Binbaşı
14 Aralık 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
14 üye
Görüntülenme
Toplam: 224 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Selamlar. MBP 2021 model 14" base (M1 Pro, 16GB Ram) cihaza sahibim. Aldigim zamandan beri, 1 senedir, Monterey ile kullandim ve memnundum. Simdi Ventura geldi ve güncelleme yaptim.


Iyi mi degil mi tam anlayamadim cünkü sanki benim cihazim bi tik yavasladi ve ilginc buglar görmeye basladim gibi. O yüzden bir de sizin yorumlarinizi merak ediyorum.

Ventura'ya güncelleme yapan var ise, hangi cihazi da kullandigin belirterek yorum yazabilir mi?


Tesekkürler  

Selamlar.

1 senedir Seiko NH35A otomatik mekanizmali bir saat kullaniyorum. Bu vakte dek saatim hic ileriveya geri kalmamisti, gunde 2-3 saniye sapiyordu. Harikaydi.


Gecen gun havaalanindaydim, ucaga bindikten sonra fark ettim ki saatim 20 dakika geride. O vakte dek saatim montumun cebindeydi, 2 kez X-Ray cihazina girdi falan.


Bu olaydan sonra saatin mekanizmasina baktim, normalde deli gibi saga sola rahatlikla donen zemberek artik anca 90 derece saga ve sola gidip gelmeye baslamis. Bu yuzden saat dogru duzgun zaman tutmuyor. Nedenini bilmiyorum ama zemberek yavaslamis, duzgun donmuyor.


Su an yurtdisindayim ve saatci tanidigim yok. O yuzden foruma yaziyorum.


Sizce bu konuda ne yapabilirim, bunu nasil duzeltebilirim? Zemberek zarar mi gordu bilmiyorum, neden 90 derece gidip geliyor anlamis degilim. Bir sebepten dolayi takilmis kalmis, duzelmiyor.

Bu arada acaba saat manyetik alandan vs etkilendi mi diye baktim, Lepsi Geneve uygulamasini kullandim, herhangi bir manyetizma problemi cikmadi.


Fikir vermesi icin asagiya agir cekimde kaydettigim bir videoyu da ekliyorum.


Egehan Dorumyoutube
Seiko NH35A mechanism (swing) rotates so slow like 90 degree left and right. The video was recorded in slow-motion to understand how many degrees it rotates, and also what might be the problem with it.
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D1DEenPgSeHQ&q=EgQuLZpEGJGS0o4GIhBWXkSYUzzVJJcB-PzeqUDCMgFy

Herkese selamlar. Yakin zamanda basimdan gecmis olan cok garip bir olayi sizinle paylasmak istedim.

Olayin asil basligi: Apple Store'un, cihazimi kaybetmesi ve sonrasindaki cozum yolu.

Ilginizi cekiyorsa okumanizi tavsiye ederim.



2016 senesinden beri Early 2015 MBP 13" kullanicisiyim. Cihazim artik 6 yasina yaklasirken batarya sagligi iyice azalmisti, %75 civarindaydi ve 1000 dongusu vardi. Aslinda once direk yeni cihaz almak istedim, 2020 M1 islemcili 13" MBP baktim. Ama hem 2 ekran destegi olmamasi hem de sadece USB-C portu olmasindan dolayi vazgectim. Bataryami yeniletip, emektar cihazim ile yoluma devam etmeye karar verdim. Cunku hala cok avantajli ve efsanevi bir bilgisayardi.


02.12.2021 tarihi icin Munih'teki Apple Store'dan randevu aldim. Randevu gununde cihazim ile birlikte magazaya gittim. Genius Bar'daki birisi benimle ilgilendi. Testin sonucunda cidden bilgisayarimin bataryasinin kotu oldugunu gorduk. 209 Euro batarya degisim ucreti vardi, kabul ettim, cihazi teslim ettim. Islemin nasil ve nerede yapilacagini sordum. Ust kasanin degisecegini, yani dis kasa + batarya + klavye + trackpad bolumunun yenilenecegini soyledi. Ama bunun icin cihazin Cek Cumhuriyeti'ndeki tamir merkezine gonderilmesi gerektigini, bu yuzden toplam 7 gun sonra (09.12.2021) tarihinde cihazi teslim alabilecegimi soyledi. Kabul ettim. Cihazin icindeki hic bir bilgiyi silmemistim, ama onceki gece yedekleme yapmistim. Genius Bar'da da bunu sordum: cihazi sifirlamam lazim mi? Kendisi bana, bunun gerekli olmadigini cunku SSD bolgesinde calismayacaklarini soyledi. Ben de tamam dedim ve cihaz yola cikti. Bana da bir SMS ve mail geldi, oradaki link ile tamir isleminin asamalarini kontrol edebilecektim.


