Şimdi Ara

PS PLUS Kredi kartı sorunu ve ÇÖZÜMÜ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
4.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 15 gün sonra bahar indirimi bitecek ve istediğim oyunlar tekrar eski fiyatlarına yükselecekler.
    O saatten sonra kredi kartı düzelse ne olur, düzelmese ne olur.
  • Arkadaşlar,
    Bu kredi kartı sorununu aşmak ve 15 gün beklememek için ininal kart satın alsam ve cüzdana tanımlasam olabilir mi?
    15 gün süreci içerisinde olduğum için ininal kartıda kabul etmeyebilirmi?

    https://www.ininal.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hdblack35 -- 5 Nisan 2016; 20:52:40 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hay kardeşim Allah senden razı olsun Allah ne muradın varsa versin yemin ederim 20 gündür denemediğim şey kalmamıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeiaSolo

    Hay kardeşim Allah senden razı olsun Allah ne muradın varsa versin yemin ederim 20 gündür denemediğim şey kalmamıştı

    Amin Amin:)
  • hdblack35 H kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi yaparsan mevcut kartınla da alışveriş yapabilirsin...
  • Arkadaşlar yaklaşık 3-4 aydır alışveriş yapamadığım bonus kredi kartımla 3 keredir problemsiz alışveriş yapıyorum. Kredi kartı bilgileri v.b ile hiç uğraşmadım. Kendi kendine düzelmiş gözüküyor. Bu arada otomatik para ekle seçeneğim önceden de açıktı benim. İyşallah tekrar hata vermeye başlamaz. Hiç belli olmuyor çünkü.
  • dramkow kullanıcısına yanıt
    Şu aşamada 15 günlük süreç başladı. Senin yöntem şuan işe yaramıyor malesef.
    Benim merak ettiğim bu 15 günlük süreçte ininal kart işe yarar mı?
  • hdblack35 H kullanıcısına yanıt
    Bence 15 günlük süre de başka hiçbir kartı deneme..biter bitmez yazdıklarımı yap..işe yarayacak.
  • Selamlar bende de hata kodu veriyordu akşam bi deneyeyim
  • Tunakem79 kullanıcısına yanıt
    Sonucu merak ettim.._?
  • Hiç bir yöntemi yok kafasına göre çalışıyor bazen oluyor bazen olmuyor saçma sapan bir sistem kim ne derse desin.
  • Konuyu açan arkadaş geçerli bir kredi kartı girin demiş ama zaten sorun o. Geçerli kredi kartını nasıl gireceğiz? Sistem kredi kartını girmemize-eklememize izin vermiyor ki.
  • ilberto35 İ kullanıcısına yanıt
    Dostum diyorum ki; kayıtlı bir kartın varsa sistem de ama o karttan cüzdanına para yükleyemiyosan..bunu yapmak tan vazgeç..eğer 15 günlük süreni doldurduysan sadece otomatik kutucuğu evet olarak işaretle ve alışverişini yap..cüzdanla uğraşma.
    Benim dediğim bu. Bende ve birçok arkadaş ta işe yaradı.
  • Ben 15gun degil 1 hafta falan bekledim , kartım kayıtlıydı sildim yeniden yükledim, otomatik kısmını işaretledim , kart adresimi de ikamet adresimle aynı olsun kutucugunu işaretledim oldu. Bahar indiriminin son gününe yetiştim kardeş sayesinde :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LeiaSolo kullanıcısına yanıt
    Budur...Sevindim:)
  • Hani 15 gün beklemek gerekiyordu? Bu Sony'nin allah cezasını versin.
    3 kartımlada 30'un üzerinde deneme yaptım olmadı. Ve hesap askıya alınıp 15 gün boyunca alışveriş yapmazsınız dedi sayın müşteri hizmetleri.
    Ama ne hikmetse bugün bahar indirimi bitti ve ben şimdi denediğimde alışveriş yapılabildiğini kartların sorunsuz kullanıldığını ve cüzdana para eklendiğini gördüm.
    Allah cezanı versin Sony! Bahar indiriminde Star Wars'u bana aldırmadın ya...
    Yazıklar olsun!!!!!!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hdblack35 H kullanıcısına yanıt
    Başka bahara kaldı desene
  • Kart bilgileri başarı ile kaydedildi. ( diye uyarı verip daha sonradan satın aldığınızda ise ) kredi kartı bilgileri geçersiz tüm bilgileriniz kontrol edin ( derse bankanızın internet şubesine girip açık provizyonda 0,40 kuruş gibi bide meblağ varsa deneme yapmayın.)

    0,40 kuruşun açık provizyondan düşmesini bekleyip öyle alın. ne kadar çok silip deneme yapsanız bile kabul etmiyor.


    Arkadaşın başına geldi sony müşteri hizmetlerinden yetkili şahıs 0,35-0,40 kuruş için kartın gerçek olup olmadığını anlamak böyle bir meblağ çekiliyormuş o çekilende provizyonda gözüküyormuş yani ödemesi yapılmıyor.O provizyondan düşmedikden sonrada kart için geçerlilik verilmiyormuş. :)

    Daha sonra bankayı aradık bankadaki arkadaşda. Güvenlik açısından psnetwork alışverişlerinde genelde direk güvenlik gerekçesiyle direk onay vermediklerini belirtti ... Durumu izah edince provizyonu düşürdüler.. internet hesabından kontrol edincede provizyon gözükmeyince tekrar denedik bu sefer aldı.

    Herhalde banlakarla alakalıda bir takım sorun var gibi gözüküyor. Banka provizyon onayı vermedikden sonra 30 değil 300 kere de denesek yemiyormuş :)

    Biraz uzun oldu hayırlı geceler :)




  • Sistemin hep indirim zamanlarında bozulduğundan kıllanıyorum, indirim bitti herşey kendiliğinden çözüldü
  • İndirim bitti fakat hala kredi kartı hatası alıyorum dahaönceden kredi kartı olmayan bi hesabada otomatik çek olmuyor zaten ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.