Teğmen
06 Mayıs 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 35 (Bu ay: 0)
Gönderileri
arkadaşlar merhaba
c# ta butona basınca regeditte belirlenen hedefte reg_dworg değer atayabiliyorum
ancak dize değeri(reg_sz) nasıl atayabilirim?

reg_dworg kodu
Registry.CurrentUser.CreateSubKey("@!HEDEF\\!@").SetValue("@!iSiM!@", @!DEğER!@);
Merhabalar..
2014 Ekim ayında ASUS N550JK-CN168H NOTEBOOK aldım. Aldığımdan beri geceleri şarjdan çıkartırım ve gündüzleri kullanmaya başlamadan önce şarja takar öyle kullanırım.
Forumda denk geldim ve aşınma sorunu felan varmış. Hemen test ettim %7-%8 oranında kayıp görünüyor.
Bu olay nedir?
Laptopta oyun olsun visual studio gibi başka programlar olsun kullanıyorum ve kullandığım müddetçe şarjda oluyor.
%100 şarjdan sonra laptop kendini şarj etmeyi bırakıp, elektrikten alıyor diye biliyorum. Laptopun bataryasını sökme gibi bi şansım yok zira çıkartılabilir batarya değil.
Yardımcı olursanız sevinirim.
< Resime gitmek için tıklayın >
Merhaba arkadaşlar. Bilgisayarım açılırken bu hatayı veriyor. Sebebi ne olabilir?
< Resime gitmek için tıklayın >
Merhaba arkadaşlar. Cumartesi günü (07.02.2015) Teknosa'dan Reeder A8iC adında 289TL'ye bi tablet aldım. Tableti test ettim mağazada gözüme güzel gözüktü şekli olsun donanımı olsun ve ona nispeten aldım. 2 gün kullandım ama o da ne? Gri veya beyaz sayfaları açınca ekranın ortasından aşağıya doğru ekrana bastırılmış bi şekilde iz olduğunu farkettim. Tablet arada sırada donup kasıyordu da zaten. Sıkıntı olmaz dedim ama bu ekran olayı çok morelimi bozdu. Çarşamba günü (11.02.2015) Teknosa'nın aldığım mağazasına girip ürünü iade edeceğim ve eşdeğer bi fiyata uygun bi tablet alcam. Ama tableti mecburen Teknosa'dan almak zorundayım. Sebebi pek önemli değil. Sizden isteğim 300TL'yi geçmiyecek f/p bir tablet önermeniz ve bu tabletin Teknosa stoklarında olması şart tabi. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar. Bundan yaklaşık 4 gün önce telefona root atmaya kalktım. Keşke atmasaydım. Root atmamın sebebi arka planda çok geresiz uygulama çalışıyordu onlarda aşırı derece şarj yiyordu (ısınma yok). Haliyle root atayım da arka planda çalışanları kapatıyım dedim. Attım, onu da beceremedim. Root yüklendi (supersu) ama root bileşenleri yüklenmediğinden supersu açılamıyor, elle yüklemelisiniz diye hata verdi ve beceremedim haliyle. Ve de knox sayaç arttı. Madem sayaç arttı dedim orijinal firmware döneyim bari dedim ve sammobile den 4.4.2 rom indirdim ve kurdum. Açılırken de wipe lerini yaptım. Ancak knox sayaç sıfırlanmadı, sıfırlanmasına da gerek yok çok umurumda değil o. Asıl sorunum;
- Telefonu yeni rom attıktan sonra %100 şarj da bıraktım ve sabah kalktıgımda %3-%2 lere düşmüş gördüm.
- Telefon bu süreçte aşırı derecede ısınmış ve neredeyse tutamayacak vaziyetteydi. Yumurta kırsan pişerdi o derece.
- Youtube'den ve ya facebook'ta gezerken durduk yere fazladan şarj gidiyor ve aşırı derecede ısınıyor.
- İlla gece olmasına da gerek yok, gündüz de durduk yere hiçbir şey yapmadan ısınıyor ve şarjı gidiyor.

Sizden ricam;
- Telefon hazır knox sayaç attı ben buna rom atayım (5.0 felan) daha iyi kullanıyım. Bunun için önereceğiniz romlar var mıdır?
- Rom önermek istemiyorsanız ben bu telefonu nasıl eski haline veya daha az ısınacak ve daha az şarj gidecek şekilde kullanırım?


Veyahut sizin önerebileceğiniz daha başka şeyler var mıdır?
Telefona ek olarak Galaxy Gear saatini kullanıyorum ve bluetooth hep açık kalıyor. Root atmadan önce aşırı şarj gitme gibi birşey yoktu.
Teşekkürler.