3-5 gun linki surekli kontrol ettim. Daima "Cihaziniz tamir merkezine dogru yola cikarilacaktir" yaziyordu. Biraz garipsedim ama pek umursamadim. 08.12.2021 tarihinde magazayi aradim, olayi takip edemedigimi soyledim. UPS kargonun guncelleme yapmadigini, arastiracaklarini soylediler. Ertesi gun de bir haber cikmadi. Cihazi teslim almam gereken gun gecti gitti. Bir sonraki gun, 10.12.2021 tarihinde magazayi yeniden aradim, ortalama 10-15 dakika bekletildim, sonra ise su cumleleri duydum: "UPS kargodan maalesef bilgi alamiyoruz, cunku onlar da kargo arabasindan bilgi alamiyorlarmis. Cihazinizin su anda nerede oldugunu bilmiyoruz, kaybolmus olma ihtimali yuksek. Ama korkmayin, eger kaybolmussa size yeni bilgisayar vermek zorunda kalacagiz." Bunu duyduktan sonra zaten olayi artik anladim ve beklemeye basladim.


Sonraki hafta pazartesi gunu isten ciktim ve aksam magazaya bizzat gittim. Durum gorusmesi yapmak istedim. Daha onceden benimle ilgilenen kisi + onun muduru ile birlikte 1 saat boyunca konustuk. Cihaz cidden %99 ihtimalle kayip, kendileri bunu soyleyebildi. Olay ise su sekilde olmus: cihazim 02.12.2021 tarihinde aksam UPS kargoya teslim edilmis. UPS kargonun arabasi magazadan yola cikmis ve Almanya'daki ana UPS HUB subesine gelmis. Buraya dek sorun yok. Ana HUB'dan yola cikip Cek Cumhuriyeti'ne giden kargo arabasi, Cek Cumhuriyeti'ne giris yaptiktan sonra artik bir daha haber alinamamis. Ne surucu var, ne koca kargo arabasi var, ne GPS calisiyor, ne de bir bilgi alinabiliyor. Belirsizlikler cumhuriyeti. UPS de durum ile alakali sorusturma baslatmis. Ama tabii ki artik giden gitti. Ne oldugunu kimse bilmiyor; kargo arabasi gasp edilmis olabilir, surucu kendisi calmis olabilir, hirsizlik durumu olabilir. Hepsinin ihtimali var.

Velhasil kelam; mudur bey dedi ki yarina dek beklememiz lazim, UPS en gec yarin aksama dek bize haber verecek, eger cihaziniz kaybolmussa size yeni cihaz verecegiz. Dedim ki hangi cihazdan bahsediyoruz? Stok durumlarina bakti, benim cihazimin esdegerine bakti vs, 2020 model 13" M1 islemcili MacBook Pro verebiliriz dedi. Bahsettigi cihaz ise benim 2 ay once almaktan vazgectigim cihaz, cunku bana uymuyor. Dedim ki: benim kaybolan cihazimda HDMI vardi, SD kart okuyucu vardi, 2 tane ekran baglayabiliyordum, ama su an bana vermek istediginiz cihazda bunlar maalesef yok. Fonksiyonel degil, o yuzden esdeger cihaz degiller. Mudur bey beni biraz anladi, hak verdi. 2021 model 14" M1 Pro cihazin da stokta oldugunu gordu, ama onay vermek icin emin olamadi cunku cihaz cidden cok pahali. Her neyse, en sonunda dedik ki bi 24 saat daha bekleyelim, sonra masaya tekrar oturalim. Ama oncesinde sunu sordum: eger bana yeni bilgisayar verirseniz size kac para odeme yapmam gerekecek? Mudurun cevabi: odeme yok. Sifir euro. Cunku cihazinizi kaybettik ve bunu telafi etmek zorundayiz.

