Binbaşı
14 Aralık 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
14 üye
Görüntülenme
Toplam: 108 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Selamlar. Yurtdışındayım ve 2.el bir PS4 Pro 1TB satın almayı planlıyorum.

Fiyatlar çok değişken olduğu için seçtiğim bir cihazda neye dikkat etmeliyim diye önce size danışmak istedim.


Aklımdaki sorular şunlar:

  • CUH kodu önemli mi? Hangi kodda ürün almalıyım?
  • Bazı cihazlarda çok gürültü/fan sesi falan varmış, böyle bi cihaz almamak için ne yapmam lazım? Veya böyle bir cihaz alsam bu ses giderilir mi?
  • Ekstradan önemli bir nokta var mı?

Selamlar.

Almanya'da yaşıyorum ve bir adet PS4 Pro cihazım mevcut. Türkiye'de yaşayan kuzenimde de bir adet PS4 slim var.


İkimizin de ayrı PSN hesapları var ama henüz PS plus üyeliği almadık. İkimiz de bunu satın alsak, online olarak Fifa, Battefield, Driveclub gibi oyunları oynayabilir miyiz? Cihazların farklı olması sorun olur mu?


Bu noktada sormak istediğim bir durum daha var: normalde biz PSN kardeşliği yapıyorduk ve ikimiz de birbirimizdeki online oyunları ortak kullanıyorduk. Mesela Fifa benim üyeliğimde var, iki cihaza da benim üyelikten indirdik. Bu durumda da yine ayrı PSN'ler vasıtası ile Fifa'yı online oynayabilir miyiz, yoksa kuzenimin de kendi üyeliğinden mutlaka Fifa alması gerekiyor mu?


Son olarak, internet hızlarımız sizce uygun gelir mi (Ping, Lag vs.)? Benim 60mbps, kuzenimin 22mbps.


Cevaplar için teşekkürler.

Herkese selamlar. Senelerdir kullandığım bir 532'li numaram vardı. Son 15 aydır da onu Teknosacell'de kullanıyordum.

Temmuz ayında yurtdışına taşındım ve artık bu numaraya ihtiyacım olmayacağını düşünerek Teknosacell'e başvuru yapıp hattımı tamamen kapattırdım. Fatura cayma bedeli de yüksek tutarda geldi, sağ olsunlar.


Hat kapatma işlemini yaparken ne banka ne de internet hesaplarımı hiç düşünmemişim. Şimdi bir yere giriş yapmak istiyorum, sürekli telefonuma SMS yollamaya çalışıyor. Ama hat kapalı tabi. O numaraya artık ulaşılmıyor.


Hattım iptal olalı 20 gün falan oldu ama ben numaramı yeniden aktif ettirmek istiyorum. Sizce bu durumda bunu yapabiliyor muyum?

En azından faturasız hat olarak bile olsa numaramı yeniden aktif ederler mi?

Selamlar.


5-6 senedir bir PSN hesabım var. Buna 2 aşamalı güvenlik eklemiştim. Sorunsuz kullanıyordum. 1 ay önce yurtdışına taşındım ve Türkiye'deki telefon numaramı komple kapattırdım, tabi Playstation olayı aklıma hiç gelmemişti bile.


Şimdi hesabıma girmeye çalışıyorum ama 2 aşamalı SMS kodu gönderiyor, e tabi kodu ben alamıyorum. Telefon numaram iptal oldu.

PS4'te üyeliğim daima açıktı, şimdi kendi kendine o da çıkış yapmış ve yeniden girmeye çalıştığımda o da 2 aşamalı kod sms'i yolluyor. Normalde PS4 cihazım, hesabıma kayıtlı olmalıydı ve sms istemiyordu. Cihazı her açtığımda otomatik giriş yapardı hep.


PS Türkiye ile telefondan iletişime geçtim, sürüyle bilgi istiyorlar:

  • PS4 seri numaram (var)
  • PS hesabımda kullandığım kredi kartımın ilk ve son 4 rakamları (birden fazla kartım olduğundan hangisini kullandığımı hatırlamıyorum ama mutlaka bulacağım doğru kartı)
  • Son siparişimdeki oyun ve sipariş numaram (Tarihi ve oyunu biliyorum ama sipariş numaramı bulamıyorum, maillerimden bile silinmiş çünkü 13.05.2020 tarihinde almışım, bunu nasıl bulacağım gram fikrim yok)



Bu bilgilerin bazılarını sunamadığım için bir türlü yardım etmiyorlar ama cidden kafayı yemek üzereyim. Bu şekilde şu an iki adet hesabıma erişim sağlayamıyorum. İki hesabımda toplam belki 2000TL'lik oyun var, ama giriş yapamıyorum.


Sizce şu an ne yapabilirim, belki aramızda tecrübeli birileri mevcuttur. Hesabın sahibi benim, kimliğim falan her şeyim mevcut, hesabımda gerçek ismim de yazılı, ama bir türlü PS destek ekibini tatmin edemiyorum. Bana bir çıkış yolu sunabilirseniz çok sevinirim, berbat bir durumda kaldım resmen.  