Not: Ben bu telefonu kullanmak için aldım. Yaklaşık olarak 1 yıl hemen hemen olmak üzere. Garantiden yana kuşkum yok. Aldım alalı düşürdüm ama çok şükür ekranına bir sıkıntı olmadı.
Ayriyetten telefonu buzluğa at vb. liseli yorumları yapmazsanız sevinirim. Çok teşekkürler.
Merhaba

abim iş için laptop alacak, laptopu eve getir götür yapacağı için bende iyi bişey olsun istiyorum.

Kısaca Bütçe 3000 tl
Hedef Gta 5(ama kasmasın )

tadında bir laptop önerilerinizi bekliyorum.
Merhabalar, başlıkta belirttiğim ürünü vatanbilgisayardan alacağım. Diğer ürünlere kıyasla daha iyi duruyor veya bana öyle gelmiş olabilir. Bu bilgisayarı aldıktan sonra bana ne gibi bi masrafı daha olabilir veya eksiği felan var mı? Bunlar haricinde sizin de bu fiyatlarda önerebileceğiniz bir marka-model belirtirseniz daha çok yardımınız dokunacaktır. İyi günler.

Sistem Linki:www.vatanbilgisayar.com/notebook-core-i7-4702mq-220ghz-12gb-1tb-2gb-156-w8-tasinabilir-bilgisayar.html?srt=UP#ozellikler
Nedenini bilmiyorum, küçüklükten beri tırnaklarımı yerim. Özellikle kafama bir şeyi kafama taktığımda veya the walking dead filmini izlediğimde aşırı derecede kanayana kadar yerim. Bi aralar ayak tırnaklarımı yesem mi dediğim oldu.
M5A97 R2.0 Anakart aldım. Anakartı monteleyip pcye sıfırdan format attım. Bilgisayarı kapattıktan sonra (uyku modu felan değil direkt kapatma) tekrar açmaya çalışınca ekteki resimdeki hatayı verdi. HDD kablolarını kontrol ettim. Yaptığım işler şunlar:
- HDD kablolarını anakartla gelen SATA kablosuyla değiştirdim. DVD ROMdaki kabloyuda değiştirdim.
- Powerden gelen sıfır güç kablosunu taktım.
- BIOStan açılışı HDD seçtim, yani 1.HDD 2.DVD seçtim.
- BIOS son sürüm güncelledim.
- DVD olmadan çalıştırdım.
- HD Tune ile HDD denetledim sıfır problem. Ekte resmi mevcut.
- HDD hız testi yaptım gayet iyi.

Bu işlemleri teker teker denedim ama hiçbiri de işimi görmedi ve halen başlangıçta hata geliyor.
Anakart modelim ASUS M5A97 R2.0
Bilgisayarı sırf açılışta uğraşmamak için kapatmıyorum, uyku moduna alıyorum. Artık kapatıyım kendine gelsin :D
Şimdiden teşekkürler
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
Merhaba arkadaşlar. 13/04/2014 tarihi itibariyle ASUS M5A97 R2.0 Anakartını aldım. Bilgisayara güzelce monteledim. Ancak bilgisayar açıldığı zamana bios ekranında
"The current BIOS Setting do not fully support the boot device. Click OK to enter the BIOS Setup. Go to Advanced>Boot>CSM Paraneters, and adjust the CSM(Compatibility Support Module) settings to enable the boot device.)"
böyle bi hata gibi bir şey geliyor. Gösterdiği yere girdiğim zaman HDD başlat dediğimde bir problem olmuyor başlatıyor. Ancak bilgisayarı kapatıp açınca tekrar aynı hatayı veriyor. Bu hatayı nereden kapatabilirim?
Anakartın link burada ASUS M5A97 R2.0
Bilgisayarımın özellikleri:
İşlemci: AMD Athlon IIX4 635 Processor 2,90GHZ
Ekran kartı: HD7850 DirectCU II GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon DX11.1 Ekran Kartı
Ram: 2x2=4 Ram Kingston 1600MHZ
Anakart: ASUS M5A97 R2,0 Motherboard.
HDD: Samsung 500GB Sata HDD

Neler yapmam lazım? Teşekkürler.

Edit: Bilgisayar açıldıktan sonra uyku moduna alıp uyandırdığım zaman Windows 8.1 hata ekranı geliyor. Bilgisayarı otomatik reset atmaya çalışıyor ama HDD'den bozuk CD sesleri geliyor. Muhtemelen HDD bozulmuş olabilir.
Ama nasıl anlayabilirim?

Edit 2: Anakart taktıktan sonra HDD format atmamıştım. Sorun ondan ibaretmiş.
Problem yok, teşekkürler :)
< Resime gitmek için tıklayın >
Hakkında
Konum: Ankara,Mamak
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Mobil cihaz
Samsung
Operatör
Vodafone
ISS
TurkNet
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 6 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 9 ay
Mesaj Sayısı: 209
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 221
İkinci El Bölümü Mesajları: 30
Konularının görüntülenme sayısı: 18.501 (Bu ay: 179)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 22 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.