Ertesi gun aksama dek beni arayacaklarina soz verdiler, bekledim bekledim, kimse aramadi. Ben de sonraki gun icin bi daha magazadan randevu aldim ve oglen gittim.


Bu sefer gittigimde diger mudur ile gorustum. Bana dedi ki: "Cihazinizin kayboldugunu bilmiyoruz, emin degiliz, UPS bilgi vermiyor. O yuzden yarina dek beklememiz lazim. Yarin da haber gelmezse mecburen artik size 2020 model M1 islemcili 13" MBP verecegiz. Bu sefer kesin.". Olaya biraz kizdim, cunku beni surekli ileri atiyorlar gibiydi. Bu esnada da hem egitimimden, odevlerimden, hem de isyerimdeki islerden cok geri kalmistim cunku 2 haftadir bilgisayarim yoktu. Hem okul hem de isyeri ile problemler yasamaya basladim. Bu yuzden de biraz sinirlendim, ama sabir dedim ve bekledim. Yine de; 2020 model cihazin benim kaybolan cihazim ile alakali olmadigini, esdeger cihazlar olmadigini, o cihazin bana bir fayda saglamayacagini anlattim. Ki gercekten de durum boyleydi, isim geregi daima 3 monitor ile calismak zorundayim (1 MBP monitoru, 2 de harici monitor), ustelik HDMI ve sd kart portlarini butun gun kullaniyoruz. Bunlari one surerek 2021 cihaz talep ettigimi belirttim. Kabul etmedi. 1 saat boyunca tartistik, artik isler iyice kizisti. O gun o ikinci mudur cok umarsiz ve yardim etmek istemeyen birisiydi, asla musteri-odakli davranmadi ve magazadan cikarken inanilmaz sinirliydim. Buna ek olarak ise, yeni verilen cihazi kabul etsem dahi batarya degisiminin parasini (209 Euro) odemek zorunda oldugumu soyledi. Sok oldum. 2 gun once diger mudure bunu aynen sordugumda hic bir para odenmeyecek dedi, simdiki mudur ise bu parayi bana odetmeye calisiyordu. 2021 model cihazi alabilmemin tek yolu olarak da 2020 ile 2021 arasindaki fiyat farkini odemek zorunda oldugumu soyledi (800 Euro). Ucretsiz olarak 2021 model vermeyecegini israrla belirtti. Iyice sinirlenmeden magazadan cikma karari aldim ve ertesi gun yeniden gelecegimi, diger mudur ile gorusmek istedigimi soyledim. Cunku belli ki ikinci mudur ile bu isi halledemeyecektik. O aksam eve gittigimde Tim Cook'a mail gondererek bu magazayi ve o ikinci muduru sikayet ettim, durumu anlattim, magazanin bana yardim etmedigini ve beni para odemeye zorladigini belirttim. Tim Cook'un maillerini daima kontrol eden bir takim oldugunu biliyordum, elbet yardim edeceklerdi.


Ertesi gun 15.30'da magazada yeniden randevum vardi. Bu esnada da kayip bilgisayarimdan hic haber maber yok. Onceki gun tanistigim ikinci mudur beni sabah saatlerinde aradi. Bana aynen sunlari soyledi: "Selamlar merhaba, dunku tavrimdan dolayi ozur dilerim. Diger mudur arkadasim ile gorustugunuz konulari bilmiyordum. 209 Euro batarya ucreti odemeyeceksiniz, ozur dilerim bunun icin. Fakat eger 2021 model cihazi istiyorsaniz, 2020 ile 2021 model arasindaki fiyat farkini odemek zorundasiniz. Fakat bu noktada da yardim edebilirim, ogrenci oldugunuzu biliyorum. Normalde 800 Euro olan fiyat farkini 480 Euro'ya indirebiliriz, ogrenci indirimi uygulariz". (Aslinda ogrenci indirimi sadece %10 idi ama adam %40 indirim uygulamaktan bahsetti, kafam iyice karismisti). "Karar vermek icin acele etmeyin, ben sizin icin hem 2020 hem de 2021 model cihazlardan birer tane ayirttim, ikisinden de stok mevcut. Bugun 15.30'da geldiginizde ikisinden birisini alabilirsiniz."