Herkese selamlar.

İki gün önce, kişisel mail adresime noreply@flipkart.com adlı bir mail adresinden bir mail geldi.

Mailin konusu "Flipkart Account - ....... is your verification code for secure access" şeklindeydi.


Maile bir baktım, Flipkart üyeliğime giriş yapabilmem için 10 dakika geçerliliği olan bir OTP kodu yollamışlar. Garip olan şu ki bu siteyi ilk defa duydum. Daha önce hiç ziyaret bile etmedim.


Siteye gidip sanki üyeliğim varmış gibi şifre sıfırlama adımlarını yapmaya çalıştım "This e-mail is not used for an account" uyarısı aldım. Yani evet, bu sitede üyeliğim yok.


Bugün de 10dk önce yine başka bir OTP maili aldım.


İlk maili yollayan adres noreply@flipkart.com

Bugünkü ikinci maili gönderen adres ise noreply@nct.flipkart.com



Bu olay nedir? Bilgisi veya tecrübesi olan var mıdır?

Endişelenmeli miyim veya almam gereken bir önlem var mı sizce?


Saygılar.

Merhaba, herkese iyi günler. İsmim Egehan. Şu anda İzmir'de yaşayan bir doktora öğrencisiyim.

Her gün ev-kampüs arası git gel toplam 62km yol yapıyorum. Haftasonları da İzmir-Balıkesir arası git gel 300km yol yapıyorum. Yani; 1 ayda ortalama 1600 ile 2400 km arası yol gidiyorum.

Şu anda 2001 model bir Polo 1.4 16V LPG'li araca sahibim, aracım 133.000km'de. Aracımdan çok memnunum ama artık yaşlandı ve ben de model yükseltmek istiyorum.


Bu yüzden Clio 3'lere bakıyorum, özellikle 2008-2012 model arasına param yetiyor gibi. (70.000-85.000TL arasında bulabiliyorum)


Anlayamadığım ilk nokta şu: bu Clio 3'lerde 1.5 dci motor seçmeme rağmen beygirlerde farklı farklı seçenekler çıkıyor.

60hp, 75hp, 85hp gibi seçenekler var. (Belki arabanın paketi/donanımı ile alakalıdır bunlar, ama ben bilmiyorum)

Bu nasıl oluyor? Ve bunların içinde en sorunsuz, en stabil ve en uzun ömürlü olan seçenek hangisi?


Clio 3'lerde paket sıralaması nasıl gidiyor? Yani en boş donanım ile en full olanı hangisi? Sizin öneriniz hangisini almam yönünde olur?


Şu anki aracımdan bu clio 3'e geçmek mantıklı olur mu? Kendi aracımı satıp, üzerine ortalama 25.000TL gibi bir para koymalıyım;

en azından 2010 model bir clio 3 istiyorum. Aradığım km aralığı da 80.000 ile 130.000km arası. Bu kilometreler problem çıkarır mı sizce?


Bu Clio'da aradığım şeyler: sorunsuz, stabil çalışan, bakımları aksatılmadığı takdirde dert açmayacak olan, gerek uzun yol (haftasonları) gerek ise ev-kampüs arası beni yolda bırakmayacak olması.


Bu konuda bilgi paylaşımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :)


(Sürüş stilimle ilgili ek bilgi vereyim: hız yapmam, uzun yolda 110-120 km/s hızları geçmem, şehir içinde çok sakinimdir ki fren bile hiç kullanmadığım olur, aracı fevri kullanmam, ani hareketlerden kaçınırım, bakımlarını zamanında ve kaliteli ekipman kullanarak yapmak isterim)

Herkese merhaba 😊

Geçen haftalarda bi konu acmistim. Emektar saatim Seiko SNZH55J1 malesef 1 günde 1 saat ileri gidiyordu. Mekanizma bakimi yapildi, demanyetizasyon islemi de yapildi ve su an saatim duzeldi. Ama sanki hâlâ tam istedigim gibi degil.

Durum şu: deneylerime göre saatim 1 günde 44 saniye ileri gidiyor. Şu an tam 1 gün denemiş oldum, bi 6-7 gün daha kolumdan hic cikarmadan test etmeyi planliyorum.

Şayet yine 44 saniye ileri giderse, bu değer bu mekanizma icin normal midir?
Yoksa ince bi ayar yapilarak bu sapma düzeltilebilir mi?

İnternette biraz gezdim, bazi kisilerin saatleri en azindan günde +2 saniye bile oluyormus. Hatta saati 1 ayda 4 saniye sapan birisinin yazisini okudum.

Bendeki mekanizmaya son bi ince ayar yaptirsam, bu değerleri elde edebilir miyim sizce?



