Şimdi Ara

Prostatit belası (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
829
Cevap
26
Favori
270.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 152
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 gün 7 saat 21 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 16
  • Favoriye Eklediklerim 26
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • NeverGiveUpOzan (88 mesaj) cells (66 mesaj) mehmetkonyaspor (59 mesaj) akıncıxx (49 mesaj) boyturk (34 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (130 mesaj) Mobil (253 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (4 mesaj) Uygulama (2 mesaj) (1 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Bu konuda fayda gören varmı gerçekten arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WarSaw kullanıcısına yanıt
    Hocam siz sonuç alabildiniz mi bende bugün başladım umarım iyiye gider de kurtuluruz
  • Bu rahatsızlıkla uzakdan yakindan alakam yokdu. Ònce 1,5-2 sene ònce epidimit - orşit gibi bi vaka atlattim. Hastaneler doktor vs gúçlü antibiyotikler verildi Tavanic + Tetradox gibi. Bu ilaçlar devaminda benim barsakları òzellokle ince barsaga zarar verdi. Sonra bakdik bi de yumurtaligin birinde kist olmuş ben elimle gòrüyordum. Kist hala var ama bitkisel ilaclarla biraz kücülttuk. O ilaclari Kullandik ettik geçdi fakat rahatsizlik araliklarla kendin gòsterdi ama evdeki doğal ilaçlarimla agrilarim geciyordu. Simdide son 10 günde yasadigim agrilar geme mi dedirtti bakdim bu biraz farkli apiş arasinda agri alet in kòk tatafinda agri bòyle makatla arasinda ortada ve gözle farkettiğim bi hafif şişme. Bu rahatsizliği da gittik ultrasonlar filmler vs sende prostit var dediler. Prostat büyúme var mi diyoruz 16CC yok dendi ama ona ragmen bana Tavanic ve Xastral 10mg yazmis.Bakiyorum ilaca Alfa bloker filan iyi huylu büyúmeyi engellemek icin. Dedim Allah Allah ben nerelere geldim. Bu rahatsizlikta Wc ye cikiyosun yapiyorsun sonra egilip hareket edince damla oluyor. Koltuga bi yere Oturunca agri. Ve prostatta mm boyutta bi kist var dendi ultrasomda. Şaşirdik üzüldük. Kronik mi akut mu onu simdi pesine düştük. Arkadaşlar bu rahatsizliklara yakalaniyorsaniz bagırsaklarınızdan şüphe edin. Bikaç doktor geleneksel alternatif tıp hocasiyla görüstük ettik dedikleri bu rahatsizliklar kadinlarda da olur yumurtalikta kist veya miyom olarak ; çoğunlukla bir bakteri sebep olur. Ya Geçirgen / Sızîntili Barsak vardır ki buna ya da Kandida ( Candida Albicans) eşlik eder dediler Kandida zaten barsagi geçirgen yapar diyordu doktor. Sebep? Zamaninda kullandirilan antibiyotiklerin barsakda Kandida yapmasi ve Glutenli gidalar. Ilk sebep antibiyotik. Kandidası olana sorun bi güçkü bi antiniyotik geçmisi vardir hatta artik prospektüslerin icine yazmaya başladilar Kandidiyaz yaygın yan etki diye. Yani Disardan bi mikrop bakteri kapmadiysaniz bi cinsel yolla bulasan hastalik vs çoginlukla Kandida bakterisi veya strapus filan orada yer tutuyor ve bagirsak sizinti yaptigi için barsaktaki bakteri olmasi gereken yerden Olmaması gereken yere geçiş yapiyor. Ha bunu çogu tıp doktoru òzellikle ürologlar ònemsemez bana bu ayni zamanda Gastroloji profu anlatti.
    Adamlara diyorum urologa hocam bòyle bòyle... yaziyor antibiyotigi. Epidimit Prostatit gibi rahatsizliklara tutulum oluyorsa barsaklardan şüphe edin. Benimki bòyle gelişti. 2,5 senedir deva ariyorum bu Geçirgen bağirsak ve Kandida için neler yapmadik neler hindistan cevizi yagi kekik yağlari kürler diyetler 2 sene agzimiza glutenli şekerli lokma vs koymadik sebze et tavuk vs . Diyeti biraz bozduk hooppaaa İYE Enfeksiyonu geri başladi testislere dokunamiyorsun bile. Şimdi de prostatit. Yani bedenin sağlam olan yerleri hasar almaya başladi. Barsaklar bedende hersey arkadaşlar. Tüm hastaliklar bağirsakdan başlar. O güçlú antibiyotikleri kullanmasam belki simdi bòyle olmazdiDoktor değilim yazdıklarım kişisel tecrübeler ve araştırmalarım sonucu öğrendiklerimdir şifa dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a manly man -- 12 Nisan 2022; 21:0:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Prostatit ve Prostat Büyümesinin Sarı Kantaronla Tedavisi


    50 yaşından sonra erkeklerin yüzde 35'inde idrar yapmaya yönelik şikâyetler artmaya başlar. Bu durumun ilk nedeni; erkeklik hormonuna prostatın fazla yanıt vermesidir. İkinci faktör ise ailevi yatkınlıktır. Ailede prostat büyümesi olan kişilerin normale göre 4 kat daha fazla bu hastalıkla tanışma riski vardır.


    Büyüyen prostat idrar akımını zorlaştırdığı için hastalarda idrar yaparken zorlanma, tam idrar yapamama, gece sık idrara çıkma, idrar yapıp rahatlayamama, yeniden idrar yapma hissi, idrar yapmaya başlamada zorlanma, kesik kesik yapma ve idrar kaçırma gibi birtakım yakınmalara yol açar. Bazen idrarda kanama, sık idrar yolu enfeksiyonu, tam tıkanma, idrar kesesinde taş oluşumu ve çok ihmal edilmesi durumunda böbrek fonksiyonunda bozulmalara yol açarak yaşamı tehdit edici durumlara yol açabilir. Prostat büyümesi ciddi şekilde hayat konforunu azaltan bir rahatsızlıktır. 