Buna cevap olarak ben de hic olayi uzatmadan 2021 modeli sectim ve aradaki farki odemeyi kabul ettim. Cunku baska cikis yolu yoktu. Adam ozur de dileyip hatasini kabul edince biraz da yumusadim. Cunku maalesef haksizligi kabul edemiyorum. Iki mudur cok farkli bilgiler vermisti.


Saat 15.30'da magazaya gittim. 2021 model 14" baz-model MacBook Pro cihazi sifir jelatinli olarak hazirdi. Islemleri yapmalari biraz uzun surdu, cunku boyle bir kayip olayi ve yeni cihaz verme mevzusu ilk defa baslarina gelmis. 3-5 kisi seferber oldu, 30-40 dakikada kagit isleri anca bitebildi.

En sonunda 480 Euro + 269 Euro odeyerek yeni cihaz teslim aldim.

480 euro fiyat farki odedigim cihazin sifir fiyati 2249 Euro.

269 Euro'yu ise 3 yillik garanti (AppleCare+) icin odedim. Belki lazim olmayacak ama en azindan garanti is yapmis olalim dedim.

Aramizdaki problemi cozduk, yeni cihazimi teslim aldim, toplam 754 Euro para odeyerek magazadan ciktim. Su an ise ortalama 5-6 gundur bu yeni cihazi kullaniyorum.



Avrupa'nin gobegindeki bir Apple Store'dan hic "bilgisayar kaybetme" gibi bir durum beklemezdim. Adamlarin ilk defa basina gelmis bu, benim de ilk Apple Store deneyimimde ilk defa basima bu geldi. Hep beraber saskiniz.

Early 2015 MBP 13" cihazimi kaybettiler, 480 euro odedim ve 2021 model MBP 14" satin aldim.

Normalde 209 Euro batarya degisimi icin odeyecektim, buna ek olarak 271 Euro daha para odemis oldum. Yeni cihaz verdiler.



En azindan artik sorun cozuldu, mutluyum. Ama hala daha o 2015 cihazimi ozluyorum. MBP serisinin en iyilerindendi. Cok gucluydu, saglamdi, ciziksiz ve sorunsuz bir cihazdi. Ama nasip degilmis, olaylar nereden nereye baglandi, biseyler oldu, yeni cihaz satin almis oldum. Ustelik bu 2021 cihazlari da ilk ciktigi gun cok begenmistim. HDMI portu var, SD kart var, 2 harici ekran destegi var, her seyiyle kral cihazlar.


Su anda tek sorun, kaybolan cihazimda bana ait veriler olmasi. Cunku cihazi sifirlamamistim, Genius Bar'daki kisi buna gerek olmadigini soylemisti. iCloud'dan cihazi silme talebi yaptim, ama tabi cihaz 20 gundur ortalikta yok. Cidden kayip. Anca bir sekilde olur da internete baglanirsa falan hemen kilitlenecek otomatik olarak. Ama zannetmiyorum, calan kisiler su an ya parcalayip satti, ya da cihazi sifirlayip o sekilde satti bile. Cek Cumhuriyeti yakti beni.


Yeni bilgisayari teslim aldigim gunun ertesi sabahi beni Irlanda'dan bir numara aradi. Tim Cook'a gonderdigim maili birisi okumus ve yardim edebilecegini soyledi, ust duzey bir Apple calisani yani. Durumu benden bir daha dinledi, kac para odeme yaptigimi sordu vs. Ben adama dedim ki "durumu cozulmus olarak sayabilirsiniz cunku magazayla bi sekilde hallettik, ama tabi para odemek zorunda kaldim." Ama adam da dedi ki "Ben yine de sorusturmayi yurutecegim, magazaya bir kac soru sordum, ona gore size geri donus yapacagim merak etmeyin." Hala bekliyoruz bakalim ne cikacak. Bilmiyorum. Belki de para iadesi yapacaklar, emin degilim. Cok da dusunmuyorum su an, en azindan hem egitimime hem de isime devam edebiliyorum artik. Sukurler olsun.



Buraya dek okuduysaniz tesekkur ederim.

Munih gibi kocaman bir sehirdeki Apple Store'da yasadigim deneyim benim icin cok garipti. Siz de bu konulari bilin, koskoca Apple bile bilgisayar kaybedebiliyor. Aslinda UPS kaybetti tabii tamam ama Apple bu konuda bir onlem almaliydi. Her neyse.

