gönderdikleri servisi arayıp bilgi aldım( İzmir'deki Asil Elektronik).Oradaki yetkili cihazın swap cihaz ( %90'i yenilenmiş cihaz ) ile değişim yapılıp gönderileceğini Teknosa'da satılan '0' cihazlardan en ufak bir farkının bulunmadığını söyledi.30.08.2010 tarihinde de cihazı teslim aldım ancak eve geldiğimde bir sürpriz ile karşılaştım cihaz leş gibiydi hadi onu geçtim yan tarafı tamamen çizik içindeydi üst tarafında ufakta olsa bir ezik mevcuttu ve benim gönderdiğim cihazda en ufak kılcal çizik bile yoktu gözüm gibi bakıyordum cihazıma.


    Ben şimdi bu cihazı kullanmak zorunda mıyım, değişim yapılacaksa ya sıfır cihazla yapılır yada iadesi alınır içi yenide olsa 2.el bir cihazla değişim olmaz bu ne Sony'ye nede Teknosa gibi bir mağazaya yakışan bir hareket değildir ve mağduriyet doğurucudur. Teknosa ile her görüşmemde biz size dönüş yapacağız diyorlar ama nedense arayıp soran kimse yok. Ben şuanda bu cihazı bu şekilde kabul etmiyorum ve istemiyorum ya bu cihazi iade alın yada adam akıllı değişecekse de gelin alın mağazadan cihazınızı dersiniz bu şekilde ikinci el cihazla değişim olmaz.Yarına kadar arayıp çözüm bulamazlarsa ( ki hiç sanmıyorum bulacaklarını ) Hukuki yolla hakkımı arayacağımı buradan da bildiririm./


    bunu şikayetvar.com da gördüm adamın başına gelen benim başıma gelenle aynı.ve altında sony nin msjı var problemin çözüldüğünü söylüyor.yarın bende yazayım durumumu inşallah benim sorunumu da çözerler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremocano


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremocano

    Teknosa'dan 03.10.2009 'da aldığım ps3 cihazım geçen ay kırmızı ekran denilen bir sorunla karşı karşıya kaldı önceden de aynı sorunla karşılaşmıştı ama buradaki servis bir şekilde açmıştı cihazı neyse bu sorun 2. kez meydana geldikten sonra cihazın ciddi bir sorunu olduğu anlaşıldıktan sonra Teknosa'ya cihazı 29.07.2010 tarihinde iade hakkım olmasına rağmen 22977***takip no ile değişim isteyerek teslim ettim. 15 gün sonrada gönderdikleri servisi arayıp bilgi aldım( İzmir'deki Asil Elektronik).Oradaki yetkili cihazın swap cihaz ( %90'i yenilenmiş cihaz ) ile değişim yapılıp gönderileceğini Teknosa'da satılan '0' cihazlardan en ufak bir farkının bulunmadığını söyledi.30.08.2010 tarihinde de cihazı teslim aldım ancak eve geldiğimde bir sürpriz ile karşılaştım cihaz leş gibiydi hadi onu geçtim yan tarafı tamamen çizik içindeydi üst tarafında ufakta olsa bir ezik mevcuttu ve benim gönderdiğim cihazda en ufak kılcal çizik bile yoktu gözüm gibi bakıyordum cihazıma.


    Ben şimdi bu cihazı kullanmak zorunda mıyım, değişim yapılacaksa ya sıfır cihazla yapılır yada iadesi alınır içi yenide olsa 2.el bir cihazla değişim olmaz bu ne Sony'ye nede Teknosa gibi bir mağazaya yakışan bir hareket değildir ve mağduriyet doğurucudur. Teknosa ile her görüşmemde biz size dönüş yapacağız diyorlar ama nedense arayıp soran kimse yok. Ben şuanda bu cihazı bu şekilde kabul etmiyorum ve istemiyorum ya bu cihazi iade alın yada adam akıllı değişecekse de gelin alın mağazadan cihazınızı dersiniz bu şekilde ikinci el cihazla değişim olmaz.Yarına kadar arayıp çözüm bulamazlarsa ( ki hiç sanmıyorum bulacaklarını ) Hukuki yolla hakkımı arayacağımı buradan da bildiririm./


    bunu şikayetvar.com da gördüm adamın başına gelen benim başıma gelenle aynı.ve altında sony nin msjı var problemin çözüldüğünü söylüyor.yarın bende yazayım durumumu inşallah benim sorunumu da çözerler







  • Sony müşteri memnuniyeti ve servis anlamında tam anlamıyla berbat. Allah kimseyi Sony servisinin eline düşürmesin.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.