    Prostatit ise erkeklerde bulunan prostat bezinin iltihaplanmasıdır. Prostatit, bakteriyel bir enfeksiyondan kaynaklanabilir ancak çoğu zaman rahatsızlığın nedeni bilinememektedir.


    1- Sarı Kantaron

    Sarı kantaron yağı ya da çayı hem prostat büyümesinin hem de prostatitin tedavisinde oldukça etkilidir. Antibakteriyel özelliğiyle prostatiti, sıkılaştırıcı özelliğiyle de prostat büyümesini tedavi eder.


    -Tedavi için günde iki kez (sabah-akşam) aç karnına birer tatlı kaşığı sarı kantaron yağı için. Sonraki bir saat boyunca bir şey yemeyin.

     

    -Ya da iki çay kaşığı sarı kantaronu 10 dakika demledikten sonra günde iki kere aç karnına için. Sonraki yarım saat boyunca bir şey yemeyin.

     

    -Sabırlı olun ve tedavinizi iyileşene kadar 4-5 hafta devam ettirin.



    Uyarılar:

    -Kalp damar hastaları sıkılaştırıcı ve daraltıcı özelliğinden dolayı sarı kantarondan uzak durmalıdırlar.


    -Eğer yüksek tansiyonunuz varsa sarı kantaronu kullanmayın.


    -Kan sulandırıcı ilaçlarla beraber (aspirin, coraspin gibi) kullanılmamalıdır.


    -Sarı kantaron birçok ilaçla etkileşime girdiği için etkisi azalmakta ya da tedavi edici özelliği kalmamaktadır. Bu nedenle tedavi sürecinde hiçbir reçeteli ya da bitkisel ilaç kullanmayın.


    -Eğer antibiyotik veya antidepresan ilaçlarından birini kullanıyorsanız, sarı kantaron yağını bu ilaçları bıraktıktan 2 gün sonra kullanmaya başlayın. Aksi durumda ciddi sıkıntılara neden olur.


    -Kortizon içeren ilaçlar kullanıyorsanız sarı kantaronu bu ilaçları bıraktıktan 1 ay sonra kullanmaya başlayın.


    top25sarikantaron.blogspot.com
    PROSTATIN BİTKİSEL TEDAVİLERİ
    https://top25sarikantaron.blogspot.com/2019/08/prostatin-bitkisel-tedavisi.html




  • Merhaba arkadaşlar bende de size yakın bir sorun var kendimi bildim bileli çekiyorum bende ki semptomlar farklı okuduğum bir kaç forum sayfalarına göre sadece dokunduğunda ağrı var yanma kanama Makatta her hangi bir sorun vs yok bir kaç gün önce doktor levent türk hocaya denk geldim iletişime geçtim tedavisi var olduğu söylendi bir kaç üroloji doktoruna gittim birisi krem verdi uyuşturucu bir halta yaramadı bir diğeri cildiyeye git dedi mantıksız geldiği için tabiki gitmedim başından savdilar resmen sizlerden ricam ALLAH aşkına bunun çözümü varmı ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Barisyekta34 B kullanıcısına yanıt

    www.kronikprostatit.org

  • teacher47 kullanıcısına yanıt

    Tamam da hocam. Bunun sebebi nedir yani bu kireçlenme prostatit... Barsak hastaliğı mı geçirgen barsak IBS... Kandida mı ? Kullanılan ilaçlar mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fenker f kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun. Işte hocam o sebepden bu hastalik muhtemelen Bağırsakfan ileri gelen bi hastalik. Bu konuyla alakali çok dert yanan barsak hastası IBS ve Geçirgen Barsak hastası var. Nerdeydi ha tamam kronikprostatit.org da. Aynı hastalığu ben de 8 aydır yaşiyorum ve 3 seneye yakindir barsak hastaliğiyla boğuşuyorum. O dediğiniz gıdalar zaten mahvediyor hocam yaw içeriyi. Çok kötü hastalik ikisi de hele o sızlama yanma ne oturtuyor ne rahat birakiyor. Otobüste ayakda gidiyorum sürekli. Ve eskisi gibi cinsel arzu da azaldi. Ağrı var alet kòkünde çok kòtü. Her bòyle bisey yapma boşalma isteği oluyor ama öyle değil. Dikkat edin sperm renginiz nedir ? Normali krem , sarıya dònükse hastalik ilttihp orayi vuruyor demektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede kronik var sanirim. Bir kac doktora gittim agizdan antibiyotik falan verdiler ama nafile. En son bir dr israr ve meni kulturleri temiz olunca prostata antibiyotik giremiyor ceviz gibi kapali dedi. Igne tedavisine baslayalim dedi baskada caresi yok dedi. 6 igne verdi bana ama 1 tanesinden sonra cok agrim oldu ve digerlerini yaptirmadim. Benim sorunum surekli idrar varmia gibi ve asik sorunum spermimin pihtili, solucan gibi birbirine yapisik ve sarimtirak olmasi. Beyaz sivi icinde hucre hucre parcalar var. Bu meni sivisinin icine sanirim prostat parcalayici bir sivi saliyormus ve spermlerin birbirine yapismasini engelliyormus. 44 yasinsayim ve yasla birlikte dahada artiyor pihtili sperm. Varikoselde var bende oda az meni uretilmesine sebep oldugundan daha cok yapisma oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi social -- 29 Mayıs 2022; 14:38:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.