Durum bu, hala saskinim, o yuzden bunu sizinle paylasmak istedim ☺️

Merhaba. Early 2015 MBP Retina 13" cihaz kullaniyorum. Bataryam artik ekmegini yedigi icin degisim yaptiracagim. Yan sanayiden korktugum icin de Apple'a yaptiracagim.


Apple TR bugun bataryalarina zam yapti, 2099TL olan degisim 2699TL oldu. Ben de halihazirda Münih'te yasadigim icin islemi buradaki Apple Store'a yaptirmayi planliyorum artik, memleketteki fiyat ile burasi arasinda pek fark kalmadi. Persembe gunune de Store'da randevum var, bakalim ne diyecekler.


Daha önce Almanya'dan veya spesifik olarak Münih'teki Apple Store'dan bu sekilde hizmet almis birisi var midir? Memnun kaldiniz mi, herhangi bir sorun yasadiniz mi diye sormak istedigim icin bu konuyu actim. Biraz pimpirikliyim cunku batarya degisimi icin tüm cihazi sokup yeni bir kasaya takacaklar.


Simdiden tesekkurler.

Merhaba. 2015 model MBP Retina kullanicisiyim. Su an cihazim 5.5 - 6 yasinda diyebiliriz, garantisi falan bitti zaten.


Su an pilimde "Pili Kontrol Ettirin" uyarisi var, pil sagligim %75 ve pil dongusu de 910. Yani 1000'in altinda.


Bunu bir servise verirsem, sizce ucretsiz mi degistirirler yoksa ucretli mi yapilir?

Selamlar. Early 2015 MBP Retina 13' kullaniyorum. Cihazim artik bataryayi yedi. 6 sene oldu malum.


Izmir'deki Apple yetkili servisleri ile iletisime gectim tek tek. 7-10 gun is gunu sure verdiler. 2100 lira dediler. Batarya degisimi icin ust kasa + klavye + batarya komple degisecek dediler. (Bu fikri sevmedim ama neyse...)


Daha once bu sekilde, Apple store'dan degil de direk Apple yetkili servislerinden birisine (Egemek, Basari, Genpa vs.) MacBook batarya degisimi yaptirmis olan kimse var midir aramizda?

Memnun kaldiniz mi, problem yasadiniz mi diye sormak ve tecrubelerinizi duymak istiyorum cunku aslinda batarya degisimi yaparken cihazimin her vidasini sokecekler. Su anki cihazimdaki her parcayi (ekran + anakart + fan + trackpad + guc unitesi vs.) yeni kasaya tasiyacaklar. Bu durum beni korkutuyor cunku iscilik hata riski fazla.


Eger bu sekilde bi Apple yetkili servisinden islem aldiysaniz, toplam kac gun sonra bataryanizi ve kasanizi degistirip bilgisayari size teslim ettiler? Ben 23 Aralik'ta Izmir'e gelecegim ve 2 Ocak'a dek vaktim var, yetismesini istiyorum, o yuzden bunu soruyorum. (Once Apple Istanbul'dan yeni bataryali full üst kasa tedarik edeceklermis, sonra degisim islemi baslayacakmis.)


Tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim,

saygilar.

Selamlar. MacBook pro retina A1502 13" bir cihaz kullaniyorum.


Batarya degisimi icin Apple ile iletisime gectim, 2100TL dediler, degisim isleminde klavyeyi de degistirdiklerini soylediler. Buna "üst kasa" diyorlarmis.


Ban mantikli gelmedi. Klavye ile batarya tamamen farkli yerlerde ve klavyeyi degistirmek icin anakartin ve bilimum ufak parcalarin falan tamamen sökülmesi lazim, batarya degisimi icin bu islemlere gerek yok halbuki.


Apple'in bu klavye olayini neden yaptigini bilen var midir? Belki daha once bu islemi yaptiran birileri vardir diye soruyorum.


Saygilar.

Selamlar. MacBook Pro Retina Early 2015 A1502 cihaz kullanmaktayim. Aslinda bu aralar yeni cihaz satin almayi dusundum, ama maalesef elimdeki cihazin hala kiymetli oldugunu fark ettim.


Batarya sagligim %75, batarya cycle ise 910. Artik ekmegini yedi yani, bunu degistirmem gerek.