Herkese merhaba. Yaklaşık 6-7 sene önce satın almış olduğum saatim 1 senedir evde yatıyordu, şimdi yeniden aktif olarak kullanmak istiyorum fakat saat oldukça çizik durumda.
Hem camı, hem de krom kasasında kılcal çizikler mevcut. Özellikle camında 1-2 adet hafif derin sayılabilecek çizik de var.

Saatim Seiko SNZH55J1 otomatik bir saat, cam tipini bilmiyorum fakat bu saati yeniden canlandırıp parlatmak istiyorum.

Camındaki ve kasasındaki çiziklerden nasıl kurtulabilirim? Hangi malzemeleri kullanıp hangi işlemlerden geçirmem gerek?
YouTube'da cam çiziklerini 1000-1500-2000 su zımparaları ve bir pasta yardımı ile giderip camı yeniden parlattıklarını gördüm, acaba ben de bunu uygulasam sonuç alır mıyım?

Bu işi kendim yapmak istiyorum, hem öğrenirken hem de uygulayabileyim.

Bilgisi olan arkadaşlarımız yardım ederse çok sevinirim :)




Herkese merhaba.
Yaklaşık 6-7 sene önce satın aldığım Seiko SNZH55J1 model otomatik saatim ortalama 1-2 senedir evde yatıyordu. Evde yatmaya başlamadan önce saatin günde 3-5 dakika ileri gittiğini fark etmiştim.

Şimdi saati yeniden kullanmaya başladım. Şu an baktım ki 1 günde tam 58 dakika ileri gidiyor.
Saati açıp kalibrasyon yapmaya çalıştım, ayar pimini eksi yönde en sona kadar ilerlettim fakat işe yaramadı gibi. Şu an hesaplamalarıma göre yine 1 günde 47 dakika ileri gitmiş olacak gibi görünüyor.

Sizce bu saat için başka ne yapmalıyım, eskiden gayet iyi çalışırdı ve 1 günde 3-5 saniye sapıtırdı sadece. Şimdi bu 40-50 dakikalar çok fazla, bu nasıl duzeltilir?

(Seiko 7S36C mekanizmaya sahip Seiko 5 diver SNZH55J1)

Herkese merhaba.
Severek bindigim ve gozum gibi baktigim 2001 model VW Polo hatchback aracimin direksiyonu ile ilgili asagidaki sorunu yasiyorum, 2 aydir cozum bulamadim. Size danismak istedim:

Direksiyon araba dururken cevirirken mis gibi, sorunsuz. Hic titresim falan yok. Ama yola ciktigimda tekerlekler donmeye basladigi zaman direksiyon sadece dönerken kafa salliyor, kesik kesik titreyerek dönüyor. Şerit degistirirken hissediyorum mesela, direksiyon kendini toplarken de saga kesik kesik ve titreyerek dönüyor.
Düz giderken sorun yok ama direksiyon dönmeye basladiginda ufak ufak titreyerek dönmek istiyor mesela.

Lastikleri ön arka yaptim duzelmedi,
Balans ayarlarini yaptirdim duzelmedi,
Ön diskleri tornalattim düzelmedi,
Direksiyon hidrolik yağını değistirdim düzelmedi,
3 Ayrı rotcuya kontrol ettirdim sorun bulamadi. (Birisi “belki amortisor ust bilyalari yapiyodur ama bilmiyorum” dedi)

Bi gun arabanin on tekerleklerini kriko ile havaya kaldirdim, direksiyonu test ettim. Arabayi calistirdim; Tekerlekler donmuyorken (bos vitesteyken) direksiyon mis gibi sorunsuz dönüyordu. Vitese takip ön tekerlekleri havada döndürmeye baslayinca direksiyon da kesik kesik ve kademeli titreyerek dönmeye basladi, ama yolda hissettigim kadar fazla bi titreme degildi bu. Ama tekerlekler havada donmeye baslayinca direksiyonu cevirirken de belli bi fark olustu. Bu testin sonucunda ne yorum yapabiliriz bilmiyorum.

Araba dururken ve tekerlekler donmuyorken direksiyon harika. Ama araba yola cikinca ve tekerlekler donmeye baslayinca direksiyon kesik kesik titreyerek dönüyor veya kendini topluyor.

2 aydir cozemedim ve yardimlarinizi bekliyorum. Bu konu canımı cok sıkıyor.

EDIT: Bahsettiğim sorunun videolarını konuya ekledim.

Direksiyon toplarken takılma kesik kesik titreme videosu








Çakıllı ve hafif bozuk yolda direksiyonun kendini sağa sola kuvvetli vurması, takılarak titremesi, kontrol zorluğu






Hakkında
Konum: İzmir
Meslek: Öğrenci
Forum İmzası:
Technical University of Munich - Biomedical Engineering and Medical Physics M.Sc.
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
macBook
Mobil cihaz
Apple
Oyun Platformu
PlayStation
PSN ID
DorumEge
Game Center
egehandorum
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 1.814
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.207
İkinci El Bölümü Mesajları: 41
Konularının görüntülenme sayısı: 451.280 (Bu ay: 6.802)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 236 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.