Şimdi Ara

Profilo CMG100DTR Çamaşır Makinesi Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnternetten Profilo CMG100DTR çamaşır makinesi aldık. Dün geldi servis kurulumunu yaptı. Makine gayet güzel fakat çalışırken kulak çınlaması gibi tiz bir ses çıkartıyor. Bu normal midir yoksa servis çağırmalı mıyım? Yardım ederseniz sevinirim.



    _____________________________
    Celladına aşık olmuşsa bir millet,
    İster ezan ister çan dinlet.
    İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
    Müstehaktır ona her türlü zillet !
  • O sesin normal olduğu söyleniyor aynı sesi Türkiye montajlı wat serilerinde de duydum fakat Almanya üretimi olan modellerde bu ses mevcut değil. Servis çağırmak gerekir mi gerekmez mi bir şey diyemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2 seçenek var

    1-Osilatör sesi (Normaldir)
    2-Kollektör sesi (15 güne kadar daha da azalır ama tam kesilmez)

    Her türlü servis gelip baktığında %90 bu paralelde cevap verecek olsa da, en azından kayıtlara geçmesi adına müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirmeniz makul olur düşüncesindeyim.
    _____________________________
  • Öncelikle yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Dün müşteri hizmetlerini aradım. Servis randevusu oluşturdum bu akşam için. Sabah yetkili servisten birisi aradı. O motorun normal sesidir size öyle gelmiştir minvalinde şeyler söyledi. Teknik bir sorun bulamazsak 45 tl servis ücreti var dedi.

    Şimdi bu servis elemanı zaten şartlandırmış kendini gelip bu normal diyecek diye düşünüyorum.Boşu boşuna ücret de vermek istemiyorum. İade etmeye kalksam n11deki dükkanla uğraşmak hepten ayrı bir ömür törpüsü.

    Ne yapacağımı bilemiyorum. Her türlü öneriye açığım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pay.check -- 22 Mart 2017; 13:13:56 >
    _____________________________
    Celladına aşık olmuşsa bir millet,
    İster ezan ister çan dinlet.
    İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
    Müstehaktır ona her türlü zillet !
  • pay.check kullanıcısına yanıt
    Maalesef kurumlarımız müşteri memnuniyeti konusunda her zaman istediğimiz çizgide olmayabiliyorlar.

    Servisleri suçlayamıyorum ama tüketiciyi de suçlayamıyorum zira servis sırf size o hizmeti versin diye 30.000TL değerinde bir araba, her biri en az 1500-2000TL maaş alan iki kişilik bir ekip tahsis ediyor. Servisler sözleşmeli iş ortakları olduğu için tüm masrafları kendileri karşılar yani kurum karşılamaz. Kurumlar bu tarz hizmetlerde ''parasını tüketiciden alın'' der, Tüketici para ödemek istemez, Servis de bedava hizmet vermek istemez. Konu kısırdöngü halinde devam eder.

    Bu durumda ancak Kurum onaylı olarak ücretsiz hizmet alabilirsiniz.

    Şöyle ki, kurum servise ''tamam hadi git bak, bedelini de bana yansıt'' derse, servis o zaman gelir size hizmet sağlar, sorun çıksa da çıkmasa da her türlü parasını kurumdan alır.

    İşte bu noktada sizin servisi değil kurumu muhatap almanız gerekir ve bu doğrultuda Müşteri hizmetlerine talebinizi (Ücretsiz hizmet) dile getirmeniz, eğer müşteri hizmetleri de aynı tavrı takınıyorsa sizin kurumu şikayetvar gibi sitelere şikayet etmeniz gerekir. Üzücü ancak maalesef ancak o zaman dikkate alıyor tüketiciyi bir çok marka. İşte o zaman kurum sizi muhatap alıp,''Değerli tüketicimiz, memnuniyetiniz adına hemen ekip sevk ediyoruz, ücretsiz hizmet sağlanacaktır'' diyebiliyor. Neden? çünkü show time

    Müşteri memnuniyetine önem veren markalarda (reklam olmasın diye yazmıyorum ama genelde yerli markalardır bunlar) MÜŞTERİ BİLGİLENDİRMESİ seçeneği vardır, bir kereye mahsus olmak üzere her ne hizmet olursa olsun, arıza çıksın çıkmasın fark etmeksizin sisteme bu seçenek girilerek bedeli kurumdan tahsil edilir ancak tüketiciye bu bilgi verilir ki bir dahaki sefere bu hizmeti alamayacağını bilsin. Ayırımcılık yapıyor olmak istemem aslında bence bir çok markada vardır ama işleyiş şekillerini bilmediğimden dolayı ahkam kesmek istemem burada.

    Kurumları da suçlayamıyorum çoğu zaman hocam, zira verilen hizmetlerin saçmalığına inanamazsınız, Kumanda pili değiştiren ve bu hizmet için para talep edildiğinde evden kovulup küfürler edilen servislerimiz var.

    EL İNSAF derim ben bunlara.
    _____________________________




  • pay.check kullanıcısına yanıt
    Merhaba pay.check,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Electrolux Çamaşır Makinesi
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.