Apple yetkili servisleri ile iletisime gectigimde batarya degisiminin 2100 TL oldugunu soylediler, ustelik klavyenin de degisecegini soylediler. Pek mantik erdiremedim, cunku batarya ile klavye cok zit yerlerde. Sanirim ana kasayi tamamen degistiriyor onlar, tam cozemedim. Yoksa klavye degisimi icin baska bir sebep yok gibi.


Klavye olayi yuzunden sanirim batarya degisimi kendim halledecegim. YouTube'da yuzlerce video var. Herkes yapmis, benim elim de keza yatkin ve alet edevatim mevcut (daha once trackpad flex'imi tamir ettim).


Degistirecegim bataryada tek korkum kalitesiz olmasi. Sizce kaliteli bir bataryayi nereden bulabiliirim ya da nasil anlarim? YouTube'da bazi insanlar kalitesiz batarya yuzunden cihazlarinin alev aldigini, duman cikardigini falan soylemis. Boyle bi durum yasamak istemiyorum. O yuzden, kaliteli bi batarya nasil bulunur ogrenmem lazim.

Su an Almanya'dayim,burada da envai cesit batarya mevcut. Ama hepsi farkli farkli, fiyatlar da 45-90 euro arasinda gidiyor.


O yuzden bu konuda yardima ihtiyacim mevcut. Daha once bu degisimi yapan kimse var ise yorum yapabilirse sevinirim.


Tesekkurler!

Selamlar!

Yaklasik 5-6 senedir early 2015 MBP Retina 13" kullaniyorum. Su anda cihazimda 128GB Apple orijinal SSD mevcut. E tabi bu artik yeterli gelmiyor. Su an bos alan 40GB. Bilgisayar da zaten yavasladi.


Internette arastirdigim kadariyla herkes SSD upgrade yapmis ve cok memnunlar. Ozellikle Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe M.2 model SSD cok kisi kullanmis.


Ben de ayni islemi yapmak istiyorum ama bir kac sorum mevcut, belki aramizda tecrubeli kisiler vardir.


  • Sizce bu islem bilgisayari genel anlamda hizlandirir mi? (harddisk testlerinde yazma ve okuma hizlarinda en az 2 kat fark mevcut, normal Apple SSD 650MB/s yazma yapiyorken Samsung SSD 2000MB/s yazma yapabilmis)
  • Fiyat/performans acisindan sizce gerekli bir yukseltme midir? (Bu cihazi en az 1 sene daha kullanmayi planliyorum)
  • Bu SSD yukseltmesini yaparken, su anki isletim sistemimi ve dosyalarimi ayni sekilde ona aktarmamin bir yolu var midir? Su an her sey nasilsa direk o sekilde yeni SSD'ye gecsin istiyorum.


Cevaplar icin simdiden tesekkurler.

Selamlar. Gecen gunlerde ikinci el bir Apple Magic Mouse 1 satin aldim, aldigim kisi bana hatta sarj edilebilir AA piller verdi ve kendi pil sarj cihazini da hediye etti.

Su an elimde 4 adet Varta NiMh 2700mAh pil mevcut, bunlarin ikisi de iki gundur Magic Mouse'ta takili durumda. Yani su an farede toplam 5400 mAh gucunde pil seti takili.


2 gundur fareyi kullaniyorum ama pil durumu daima %100, Mac'teki bluetooth ayarlari boyle gosteriyor.


Daha onceden bu cihazla tecrubesi olan varsa, bunun sarjinin kac saat veya kac gun gittini ve sarj yuzdeliginin neden surekli %100 oldugunu anlatabilir mi?

Simdiden tesekkur ederim.

Hakkında
Konum: İzmir
Meslek: Mühendis
Forum İmzası:
Technical University of Munich - Biomedical Engineering and Medical Physics M.Sc.
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
macBook
Mobil cihaz
Apple
Operatör
turkcell
ISS
Turkcell SuperOnline
Oyun Platformu
PlayStation
Takım
Beşiktaş
PSN ID
egeDRD
PSN ID
DorumEge
Game Center
egehandorum
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 1.898
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.295
İkinci El Bölümü Mesajları: 41
Konularının görüntülenme sayısı: 451.280 (Bu ay: 6.749)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 286 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.